Jump to content

motorul rontaie si limiteaza la 200 de ture


Recommended Posts

salut.am o mare probleme fara rezolvare de moment..am tot cautat pe forumuri si nimic asemanator.am un bmw e39 motor 520d din 2000 cumparata de 3 luni,masina cand am luato mergea exceptional,pornire perfecta indiferent de vreme,tragea de rupea urca in ture si raspundea la pedala mai ceva ca pe benzina,din senin a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.acum e o catastrofa,totul a inceput cu un fel de prag la accelerare,adica in timpul mersului acceleratia lua o pauza de 2 secunde dupa care isi revenea si urca perfect in ture.apoi totul sa agravat,masina porneste sfert dar nu se accelereaza la treapta 2 mai mult de 2000 ture si asa ajunge cu greu daca o fortez intrerupe si se aude un rontait daca am rabdare si schimb in treapta a3-a urc la 2000 de ture sii dau 2 automat turatia este de 2800 de ture....aici se schimba lucrurile adica pot sa o duc pana la 5000 de ture si sa urc si cu 3,4 ,5 la fel deci trage fara probleme cu toate ca are un oarecare rontait ciudat,e greu pana sare de 2000,mentionez k la accelerare la relanti scoate fum negru,filtru de motorina l-am schimbat,face la fel si cumufa scoasa la debitmetru,nu-mi aprinde nici un martor in bord.nu mai stiu ce sa fac.pe tester da debitmetru presiune 0.dar cu mufa scoasa nu trebuia sa mearga oare?ajutatima va rog cei care ati avut probleme similare sau imi puteti da o solutie.imi cer scuze admin daca e ceva in neregula la postare nu sunt avansat in it si poate gresesc.va multumesc si astept raspunsuri.
Link to comment
Share on other sites

La tester ai fost? Este primul lucru pe care trebuie sa-l faci, dupa care, raspunsul vine de la sine. Poate fi pompa de injectie, injector fara fir si altele.

am fost la tester si imi da cum ca ar fi debitmetru,am senzor bosch cod f00c2g2062,nu contrazic testerul dar as fi vrut alte pareri ale colegilor de forum cu motoare la fel poate au trecut prin asta si m-ar sfatui ce sa fac,ca daca o iau prin eliminare sii tot schimb piese ma elimin financiar pe mine totodata..mai astept poate a trecut cineva prin simtome asemanatoare si a gasit rezolvare

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Verifica electrovalva EGR, scoate furtunasul ala subtire de la EGR si pune-i un surub ceva, blocheaza-l, si vezi cum merge, si totodata verifica toate furtunasele subtiri de vacum.

egr l-am verificat din tester,adica l-am activat cumva si motorul si-a schimbat imediat mersul deci a raspuns la activare-dezactivare....nu mai stiu ce metode ar mai fi..furtunasele le voi schimba cu toate ca nu par intepate sau roase e undeva....altcineva ....mai stie vreo varianta ...???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.