Jump to content

Ce stricaciuni ati facut din greseala la masina voastra?


Catalin BMW

Recommended Posts

Tu pe maxi taxi ai avut o zi minunata de dimineaĂâşa pana in seara

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Mda, asa e, nu prea am avut treaba cu stricaciunile -poate cu exceptia busonului care am uitat sa-l pun- ci mai degraba cu o zi de kkt, dar si atunci cand faci vreo boacana pe la masina si-o strici, tot de zi de kkt tine :laugh: . Stii cum e aia...ceasul rau,marti 13...:alien:

Link to comment
Share on other sites

azi am avut primul incident cu bmw-ul. eram pe o straduta circulata, dar necuratata, fiindca asa e in iasi doar soarele lucreaza pt cetateni. o masina din sensul opus opreste cumva ca sa ma ocoleasca, eu ma dau cat mai in dreapta, ma urc pe un maldar de zapada dar botul masinii a alunecat fix in portiera omului.

 

daune: zgarietura pe portiera lui..si o usoare zgarietura, aproape insesizabila, la imbinarea dintre spoiler si aripa la mine.

 

asta e..imi pare mai rau ca o sa-mi creasca asigurarea, ca masina a scapat ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Zilele trecute am vrut sa verific daca termostatul EGR fuctioneaza si NU fuctiona era blocat pe deschis,l-am pus la loc si surpriza, pierdea lichid de racire pe la suruburile de prindere m-am tot gandit ce o fi si noroc cu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3335&hg=11&fg=50&hl=9 pierdusem o-ring-ul piesa 10 cand l-am dat jos fara sa imi dau seama, acum am dat comanda de termostat nou si o-ring:D abia astept sa vina maine sa le montez:)

 

Partea prosta e ca pentru 5 lei cat costa o-ringu-ul nu am mai putut merge cu masina:))

 

 

Asta am patit-o si eu. Am cumparat pt E90 termostat EGR Behr nou si in cutie nu avea O-ring. L-am montat noaptea, la lumina lanternei [nu am vazut cand a cazut garnitura] si apoi am iesit cu masina sa vad ce minune am facut. Dupa vreo 2 km, mult abur de sub capota si low coolant level aprins in bord. Dus la Dedeman, cumparat o-ringuri. Acum am 2 garnituri bagate una dupa alta.

 

Noroc ca doar ce schimbasem antigelul in saptamana respectiva si mai aveam 2 Litri preparati in portbagaj [iar masina pierduse cam 1.5L].

 

Morala - nu reparati nimic pe intuneric :)

Link to comment
Share on other sites

Asta am patit-o si eu. Am cumparat pt E90 termostat EGR Behr nou si in cutie nu avea O-ring. L-am montat noaptea, la lumina lanternei [nu am vazut cand a cazut garnitura] si apoi am iesit cu masina sa vad ce minune am facut. Dupa vreo 2 km, mult abur de sub capota si low coolant level aprins in bord. Dus la Dedeman, cumparat o-ringuri. Acum am 2 garnituri bagate una dupa alta.

 

Noroc ca doar ce schimbasem antigelul in saptamana respectiva si mai aveam 2 Litri preparati in portbagaj [iar masina pierduse cam 1.5L].

 

Morala - nu reparati nimic pe intuneric :)

Pai la tine a iesit urat rau ,eu dupa ce l-am pus la loc, m-am uitat sa vad daca e bine, si noroc ca am vazut cum picura:) ca altfel pateam ca tine:))

 

Vezi ca nu e de bine sa umbli cu o-ring-uri de la Dedeman la mine a fost vorba de piesa 10 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3335&hg=11&fg=50&hl=9 cred ca si la tine e la fel costa numai 5 RON

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Piesa 10 e, da.

Da-le draq,ca tot din cauciuc sunt facute si pt apa calda de acasa :)

 

Eu l-am pus anul trecut si sta f bine acolo. Cand ramai cu masina pe bulevard, nu mai stai sa astepti dupa o garnitura de la reprezentanta. Mai ales ca nu eram in Bucuresti :)

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

Piesa 10 e, da.

Da-le draq,ca tot din cauciuc sunt facute si pt apa calda de acasa :)

 

Eu l-am pus anul trecut si sta f bine acolo. Cand ramai cu masina pe bulevard, nu mai stai sa astepti dupa o garnitura de la reprezentanta. Mai ales ca nu eram in Bucuresti :)

De acord cu tine dar dupa tot puneam piesa care trebuie:)

Link to comment
Share on other sites

:nea:

...subtire rau ! asta e prostie ? nu cred...mai mult pare neatentie :D

sa-ti zic io prostie.Anu' trecut pe cand se chinuia sa scoata o "nuca" de schimbator de la un e46,un prieten de-al meu si-a scapat nuca peste barbie si si-a luat somn vreo 5 minute ! a dormit acolo,singur pe scaunul soferului cateva minute.Si-a facut si o p**da de toata frumusetea la barbie :D

mi-am luat maxim cand am citit asta :)))))))))))))

Link to comment
Share on other sites

eu am o alta amintire savuroasa: am reusit sa ovalizez un set de jante coborand niste scari cu masina, se intampla prin 2008, si eram in Bucuresti in Regie (nefiind din Bucuresti eram cam lost) si la insistentele ului prieten ca sa ajungem mai repede la un club de biliard, am avut inspiratia sa incerc sa trec Dambovita pe unul din poduletele ce trec prin fata caminelor(si la care nu mai erau stalpisorii metalici care sa blocheze accesul)- interesant este ca podul fiind usor curb, pe partea pe care am inceput eu sa trec nu erau trepte, acestea erau doar pe partea cealalta(pe care eu nu o vedeam)....asa ca da-i si accelereaza si m-am trezit pe parte cealalta coborand trepte- rezultatul jantele ovalizate(a trebuit sa iau altele) plus julituri de rigoare sub masina, suport toba rupt, bara fata julita si deplasata......si stiu ca desi mi-a parut ff rau (mai ales financiar), a fost oarecum funny iar senzatia destul de interesanta!
Link to comment
Share on other sites

super topic.. :))

 

am si eu o poveste din categoria "din dorinta de a repara ceva am stricat ceva"..intr-o seara de toamna sau mai bine zis dupa o vara in care am suferit de la mirosul oribil dat de clima, mi-am amintit ca aveam cumparat un spray de curatat instalatia...si cum citisem frumos pe forum ca cel mai bine se curata pe la filtrul de polen..m-am pus pe treaba..am inlaturat filtrul..am pornit masina..am dat drumul la clima cu ventilatia la maxim..si am inceput sa bag spuma de curatat prin spatele filtrului de polen..si neatent fiind am impins prea mult furtunasul de la spray..pana cand mi l-a tras ventilatorul ala dublu..a inceput sa scoata niste sunete infioratoare de am crezut ca s-a rupt totul inauntru..am oprit repede masina si la lumina lanternei m-am pus sa inlatur bucatile ramase la vedere din furtun..cu un soi de penseta lunga..:))( in timp ce blestemam si tremuram de nervi)..am avut noroc ca nu s-a rupt nimic dar am avut niste greierasi superbi timp de vreo luna..dupa care totul a revenit la normal..deci avea dreptate cineva mai devreme..nu va puneti sa reparati ceva pe intuneric..mai bine aveti rabdare..:))

 

p.s. era bun titlul ce stricaciuni am facut din prostie.. :))

Link to comment
Share on other sites

super topic.. :))

 

am si eu o poveste din categoria "din dorinta de a repara ceva am stricat ceva"..intr-o seara de toamna sau mai bine zis dupa o vara in care am suferit de la mirosul oribil dat de clima, mi-am amintit ca aveam cumparat un spray de curatat instalatia...si cum citisem frumos pe forum ca cel mai bine se curata pe la filtrul de polen..m-am pus pe treaba..am inlaturat filtrul..am pornit masina..am dat drumul la clima cu ventilatia la maxim..si am inceput sa bag spuma de curatat prin spatele filtrului de polen..si neatent fiind am impins prea mult furtunasul de la spray..pana cand mi l-a tras ventilatorul ala dublu..a inceput sa scoata niste sunete infioratoare de am crezut ca s-a rupt totul inauntru..am oprit repede masina si la lumina lanternei m-am pus sa inlatur bucatile ramase la vedere din furtun..cu un soi de penseta lunga..:))( in timp ce blestemam si tremuram de nervi)..am avut noroc ca nu s-a rupt nimic dar am avut niste greierasi superbi timp de vreo luna..dupa care totul a revenit la normal..deci avea dreptate cineva mai devreme..nu va puneti sa reparati ceva pe intuneric..mai bine aveti rabdare..:))

 

p.s. era bun titlul ce stricaciuni am facut din prostie.. :))

 

 

Pai initial chiar asta a fost titlul topicului, dar ca sa nu se interpreteze altceva, am rugat un moderator sa modifice titlul.

Link to comment
Share on other sites

1) Am vrut sa schimb filtru de aer.Am dat jos filtru de polen cu suport, capac motor si toate plasticele alea. Bineinteles ca nu am stiut ca are o clema in spate capacu de la filtru de aer.Am tras pana am auzit ca a pocnit...

2) Am uitat sa pun apa de parbriz de iarna.A inghetat si in timp ce vroiam sa dezghet duzele de pe capota, am ramas cu una in mana..

3) Am uitat de cateva ori sa pun capacul de la lichidul de parbriz.

Link to comment
Share on other sites

1. Prajit garnitura chiulasa.

Iarna, vascocupla blocata, termostat blocat, motorul nu se incalzea deloc, nici macar in oras. Mers la reprezentanta, comandat cele necesare. Pus carton pe jumate de radiator. Masina fiind automata, avea un radiator IMENS. Jumatate racea motorul, jumatate racea uleiul din cutia de viteze. Problema a fost ca eu, acoperind jumatate cu carton, ca masura provizorie pana la primirea pieselor, practic am acoperit toata jumatatea de radiator care racea motorul. In cativa km, imi fierbea apa si aveam dupa mine un nor alb de nu vedeam nimic in spate. Tin minte ca am incetinit si ma uitam in retrovizoare si de abia am vazut farurile unui Tico care tocmai iesea din nor :D

Am tractat masina pana la garaj si, ulterior, la un service. Desfacut chiulasa, dusa la planat, rectificat scaune supape, etc. Primit vascocupla si termostat. Duse la service. Totul pus la loc. Bani cheltuiti, nu mai stiu. Tin minte ca vascoculpa a fost vreo 600 lei, garnitura chiulasa Victor Reinz vreo 150 lei, dar nu mai stiu cat m-au costat manopera, planatul chiulasei, suruburi chiulasa, antigel, apa distilata, alte maruntisuri. Tin minte ca am schimbat si pompa de apa cu ocazia aia, dar nici aia nu mai stiu cat a fost.

 

2. Lant pompa ulei rupt.

Prababil se rupea oricum, dar s-a rupt la ora de caligrafie, cand invatam cifra 8. O pocnitura foarte puternica si, simultan, martorul de ulei aprins. Am oprit motorul instant, am stat 2 minute sa se duca praful ca sa ma pot da jos din masina si m-am dat jos. M-am uitat pe sub masina, dar inca nu se vedea nimic. Urc in masina, pun contact, pornesc, totul pare ok, dar nu se stinge martorul de ulei. Opresc motorul dupa cateva secunde, vreo 5. Ma uit iar sub masina si incepe sa se vada un firicel mic de ulei care iese din baia de ulei. Nu se scurgea de nicaieri, iesea direct din baie. Cand s-a rupt lantul a pleznit in baia de ulei si a fisurat-o. Perfect!

Platforma, dus masina in garaj. A doua zi, desfacuta distributia. Ambele capace de la distributie date jos, lantul de la axul cu came era unde trebuia sa fie, lantul de la pompa de ulei nicaieri. Golit uleiul din baie, data baia jos, cu mare chin, fara sa desfac bara stabilizatoare, adica cric sub motor si ridicat motorul ca sa am loc sa scot baia. Aha, uite si lantul de la pompa de ulei, ce cuminte sta el in baia de ulei...

Pinionul de la pompa de ulei pare foarte ok, neciobit si nestrambat, la fel si pinionul de pe arbore. Mers la dealer, comandat lant pompa de ulei si set garnituri distributie. Curatata si degresata la perfectie baia de ulei si dusa la sudat. Omul a facut o treaba de milioane, la propriu si la figurat. Primit piesele de la stealership, inclusiv semeringul de palier. Puse toate la loc, dat motorul peste cap si potrivit pistonul 1 pe compresie, puse bujiile, delcoul, baia, garnitura noua, ulei. Montat plastice si acareturi. Dat cheie, vruuummm... Prima oprire a motorului a fost in service, unde sunasem si ma programasem pentru reglare aprindere cu stroboscop. A invartit omul vreo 1mm de delco, mi-a luat banii si am plecat. Cheltuieli, nu tin minte. Placerea de a repara masina cu mainile mele si senzatia uleiului care inca imi picura de pe coate, de nepretuit.

 

P.S. Cand am vandut masina, cumparatorul stia de toate pataniile si i-am dat tot ce am avut acte doveditoare, chitante, facturi, devize de service, etc.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Am si eu cateva experiente neplacute care merita povestite:

 

1 Acum cam o luna, inainte de sarbatori aveam in posesie 2 e36 ambele sedan, unul negru din 91 2.0 nonvanos care era pus la vanzare si unul albastru din 94 2.0 vanos care inca il detin. Cel negru il tineam in curtea de la firma unde lucrez, pana intr-o zi cand ma suna cineva ca vrea sa il vada si sa dea o tura. Toate bune dar in momentul ala masina era nepornita de cateva saptamani si eram sigur ca nu mai are baterie la geruile care au fost. In ziua aia cand am prins un timp mort pe la firma am mers la masina sa o pornesc pregatit cu cabluri dar am intampinat o mica problema in stanga si in dreapta ei erau masini parcate si in spate era peretele cladirii. Nu m-am speriat stiind ca are borna si la motor. Am ridicat capota, am conectat cablul rosu la borna + de la baterie la bmw-ul albastru si la borna aceea de la capota la bmw-ul negru. De aici incepe "opera mea de arta" mai exact cablul negru l-am conectat la borna - si normal era sa pun pe masa masinii adica pe un surub de la amortizor sau ceva de genu dar eu nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu daca acolo sub capacul ala de plastic este un fir gros rosu pt + celalalt negru sigur e pentru - si conecteaza acolo si da-i la automat. Si da-i la automat, si da-i la automat, si da-i la automat...... Se aprindeau martorii in bord normal, invartea bine dar nu pornea. Suficient pt ziua respectiva, dar in cateva zile cand am avut timp ma apuc de treaba: verific scanteie si benzina dar nu aveam.... Am verificat tot ce puteam eu verifica sigurante, relee....... dupa mai multe tentative esuate adica verificari de senzori de rotatie si altele am chemat un prieten care se pricepe bine la electrica auto si am descoperit ca am "prajit" un fir. Mai exact la borna + de la baterie sunt 2 fire unul gros rosu si unul mai subtire tot rosu, ambele merg in fata la borna aceea numai ca cel gros isi pastreaza culoarea si cel subtire e bagat pe o protectie neagra varnes cum se mai spune. Costuri nu au fost mari o pizza si un suc electricialului, firul schimbat dar cat am tremurat ca era o perioada cu temperaturi sub 0 si ziua si cat m-am enervat pe langa ea ca ma sunau diferiti pt probe....

 

 

2Acum cativa ani am verificat uleiul la alta masina si nu era la nivel maxim cum imi place mie sa-l tin si l-am completat. Am pus uleiul in portbagaj, l-am inchis si capota motor la fel si am plecat. Peste cativa km a inceput sa bage gaze in masina si nu stiam de ce. Am ridicat capota cand am ajuns la destinatie si am vazut ca nu aveam capacul de la motor unde am turnat ulei.... Am cumparat altul ca nu l-am mai gasit, masina nu e prevazuta cu scut motor si a cazut in mers. Sa zicem ca omul din greseli invata dar am mai patit-o inca o data dar de data asta m-am intors in locul unde am facut completarea si l-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

m-am urcat pe o bordura si avand arcuri sport+bara m-tech 2 la un e46 am desprins scutul de noroi de la roata dreapta si evident sa si spart. Acum tot noroiul il arunca pe sub far afara.

App daca tot am scris aici, ce scut se potriveste trebuie special pt m-tech sau se potriveste cel orginal?

Link to comment
Share on other sites

m-am urcat pe o bordura si avand arcuri sport+bara m-tech 2 la un e46 am desprins scutul de noroi de la roata dreapta si evident sa si spart. Acum tot noroiul il arunca pe sub far afara.

App daca tot am scris aici, ce scut se potriveste trebuie special pt m-tech sau se potriveste cel orginal?

trebuie aparatoare de noroi pt bara m dar se potriveste si cel care vine pe bara standard

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Iar am facut-o de oaiebashwall.gif. Alaltaieri m-am pus sa dau bordul jos (din noucensored.gif) ca sa schimb aeroterma (in sfarsit am pus-o noua), si am facut o trasnaie tipic mie. Dupa ce am demontat tot felul de piese surubele surubite, etc, scot "coaja" intr-un final si.... o rezem in pozitie verticala pe partea laterala a masiniiscratch_one-s_head.gif. In fine, dupa vreo 20 de min de mesterit pe la aeroterma, aud deodata "hodornc-tronc-bum"; cand ies din masina, ce sa vezi, coaja mea era jos, dar mai grav a fost faptul ca mi-a zgariat masina in cateva locuri dash1.gif. Binenteles ca mi-a stricat toata ziua, si ca sa fie tacamul complet, la montare am inceput sa scap tot felul de piulite prin bord dupa care binenteles ca am demontat din nou ca sa pot sa caut piulitele, dup-aia am mai uitat sa conectez cate-o mufa de la ceasuri,binenteles ca si acolo am demontat din nou, si uite-asa am avut ziua...incarcata. Intr-un final, a iesit bine, mai putin zgaraieturile de pe aripa dreapta spate si portiera e pe aceeasi parte. Nu sunt accentuate dar...stiti cum e, nu-i placut deloc sa-ti vezi masina cu zgarieturi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Nu stiu daca a mai facut cineva ca mine, dar nu pot sa zic decat, ca m-a mancat in cur si sa nu faceti si voi la fel.

 

Mi-am dat toate chederele de la portiere cu Silicon, din ala pentru bord si acum, scot un sunet foarte enervant, care se aude de la cea mai mica denivelare.

 

Stie careva cum pot sa rezolv problema ? In afara de curatat foarte bine si sters ca asta am facut-o imediat , problema cea mai mare e ca a intrat silicon prin gaurele alea mici de pe chedere sad.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.