Jump to content

Presiune prea mare in instalatia de racire e36


Winst

Recommended Posts

Buna ziua,am un 316i 96' sedan si am avut ceva probleme cu el dupa vreo 5000 km de la achizitie :no: ,tot imi fierbea,am schimbat garnitura _chiulasa_,termostat,pompa apa,vascocupla,un furtun si ceva coturi (la instalatia de racire) si 500 de km dupa schimbarea pieselor a mers foarte bine ... insa azi am vazut ca-mi picura sub masina antigel si destul de mult ; antigelul iesea pe la busonul acela de la radiator care are o supapa(deci practic dadea supapa afara).Furtunele foarte tare de nu le puteai apasa...de la ce poate fi?

Mentionez ca facea treaba asta si inainte de schimbarea garniturii de _chiulasa_

Multumesc anticipat si sarbatori fericite tuturor :drinks: !

Link to comment
Share on other sites

Vasul de expansiune are un semn maxim de umplere, e undeva pe la jumatatea lungimii lui. Ai depasit acest semn cand ai bagat antigel in instalatie?

Am pus pana sus antigel...pana am umplut si am aerisit si am facut treaba asta bine pentru ca pana acuma am pus de 5 ori antigel in masina ca tot pierdeam ba pe la un cot ba pe la furtun ba intra in ultimul cilindru.

Acum,astazi,dupa ce a picurat iar se ducea acul de la apa spre rosu si venea inapoi pe mijloc la 90 de grade

Am depasit semnul ok,sa dea afara cat trebuie.Dar da afara prea mult pentru ca iar urca acul de la apa(spre rosu) si presiunea aia nu e normala asa mare

Edited by Winst
Link to comment
Share on other sites

Pune pana la semnul respectiv (asta dupa ce ti se raceste motorul), sterge bine pe unde e ud, mergi putin cu ea sa se incalzeasca si vezi pe unde scapa.

 

Antigelul isi mareste volumul la 90 de grade, vasul de expansiune nu se umple pana sus pentru "a avea loc" antigelul in instalatie.

 

Verifica sa ai montat corespunzator termostatul, auzisem anul trecut de un "geniu" care a pus la un E36 termostatul invers, doar el stie cum.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Pune pana la semnul respectiv (asta dupa ce ti se raceste motorul), sterge bine pe unde e ud, mergi putin cu ea sa se incalzeasca si vezi pe unde scapa.

 

Antigelul isi mareste volumul la 90 de grade, vasul de expansiune nu se umple pana sus pentru "a avea loc" antigelul in instalatie.

 

Verifica sa ai montat corespunzator termostatul, auzisem anul trecut de un "geniu" care a pus la un E36 termostatul invers, doar el stie cum.

o sa incerc dar daca nu umplu o sa ramana aer in instalatie si daca ramane aer atunci face abur aburul ajunge pe senzorul de temperatura si-mi arata ca fierbe termostatul meu nu-l putea pune invers pentru ca e modelul acela care se afla in cot,motor m43

Ma intereseaza sa nu mai faca presiune asa mare incat sa dea supapa afara...termostatul deschide cand trebuie e bun

Link to comment
Share on other sites

Aerisitorul l-am desfacut dupa ce am oprit motorul si a iesit putin aer dupa care nu a iesit nici aer nici apa...cat despre etansitate cum o verific?

 

nu e bine sa desfaci aerisitorul -dupa ce opresti motorul.,aerisirea ca la carte se face cu motorul rece, si umplerea vasului pana sus si pana da pe la aerisitor.

 

etansitatea, vezi ca era un DIY pe-aci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am facut aerisirea ca la carte si tot asa face da antigelul afara...nu stiu ce sa cred;pe cine am mai intrebat mi-a spus sa fac cate o chestie care deja e facuta (ex.termostat sau pompa apa)

Sa fie oare fisurat blocul motor? :cry: sau sa se fii ars iar ganitura de chiulasa?

Link to comment
Share on other sites

salut

 

Poate suna banal..dar inlocuieste busonul..ia unul de pe o masina functionala(multe busoane noi sunt de o calitate indoielnica)..si probeaza asa, este un sistem inchis care lucra sub presiune..daca nu are presiune nu lucra corect.

 

Numai bine iti doresc

M-am gandit si la treaba asta intr-o zi...o sa incerc mai ales ca mi-a mai spus cineva,dar(la orice este un dar :)) ) presiunea tot asa mare era si inainte sa schimb garnitura de chiulasa an nou fericit si toate cele

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Pai tocmai acel buson regleaza presiunea in instalatie..daca nu functioneaza corect presiunea este prea mare sau prea mica..vezi ca exista teste de co2 care te elucideaza daca ai gaze de esapament in instalatia de racire. Asta ca sa fii sigur ca nu ai garnitura arsa respectiv vreo fisura in chiulasa.

 

Un an nou mai bun iti doresc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.