Jump to content

Merita sa bag in e46 320d 150cp aditiv DuraLube?


BADICA

Recommended Posts

Salut.Am un e46 320d 150cp 2004 180.000km si de cand o am i-am bagat ulei castrol edge fst 5w40.Motorul consuma cam mult dupa parerea mea si la rece este cam zgomotos.Merita sa ii bag la schimbul care trebuie sa il fac zilele astea si un aditiv de ulei DuraLube?Sa bag totusi si alt ulei?Astept sfaturi.Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

Baga ochianu' bine, dar BINE sub motor, de jur imprejurul turbinei fiindca in timp se uzeaza garniturile si pe acolo pierzi ulei ... pe deasupra motorului nu se vede absolut NIMIC ai impresia ca-ti mananca motorul dar in realitate il pierzi pe la vre-un furtun ...

500-800 ml de ulei la 10.000 km e cam normal sa pape

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baga ochianu' bine, dar BINE sub motor, de jur imprejurul turbinei fiindca in timp se uzeaza garniturile si pe acolo pierzi ulei ... pe deasupra motorului nu se vede absolut NIMIC ai impresia ca-ti mananca motorul dar in realitate il pierzi pe la vre-un furtun ...

500-800 ml de ulei la 10.000 km e cam normal sa pape

 

ma refeream la consumul de carburant.M-am uitat bine si pe sub ea, turbina este plina de ulei intradevar, o sa incerc sa rezolv si scurgerile respective.Acum chiar nu stiu nici ce ulei sa mai bag..Ultima data cand am fost in Turcia,cei cu autocarul, printre alte multe piese auto transportau din Turcia in Romania ulei Castrol edge 5w30 si 5w40 si mobil 1 esp formula5w30.atat am vazut eu pe unele cutii...sa mai am eu incredere sa bag ulei Castrol sau mobil?

Link to comment
Share on other sites

omul a zis ca are consumul mare de carburant nu de ulei.cititi cu atentie.si eu am pus castrol edge 5w30 la e46 320d 136 cp , am 12.000 km facuti cu el si parc zic eu ca a crescut consumul la drum lung cu 1L asa , culmea e ca eu sunt in germania si uleiul l-am luat de aici , ar fi culmea sa fie turcesc , am dat cam 80 eur pe bidon de 5 litri.la cat e recomandat sa schimb uleiul asta?ma gandeam sa il chimb pe la 15.000 asa.e ok?multumesc si la multi ani tuturor
Link to comment
Share on other sites

ce parere aveti de uleiul acesta? Cica e facut in America

 

mobil 1 5w40

 

Ulei motor full sintetic pentru motoare diesel, respecta ultima norma API - CJ pentru auto dupa 2007 -

 

Motoarele moderne cu emisi scazute de carbon genereaza mai multa caldura si funcioneaza la temperaturi mai ridicate, acest lucru creste in mod semnificatie nevoia de un lubrifiant mai performant. In constructia motoarelor moderne secmenti sunt pozitionati mai sus pe piston, mai aproape de camera de ardere ceea ce aduce pelicula protectoare de ulei mai aproape de camera de ardere si expune lubrifianul la temperaturi mult mai ridicate.

 

Pentru motoarele moderne pe motorina care opereaza in conditii extreme cum ar fi tractari sau offroad dar si la echipamente de heavy-duty.

 

Recomandat si pentru autoturismele de folosinta normala. Depaseste standarele diesel CI-4 Plus.

- Pentru camioane diesel si turbo-diesel cu interval de schimb long life.

- Depaseste nomele diesel pentru orice masina de pasageri

- Depaseste normele diesel pentru utilaje si camioane heavy-duty

- Reduce depozitele si are stabilitate excelenta in coditii extrem de calde sau reci, rezistenta la oxidare deosebita

- Ofera protectie remarcabila si control asupra consumului de ulei.

- Ajuta la prelungirea vietii motoarelor moderne diesel cu sa fara turbo.

- Depaseste cele mai dure standarde din industrie pentru motoare diesel usoare sau grele folosite in conditii extreme sau infolsinta de zi cu zi.

- Reduce formarea depunerilor in interiorul motorului la temperaturi scazute.

- Previne oxidarea la temperaturi ridicte de funcionare.

- Datorita vascozitati sale ofera protectie la temperaturi ridicate cat si la pornirea motorului la rece.

- Formaza o pelicula protectoare care reduce frictiunea sau oxidarea la temperaturi mari de operare si asigura un consum optim de carburant.

- Tehnologia de ultima generatie folosita la fabricarea acestui lubrifiant ofera performante exceptionale in motoare moderne cu emisi reduse de carbon cat si in motoare noi bine intretinute.

 

Atinge sau depaseste cele mai dure specificatii ale constructorilor de masini pentru motoare diesel la nivel global.

 

Poate folosit in tractari, supraincarcare, off-road sau folosinta de zi cu zi in motoare diesel.

 

Recomandat pentru utilizare in motoare diesel de mare performanta cu emisii reduse de carbon (EGR), poate fi folosit atat pe autostrada la viteze mari dar si in oras la viteze mici, pentru toate motoarele produse in America, Europa sau Japonia.

 

Poate fi folosit in motoare tubro diesel cum ar fi pick-up trucks, sau heavy-duty pe sosele sau off-road dar si in minerit, constructii, agricultura.

 

Specificatii:

API - CJ, CI PLUS, CI, CH, CG SM, SL, SJ

ACEA - E7/E5/E4/E3

Caterpillar - ECF-2, ECF-3

Cummins CES 20072/20071

Detroit Diesel Power Guard

Ford WSS-M2C171-D

Global DHD-1

JASO DH-1

Cummins CES 20078/20077/20076/20075

Mack EO-N Premium Plus 03, EO-M Plus

Mercedes Benz 228.5

Volvo VDS-3, VDS-2

Renault RVI RXD

POWERSTROKE, DURAMAX, NAVISTAR.

Recomandat pentru motoare diesel construite de Ford, General Motors, GMC and Dodge.

Detalii Produse

Gramaj: 3,78litri (1 gallon)

SAE: 5W-40

Tip: Ulei Motor Sintetic

Origine: SUA (America)

Interval de schimb: 24000km sau un an

post-41112-0-59979600-1357131529_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.