Jump to content

Turbina dusa sau motor gripat?


Recommended Posts

buna, azi mi-am rezolvat bmw-ul, cred. la iesire din oras, i-am dat aproape blana dintr-un sens giratoriu si a facut dintr-o data un zgomot ciudat, cand treceam de 2000 facea un suierat foarte urat, probabil turbo, am mai tras-o cam un km pana pe la 140 in a4a si am vazut ca scoate foarte mult fum alb, am tras putin pe dreapta si cand am pornit din nou lasa in spate un nor alb de fum ca nu vedeam nimic in spatele meu. tin sa mentionez ca turatia nu imi urca de 1500 de ture si cand incercam sa o turez nu se tura si se auzea o bataie foarte urata la motor... am mai mers vreo 20 de km cu ea cu turatii pana in 1200 iar dupa aia s-a accelerat singura o data si a murit motorul, nu a mai vrut sa porneasca. si de abia dupa asta am verificat uleiul si nu mai avea ulei la motor deloc :| care sunt sansele sa imi fi stricat motorul cu totul si ce piese ar putea cauza tot ceea ce mi s-a intamplat mie?

 

turbina dusa* - ma scuzati, sunt in graba, am nevoie urgent de niste sfaturi :|

Link to comment
Share on other sites

daca ai noroc scapi cu un rectificat de arbore si cuzineti,daca nu a iesit vreo biela prin bloc,si bineinteles turbina;daca nu cea mai ieftina solutie ar fi alt bloc motor.

 

 

Eu zic ca cea mai ieftina solutie ar fi un "transplant" de motor, fara alte batai de cap.

Link to comment
Share on other sites

Pistoanele nu sunt afectate?

asta nu stiu inca. azi am lasat-o la un mecanic si pe maine o s-o desfaca si o sa aflu daca e ceva si la motor :)

 

daca ai noroc scapi cu un rectificat de arbore si cuzineti,daca nu a iesit vreo biela prin bloc,si bineinteles turbina;daca nu cea mai ieftina solutie ar fi alt bloc motor.

si nicio sansa fara sa fie afectat motorul? nu vreau sa ma avant in cheltuieli si sa nu fie nicio problema cu motorul ca acum vreo o luna am dat vreo 5 milioane in plus caci un mecanic nu a realizat ca e stricat termostatul egr si nu celalalt termostat.

Link to comment
Share on other sites

Cand ai verificat ultima data uleiul?

Da' sincer!

ON. Cel mai ieftin iesi cu un moto SH, pt ca lipsa de ulei afecteaza TOT motorul.

 

sincer, aproximativ 3 saptamani inainte... dar nu am reusit sa merg fara ulei mai mult de 2, maxim 3km... mi-a aparut in bord cu check engine ... (si ceva)... nu am inteles ce scrie ca mi-s dusi pixelii...am mai mers putin cu ea, cum am zis, maxim 3km, mi s-a turat motorul o data singur cam pana in 3500 de ture iar apoi s-a innecat si s-a oprit.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai vazut ca scoate fum, si nu mai trage, de ce a mai trebuit sa te duci inca 20 km?Vorba colegului de mai sus, "scumpi" aia 20 km.. Acuma suporta consecintele, daca opreai atunci, probabil schimbai doar turbina.. asa, s-ar putea sa schimbi multe..

bafta..

Link to comment
Share on other sites

sunt motoare d-astea cate vrei... il dai afara si pui altul, nu merita stresul sa-l desfaci, pierzi timp si bani.

 

 

... dup-aia poti sa-i dai "blana" si lu ala, da opreste-te la 15Km dupa ce scoate fum :D

 

 

 

Edited by Rhaziel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sunt motoare d-astea cate vrei... il dai afara si pui altul, nu merita stresul sa-l desfaci, pierzi timp si bani.

 

 

... dup-aia poti sa-i dai "blana" si lu ala, da opreste-te la 15Km dupa ce scoate fum :D

 

am vazut ca are o gramada de senzori... nu exista pe acest model si ceva senzor sa opreasca alimentarea la motor daca ramane fara ulei, astfel sa nu i se gripeze motorul sau sa se strice ceva in plus? cum are senzor sa nu mearga cand ajunge apa pe rosu, ma gandesc ca poate o avea ceva si pentru oprirea alimentarii in caz de pericol la motor

Link to comment
Share on other sites

am vazut ca are o gramada de senzori... nu exista pe acest model si ceva senzor sa opreasca alimentarea la motor daca ramane fara ulei, astfel sa nu i se gripeze motorul sau sa se strice ceva in plus? cum are senzor sa nu mearga cand ajunge apa pe rosu, ma gandesc ca poate o avea ceva si pentru oprirea alimentarii in caz de pericol la motor

ce gluma buna :thumbsup:

dupa descrierea faptei...nu te supara, da o cam meriti!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

nu apuci sa obturezi admisia cand o ia pe ulei,se tureaza prea brusc,singura solutie sa apesi frana tare cu ea bagata-n viteza (de obicei cand esti in mers se tureaza),ori i-si revine ori opresti motoru.eu cu Bora sunt patit,doar ca la mine mesajul era clar vizibil,STOP!

ca parere personala,motor gripat!sunt o gramada! :money:

Link to comment
Share on other sites

sunt motoare d-astea cate vrei... il dai afara si pui altul, nu merita stresul sa-l desfaci, pierzi timp si bani.

 

 

... dup-aia poti sa-i dai "blana" si lu ala, da opreste-te la 15Km dupa ce scoate fum :D

hai ca asta a fost chiar tare :LMAO:,eu am patit cu o clapeta,a fost aspirata in motor,dar am tras imediat pe dreapta

 

 

Link to comment
Share on other sites

Schimba motorul, sigur e stricat. Un prieten a patit-o in ziua de Craciun i-a luat-o pe ulei, si cu toate ca si-a dat seama si a oprit-o imediat (in viteza) tot s- a dus motorul. Adica: - 2pistoane sparte, o biela rupta, 2 culbutori praf si bineinteles turbina... Bafta! Edited by 318is Berlina
Link to comment
Share on other sites

Un motor bun sh plus manopera undeva între 700-1000. La care adaugi si prețul turbinei. Eu zic sa nu te zgarcesti si sa cauti un motor in stare buna. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Schimba motorul, sigur e stricat. Un prieten a patit-o in ziua de Craciun i-a luat-o pe ulei, si cu toate ca si-a dat seama si a oprit-o imediat (in viteza) tot s- a dus motorul. Adica: - 2pistoane sparte, o biela rupta, 2 culbutori praf si bineinteles turbina... Bafta!

 

 

Totusi nu inteleg cum reuseste sa se sparga pistoanele si ce mai e prin el...chiar atat de repede i se duce (haleste) 5-6 litri de ulei? sau ce se intampla mai exact de ajunge sa se sparga componentele din el?

Link to comment
Share on other sites

Uleiul are putere calorica mult mai mare decât motorina. Se produc detonatii extrem de violente la care se adaugă si ardere de tip soba in capul pistonului. Pistonul practic se topeste iar din cauza turatiei f mari ,a temperaturi f mari si a lipsei de presiune de ulei cedează si ansamblul biela arbore, axe cu came. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Uleiul are putere calorica mult mai mare decât motorina. Se produc detonatii extrem de violente la care se adaugã si ardere de tip sora in capul pistonului. Pistonul practic se topeste iar din cauza turatiei f mari ,a temperaturi f mari si de lipsa uleiului de motorl cedeazã si ansamblul biela arbore, axe cu came.

 

 

:blink: ?????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.