Jump to content

BMW e46 cu un motor mare


Tunin6

Recommended Posts

Buna baieti..sper sa nu am probleme cu topicul asta sau sa supar pe cineva...dar am nevoie de cunoscatori ca sa fac un vis realitate :)

 

Ma bate gandul sa imi cumpar un 320i e46 (6 cilindri in linie) si sa ii schimb motorul cu unul mai mare cum ar fi un 3.0 sau 3.5 litri... bineinteles tot 6 cilindri in linie.

M-am tot uitat eu pe mobile...cam ce motor mi-ar placea...si am gasit cateva...unul din ele se gaseste pe seria 1 de la BMW (evident) :laugh: si este cel care ma si incanta cel mai mult, pentru ca este foarte puternic ...peste 300 de caluti frumosi...si nu fitzosi :laugh: dar mai sunt si alte variante...oricum, ideea este urmatoarea si va spun sincer, nu ma ascund, nu-mi permit sa platesc impozite colosale pentru ca am un motor mare pe masina...si atunci m-am gandit sa schimb motorul fara sa spun nimic la nimeni (la cei care ar trebui sa stie). Si pentru ca e tot un motor de 6 cilindri e greu sa-ti dai seama ce capacitate cilindrica are...

 

Intrebarea mea este...se poate realiza un asemenea vis? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e greu sa isi dea seama ca nu e acelas motor daca iti verifica serile spre exemplu.Mai obisnuiesc sa faca inspectii amanuntite in trafic desteptii

Si daca tot vrei 300 cai + de ce nu optezi pentru un motor de M3 E46

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Tu crezi ca totul se rezuma la motor?

 

==============

Cutie viteze

Ambreiaj

Diferential

Bara stabilizatoare

Frane

Suspensii

==============

Cu astea ce faci?

 

Plus ca daca te opreste un control RAR e de dosar penal. Iar cand ai de facut itp-ul, iar e belea.

 

O alta belea in plus e de ex in eventualitatea unui accident, cand poti sa ii vatamezi corporal pe alti participanti la trafic, iar in urma expertizei sa reiasa ca masina ta nu era omologata.

 

Vba aia, daca e sa ai ghinion, si-n p***a dai de-un cui.

 

So think twice. Oricum daca nu ai 2.200lei de un impozit, ma simt nevoit sa iti reamintesc ca operatia de transplant te va costa mai mult decat impozitul pe un an, iar un 3.0i are un consum nu tocmai mic, iar benzina costa $$$. Asta in cazul in care nu ai vreo conducta care trece prin spatele casei :)

 

Ah, si vezi ca un motor 35i (3.0biturbo, L6 de 306 cai) costa cam 3.000EUR.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

nu e de falsicicat nimic...de fapt aproape nimic...trebuie doar sa faci cumva sa nu apara seria motorului pe carte si talon.. dupa care...evident...trebuie facute niste investitii...dar de exemplu daca iei de pe o masina lovita motorul...automat iei si cutia de viteze...franele nu-s o problema...la fel si suspensiile...ca nu ma duc cu ea la curse...si consumul....nu e mare...ca de exemplu daca te uiti la masinile astea mai noi( ca un motor dinala ma intereseaza pe mine :))...au consum si mai mic...chiar daca au capacitatea cilindrica mai mare si ca o paranteza polueaza aproximativ la fel ca un 320i :)...si cu omologatul masinii..in caz de accident...dak nu isi da nimeni seama...norocul tau..dar daca isi da seama...oricum...ai un termen in care poti omoloda motorul...nu spune nimeni ca nu ai voie sa circuli cu alt motor pe masina pana nu-l omologhezi..ca doar nu ma duc cu masina pe slep pana la RAR daca masina tot merge...adik nu e grav dak se afla...cel putin asa stiu eu :)

 

Motorul ala de care vorbesti kristal...e nou sau SH ?

 

Si ca o paranteza...pastrez motorul ala de 2 litri pentru orice eventualitate...ca ultima masura de a rezolva eventuale probleme...

 

Eu nu am spus ca nu e scumpa ideea...dar nu cred k e mai scump decat daca declari k ai motor mare pe masina...mai ales daca vrei sa pastrezi masina pentru cel putin 5 ani...de exemplu :)

Edited by Tunin6
Link to comment
Share on other sites

Nou e peste 10k eur. Evident ca sh :)

 

Franele trebuiesc schimbate OBLIGATORIU. Nu te joci cu viata ta. Un 335i merge cu un 17L/100km in bucuresti. Abia cele 2010 care nu mai sunt biturbo, ci twin power turbo (1turbina cu twinscroll) au consumuri reduse substantial.

 

Eu zic sa te bucuri de Craciun si da te linistesti cu operatiuni precum asta.

 

Aia de la RAR nu sunt asa prosti sa nu sesizeze diferenta intre un motor de 2L din 99 si unul de 3L din 2008. Se vede la prima vedere HPFP (pompa de injectie) specifica unui motor turbo :)

 

"Eu nu am spus ca nu e scumpa ideea...dar nu cred k e mai scump decat daca declari k ai motor mare pe masina...mai ales daca vrei sa pastrezi masina pentru cel putin 5 ani...de exemplu"

 

Sari de 6-7k eur lejer cu transplantul. Impozitul pe 5 ani e 2.500euro.

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Pfff...in fine...ma gandeam la varianta asta pentru ca motoarele astea mai noi is mai performante...si au si consum mai mic..si ma gandeam sa ar fi o chestie...+ ca doar pe modelele noi gasesti cutie de viteze in 6 trepte care te ajuta la consum...in timp ce rulezi cu vreo 20 de km/h mai repede :) la aceeasi turatie :)

 

visul se poate realiza cu conditia esentiala, esentiala repet, sa nu spui nimic la nimeni!

 

 

Stiu asta :) dar acum...ascultand mai multe pareri...e posibil sa nu renteze...

 

Eu visez M5 e39, ... asta era compromisul :blush:

Edited by Tunin6
Link to comment
Share on other sites

Nu ma incanta inmatriculatul pe BG...nu stiu..dar nu-mi inspira incredere...cel putin nu pe termen lung...si daca imi iau un M5..la noi e 10000 RON pe an...impozitul...mai ales ca daca ajung sa-mi cumpar masina aia...n-o mai dau veci, pururi, AMIN ! :) Edited by Tunin6
Link to comment
Share on other sites

:LMAO: pfuuuu....bag pl, iar un topic de dorul pe..ului??? nu-i mai cantati fratilor in struna unui adolescent...apropo tinere, ce varsta ai????

Tu realizezi ce vis vrei sa se faca realitate????:rofl: e un fel de "si cu pl-n cur si cu sufletu-n rai", cam asta vrei tu.:bye:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.