Jump to content

BMW e60 problema !


Recommended Posts

Salut

 

Am o problema la un e60 520d !!

 

Am facut 3 teste la roti, mai exact 2 cu levier(lucru care nu imi prea place) si unul la o statie ITP cu masina pe acele placi metalice care trag de roti.

Culmea, dupa toate testele totul e impecabil, nici o bucsa, nici un pivot, nici un brat defect.

 

Problema e ca la damburi, sau denivelaru gen dale, piatra cubica(deci denivelari mici cand sare roata putin) imi troncane destul de tare, mi se pare ca prea tare, nu se aude sunetul ala infundat cum e normal (am grija f mare grija de masina, nu imi bat joc de ea prin gauri).

Si la e90 se aude doar putin,nu ca la mine. La e39 nici vorba de asa ceva !!

 

Care ar fi problema?? Precizez ca nu imi bate volanul, nu mi se aude nici un sunet la viraj in mers sau pe loc.

E posibil sa fie din caseta? (Nu pierde ulei deloc.)

Ce mai poate fi??

 

A mai intalnit cineva problema asta?

 

Multumesc mult !!

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca masina e sub 2006 , se numeste uzura in timp a bucsilor, am avut si eu aceasta problema la Mercedes si acum incep sa observ si la BMW-ul meu ca apare incet incet de la minunatele noastre drumuri.

 

Sfatul meu e sa incerci in primul rand un test de amortizoare (se face cam la orice statie ITP) si sa vezi ce procent mai ai din ele (cat de uzate sunt), si daca iese bine (peste 65%), incepi sa schimbi brate\bucse, flanse amortizoare etc.

 

Eu am schimbat toate bratele\bucsele\reconditionat caseta\arcuri\amortizoare, pe scurt toata partea ce tine de suspensie, si mergea ca noua masina, dar nu a tinut mult din pacate. Parerea mea e ca e din amortizoare si flanse problema daca la testele manuale nu a iesit nimic stricat.

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns.

 

E 04/2006 masina.

 

Nu a iesit nimic, nu are nici o bucsa crapata/imbatranita. La e39 am avut aceiasi problema, dar am schimbat bucsile la bara stabilizatoare si s-a rezolvat. Le-am schimbat si la e60, dar nici o schimbare, la fel se comporta.

 

As vrea sa gasesc "problema" sa schimb ce trebuie, nu vreau sa arunc banii pe banuielile la toti "mesterii" din serviceuri.

 

Multumesc de ajutor,

Link to comment
Share on other sites

Flansele de la amortizoare.

Si la mine e aceeasi problema. Am facut toate testele posibile, toate bucsele si pivotii sunt perfecte. Caseta la E60 prima data curge, apoi bate.

Rulmentii din flanse bat, sunt proiectate foarte prost.

 

Nu curge nici un gram de la caseta.

Bieletele antirului ma gandesc ca ar iesi la testarea pe placile metalice la statie itp, nu?

Posibil sa fie flansele, pt ca daca merg usor si urc o bordura mica, cand da roata in bordura nu se aude nici un sunet, moment in care ar trebuii sa se auda daca era vb de un pivot, o bucsa, sau altele. La mine se aude doar cand merg mai tare, pe drum denivelat de tiruri unde s-a topit asfaltul, sau pe marginea canalelor prea ridicate.

Link to comment
Share on other sites

Nu curge nici un gram de la caseta.

Bieletele antirului ma gandesc ca ar iesi la testarea pe placile metalice la statie itp, nu?

Posibil sa fie flansele, pt ca daca merg usor si urc o bordura mica, cand da roata in bordura nu se aude nici un sunet, moment in care ar trebuii sa se auda daca era vb de un pivot, o bucsa, sau altele. La mine se aude doar cand merg mai tare, pe drum denivelat de tiruri unde s-a topit asfaltul, sau pe marginea canalelor prea ridicate.

bieletele antiruliu nu ies la testarea pe placile metalice la statie itp

Link to comment
Share on other sites

vezi bucsa nr 12 :) sa mai vb de ea pe forum . si eu am facut teste si nu au gasit nimica ...apoi am dat eu jos bratele cu bucsa 12 si in interior se vedea ca e rupta .

si la e39 am avut la fel si am stiut dupa sunt ca este tot de acolo

 

bratul 11 , se poate schimba tot sau doar bucsa. eu am schimbat cu totul ca era cel original din 2004

Link to comment
Share on other sites

vezi bucsa nr 12 :) sa mai vb de ea pe forum . si eu am facut teste si nu au gasit nimica ...apoi am dat eu jos bratele cu bucsa 12 si in interior se vedea ca e rupta .

si la e39 am avut la fel si am stiut dupa sunt ca este tot de acolo

 

bratul 11 , se poate schimba tot sau doar bucsa. eu am schimbat cu totul ca era cel original din 2004

 

O schema unde pot vedea bucsile de care zici??ms mult

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis, eu am aceeasi problema ca si tine si am luat la rand ABSOLUT toate piesele de la directie.

Am schimbat si bieletele antiruliu si capetele de bara, bucse bara stabilizatoare, ca pareau mai obosite. Nici o schimbare.

Ca dupa luni de cercetari... sa constat ca flansele sunt problema. Au un rulment de toata jena, foarte prost proiectate. Am mai scris parca prin topicul masinii mele.

Problema e ca nu-i sigur ca rezolvi cu flanse noi. Eu am schimbat una, insa fiind aceeasi constructie ca si cea veche... bate ca inainte. Si cu cat ai amortizoare mai bune, vei simti mai bine bataia.

 

PS: bataia e mai accentuata pe portiuni de asfalt peticit si cu denivelari mici si abrupte.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.