Jump to content

Scade relanti-ul si vibreaza doar cand bag in D!


Recommended Posts

Va salut!Am un bmw e46 318i automat din 98' iar problema mea este legata de relantii!Am mai citit pe aici despre astfel de probleme insa la mine sta foarte bine relantiul pana bag in ,,D"!Atunci scade destul de mult relantiul, aproape de 500 rpm si vibreaza destul de urat!Aveti idee ce poate fi?Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

eu am un e46 320d fl 110kw staptronic. si eu am relantiu mic. in jur de 100 turatii fata de altele diesel asta testata cu functia 7.2 din OBC. cand bag in orice viteza se inteteste putin tremuratu. sincer a inceput sa imi faca in creieri, parca se jguduie toata masina. mam gandit si la posibilitatea ca poate la automate o fi putin mai mic si sa am vreun tampon de la motor dus. daca nu e asta atunci nustiu ce sa fie
Link to comment
Share on other sites

eu am un e46 320d fl 110kw staptronic. si eu am relantiu mic. in jur de 100 turatii fata de altele diesel asta testata cu functia 7.2 din OBC. cand bag in orice viteza se inteteste putin tremuratu. sincer a inceput sa imi faca in creieri, parca se jguduie toata masina. mam gandit si la posibilitatea ca poate la automate o fi putin mai mic si sa am vreun tampon de la motor dus. daca nu e asta atunci nustiu ce sa fie

Si la mine masina se comporta la fel de cand este frig afaar. am un e90 diesel steptronic si in d sau r am in jur de 780rpm. Care sa fie cauza?

Link to comment
Share on other sites

Si la mine masina se comporta la fel de cand este frig afaar. am un e90 diesel steptronic si in d sau r am in jur de 780rpm. Care sa fie cauza?

La mine fiind benzinar, motorul de 1.9 relanti-ul in P sau N sta cam la 750...800 de rpm, adica fix la mijlocul dintre 1000 si 500 dar cand bag in viteza...cateodata scade foarte putin si de abea se simte vibratia cateodata scade destul de brutal pana aproape de 500 de ture si face f urat!La un moment dat i-am curatat regulatorul de relantii si clapeta de acceleratie si o perioada nu a mai facut..ba chiar crescuse putin relanti-ul si mergea f ok, acum insa a revenit problema, iar daca stau p[e loc in D si mai pornesc si dezaburirea..face si mai rau!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut!Am un bmw e46 318i automat din 98' iar problema mea este legata de relantii!Am mai citit pe aici despre astfel de probleme insa la mine sta foarte bine relantiul pana bag in ,,D"!Atunci scade destul de mult relantiul, aproape de 500 rpm si vibreaza destul de urat!Aveti idee ce poate fi?Multumesc!

e posibil sa fie blocul de valve posibil sa fie din convertizor dar la fel de bine sa fie din motor. fara o testare motor-cutie nu poti afla exact

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Si la mine masina se comporta la fel de cand este frig afaar. am un e90 diesel steptronic si in d sau r am in jur de 780rpm. Care sa fie cauza?

 

 

Poti sa-mi spui ce turatie ai la relanti in P? Si daca ai fost recent la un update de soft..

 

La mine sta la 820rpm dar nu-mi dau seama daca in urma unui update de soft din octombrie sau asa era si inainte:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.