Jump to content

BMW e60 problema !


Recommended Posts

Vezi ca bieletele antirului cand ridici masina pe elevator o sa iti dai seama foarte greu de ele,pentru ca atunci cand ridici masina se tensioneaza,ca sa le verifici bagi masina pe rampa sau pe un canal ceva ca sa stea bieletele in pozitia de rulare, abia atunci poti sa vezi,tragi de ele si se cunosc daca sunt duse.

RESPECT!!!

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis, eu am aceeasi problema ca si tine si am luat la rand ABSOLUT toate piesele de la directie.

Am schimbat si bieletele antiruliu si capetele de bara, bucse bara stabilizatoare, ca pareau mai obosite. Nici o schimbare.

Ca dupa luni de cercetari... sa constat ca flansele sunt problema. Au un rulment de toata jena, foarte prost proiectate. Am mai scris parca prin topicul masinii mele.

Problema e ca nu-i sigur ca rezolvi cu flanse noi. Eu am schimbat una, insa fiind aceeasi constructie ca si cea veche... bate ca inainte. Si cu cat ai amortizoare mai bune, vei simti mai bine bataia.

 

PS: bataia e mai accentuata pe portiuni de asfalt peticit si cu denivelari mici si abrupte.

 

exact exact !! si sa inteleg ca ai schimbat flansele si degeaba. La fel e si acum??

Link to comment
Share on other sites

Ca dupa luni de cercetari... sa constat ca flansele sunt problema. Au un rulment de toata jena, foarte prost proiectate. Am mai scris parca prin topicul masinii mele.

Problema e ca nu-i sigur ca rezolvi cu flanse noi. Eu am schimbat una, insa fiind aceeasi constructie ca si cea veche... bate ca inainte. Si cu cat ai amortizoare mai bune, vei simti mai bine bataia.

 

PS: bataia e mai accentuata pe portiuni de asfalt peticit si cu denivelari mici si abrupte.

 

Inseamna ca nu e de la flanse daca tot mai bate ceva. La masina noua nu bate nimic si sunt aceleasi flanse deci nu e de la constructie/proiectare.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca bieletele antirului cand ridici masina pe elevator o sa iti dai seama foarte greu de ele,pentru ca atunci cand ridici masina se tensioneaza,ca sa le verifici bagi masina pe rampa sau pe un canal ceva ca sa stea bieletele in pozitia de rulare, abia atunci poti sa vezi,tragi de ele si se cunosc daca sunt duse.

RESPECT!!!

 

 

Le-am verificat de m-am saturat, in toate pozitiile. Pe placi metalice la statie ITP, pe elevator, pe canal...etc. De fiecare data cand am fost sa schimb filtrele, termostatul, bucsile la bara stabilizatoare (crezand ca ele sunt problema) am fost la service`uri diferite si de fiecare data am vorbit sa imi verifice si directia, dar nimic !! totul e ok !!

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e la e60 dar iti spun ce am patit eu poate te ajuta...

 

cand am luat masina ,nestiutor , am fost sa schimb placutele la niste "mecanici"... toate bune si frumoase pana intr-o zi cand pe fata se auzeau niste troncanituri cand treceam peste denivelari mici si dese... am verificat aproape tot, nu mai puteam de nervi... problema ... mecanicii lu' peste prajit au uitat sa imi puna sigurantele la placute, si ele zdranganeau de m-au facut cu capul... bafta

 

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/523i-N52/LHD/N/2005/february/browse/brakes/front_wheel_brake_brake_pad_sensor/

 

am cautat la nimereala... piesa 3

Edited by umbrella
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca nu e de la flanse daca tot mai bate ceva. La masina noua nu bate nimic si sunt aceleasi flanse deci nu e de la constructie/proiectare.

Am schimbat doar una, sa vad diferenta. Bate mai putin partea aia, dar tot bate. Si stiam ca o sa bata inainte s-o montez pe cea noua, pentru ca avea aproximativ acelasi joc ca si cea veche. N-am pus OE ci Lemfoerder de la Grozadan, dar tot trebuia sa fie buna.

Eu am si amortizoare sport (mai tari decat cele M sport) si le forteaza mai tare. Poate de-aia inca bate.

Si se simte cum bate in caroserie (in oala de la arc), nu e doar simpla troncaneala.

 

Inca n-am abandonat proiectul flanselor cu rulmenti de M5, dar n-am avut timp. Urmeaza dupa Sarbatori.

De ce la M5 sunt flanse cu rulmenti axiali? Pentru ca trebuie sa reziste la greutate mai mare si amortizoare mult mai tari. Plus ca americanii sunt mult mai pretentiosi.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca nu e de la flanse daca tot mai bate ceva. La masina noua nu bate nimic si sunt aceleasi flanse deci nu e de la constructie/proiectare.

 

Bala si tu ai zis ca ai ceva sunete, nu?

Nu sunt exagerate, dar sunt deranjante! Nu mi se pare normal sa se auda asa. Stiu ca sunt mai rigide si la e90 se aude putin, dar nu chiar asa.

 

Nu imi pare sa bata in oala, ca sa imi dea impresia ca sunt flansele sau e posibil sa se transmita sunetul???

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Atentie..ai o bara de ranforsare care este prinsa in patru suruburi desupra motorului acelea cu cheie torx.Aceasta bara este desfacuta de fiecare data cand se schimba filtru de aer sau se lucra la motor. Trebuie stransa la cuplul dat in manualul de reparatie.La denivelari se misca si apar zgomote ciudate..Incearca sa strangi acea bara poate la tine asta este daca nu ai probleme la directie-suspensie.

 

salutari

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Atentie..ai o bara de ranforsare care este prinsa in patru suruburi desupra motorului acelea cu cheie torx.Aceasta bara este desfacuta de fiecare data cand se schimba filtru de aer sau se lucra la motor. Trebuie stransa la cuplul dat in manualul de reparatie.La denivelari se misca si apar zgomote ciudate..Incearca sa strangi acea bara poate la tine asta este daca nu ai probleme la directie-suspensie.

 

salutari

 

Am verificat, nu e asta problema. Cred ca raman la ideea ca sunt flansele de la telescoape. Sunt momente cand la fel se aude si pe spate.

Am eliminat cam tot ce a fost si flansele au ramas cam ne verficate pt ca nu prea stiu cum :D. Idei?

 

LA MULTI ANI !

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Am o problema la un e60 520d !!

 

Am facut 3 teste la roti, mai exact 2 cu levier(lucru care nu imi prea place) si unul la o statie ITP cu masina pe acele placi metalice care trag de roti.

Culmea, dupa toate testele totul e impecabil, nici o bucsa, nici un pivot, nici un brat defect.

 

Problema e ca la damburi, sau denivelaru gen dale, piatra cubica(deci denivelari mici cand sare roata putin) imi troncane destul de tare, mi se pare ca prea tare, nu se aude sunetul ala infundat cum e normal (am grija f mare grija de masina, nu imi bat joc de ea prin gauri).

Si la e90 se aude doar putin,nu ca la mine. La e39 nici vorba de asa ceva !!

 

Care ar fi problema?? Precizez ca nu imi bate volanul, nu mi se aude nici un sunet la viraj in mers sau pe loc.

E posibil sa fie din caseta? (Nu pierde ulei deloc.)

Ce mai poate fi??

 

 

 

A mai intalnit cineva problema asta?

 

Multumesc mult !!

 

salut,

ai reusit sa descoperi sursa problemei ?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Si eu simt cv in dreapta chiar daca am schimbat aproape toate cred ca e o problema si de ureche,la altii esueaza masina pe drum si noi auzim un minuscul tic.Eu am rft deci sunetul se amlifica ,Cosmin are dreptate flansa e varza din fabrica sa nu mai zic ca daca ridici masina pe cric poti baga degetul intre bucsa de la bara stabilizatoare (noi noute originale)asa distanta mare este,sunt multe chestii...parerea mea obijnuiestete cu sunetul .
Link to comment
Share on other sites

Buna , am si eu un sunet enervant la e60 si am zis sa scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic...am schimbat la suspensie totul , brate , amortizoare ,flansele ,bieleta antiruliu , toate bratele de pe fata si spate , inafara de bratele cu bieletele de la caseta...nu am probleme in mers sau la denivelari , dar am un sunet enervant cand virez pe loc . ceva metalic , ca sunetul unui surub care e ruginit si incerci sa il desfaci...

nu reusesc sa imi dau seama de unde este problema , de exemplu daca virez maxim stanga suna doar o data , apoi daca virez inapoi pana la maxim in dreapta nu mai suna , si nu mai suna nici daca virez iar stanga , dar daca misc masina in fata sau spate 1 2 metri suna iarasi o singura data cand virez ...m-am tot uitat pe dedsupt dar nu suna tot timpul ca sa imi pot da seama :)

Link to comment
Share on other sites

Buna , am si eu un sunet enervant la e60 si am zis sa scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic...am schimbat la suspensie totul , brate , amortizoare ,flansele ,bieleta antiruliu , toate bratele de pe fata si spate , inafara de bratele cu bieletele de la caseta...nu am probleme in mers sau la denivelari , dar am un sunet enervant cand virez pe loc . ceva metalic , ca sunetul unui surub care e ruginit si incerci sa il desfaci...

nu reusesc sa imi dau seama de unde este problema , de exemplu daca virez maxim stanga suna doar o data , apoi daca virez inapoi pana la maxim in dreapta nu mai suna , si nu mai suna nici daca virez iar stanga , dar daca misc masina in fata sau spate 1 2 metri suna iarasi o singura data cand virez ...m-am tot uitat pe dedsupt dar nu suna tot timpul ca sa imi pot da seama :)

 

Si eu am avut aceasta problema la e60-ul vechi care a aparut dupa ce am schimbat bratul inferior dreapta fata si bieleta stanga de la caseta de directie dar au disparut in timpt, cam dupa 3-4 luni.

Link to comment
Share on other sites

Buna , am si eu un sunet enervant la e60 si am zis sa scriu aici ca sa nu mai deschid alt topic...am schimbat la suspensie totul , brate , amortizoare ,flansele ,bieleta antiruliu , toate bratele de pe fata si spate , inafara de bratele cu bieletele de la caseta...nu am probleme in mers sau la denivelari , dar am un sunet enervant cand virez pe loc . ceva metalic , ca sunetul unui surub care e ruginit si incerci sa il desfaci...

nu reusesc sa imi dau seama de unde este problema , de exemplu daca virez maxim stanga suna doar o data , apoi daca virez inapoi pana la maxim in dreapta nu mai suna , si nu mai suna nici daca virez iar stanga , dar daca misc masina in fata sau spate 1 2 metri suna iarasi o singura data cand virez ...m-am tot uitat pe dedsupt dar nu suna tot timpul ca sa imi pot da seama :)

flansele la amortizoare le-ai schimbat tu cu mana ta?sau la "mecanic"?mai verificale.

Link to comment
Share on other sites

a fost ce a zis colegul C O N :) de la schimbul de brate ...am vrut sa fac o proba sa vad daca e de la brate ca sa elimin caseta ca nu aveam chef de ea :D

am desfacut suruburile la baratele 16 si am iesit la proba , am scapat de acel sunet dar se auzea un zgomot ca si cum ar fi duse bucsele din cauza ca le am slabit prea mult si avea joc ...

deci trebuie sa incerc sa le ung putin la capatul unde e bucsa si sa le strang la loc , nu erau stranse tare , dar acuma vreau sa le strang cu o cheie pt cuplu dar nu stiu cam la ce cuplu sa le strang ca sa nu joace si nici sa nu am acel scartait

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=31_0655&hg=31&fg=05

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.