Jump to content

imbunatatiri aduse la un e36


Recommended Posts

Stie cineva daca la montez un motor de 2.0 benzina ce trebuie sa fac la rar?cam cat m-ar costa omologarea?ce ma sfatuiti?sa il montez si sa il omologhez sau din 2 in 2 ani sa il schimb cu al meu pentru ITP?

Astept parerile si sugestiile voastre.

 

RESPECT tuturor!!!!

Link to comment
Share on other sites

Mai bine montezi un motor de 2.0 si il omologhezi decat sa schimbi motorul la 2 ani...gandeste-te cata futareala este sa dai un motor jos ssi sa pui altul. Tot ce trebuie este sa ai o factura ceva de provenienta, si seria motorului sa fie ok (si restul de acte,binenteles). Te duci la aia la rar, le spui ce vrei sa faci si o sa te programeze pt omologare...oricum o sa coste ceva banuti...

 

P.S. RESPECT!!!!!:D

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

E mai complicat cu omologarea , ai voie sa montezi omologhezi orice motor atata timp cat nu depasesc cei 40 la suta din puterea initiala ! Mai este varianta , ca daca ai pe talon seria motorului nu poate fi pansonata , poti urca lejer un m44 fara o grija , ca treci de orice rar ! Eu tocmai am terminat o restaurare de genul cu o baza din 94 , un 316i mai exact , dar a fost enorm de munca pe toate partile , eu fiind mai maniac cu detaliile si calitatea pieselor !

 

Poti monta un diferential mai bun gen 3.15 de pe un 325/328/m3 , problema e ca alea sunt doar carcasa mare , iar tu sub masina ai punte cu carcasa mica ! Ca sa faci un swap de genul ai nevoie de punte minim de 325 , planetarele aferente [ sunt mai groase si jumatatea de cardan dinspre diferential ! Variante sunt , depinde si de bugetul tau ! sa restaurezi un e36 cap coada, ai nevoie de bani [ aprox 5000 de euro a costat sa o refac de la zero ]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Dar vai, ce avem noi aici?

RESPECT!!!

scuze ca nu am mai intrat de atat timp dar am fost ocupat la garaj enorm de mult si cu pregatirile de nunta...

Am sunat la R.A.R. in bucuresti si cica nu pot pune de 2.0 motor ca are 150 de cai si depaseste 40% peste al meu.

A mai facut cineva chestia asta legal? la rar?motor de 2000 benzina pe caroserie care din fabrica a vut 1.6?

RESPECT tuturor!

Edited by marian_88
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
asa am pus eu..normal masina a fost un 316i m40,eu am luat-o cu m43 1.8..deja motorul schimbat,m-am saturat de motor,am vrut ceva sa traga mai bine si am montat un m44,care trage mult mai bine fata de m43..cel putin asa mi se pare mie..la rar si itp nu am avut pana acum probleme cu motorul m43..la m44 inca nu am ocazia decat peste 2 ani aproape..
Link to comment
Share on other sites

scuze ca nu am mai intrat de atat timp dar am fost ocupat la garaj enorm de mult si cu pregatirile de nunta...

Am sunat la R.A.R. in bucuresti si cica nu pot pune de 2.0 motor ca are 150 de cai si depaseste 40% peste al meu.

A mai facut cineva chestia asta legal? la rar?motor de 2000 benzina pe caroserie care din fabrica a vut 1.6?

RESPECT tuturor!

 

Se poate. Diferenta aia de putere (40%) se ia la nr de kw, nu la cp. Te incadrezi la limita.

Baga-le ceva in buzunar, si se vor gandi mai bine inainte de a te refuza.

Link to comment
Share on other sites

Se poate. Diferenta aia de putere (40%) se ia la nr de kw, nu la cp. Te incadrezi la limita.

Baga-le ceva in buzunar, si se vor gandi mai bine inainte de a te refuza.

atat timp cat e procent, poti sa-l aplici la orice unitate de masura, are acelasi efect.

Din HP in KW se transforma impartind la 1.341, acest numar fiind un coeficient de transformare.

daca ,mai tii minte din liceu, la inegalitati, daca se putea da factor comun in ambii mebrii, se simplifica prin acel factor comun, asa si aici, ca e KW sau HP, este egal in logica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ai dreptate, nu am facut calculul pe foaie.

 

Iese undeva la 46%, dar se poate, am vazut cand s-a facut o omologare la 2.0, tot e36.

Salut tuturor am revenit!

De bagat banuti in buzunar bag nu este problema,saptamana asta ma duc la rar sa vb cu cineva sa vad ce ar fi de facut... si motor m44 de 1.9 dupa e 46?

Cu proiectul suntem destul de in urma,dar usor,usor o scoatem la capat,este munca foarte mare la instalatia electrica a masinii,am gasit pe cineva sa imi faca alta instalatie electrica de la 0,ca sa evitam problemele contactelor imprefecte si alte neplaceri...

m44?is-ul? nu multumesc! dar cel de 1.9 dupa e46?are vreo 116cp sau ceva de genul,ce ziceti ar merge?consuma si binisor...

RESPECT tuturor fanilor bmw!

Edited by marian_88
Link to comment
Share on other sites

Eu am omologat m42 pe 316 .

Mergi la RAR si faci o cerere de schimbare motor sau omologare motor.

Cererea ajunge la Bucuresti si de acolo ti se da acceptul daca e alba sau neagra dar mai mult ca sigur o sa ti-o accepte.

Dupa care urmeaza sa dai spaguta la RAR-ul de care apartii ca sa te bage aia in seama si urmeaza sa iti testeze masina cap coada.

Cam asta te asteapta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.