Jump to content

ATENTIE: Antigel original


Silviu1980

Recommended Posts

Pentru ca altii sa nu faca acelasi lucru detaliez:

325i fab dec 2006-pana in aceasta iarna a avut antigelul original din fabrica si la minus 25 grade Celsius cu 2 "partzuri" in plus a pornit la prima apasare de buton exemplar. Proaspat venit din voiaj si pus pe fapte mari am zis sa-l inlocuiesc cu vajnicul nostru antigel rosu care rezista(cica) pana la minus 30-35.Ok...desi mecanicul mi-a zis ca ceea ce fac e o prostie am purces la drum.Azi la -5 a cerut a doua apasare de buton si in bord se "itzi" ditamai "coolant level low" desi concentratia de antigel era super ok. Mult succes si mai bine completati peste cel vechi decat sa faceti ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Coolant level low inseamna ca ai nivelul mic nu ca este de o calitate proasta; probabil ca nu s-a facut aerisirea cum trebuie. Ceea ce recomanzi este gresit, se inlocuieste la cativa ani antigelul. Unde sa completezi, cel vechi se consuma ca sa pui peste?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pentru generatiile mai noi de automobile ex: euro 4 se foloseste antigel rosu, iar pentru cele sub anul 2000 se foloseste antigel albastru. Dupa ce ai golit antigelul vechi si ai pus antigelul nou. Se lasa motorul la relantiv ~5-10 min ca sa isi termine de cateva ori circuitul iar mai apoi vei adauga antigel pentru ca automat va scadea.
Link to comment
Share on other sites

Antigel original = bani aruncati de pomana.

 

Ia antigel Hepu ( Germany )

 

G11: cu silicati ( verde )

G12: fara silicati ( roz )

G12+: fara silicati ( violet )

G12++

 

Au aceeasi compozitie in mare parte ce respecta normele BMW

 

Oricare e bun, dar pentru ca progresam...G12++/Super Plus ( ClaudiuBWR am inteles ca are )

Eu as lua G12++ momentan am G12

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

pentru generatiile mai noi de automobile ex: euro 4 se foloseste antigel rosu, iar pentru cele sub anul 2000 se foloseste antigel albastru.

Prostii. Antigelul original este albastru, chiar si la masinile 2012! Informati-va si voi inainte de a posta toate tampeniile.

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prostii. Antigelul original este albastru, chiar si la masinile 2012! Informati-va si voi inainte de a posta toate tampeniile.

+1

 

Important e sa fie FARA nitriti, amine si fosfati.

 

In rest culoarea nu mai conteaza daca nu le amesteci.

Practic albastru/verde is cu silicati, restu roz/violet fara silicati.

 

Tinand cont ca G12+/G12++ este generatie mai noua, se presupune a fi mai bun.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Silicatul oricum nu conteaza prea mult, am discutat mai demult aici pe forum chestiile astea.

 

Siliciu + aluminiu = silicat

 

Silicatul e deja format din siliciu si aluminiu, nu va coroda aluminiul. Silicatul nu reactioneaza cu aluminiul, siliciul o face, iar acesta din urma nu e prezent.

 

De la Hepu, antigelul FARA silicat, amine, nitriti si fosfati is normele G12, G12+, G12++ ( roz, violet ) daca nu vreti original.

Eu vi-l recomand.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Prostii. Antigelul original este albastru, chiar si la masinile 2012! Informati-va si voi inainte de a posta toate tampeniile.

 

Geniule esti sigur de asta? Se folosesc culorile pentru a diferentia tipurile de antigel. Nu ti tot una daca ti se spune sa folosesti antigel fara amine, nitriti, fosfati sau silicati pentru motorul tau si tu pui exact invers si mai apoi mergi cu ea la doctor ca nu stii din ce cauza iti fierbe apa si etc. Si nu de alta dar cel albastru la amestec rezista si asta teoretic (amestec 1/1) pana la -25 si cel rosu -35.

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate LYM, e albastru cel OE, eu nu sunt 100% convins ca e silicat free, dar cum ziceam, asta oricum nu conteaza, daca nu are amine, nitriti si fosfati.

 

L-am vazut si eu mai demult cand am vrut sa-l schimb, e albastru, dar am preferat sa merg pe o norma mai noua.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

Salut. Sapt asta am schimbat termostatele la masina mea 320 d e46 2004 150cp si cei de la service mi-au pus un antigel galben-verde de la isotech pana la -25 grade. Masina merge bine si nici nu am probleme cu apa. Inaite era tot unul verzui. Ce parere aveti? E destul de bun pentru masina mea sau ar trebui sa-l schimb?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

O fi ceva de aici. Nu vad nici o specificatie de compatibilitate cu G11.

Trebuia sa-ti pui intrebarea asta inainte sa-l toarne in motor.

Daca vrei sa fii linistit, cumpara din orice benzinarie MOL, 3L de antigel G11 albastru si 3L de apa distilata si inlocuieste-l. Nu te costa mai mult de 50 de lei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.