Jump to content

Nelamuriri valori din INPA


Recommended Posts

Va salut, de ceva timp ma confrunt cu probleme acestea.

 

 

 

 

 

Cateodata nu intra turbo, cand accelerez nu intra turbo, merge ca un SDI, in cateva secunde isi revine. Niciunde nu am gasit exact problema.

 

 

 

 

 

Nu inteleg de ce aerul e asa mare. Am citit pe alte forumuri ca e o problema de scala la INPA. Poate cineva sa confirme.

 

 

 

 

 

Cum se poate modifica sau daca e nevoie de modificare la avans. Cateodata imi da eroare cand trece de 2 grade.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Am reusit sa instalez si DIS-ul. Pe parametrii live zice ca aerul e prea mare fata de cat ar trebui, asta-i debitmetru presupun. Cealalta valoare, adica charge-air pressure presupun ca e presiunea care o da turbina si o masoara senzorul de presiune din galeria de admisie.
Link to comment
Share on other sites

in inpa da erori pe debitmetru la toata gama bmw, intra cu disul si o sa ai o etalonare reala si corecta, aprox 300-350 mb la relanti parca

 

disul tau nu cred ca functioneaza, nu ai headul instalat nu vad nici o conexiune altfel aveai full de semnal

 

parca am vazut si o eroare de egr, posibil sa fie blocat pe deschis

 

presiune scazuta poti sa ai din furtune turbo sparte

 

presiunea turbo max boost se duce la 2200

 

avansul nu se poate citi foarte exact in livetest dar nici valori ft diferite nu trebuie sa aiba, daca ai probleme cu alimentarea de aer normal ca vei avea si un avans eronat

Link to comment
Share on other sites

in inpa da erori pe debitmetru la toata gama bmw, intra cu disul si o sa ai o etalonare reala si corecta, aprox 300-350 mb la relanti parca

 

disul tau nu cred ca functioneaza, nu ai headul instalat nu vad nici o conexiune altfel aveai full de semnal

 

parca am vazut si o eroare de egr, posibil sa fie blocat pe deschis

 

presiune scazuta poti sa ai din furtune turbo sparte

 

presiunea turbo max boost se duce la 2200

 

avansul nu se poate citi foarte exact in livetest dar nici valori ft diferite nu trebuie sa aiba, daca ai probleme cu alimentarea de aer normal ca vei avea si un avans eronat

 

Dis-ul functioneaza, nu stiu de ce nu imi arata nici un head, se conecteaza la masina, imi arata vin-ul corect. Important e ca se conecteaza.

 

Egr-ul l-am verificat, curatat, si nu e blocat pe deschis. Am schimbat actuatoarele intre ele cu cel de la turbo, si tot imi da eroare de egr. Toate furtunele de vacum sunt noi.

 

Furtunele turbo sunt verificate, nu au probleme. Singura problema sa zicem este furtunul ce intra in turbo, pe unde isi trage aerul de la filtrul de aer nu sta etans, are o garnitura de cauciuc care nu mai etanseaza calumea. Acuma nu stiu daca asta e o problema sau nu.

 

Mie ce nu mi se pare inregula e valoarea debitmetrului, e prea mare fata de cat ar trebui sa fie.

Link to comment
Share on other sites

Ma duc sa vad daca are atata cursa si la mine si sa il anulez si vad maine cum se prezinta. Ideea e ca ce am observat decand a venit frigul, adica sub -4 grade, dupa ce dau drumul la motor si plec, adica dimineata, nu are putere. Asta pana se incalzeste motorul. Daca incerc sa accelerez aud cum suiera turbina dar fara putere si inspate fum, pana iau piciorul de pe acceleratie. Dupa ce iau piciorul nu mai suiera turbina si nici fum nu mai este. Merg asa incetisor pana se incalzeste dupa care nu mai este problema asta.
Link to comment
Share on other sites

Ce am observat la mine este ca nu prea mi se deschide supapa la EGR. Am pus DIS-ul si de acolo se poate activa sa deschida inparte fiecare actuator. Cel de la turbo lucreaza frumos cand il activez, trage tija pana in capat, dar cel de la egr nu-l misca cand activez partea de egr. L-am demontat si abia am putut cu o surubelnita sa imping supapa de egr. Am pus si vacumul direct pe egr, adica am anulat actuatorul, si tot nu a putut sa traga supapa de egr.

 

Am mai facut un test azi, am scos mufa la debitmetru si masina abia tragea, deci el merge dar ma nelinisteste valoarea care mi-o arata in DIS, aproape dubla fata de ce ar trebui.

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: deci nu-ti merge egrul, de aia scoate fum si nu are putere mai ales rece

arata mai mult decat tb tocmai ptr ca nu merge egr-ul astfel fluxul de aer este mai mare decat normal, cand cuplezi egr-ul scade volumul de aer aspirat prin debitmetru ptr ca e suplinit de gaze din egr

 

repara-ti egr-ul si o sa ai alte valori in dis si alt mers la masina

Link to comment
Share on other sites

Atunci ma pun pe cautat un alt EGR, ca la asta nu mai am ce-i face, am incercat sa bag in ciuperca wd40, ma gandeam ca poate isi da drumul. Daca imping cu surubelnita de cateva ori supapa si o pun la loc pe masina functioneaza odata, il trage vacumul. Dupa aia decate ori mai incerc vacumul nu-l mai trage. Ceva e imbatranit in ciuperca, cred. Si cu surubelnita supapa o imping foarte greu.
Link to comment
Share on other sites

asa si tb

 

daca nu ai furtune sparte...nici la mine nu ramane deschisa mai mult de cateva secunde dupa ce pun la loc furtunasul pentru ca se ineaca cu gaze, spre ex daca o blochezi deschisa nu mai poti accelera motorul si galopeaza

 

pune furtunul de vacuu de la clapetele de pe radiator si o sa ramana deschisa la maxim, eu asa o probez si o sa te convingi ca nu mai se accelereaza motorul deloc

Link to comment
Share on other sites

AM montat noul egr si am curatat actuatoarele de egr si de la turbo cu wd40 cum s-a spus pe alt topic si masina merge fara probleme. Ieri am montat egr-ul si doar azi am testat in mers comportamentul masinii si nu am observat nici o sacadare, nimic. De cand am montat egr-ul si motorul parca e mai silentios cand e deschis egr-ul. Volarile de aer din DIS s-au "reparat".

 

Mai testez zilele astea si vedem dupa aia exact.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Se pare ca totusi nu e ok ceva, decand am montat egr-ul, la rece, dimineata cand dau drumul fluiera destul de tare turbina. Dupa ce se incalzeste numai fluiera. Daca plec cand e rece motorul si nu astept vreo 2 minute se aude destul de tare turbina si masina abia trage. Dupa ce se incalzeste trage ok dar ce am observat ca masina numai are aceeasi putere ca si cum o avea cu egr-ul blocat. Acuma mai are momente cand raman fara putere, numai trage.

 

Singura eroare care mi-o da cateodata este avansul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.