Jump to content

pornire grea e60


bmwbv

Recommended Posts

Va salut !

am si eu o problema de care nu pot sa ii dau de capat.

In vara cind am facut revizia la masina este vorba despre un bmw e60 525 din 2004 am schimbat filtrele uleiul si inclusiv si releul de bujii

care imi dadea eroare la cilindrul 5.Cu o revizie inainte de aceasta am schimbat si toate bujiile crezind ca bujia Nr 5 este de vina dar nu a fost asa.

Am schimbat releul si surpriza, cum sa racit afara eu fiind din Brasov masina pornea foarte greu

Am fost cu ia la un tester si eroarea era ca sunt arse toate bujiile, fiind suspectat releul de bujii.

Cu aceasta ocazie daca tot trebuia sa schimb galeria de evacuare am si tot dat jos totul de pa acolo releul a fost dat jos si pus la loc.

Surpiza releul a inceput sa functione se aprindeau toate bujiile ( eu cred ca nu a fost bine pusa fisele de pe acolo si normal ca mecanicul nu a recunoscut nimic ). Daca tot am schimbat galeria de evacuare am fost eu personal si am verificat si turbina care era in stare perfecta si cu aceasta ocazia am si curatato, firma la care am efectuat verificarea si curatarea mi-a acordat si garantie 6 luni.

Toate bune si frumoase masina pornea la prima cheie pina intro zi cind ma lasat bateria.

Sun pe cineva de la o firma specializata in baterii vine imi schimba bateria Varta 100 A, masina porneste frumos.

Pina a 2 sau a3 zi cind porneste si imi tot dadea erori de ABS controlul tractiunii etc.

Sun la un baiat care a lucrat multi an la Contempo Brasov foarte priceput, duc masina la el depisteaza ca alternatorul baga prea multa tensiune

peste 15 si care tensiunea varia foarte mult.

Verdictul a fost clar releul de tensiune de pe alternator.

Stupoarea a fost ca in ziua in care sa ii duc masina cind o pornes in parcare imi porneste la a sasea incercare.

Iam zis la baiat despre aceasta problema a zis ca o sa cerceteze.

A schimbat releul de tensiune totul este bine alternatorul baga 14,7 erori nu mai am, dar mecanicul ascultind motorul ii zice ca nii iii place cum merge zice ca tuseste. Asta asa si este de 2 ani tot nu ii mai dau de cap cu datul in nas intre 1500 - 2500 de ture si tusitul care il avea uneori la pornire si nu conta daca motorul este cald sau rece.

Ma bucurat ca o sa cerceteze zic poate imi rezolva problema.Mecanicul fiind foarte de treaba si priceput a verificat totul pe la ia furtune EGR inclusiv clapeta si a depistat cu foarte mare greutate ca la pornire uneori 2 injectoare se completau i valori.

Am stabilit de comun acord si am dus injectoarele la verificat. Acesetea au fost verificate la greu si au fost depistate 3 injectoare defecte.

Injectoarele au fost schimbate omul fiind si pilot de curse a fost in probe inclusiv si cu mine a fost zice ca eu stiu cum mergea masina inainte sa vad daca este diferenta. Dupa sesizarea mea si a lui masina se comporta perfect si in sarcina si la relanti ( fructuatiile in turometru fiind foarte mici fata de cum erau inainte ), necanicul zice ca ii curios cum o sa porneasca masina la rece el verificund inca odata releul si bujiile care nu dau absolut nici o eroare, inclusiv nici debitmetrul. Masina fiind in servis la cald de dimineata a pornit bine.

Merg acasa bucuros vin sarbatorile, cind a doua zi masina nu porneste iar doar la a 4 incercare mai tirziu depistind ca iarasi da in nas oscileaza turometrul si motorul tuseste la relanti.Nu mar deranja asta asa tare temporar dar macar sa porneasca tre sa plec din localitate de craciun si de revelion plec di tara cu masina.

Dezamagirea mai mare a fost astazi cind masina a pornit de la a 10 sau a 12 pornire nici nu mai retin numarul incercarilor de a porni.

In rest in afara de simtomele care au ramas masina merge si trage bine in sarcina, la cald porneste la sfert de cheie.

Am zis sa schimb motorina.

Rog care sa mai confrumat cu asemenea probleme ajutatima o sa fiu recunascator, toata familia este suparata ca investind atatia bani in reparatie nu este functionabila, mai ales ca tre sa facem atatia kilometri cu ia.

Am vorbit cu mecanicul ca joi sa merg la el sa vedem ce erori are. In bord nu am nici o eroare.

Link to comment
Share on other sites

ma gindeam si eu poate nu dezamorseaza pompa

o fi aer pe instalatie sau trage de undeva aer, posibil

pompa la cald merge bine chiar acum o ora am mers cu masina in afara Brasovului,merge excelent si dupa schimbarea injectoarelor intra altfel in ture, an bagat motorina EXTRA de la Petrom sa incerc , pina acuma am bagat doar de la MOL si am zis sa incerc din aia mai scumpa si exact atunci mi-a facut

dar cine stie poate este o coencidenta.

In legatura cu pompa de motorina daca era nu tragea si aia daca se duce se duce plus la asta in momentul verificarii si schimbarii injectoarelor motorina baga bine asa mia zis mecanicul si Baronu o sa incerc miine sa ii dau mai multe contacte sa vad ce face.

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Am incercat azi dimineata sa pornesc masina si a pornit din a 12 incercare.

Am incercat sa dau mai multe contacte dar nici un succes.

Pina la urma a luato pompa de motorina se aude cind cuplez contactul tin sa precizez ca la cald masina porneste la sfert de cheie.

Electromotorul invirte bine parca da sa o ia si se opreste.

Parca zici ca nu merge nici o bujie.

Releul si bujiile au fost verificate releul este nou e prima iarna de cind l-am montat bujiile se inrosesc.

Mecanicul zicea ca poate nu se inrosesc in virf si doar prin parti, poate sa fie asta un motiv.

Straniu ca anul trecut bujiile au functionat si acum se inrosesc.

Problema a aparut din senin.

Va rog daca mai aveti ceva idei.

Astazi plec la o cabana in judetul Hargita la Balvanios si mare am teama sa nu ramina masina pe acolo.

In 27 am programare la servis. Dar o sa imi fie de folos unele pareri poate a mai patit cineva la fel.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e problema electronica de pompa de motorina. Anul trecut si eu am patit ceva de genul in sensul ca: Cum s-a lasat sub 0 grade masina pornea, dar invartea putin mai mult si cand pornea parca pornea asa balbait trepidat cateva secunde si apoi isi revenea singura. Cand s-a lasat si mai frig nu mai pornea decat foarte greu si dadea fum in timp ce invartea. Am tot citit pe forum si am facut aceeasi chestie care ai facut-o si tu. Am verificat admisia care fusese schimbata si era ok, si am inlocuit releul si bujiile. Ziua urmatoare ajuns acasa, undeva in jurul a -10 grade...am ramas foarte impresionat de felul cum a pornit, si asa porneste si acum a doua iarna... Problema a fost de la bujii si releu. La tine daca le actioneaza , clar nu ai problema de releu si bujii...mai ales ca le ai noi! Eu zic sa faci o verificare amanuntita la un dealer bmw...sa lasi masina acolo eventual sa vada si ei cum porneste dimineata, eu suspectez pompa sa fie la tine.
Link to comment
Share on other sites

Masina poate sa stea si 6 ore dupa care porneste usor dar un pic bilbiit.

Straniu ca am fost plecat de craciun la o cabana si iam tot dat cite o cheie periodic pornea cind mai greu cind mai usor semnul de bujii nu imi aparea

iar un ultima zi adica astazi dimineata cind am plecat de la cabana eu pornindo ultima data ieri pe la 7 seara azi mia aparut semnul acela de bujii si a pornit mai greu.Parca zici ca pornesc bujiile.Mecanicul a zis ca se inrosesc.Am mai avut aceasta problema dupa ce am schimbat releul de bujii fiind vara imi pornea bine cum sa racit a pornit greu cu releul nou a mai miscat mecanicul ceva pe la releu a scos si a pus fisele pe acolo si o perioada a pornit bine masina, dupa care dintro data nu a mai mers. Parca suspectez releul care poate ii cu defect ceva de nou poate anuma la rece nu fuctioneaza bine ca in servis a pornit masine si zicea ca se inrosesc bujiile.

Pentru 99buz porneste greu cind sta dar la rece, cit a stat peste noapte la servis la cald a pornit fara probleme.

Incerc sa merg cu ia astazi la servis.

Link to comment
Share on other sites

Deci sa-ti spun cum a fost la mine cu releul sper sa te ajute:am cumparat masina vara deci pornea la sfert ,a venit iarna ... nu prea am bagat de seama ca pornea rau la 0--5 grade,adica se balbaia ,tremura putin dar pornea din prima.Prima data cand masina a fost ingropata in zapada si -10grade a facut figuri si a pornit mai greut(4 cheie),asa ca mi-am schimbat releul sincer nu a mai fost de atunci -10 grade(masina sta mai mult timp in garaj) dar la -5 mergea albina motoru la prima pornire.Electricianul la care am fost zicea ca or mai venit masinu cu toate bujiile arse si nu se plangeau de pornire ,problema incepe de la -10.Parerea mea este ca ai cv la alimentare sau pompa de inalta .Te compatimesc ...(cel mai rau imi pare sa schimb piese care sunt ok).mult succes si daca aflii o rezolvare spune-ne si noua. Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Salut toata lumea !

Problema meaq a fost rezolvata, adica rezolvata partial.

Rezolvarea problemei a fost gasit in defectul la rteleul de bujii si un cablu.De ce zic ca a fost rezolvata partial fiindca au venit sarbatorile si mecanicul nu a gasit cablul care trebuia schimbat.

Problema a aparut din cauza mecanicului care in vara cind am facut revizia nu a bagat bine papucul de alimentare in releul de bujii.

Astfel fecea scurt de sa topit si mufa la releu , papucul fiind din metal.Asa ca aveti grija la ce mecanici mergeti, aveti grija de cirpaci.

Ideea ca cind am fost la mecanicul de la care a si plecat problema , masina care imi pornea greu a scos si bagat din nou mufa probabil ca facea iarasi contact timp de 2 saptamini dupa care numnai facea.

Cei straniu ca eroare nu dadea pe calculator, pina am fost ultima data acum 2 zile, mi-a dat eroare toate 6 bujii.

Multumitra noului mecanic care a cercetat bine si a observat ca este topit releul fiind greu de depistat deoarece mufa alimetare de pe releu este mai ieste mai in interior se relativ greu de depistat.

Mi-a curatat bine contactele si acum la - 10 grade porneste la sfert de cheie.Mecanicul mi-a demostrat pe masina ca bujiile functioneaza cam 15- 20 de secunde si la cald deci problema de bilbieala a motorului venea de la injectoarele care le-am schimbat si inclusiv de la bujii din cauza cararo la pornire nu avea loc arderea bine.

Acuma masina merge superb trage foarte bine nu mai are nici un lag cum avea inainte chiar si el a ramas placut surprins de cum merge masina ( omul fiind si pilot de curse ).

S-a facut comanda de cablu care vine dupa sarbatori, deorece nu aveau nimeni pe stoc nici chiar Contempo Brasov, cu releul nu era o poblema il avea si mecanicul pe stoc. Acum deocamdata am ramas cu cablul si releul vechi deoarece era riscul sa mil topeasca si acesta nou papucul nefacind bine contact. Deocamdata sa ma mai tina o saptamina si totul o sa fie ok.

Pentru cei care sunt din Brasov recomand acest mecanic la care am ajuns tot prin recomandare unui prieten.

Acesta din urma are un BMW 520 di 2010 la luat din Germania, cind aici ii aparea in Bord eroarea de volan si chiar ii mergea volanul greu.

Era disperat vroia sa vinda masina care avea doar 2 ani a fost la N servisuri pina la gasit pe acest mecanic care ia gasit o siguranta arsa care ia schimbato dupa o perioada iarasi se ardea si ii facea probleme.

A depistat dupa 2 zile cablul care facea masa problema fiind rezolvata dupa care omul se bucura de BMW

 

Va Multumesc pentru pareri la toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

Da eu am vazut ca functioneaza, adica se inroseau.

Dar parca de tusitul la motor tot nu am scapat mai tuseste uneori, straniu ca injectoarele sunt schimbate.

De verificat au fost verificate toate furtunele EGR este curatat clapeta de la EGr functioneaza bine

Era aceasta suspecta si zicea sa schimbam daca e un magnet, dar pina la urma a iesit totul ok si nu am mai schimbat nimic.

Ce aveam inainte eroarea de debitmetru nu o mai am cel putin nu a mai aparut, cica sar putea sa fi fost de la injectoare.

Releul este nou BOSH masina are si ultimul soft pe ia nu inteleg care sa fie problema.

De pornit cum zilelea astea a fost rece la Brasov porneste la sfert de cheie.

Miine tre sa plec din tara la drum lung si cind ma intorc oricum tre sa ajung la mecanic sa imi schimbe releul si cablul si o sa vedem ce erori mai da.

Ma gindesc ca sar pitea sa dea din nou debitmetrul eroare ceva nu ii place.

Dar nu pot intelege de la ce sa vina erorile de de care nu pot scapa, acesta este nou filtrele noi, sotul este ultimul.

Mi-a zis ca debitmetrul nu mai da eroare dar nu stiu ce sa zic nu prea am mers mult cu masina si nu vad ce legatura ar avea cu injectoarele.

Turometrul la fel oscileaza.

Foarte straniu in prima zi dupa schimbarea injectoarelor motorul nu a tusit deloc relantiul statea cit de cit ok, pina a doua zi cind incet cu incet a ia revenit tusa :frantics:

Si inca ceva inainte si dupa schimbarea injectoarelor uneori nu conteaza ca in mers sau pe loc cind accelerez mai lent sau o tin stabila intre 1500 - 2500 masina oscileaza se simte si in volan cind este stationata.

Cind face asa imi da si in nas in mers cind o tin stabila intre aceste turatii.

Cind nu imi face in stationare nu imi face nici in mers.

O fi debitmetrul dar nu inteleg este nou masina are si ultimul soft pe ia.

A mai patit cineva asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina l-am schimbat la fiecare revizie adica intre 12000 - 15000 km

sunt un tip care fac reviziile la timp si daca este de schimbat ceva nu amin.

Din 2010 de cind o am cred ca am bagat vre 3000 de euro in ia numai raparatii.

Imi pare rau sa recunosc dar incep sa fiu dezamagit de aceasta marca. <_<

 

Tot zic de fiecare data lasa ca o rezolv poate nu o sa mai pice una alta mai ales ca am o atractie de

aceasta marca de masina inca di copilarie dar dezamagirea ii tot mai mare pe zi ce trece

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina l-am schimbat la fiecare revizie adica intre 12000 - 15000 km

sunt un tip care fac reviziile la timp si daca este de schimbat ceva nu amin.

Din 2010 de cind o am cred ca am bagat vre 3000 de euro in ia numai raparatii.

Imi pare rau sa recunosc dar incep sa fiu dezamagit de aceasta marca. <_<

 

Tot zic de fiecare data lasa ca o rezolv poate nu o sa mai pice una alta mai ales ca am o atractie de

aceasta marca de masina inca di copilarie dar dezamagirea ii tot mai mare pe zi ce trece

am observat ca e60 este un model cu foarte multe probleme la partea electrica

Link to comment
Share on other sites

Da galeria de admisie nu am schimbato cred ca numai aceasta a ramas.

Mecanicul si eu am vazut in ce stare este si nu arata asa rau. Mi ssa zis ca nu ar fi de la ia oscilatiile cel putin la relanti

mersul neregulat la motorului. sa vina si eroare de debitmetru tot din admisie nu prea am auzit

 

Erori pe partea electrica nu am nici una acum 2 saptamini am schinbat releul de tensiune dar nici acesta nu da pe tester

decind l-am schimbat totul este ok.

Unica ce este debitmetrul dar repet de o saptamina de cind am scvhimbat injectoarele nu a mai avut eroare.

Link to comment
Share on other sites

Da eu am vazut ca functioneaza, adica se inroseau.

Dar parca de tusitul la motor tot nu am scapat mai tuseste uneori, straniu ca injectoarele sunt schimbate.

De verificat au fost verificate toate furtunele EGR este curatat clapeta de la EGr functioneaza bine

Era aceasta suspecta si zicea sa schimbam daca e un magnet, dar pina la urma a iesit totul ok si nu am mai schimbat nimic.

Ce aveam inainte eroarea de debitmetru nu o mai am cel putin nu a mai aparut, cica sar putea sa fi fost de la injectoare.

Releul este nou BOSH masina are si ultimul soft pe ia nu inteleg care sa fie problema.

De pornit cum zilelea astea a fost rece la Brasov porneste la sfert de cheie.

Miine tre sa plec din tara la drum lung si cind ma intorc oricum tre sa ajung la mecanic sa imi schimbe releul si cablul si o sa vedem ce erori mai da.

Ma gindesc ca sar pitea sa dea din nou debitmetrul eroare ceva nu ii place.

Dar nu pot intelege de la ce sa vina erorile de de care nu pot scapa, acesta este nou filtrele noi, sotul este ultimul.

Mi-a zis ca debitmetrul nu mai da eroare dar nu stiu ce sa zic nu prea am mers mult cu masina si nu vad ce legatura ar avea cu injectoarele.

Turometrul la fel oscileaza.

Foarte straniu in prima zi dupa schimbarea injectoarelor motorul nu a tusit deloc relantiul statea cit de cit ok, pina a doua zi cind incet cu incet a ia revenit tusa :frantics:

Si inca ceva inainte si dupa schimbarea injectoarelor uneori nu conteaza ca in mers sau pe loc cind accelerez mai lent sau o tin stabila intre 1500 - 2500 masina oscileaza se simte si in volan cind este stationata.

Cind face asa imi da si in nas in mers cind o tin stabila intre aceste turatii.

Cind nu imi face in stationare nu imi face nici in mers.

O fi debitmetrul dar nu inteleg este nou masina are si ultimul soft pe ia.

A mai patit cineva asa ceva.

Ce releu?de bujii face doar BERU.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa recunosc dar incep sa fiu dezamagit de aceasta marca. <_>

 

Masinile nu tin o vesnicie. Ar trebui sa fii dezamagit de masinile sh nu BMW.

 

O masina premium nu costa 15k euro... :rolleyes:

 

Releul de bujii trebuie sa fie BMW.

 

Beru face relee insa standardele le impune BMW. Daca un releu "nu iese" BMW poate fi vandut ca BERU....

 

E valabil si la alte piese!

Link to comment
Share on other sites

Beru face relee insa standardele le impune BMW. Daca un releu "nu iese" BMW poate fi vandut ca BERU....

E valabil si la alte piese!

Corect Bala !

Si nu de BMW tre' sa fim dezamagiti, ci de directia in care au luat-o standardele auto (la toate marcile).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.