Jump to content

am o mare problema la e34


mih_amb

Recommended Posts

ce releu imi trebuie?

am inceput eu sa ma plang pe la inceputuri ca masina mea porneste mai greu la prima cheie lung sau la a doua cheie data in scurt daca o pornesc zilnic daca nu la cat mai melte chei

problema este ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul din carti am gasit unde este situat releul raspunzator ptr asta dar acel releu la mine lipseste cu desavarsire nu este cineva la scos de acolo. am fost la piese auto sa comand unul costa 700.000 lei vechi dar dupa o zi ma suna aia sa ma intrebe codul de pe releul vechi. de unde sa iau codul ala ca eu nu am releul vechi?

cica sunt de mai multe feluri pe acelasi cod de caroserie si acelasi tip de motor? care imi tre mie? :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, sdau cel putin la mine, e un singur releu pt pompa de benzina...dispus la ECM, adica in cutia din dreapta de la motor, aia cu calculatorul masinii...e releul din mijloc...chiar azi m-am uitat la el si l-am scos cu motorul mergand...motorul a mai mers cateva secunde si a inceput sa se balabaie...si s-a oprit...poate ai o pompa silentioasa...nu uita ca este imersata in rezervor...poate e antifonata bine masina..in legatura cu absenta releului respectiv...poate cineva, inaintea ta, a mutat releul...sau a sarit peste el...apropos...releul e unul obisnuit...nu e specific pentru pompa de benzina

Eu am motor M50...tu ai M20 parca...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

ce releu imi trebuie?

am inceput eu sa ma plang pe la inceputuri ca masina mea porneste mai greu la prima cheie lung sau la a doua cheie data in scurt daca o pornesc zilnic daca nu  la cat mai melte chei

problema este ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul din carti am gasit unde este situat releul raspunzator ptr asta dar acel releu la mine lipseste cu desavarsire nu este cineva la scos de acolo. am fost la piese auto sa comand unul costa 700.000 lei vechi dar dupa o zi ma suna aia sa ma intrebe codul de pe releul vechi. de unde sa iau codul ala ca eu nu am releul vechi?

cica sunt de mai multe feluri pe acelasi cod de caroserie si acelasi tip de motor? care imi tre mie? :blink:  :)  :)

181032[/snapback]

 

Cum porneste daca releul de benzina lipseste? :)

Link to comment
Share on other sites

de auzit nu se aude nimic ptr ca eu am ascultat pompa cand o alta pesoana a pus contacpul si pompa functiona numai cand dadea la automat sau cand mergea motorul. pai sunt trei si ala din mijloc lipseste si ala da comanda sa bage benzina pompa cand pun contactul. asa cel putin cred eu. oricum aia de la piese auto spun ca sunt de mai multe feluri si tre sa dau codul de pe el.
Link to comment
Share on other sites

Chestia aia cu pornirea pompei de benzina la contact si ascultarea ei nu se aplica E34-ului. Ai avut un Opel, ceva, inainte, nu? :)

Pompa de E34 merge doar cand dai la automat .or. motorul e pornit. Vei zice ca atunci cand motorul e pornit cheia e in pozitia "contact", dar pompa nu se ia dupa cheie, ci dupa DME :blink:

 

Problema ta cu pornirea poate avea cateva cauze:

 

- supapa de sens de pe pompa de benzina. Dupa ce opresti motorul, benzina se scurge incet inapoi in rezervor, si, la urmatoarea pornire, pompa trebuie sa se reamorseze. Exact ca atunci cand ramai fara benzina, si trebuie sa dai mai mult la automat.

 

- filtru de benzina colmatat. Trebuie sa dai mai mult la cheie pana se mareste suficient presiunea in rampa de injectoare. Sunt cateva semne care iti pot confirma ca asta e cauza problemei tale: pompa mai zgomotoasa (trage mai greu), motor lenes la turatii mari. Recomand schimbarea filtrului asta oricum, ca e ieftin si moare tanar in romania, pt. ca benzina e cum e :)

 

- senzorul de temperatura de pe carcasa termostatului. Pe carcasa asta ai 2 senzori de temperatura coolant, unul pt. afisarea in bord si unul pt. semnale catre calc. injectie. Asta da o gramada de probleme daca e faulty. Semn ca aici e buba: pornire greoaie si cu motorul cald.

 

Sezorul se poate verifica cu ohmetrul in fata blocului(ai valorile de test in manualul Bentley), debitul de benzina se poate verifica ori la service ori acasa - (dar nu stiu valorile... parca o pompa de motor 2.0 trebuie sa scoata 2 litri de benzina intr-un minut) Scoti turul din rampa de injectoare, il bagi intr-o sticla, si alimentezi direct pompa de benzina timp de un minut. NU DA LA AUTOMAT un minut, ca poti sa bulesti demarorul si sa omori bateria.

Link to comment
Share on other sites

same problem am avut-o si eu la M20 meu.

cand puneam contactul nu se auzea functionand pompa.dar la mine se manifesta prin pornirea greoaie la cald.atunci am rezolvat-o punand pompa de benzina pe "direct" adica cand pun contactul "bazaia" pompa si baga suficienta benzina...asta de moment.

intradevar supapa aia nu mai tine benzina in rampa,sau mai poate fii regulatorul ala de benzina.

la mine nu a fost vorba de senzor de temp,sau filtre,sau debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

am avut cielo si seat la stea doua bazaia pompa cand era contactul pus :)

deci iar se complica treaba :blink:

supapa aceea se cumpara si fara pompa?

dar acel senzor?

cu cat sta mai mult timp fara sa o pornesc cu atat porneste mai greu, dar nici la cald nu porneste imediat poate sunt stricate amandoua daca se dau separat le cumpar,dar se dau separat noi?

Link to comment
Share on other sites

Releul trebuie sa existe...doar DME-ul nu comanda direct pompa de benzina...si pompa de benzina consuma cam 5-8amperi...deci sigur ai acel releu pe undeva...din moment ce-ti merge...inseamna ca ai releul...singura ta problema nu e sa-l gasesti...ci sa remediezi cu supapa aia care se pare ca-i obosita....
Link to comment
Share on other sites

Exact cum au spus si DTM si Iulian, releul exista, normal. Orice echipament electric de consum mai ridicat este pornit prin relee.

 

Eu doar am zis ca nu cred ca acolo e problema. Dupa mine un releu - care e un echipament on-off - merge sau nu merge. Cum masina pleaca pana la urma, inseamna ca merge :blink:.

 

Dupa mine: Porneste la drum cu achizitionarea supapei alea; dupaia schimba filtrul de benzina; dupaia verifica debitul pompei.

Link to comment
Share on other sites

maine am sa ma duc sa cumpar supapa cu banii pe care i-am dat avans ptr releu. daca nu inteleg cum se monteaza pe tur sau pe retur sau alte chestii am sa revin cu intrebari. multumesc

182372[/snapback]

 

supapa aia de sens se monteaza pe retur.

si eu am incercat toate draciile si tot nimik pana m-am hotarat in a lua supapa.

am scos furtunul de la tur si am dat la automat si a inceput sa scuipe putina benzina,dar imi era ciudat de ce nu lucreaza pompa la punerea contactului...cum e la majoritatea masinilor.intrdevar functioneaza doar cand dai la automat...masina fiind veche si functionand pe principiul asta iti imaginezi ca in timp se duce dracului...

:blink: am intalnit si mecanici care mi-au spus ca oricum "bmw urile pornesc mai greu" ....ce mai pregatire ......

am primit de la specialistii din timisoara urmatoarele posibile defece:

-bobina

-senzorul de temp.

-Alarma??? :)

-injectoare

-pompa benzina,etc.

ce am invatat???:niciodata sa nu asculti "un mecanic"!!!!

bafta

Link to comment
Share on other sites

La mecanic ajungi cand constati ca nu ai nu stiu ce imbus sa desfaci o carcasa sau o scula cu cot oblic (exista?).ca sa ajungi prin teava de esapament la filtrul de aer :blink:....de aia eu imi intretin masina pe langa service-ul mecanicului meu care s-a ocupat si de e28-ul anterior...macar daca nu mai stiu sa montez ceva...am pe cine sa pun sa-mi monteze...desi pana acum nu s-a intamplat :)
Link to comment
Share on other sites

am pus acea supapa de sens si tot asa face. filtrul este schimbat

este din alta parte....

mecanicul la care am fost astazi a spus ca bmw-urile cu motoare mari si din 89 pornesc mai greu

:blink:

184380[/snapback]

 

pune pe direct releul de la pompa de benzina,asta insemnand cand pui contact se aude bazaitul ala al pompei,lasi 3 secunde si dai la automat.cea mai simpla si ieftina solutie de moment.

dupa care te uiti si la regulatorul ala de presiune.

Link to comment
Share on other sites

pune pe direct releul de la pompa de benzina,asta insemnand cand pui contact se aude bazaitul ala al pompei,lasi 3 secunde si dai la automat.cea mai simpla si ieftina solutie de moment.

dupa care te uiti si la regulatorul ala de presiune.

184452[/snapback]

unde este regulatorul ala de presiune si cum arata? :blink:

dezastru cu mecanicii astia cand vine vorba de bmw numai lucrurile brute si comune tuturor masinilor stiu sa faca iar cei care se pricep cu adevarat la bmw te pun sa cumperi de la ei un sac inutil de piese sh iar dupa aceea iti rezolva si problema

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.