Jump to content

problema ambreiaj e34


Recommended Posts

Salutare tuturor,

Zilele trecute am vrut sa pornesc batranica (e34 520 m50) si cand apas ambreiajul supriza, s-a dus pana la capat fara nici un pic de rezistenta.

 

Am vrb cu un prieten, mecanic mi a spus ca ar putea fi de vina cilindrul de pe cutie,m am chinuit pe sub masina, l am inlocuit si m am apucat de facut aerisirea.

Cred ca am stat cel putin 30 de min fara nici un rezultat , pe la surubul de aerisirea iesea ulei si aer la inceput,ulterior numai uulei, dar pedala nu s-a intarit absolut deloc.

 

Ceva idei, ce sa fac , ce sa mai verific ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ulei? Nu e pe lichid de frana? Ai avut om care sa faca pedala cand ai aerisit sau te-ai chinuit singur? Intreb pentru ca singur nu prea vad cum sa aerisesti frane/ambreiaj prin metoda clasica.

 

Lichid de frana vroiam sa zic, daa a fost un baiat care m a ajutat.Mi-a zis ca incepuse sa se intareasca cat de cat , dar "a trecut".

Link to comment
Share on other sites

E in masina,langa pedala de ambreiaj, (sa ma corecteze cineva daca gresesc), nu am apucat.

 

M-am jucat putin cu cilindrul ala de pe ctuie si am observat ca atunci cand iesea tija intra/iesea aer pe la garnitura circulara, deci oricum trebuia inlocuit.

 

Am utiat sa mentioneaz ca spre finalul operatiunii am constat ca imi curgea lichid de frana de pe cutie, oarecum de pe partea dreapta...:o

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa inlocuiesti cilindrul receptor ai fost sigur ca este defect? E posibil sa fie defecta pompa de la pedala s-au sa ai rupta tija din cutie.

Eu am inlocuit kitul de garnituri de la cilindrul receptor si a durat vreo 5 minute pana s-a aerisit cum trebuie.

Asa arata sistemul de ambreiaj.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/browse/clutch/

 

E clar ca ceva nu a fost montat bine sau garniturile de la cilindrul vechi s-au dus. Eu am luat decat garniturile cu vreo 20 de lei si totul merge ok.

Edited by DYC88
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa inlocuiesti cilindrul receptor ai fost sigur ca este defect? E posibil sa fie defecta pompa de la pedala s-au sa ai rupta tija din cutie.

Eu am inlocuit kitul de garnituri de la cilindrul receptor si a durat vreo 5 minute pana s-a aerisit cum trebuie.

Asa arata sistemul de ambreiaj.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/browse/clutch/

 

E clar ca ceva nu a fost montat bine sau garniturile de la cilindrul vechi s-au dus. Eu am luat decat garniturile cu vreo 20 de lei si totul merge ok.

 

 

Nu eram frt sigur ca e defect, dar stiam ca nu e 100% ok, de cand l am montat acum 1-2 ani....

Ce garnituri ai inlocuit, de la cilindrul de pe cutie sau de la pedala ?

Link to comment
Share on other sites

Trebuie masurat diametru de garnitura, asta e problema. Sau mers pe marca (kit reparatie 'ate' pentru pompa/receptor ate).

Eu la masina am inlocuit FAG-ul original de pe cutie cu un brembo. Nici 3000km mai tarziu, brembo a cedat. Nu am gasit kit de reparatie pentru el, dar mai aveam FAG cel veche, la care am gasit un kit de repatie. Inca tine bine.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie masurat diametru de garnitura, asta e problema. Sau mers pe marca (kit reparatie 'ate' pentru pompa/receptor ate).

Eu la masina am inlocuit FAG-ul original de pe cutie cu un brembo. Nici 3000km mai tarziu, brembo a cedat. Nu am gasit kit de reparatie pentru el, dar mai aveam FAG cel veche, la care am gasit un kit de repatie. Inca tine bine.

 

La ce garnitura te referi? :-? aia din interiorul cilindrului, sau de afara ?

Link to comment
Share on other sites

Ala din inainte era de la ferodo, si al 2 mai nou este de la delphi.

Atunci nu stiu daca o sa gasesti kit de reparatie. Eu am comandat atunci kit reparatie pentru FAG, si nu a mers pe receptor ferodo, chiar am incercat. Era un pic diferit diametru de piston sau de cilindru (nu am avut cu ce sa masor) si nu intra garnitura decat fortat, si apoi a ramas blocat.

Incearca sa gasesti kit reparatie pentru delphi. daca nu gasesti, mai departe e cum e norocul. Merita incercat daca gasesti un kit ieftin, totusi.

Link to comment
Share on other sites

Atunci nu stiu daca o sa gasesti kit de reparatie. Eu am comandat atunci kit reparatie pentru FAG, si nu a mers pe receptor ferodo, chiar am incercat. Era un pic diferit diametru de piston sau de cilindru (nu am avut cu ce sa masor) si nu intra garnitura decat fortat, si apoi a ramas blocat.

Incearca sa gasesti kit reparatie pentru delphi. daca nu gasesti, mai departe e cum e norocul. Merita incercat daca gasesti un kit ieftin, totusi.

 

Am inteles,o sa caut sa vad ce gasesc, poate o merge....

Link to comment
Share on other sites

Cauta un cilindru receptor SH FAG sau ATE si schimba la ala preventiv kitul de garnituri.

 

am gasit niste garnituti par sa sr potriveasca, dar nu sunt frt sigur de aerisire, 30/40% din cursa pedalei nu se intampla nimic, resyul este mai tare ca inainte, ...am gresit ceva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Si eu am schimbat cilindrul ambreiajului de pe cutie. Aerisirea a fost o "necunoscuta" si pt mecanicul care mi l-a schimbat iar intr-un final, aerisirea mi-a facut-o in felul urmator: a luat un furtun care sa se potriveasca la diametru cu recipientul unde pui lichidul de frana si a suflat aerul lui din plamani acolo eu tinand din masina apasata pedala de ambreiaj. Am repetat metoda asta de vre0 3 ori si acum merg cu masina si cilindrul nou pus fara probleme. :)))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.