Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

bmw e46 compact N42B18A


Recommended Posts

Salut,detin un 316 ti compact 2001,116 hp,motor n42b18a

In vara am avut probleme cu consumul respectiv 12 mediu fata de 8-9 cat era normal,acceleratia avea delay,de la tester m au pus sa schimb 2 debitmetre ,si toate bobinele de pe fiecare bujie, fara nici un rezultat

Dupa o perioada nu a mai pornit masina, am verificat daca vine benzina din pompa, reszpectiv am scos furtunasul de la pompa de benzina, si am dat la automat, nimic nu sarea benzina,am pus o pompa de benzina sh, si masina si a revenit,plus ca furtunasul era mai tare , presiunea era mai mare decat la pompa cea veche, astfel problemele initiale erau datorita debitului pompei, martorul check engine s a stins dupa circa 300 d km parcursi si ca prin minune masina si a revenit.

Masina a mers perfect circa 3000 km cu pompa sh.dupa care s a aprins din nou check engine,si a aparut preblema care ma macina;in Bucuresti, in trafic se opreste frecvent,(in afara localitaii la mers constant problema este mai rara) ca descriere- se taie motorul,din mers, nu stiu cum sa descriu,se aprind martorii de la dsc(triunghiul galben si frana de mana tot galben)turometrul topaie,sacadat si sus si jos, in torpedou tacane ceva,se aprinde martorul de la baterie,nu pot accelera , motorul moare dupa scurt timp(o secunda doua)spun moare pentru ca atunci se aprinde becul de la ulei.(exista si situatii in care isi revine,nu moare se taie asa dintr-o data si isi revine singur)

In cele mai frecvente cazuri, moare pur si simplu din mers.il las circa 5-10 minute dupa care porneste si merge perfect.

Ca rezolvare am schimbat pompa de benzina din nou , pentru ca o suspectam pe cea sh pe care tocmai o schimbasem, si nu s a schimbat nimic.

am verificat in perioada in care nu porneste daca sare benzina din furtunul de la pompa de benzina si nimic

Link to comment
Share on other sites

Salut,detin un 316 ti compact 2001,116 hp,motor n42b18a

In vara am avut probleme cu consumul respectiv 12 mediu fata de 8-9 cat era normal,acceleratia avea delay,de la tester m au pus sa schimb 2 debitmetre ,si toate bobinele de pe fiecare bujie, fara nici un rezultat

Dupa o perioada nu a mai pornit masina, am verificat daca vine benzina din pompa, reszpectiv am scos furtunasul de la pompa de benzina, si am dat la automat, nimic nu sarea benzina,am pus o pompa de benzina sh, si masina si a revenit,plus ca furtunasul era mai tare , presiunea era mai mare decat la pompa cea veche, astfel problemele initiale erau datorita debitului pompei, martorul check engine s a stins dupa circa 300 d km parcursi si ca prin minune masina si a revenit.

Masina a mers perfect circa 3000 km cu pompa sh.dupa care s a aprins din nou check engine,si a aparut preblema care ma macina;in Bucuresti, in trafic se opreste frecvent,(in afara localitaii la mers constant problema este mai rara) ca descriere- se taie motorul,din mers, nu stiu cum sa descriu,se aprind martorii de la dsc(triunghiul galben si frana de mana tot galben)turometrul topaie,sacadat si sus si jos, in torpedou tacane ceva,se aprinde martorul de la baterie,nu pot accelera , motorul moare dupa scurt timp(o secunda doua)spun moare pentru ca atunci se aprinde becul de la ulei.(exista si situatii in care isi revine,nu moare se taie asa dintr-o data si isi revine singur)

In cele mai frecvente cazuri, moare pur si simplu din mers.il las circa 5-10 minute dupa care porneste si merge perfect.

Ca rezolvare am schimbat pompa de benzina din nou , pentru ca o suspectam pe cea sh pe care tocmai o schimbasem, si nu s a schimbat nimic.

am verificat in perioada in care nu porneste daca sare benzina din furtunul de la pompa de benzina si nimic

 

 

Primul sfat care ti-l dau este sa gasesti un tester bun si un service mai bun, ca sa nu mai faci experiente cu schimbatul pieselor pe masina ta.

 

Legat de pompa de benzina, una second te va lasa cand ti-e lumea mai draga, deci mai bine te gandesti la una noua; ar mai trebui sa fii atent tu la filtrul de benzina, care chiar daca se schimba mai rar, el are rol si de regulator de presiune, iar dupa cum banuiesc ca masina are deja o varsta si km.....poate il schimbi si pe ala.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=13_0946&hg=13&fg=10

 

 

Problema ta cu opritul motorului este probabil cauzata de "crankshaft sensor", este un senzor al arborelui cotit care atunci cand incepe sa oboseasca cauzeaza simptomele descrise de tine, pentru ca in final sa faca tot mai des si sa nu mai porneasca masina deloc...insa nu te apuca sa schimbi senzorul inainte de o diagnoza, pe un tester ar trebui sa iti apara eroare la senzorul respectiv daca acesta este defect!(daca nu, poate ai tot o problema de alimentare)

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3173&hg=11&fg=10

 

Este piesa 3 din link, iar schimbarea ei costa cat tot senzorul pentru ca se demonteaza toata admisia sa ajungi la el.

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut,detin un 316 ti compact 2001,116 hp,motor n42b18a

In vara am avut probleme cu consumul respectiv 12 mediu fata de 8-9 cat era normal,acceleratia avea delay,de la tester m au pus sa schimb 2 debitmetre ,si toate bobinele de pe fiecare bujie, fara nici un rezultat

Dupa o perioada nu a mai pornit masina, am verificat daca vine benzina din pompa, reszpectiv am scos furtunasul de la pompa de benzina, si am dat la automat, nimic nu sarea benzina,am pus o pompa de benzina sh, si masina si a revenit,plus ca furtunasul era mai tare , presiunea era mai mare decat la pompa cea veche, astfel problemele initiale erau datorita debitului pompei, martorul check engine s a stins dupa circa 300 d km parcursi si ca prin minune masina si a revenit.

Masina a mers perfect circa 3000 km cu pompa sh.dupa care s a aprins din nou check engine,si a aparut preblema care ma macina;in Bucuresti, in trafic se opreste frecvent,(in afara localitaii la mers constant problema este mai rara) ca descriere- se taie motorul,din mers, nu stiu cum sa descriu,se aprind martorii de la dsc(triunghiul galben si frana de mana tot galben)turometrul topaie,sacadat si sus si jos, in torpedou tacane ceva,se aprinde martorul de la baterie,nu pot accelera , motorul moare dupa scurt timp(o secunda doua)spun moare pentru ca atunci se aprinde becul de la ulei.(exista si situatii in care isi revine,nu moare se taie asa dintr-o data si isi revine singur)

In cele mai frecvente cazuri, moare pur si simplu din mers.il las circa 5-10 minute dupa care porneste si merge perfect.

Ca rezolvare am schimbat pompa de benzina din nou , pentru ca o suspectam pe cea sh pe care tocmai o schimbasem, si nu s a schimbat nimic.

am verificat in perioada in care nu porneste daca sare benzina din furtunul de la pompa de benzina si nimic

Salut.Am avut si eu problema asta cu ,,taiatul motorului''.Era de vina Eccentric shaft sensor,cod piesa 11377527016.Am luat senzorul second,l-am montat si am rezolvat problema.Lasa-mi pe PM un id sa-ti trimit un filmulet cum imi facea mie.Aici nu ma lasa sa il postez.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.