Jump to content

tremurat bmw e90


Recommended Posts

Inainte de a deschide acest topic am cautat pe forum dar nimic nu pare sa se aplice in cazul masinii mele.

Concret: de cand a venit friigul masina tremura la relanti pana se incalzeste. Face mai mult in D si R ,dar cand este foarte frig face si in P sau N. Tremuratul este unul neregulat, ba face mai tare,ba deloc sau foarte putin.Am bujiile schimbate, iar filtru de particule imi arata ca in aprox 120.000km trebuie schimbat( estimarea din idrive). De asemenea uleiul in cutie este schimbat, deci nicio legatura cu asta.

Am verificat si turatia la relanti si este in jurul valorii de 830rpm, ceea ce este in regula, numai ca in D turatia se modifica pe la 778rpm ceea ce mi se pare cam putin. Am si mici oscilatii ale turometrului, insa ma gandesc sa nu fie din cauza filtrelor sau a egr-ului care nu e curatat.

Ma gandeam sa nu fie de la filtru particule ca nu isi mai face treaba, insa am intrat cu inpa si am vazut ca acum cateva sute de km a plecat si si-a facut treaba.

N am nicio alta eroare pe masina, valorile la injectoare sunt in regula.

Sa fie din cauza turatiilor? Filtru particule - sa merg un pic pe autostrada sa-l curat ? Are vreo legatura racordul flexibil evacuare?

Link to comment
Share on other sites

Incearca atunci cand ai oscilatiile de la relanti sa opresti de tot ventilatia(clima) si vezi daca nu cumva se stabilizeaza acul de la turometru, ca e posibil sa fie din alternator, chiar daca ai incarcarea buna pe el, era un topic cu o chestie asemanatoare dar la E46(si eu la a mea am momente cand face asa)
Link to comment
Share on other sites

Incearca atunci cand ai oscilatiile de la relanti sa opresti de tot ventilatia(clima) si vezi daca nu cumva se stabilizeaza acul de la turometru, ca e posibil sa fie din alternator, chiar daca ai incarcarea buna pe el, era un topic cu o chestie asemanatoare dar la E46(si eu la a mea am momente cand face asa)

Am incercat dar tot face. Ideea e ca oscilatiile sunt mici, am citit de pe computerul de bord undeva la 5rpm. Ceea ce e deranjant este faptul ca are aceste vibratii. Am vorbit cu cineva care zicea ca ar fi de la motorina, insa ma indoiesc mai ales ca alimentez de la mol sau ca ar fi de la senzorul de senzorul de temp., insa am in max 7-8min am deja temp. la motor undeva la 68-69grade plus ca ma gandesc ca ar fi iesit la diag. Sa fie de la filtre/ulei? trebuie schimbate.

Racordul flexibil ce rol are?

Link to comment
Share on other sites

salutare,

 

o problema similara am si eu, dar la mine cutia e manuala. am fost la reprezentanta si mi-au zis ca ar fii de la injectoare. unul dintre ele se pare ca nu isi mai face treaba cum ar trebui :angry2:

 

e foarte posibil sa fie si de la calitatea motorinei, ca doar suntem in romania si aici totul e posibil :angry2: incearca sa bagi de la omv din acea mai scumpa si vezi cum se comporta.

 

din propria experienta iti zic ca desi am bagat in ultima vreme doar de lw omv nu la toate peco-urile e la fel. la unele zici ca bagi apa nu motorina si se vede clar cum motorul nu iti mai trage.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca am citit acum pe

forum un topic interesant deapre egr ca facea referire la aceleasi simptome ca ale mele descrise mai sus: trebidatii la relanti si usoare oscilatii ale turatiei. e posibil sa fie foarte imbacsit mai ales ca am achimbat in D unde ea schimba pe la 1800rpm. Am sa fac proba si cu egr-ul dezactivat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ideea e ca am citit acum pe

forum un topic interesant deapre egr ca facea referire la aceleasi simptome ca ale mele descrise mai sus: trebidatii la relanti si usoare oscilatii ale turatiei. e posibil sa fie foarte imbacsit mai ales ca am achimbat in D unde ea schimba pe la 1800rpm. Am sa fac proba si cu egr-ul dezactivat.

Salut! Am si eu vibratia asta (cred ca vorbim de același lucru) in D si R, doar in anotimpul rece, doar la turatii joase si doar pana se incalzeste transmisia. Am schimbat uleiul in cutie la Constanța, unde nu au utilaje sa schimbe si uleiul din convertor. Din câte am discutat si eu cu diversi, am ajuns la concluzia ca este de vina convertorul si ca primul lucru pe care ĂŽl avem de fĂŁcut este sa schimbam uleiul din el. Daca ne ajuta cel de sus (dar de obicei nu o face)... am scĂŁpat pentru ĂŽncĂŁ 100k km. Daca nu ne ajuta si a cĂŁpĂŁtat uzura, categoric va trebui schimbat la un moment dat. Habar n-am ce presupune asta, deși sunt tentat sa cred ca o grĂŁmadĂŁ de bani. Eu am benzinar si, daca vorbim intr-adevar de aceeași problema, mi se pare evident ca vine din transmisie, nicidecum de la motor, care are turatia la relanti ceas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.