Jump to content

Ac temperatura de racire


Recommended Posts

Salut,

 

Claudiu imi poti da te rog preturile pt amblele termostate si pe OE si pe aftermarket daca se poate.

 

Cod 11717787870 thermostat for EGR cooling si 11517805811 thermostat with adapter.

 

Multumesc.

 

 

Salut,

11717787870 - 85 lei BEHR sau 175 original BMW

11517805811 - 185 eli FACET sau GATES sau FEBI sau 205 lei original BMW

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu toate diesel e46 au 2 termostate. Cel mare de la radiator si cel care raceste gazele, inainte de EGR. Pe mine cam 300-350 de RON m-au costat ambele (e adevarat ca nu le-am luat de la reprezentanta). Oricum din punctul meu de vedere sunt cam de unica folosinta - adica, cel mai probabil, se va strica macar unul pana iarna viitoare (e o parere personala - la cel mare se rupe o clema de cele mai multe ori pt ca e din plastic iar cel mic mie mi se strica in fiecare iarna, acum sunt la al doilea).

 

nu neaparat,uite eu am 320d FL,e46 din 2003 si nu am termostat la EGR

Link to comment
Share on other sites

Salut,

11717787870 - 85 lei BEHR sau 175 original BMW

11517805811 - 185 eli FACET sau GATES sau FEBI sau 205 lei original BMW

Cel de la EGR BEHR pe original arata altfel decat asta?

 

Salut,

11717787870 - 85 lei BEHR sau 175 original BMW

11517805811 - 185 eli FACET sau GATES sau FEBI sau 205 lei original BMW

Despre asta e vorba...

Link to comment
Share on other sites

BEHR este producatorul termostatului

in cutie BEHR vine cu codul original sters , in cutie BMW vine cu codul original pe el

Aha, deci cel din poza pusa de mine e original...

 

Cum pot sa imi dau seama care din cele doua termostate trebuie schimbat, ca sa stiu, ce sa comand?

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu de verificat este cel EGR

il dai jos si sufli in el

daca trece aerul e terminat

Salut

 

Am dat jos termostatul,de la EGR si am suflat in el, trece aerul ca pintr-o teava.

Am suftlat pe ambele gauri,daca puneam degetul pe oricare din ele,nu mai trecea aer deloc.

Problema acum e ca l-am pus la loc si pierde apa pe la cele doua suruburi de prindere cele de 10???

 

A avut cumva acolo vreo garnitura ca eu unul nu am vazut,ce pot sa fac ca sa nu mai curga???

 

Multumesc.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am dat jos termostatul,de la EGR si am suflat in el, trece aerul ca pintr-o teava.

Am suftlat pe ambele gauri,daca puneam degetul pe oricare din ele,nu mai trecea aer deloc.

Problema acum e ca l-am pus la loc si pierde apa pe la cele doua suruburi de prindere cele de 10???

 

A avut cumva acolo vreo garnitura ca eu unul nu am vazut,ce pot sa fac ca sa nu mai curga???

 

Multumesc.

 

Da se pare ca avea garnitura am vazut pe realoem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3335&hg=11&fg=50&hl=9 piesa 10.

Link to comment
Share on other sites

cel mai simplu de verificat este cel EGR

il dai jos si sufli in el

daca trece aerul e terminat

Salut,

 

Care e codul penrtu furtunasul din imagine? Cat costa unul? Vine cu tot cu cele doua coliere de prindere?

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema, acul de la apa nu mai ajungea la jumatate, am schimbat initial termostatul EGR-120 lei(cand suflai in el era trecea aerul ca printr-o teava goala), dupa problema continuat si zilele astea l-am schimbat si pe cel principal 210 lei pe original si vreau sa va spun ca acum baga caldura calumea iar acum de la apa urca imediat si intepeneste la mijloc indiferent daca sunt -15grade sau mai cald, masina E46 320d 2004, bafta la cumparaturi :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema, acul de la apa nu mai ajungea la jumatate, am schimbat initial termostatul EGR-120 lei(cand suflai in el era trecea aerul ca printr-o teava goala), dupa problema continuat si zilele astea l-am schimbat si pe cel principal 210 lei pe original si vreau sa va spun ca acum baga caldura calumea iar acum de la apa urca imediat si intepeneste la mijloc indiferent daca sunt -15grade sau mai cald, masina E46 320d 2004, bafta la cumparaturi :thumbsup:

Ms mult eu abia sunt la pasul 1 astept termotatul EGR si pe urma vad ce si cum?

 

Dar mai am o dilema,cum ar trebuie sa functioneze calapetele din imagine,poza e facuta acum, masina e rece bogna in parcare, nu a mai fost pornita de ieri.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Ms mult eu abia sunt la pasul 1 astept termotatul EGR si pe urma vad ce si cum?

 

Dar mai am o dilema,cum ar trebuie sa functioneze calapetele din imagine,poza e facuta acum, masina e rece bogna in parcare, nu a mai fost pornita de ieri.

Da,se pare ca nu s-a obosit nimeni sa imi raspunda, dar nu e problema ca intre timp,am montat termostatul EGR si am putut verifica si cum functioneaza "jaluzelele".

 

Cand opresc motorul se deschid iar la pornirea lui se inchid

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

si acul unde sta? :rolleyes:

S-a imbunatatit semnificativ situatia ,inainte nu urca la mai mult de 60 de grade ,acum urca pe la 71 ,se pare ca trebuie schimbat si termostatul principal.

 

In ceea ce priveste caldura ,in masina e mult mai bine ,nici inainte nu mi se parea ca nu ar fi cald, dar acum nu mai pot sa o tin la 32 de grade ca simt cum ma iau transpiratile:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema rezolvata ambele termostate erau stricate.

 

Total valoare reparatie 325 RON termostatele din care 85 RON termostat EGR pe producator BEHR + 5 RON O-Ring-ul + 15 RON Transportul + 220 Termostatul pricipal pe Original.

Link to comment
Share on other sites

S-a imbunatatit semnificativ situatia ,inainte nu urca la mai mult de 60 de grade ,acum urca pe la 71 ,se pare ca trebuie schimbat si termostatul principal.

 

In ceea ce priveste caldura ,in masina e mult mai bine ,nici inainte nu mi se parea ca nu ar fi cald, dar acum nu mai pot sa o tin la 32 de grade ca simt cum ma iau transpiratile:)

Am vazut f multe poze in care toti tineau temperatura la 32 grade, tind sa cred ca toti aveau termostatul bulit.

La mine cel putin daca tin la 21 22 grade curge apa de pe tine...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e diferenta intre diesel si benzina:D

Acum dupa ce am rezolvat problema tin caldura la 20 de grade si e mai cald in masina decat era inainte cu clima la 32 de grade cu termostatele defecte.

 

Si nu cred ca are vreo imprtanta daca e diesel sau benzina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.