Jump to content

320D e46 din 2001 pronire grea dupa o pauza de cateva ore


Recommended Posts

Am un BMW 320D din 2001 cu 207000km.

Recent a inceput sa pornesca greu la prima pornire (dimineata sau dupa o pauza de 4-5ore).

Pornire grea inseamna ca nu porneste la prima cheie, sau porneste daca tin cheia 8-10 secunde.

Dupa prima pornire nu mai face probleme, porneste "la sfert". Nu pare sa aiba legatura cu gerul. Face asa si la +4 grade.

Am verificat bujiile incandescente, releul , test motor etc (la service). Nu apare nici o eroare.

Am schmbat furtunele de la filtrul de motorina pana la pompa de injectie, filtrul de motorina etc.

 

A mai patit cineva asa ceva? E o problema cunoscuta la acest model?

 

Multumesc,

Florin

Link to comment
Share on other sites

fix asa face si la mine, porneste greu la prima cheie. dupa ce s-a incalzit motorul porneste la sfert. bujiile sunt bune, bateria este noua, nu am erori pe tester, dar se pare ca indiferent de anotimp porneste doar la o cheie lunga.

de cand a dat frigul, fenomenul e mult mai accentuat. nu am nicio solutie, si habar nu am de la ce poate fi. sper sa nu fie pompa, dar pana la urma asta e. (urmatoarea masina va fi clar pe benzina :angry2: )

 

eu personal planuiesc sa o tin asa pana trece iarna si ma redresez financiar, dupa aia daca se dovedeste ca e defecta si nu se poate repara (electronic, ca mecanic nu cred ca o mai face nimeni sa mearga cum trebuie) o schimb si aia e.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

Nu moare nicio pompa de injectie. Asa patesc si eu. Trebuie marit un pic avansul la pompa de injectie. Pune-o pe tester si posteaza aici valorile pompei. Am mai auzit si varianta alinierii distributiei....de la km prea multi lanturile se "slabesc" sau ceva de genu`.... :thumbsup: Totul e de la capul hidraulic...

Verifica si releul pompei. Eventual schimba-l preventiv.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am discutat cu niste nemti specializati in pompe de injectie. Pompa V44 bosch, pusa pe 2.0 diesel de la bmw, e putin problematica, dar in 95% din cazuri problema este cu partea electrica, a fost folosita o metoda criticata de lipire la fire, iar acestea se intrerup, in in final nu mai porneste. Reparatia este destul de simpla, dar sunt putini care se baga si ofera si garantie. In germania costa 200 de euro + transport. Exista si diy pe net, pentru cei care se incumeta.
Link to comment
Share on other sites

Salutare, am discutat cu niste nemti specializati in pompe de injectie. Pompa V44 bosch, pusa pe 2.0 diesel de la bmw, e putin problematica, dar in 95% din cazuri problema este cu partea electrica, a fost folosita o metoda criticata de lipire la fire, iar acestea se intrerup, in in final nu mai porneste. Reparatia este destul de simpla, dar sunt putini care se baga si ofera si garantie. In germania costa 200 de euro + transport. Exista si diy pe net, pentru cei care se incumeta.

ai vre-un numar de telefon de la baietii din germania care repara partea electrica la pompe vp44?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
de vreo 2 saptamani aceeasi problema o patesc si eu.dimineata porneste foarte greu (invarte 5 - 10 sec pana porneste ) , mi s-a intamplat asa si la 5 - 8 grade unde zic eu ca nu este chiar asa de frig.sa inteleg ca pompa este cu probleme?nu am bagat-o pe tester ce e drept , dar nu cred ca face asa de la bujii tinand cont ca am pus noi anul trecut.mai poate fi si de la releul nujii , dar totusi dupa cum am spus nu este asa de frig incat sa invarta 5 - 10 sec pana sa porneasca.
Link to comment
Share on other sites

imi porneste greu daca o las peste noapte.prin absurd sa zicem ca nu mai functioneaza releul de bujii sau toate bujiile sunt arse...la + 5 grade tre sa invarta 5 sec pana porneste?si eu banuiesc pompa de injectie mai ales ca mai am o problema cu masina de cand am luat-o si nu i-am gasit rezolvare.intre 2200 - 2800 rpm are o cadere de putere , se simte mai ales in vitezele 3 , 4.acul de la consum cade apoi creste inapoi , chiar si cu pedala apasata la maxim.problema asta o am de 60.000 km de cand am luat masina.daca totusi este pompa de injectie cu probleme se merita sa o reconditionez sau sa cumpar una sh?voi ce ziceti ?
Link to comment
Share on other sites

imi porneste greu daca o las peste noapte.prin absurd sa zicem ca nu mai functioneaza releul de bujii sau toate bujiile sunt arse...la + 5 grade tre sa invarta 5 sec pana porneste?si eu banuiesc pompa de injectie mai ales ca mai am o problema cu masina de cand am luat-o si nu i-am gasit rezolvare.intre 2200 - 2800 rpm are o cadere de putere , se simte mai ales in vitezele 3 , 4.acul de la consum cade apoi creste inapoi , chiar si cu pedala apasata la maxim.problema asta o am de 60.000 km de cand am luat masina.daca totusi este pompa de injectie cu probleme se merita sa o reconditionez sau sa cumpar una sh?voi ce ziceti ?

Aceeasi problema cu caderea de putereee. Ma enerveaza de mor. Incerc cu alta pompa de motorina din rezervor plus inlocuit injectoarele mecanice. Nu-mi sariti in cap ca nu pica si injectoarele mecanice ca va asigur eu ca pica. ;)

La mine se simte pe treptele 4 si 5. Am observat ca face mai putin cand am motorina de peste 200 de km autonomie.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine.la 4 si 5 se simte cel mai accentual , cand apas pedala la maxim se duce acul de la consum pt o sec pana la capat apoi incepe sa scada , apoi iar creste de pe la 2800 rpm.cred ca pompele de injectie sunt punctul slab de pe e46 320d nfl.si pe mine ma enerveaza la maxim mai ales intr-o depasire cand ai nevoie de putere.acuma a mai aparut si problema asta cu pornirea greoaie....stiu sigur ca a mai fost un coleg pe 4tuning care a avut problema asta cu pornirea foarte greoaie , s-a chinuit foarte mult pana a rezolvat-o.s-a dovedit in cele din urma ca pompa de injectie era de vina , a reconditionat-o la nu sti ce firma si de atunci era multumit. ,,bofanel ,, parca avea user-ul , sau ceva de genul.
Link to comment
Share on other sites

injectoarele alea duc 3-4 pompe pana sa se strice totusi nu strica putina verificare

 

verifica injectoarele, bujiile, pune 0.5ltr ulei la 10 de motorina si vezi cum porneste dupa, daca tii pedala accelerata porneste mai usor?

 

la rece tb sa ai +7-8 grade parca avans ,la 80 grade -1.7 grd

 

pompa se da jos, costa 250 ron proba pe banc, 460 ron demontat montat

 

era un centru in buc care se ocupa, userul @iepurasul a avut niste exp nefericite, a rezolvat aici in buc, imi scapa acum numele, express diesel parca, am insa tel 0214200433

 

pompe se gasesc si sh, eu am de la @sasha , verificata cu hartii la bosch car banat, o tin dupa mine cand plec in Romania, in rest daca cade asta veche o schimb si gata :download:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu sa mai cumpar una si cand plec prin tara sa o tin dupa mine.

 

eu astept de 60k sa cada si in schimb merge perfect, cateodata pun si niste ulei 2t si merge perfect, nu este greu de schimbat, ai nevoie de o presa ca sa depresezi pompa de pe masina si pe cea noua o bagi dupa ce pui axele pe sem´ne, pompa vine de pe banc calata, sa nu uitati asta, are saiba scoasa la surubul de blocare, altfel se rupe axul :console:

Link to comment
Share on other sites

Porneste ciudat la rece ca si cum nu ar avea motorina apoi dintr-o data vine si porneste. Daca opresc din nou porneste fara probleme. Insa daca sta ceva timp o ia cam greu. Pare ca se dezamorseaza. Asta dupa ce acum 2 saptamani am ramas fara motorina. Am pornit-o greu.
Link to comment
Share on other sites

Porneste ciudat la rece ca si cum nu ar avea motorina apoi dintr-o data vine si porneste. Daca opresc din nou porneste fara probleme. Insa daca sta ceva timp o ia cam greu. Pare ca se dezamorseaza. Asta dupa ce acum 2 saptamani am ramas fara motorina. Am pornit-o greu.

 

Azi am patit-o dar am si rezolvat-o!!!

Am mers si am bagat motorina vreo 10 litrii apoi am mers la cumparaturi. Am parcat masina la centrul comercial in parcare si am plecat vreo 30 de minute. Cand m-am intors a tot invartit dar parca ramasese fara motorina. Nu a mai luat-o si gata. Am descarcat si bateria. Am chemat un amic si m-a tractat vreo 5-10 metrii si a pornit.

Am vb cu un tip care face diagnoza in TM si mi-a zis ca daca era dusa pompa de injectie nu o mai lua deloc. A zis ca probabil e pomla de motorina care la Nfl e in rezervor. Am schimbat-o si SURPRiZA am rezolvat problema. Porneste perfect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.