Jump to content

cum dau curent la un e90


stranger

Recommended Posts

sal. va rog un sfat cum sa pornesc masina (bateria fiind complet moarta, arata pe ea un punct galben si nu se aprinde nimic in bord). nu stiu daca e vreun risc sa ii dau curent de la alta masina si dac nu e cum sa fac ca in fata am vazut ca are cablu decat de plus, am incercat asa cu cabluri pe plus si celalalt pe caroserie si nu merge, in portbagaj nu pot pune cabluri pe plus ca e acoperit cu un plastic rosu....problema e ca nu sunt nici in tara si nici in zona de oras, sunt la munte , am cabluri si o adoiua masina da nu stiu cum sa ii dau curent. un sfat urgent va rog mult. mersi
Link to comment
Share on other sites

un cablu pe plus,celalalt pe caroserie, astepti 5 minute timp in care cealalata masina merge si mai incerci.. :thumbsup:

deci nu pot pune cablurile direct pe baterie si nici cablu de minus nu are in fata. o sa mai incerc asa cu cablu in fata pe plus si cablu -pe caroserie da nu dadea nici un semn sa se aprinda macar luminile in masina deci nustu daca primea ceva...daca ar mai fi si alta solutie astept pareri pls. si in cazu in care treb sa cumpar o baterie (desi nustu unde pot gasi in varf de munte) stiti ce putere treb sa aiba , masina e un 330i e90. mersi

Link to comment
Share on other sites

Borna de - din fata este un " surub " in partea st pe la jumatatea aripii st fata.Poti sa-i dai curent si direct la baterie(vezi ca + si - au capacele care le protejeaza,e mai dificil dar nu trebuie demontat nimic).Partea mai rea este sa-i fi dat la automat cu bateria descarcata(in momentul in care apesi butonul de pornire se genereaza un cod si motorul "raspunde cu un alt cod".Daca se intrerupe procesul de mai sus,incepe sa-ti dea eroare pe cheie(nu ti-o mairecunoaste) cutie si motor si o sa fie nevoie de cineva priceput si de un tester.Bafta.
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Atentie mare...exista riscul unor varfuri de tensiuni in cazul pornirii prin cabluri si riscul distrugerii unor componente electronice este foarte mare. Da jos bateria si incarca-o sau incarca o pe masina.Eu nu pot recomanda pornirea prin cabluri.

 

Numai bine...

 

+1.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Atentie mare...exista riscul unor varfuri de tensiuni in cazul pornirii prin cabluri si riscul distrugerii unor componente electronice este foarte mare. Da jos bateria si incarca-o sau incarca o pe masina.Eu nu pot recomanda pornirea prin cabluri.

 

Numai bine...

 

Apar varfuri insa mici. Electronica nu este afectata.

 

Este o cerinta de proiectare a modulelor si se fac teste in acest sens. E90 sigur respecta aceste cerinte.

Link to comment
Share on other sites

masina e, e90 si nu are butuc, am scos bateria si am pus-o pe redresor si am inchis portbagaju din gresala acu sa vad daca o mai pot pune la loc prin interioru masinii.

ma duc maine la reprezentanta sa vad ce bateri au, bateria mea e alba da sa intereg ca merge si neagra. se face resoftare ceva sa recunoasca noua baterie?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

masina e, e90 si nu are butuc, am scos bateria si am pus-o pe redresor si am inchis portbagaju din gresala acu sa vad daca o mai pot pune la loc prin interioru masinii.

ma duc maine la reprezentanta sa vad ce bateri au, bateria mea e alba da sa intereg ca merge si neagra. se face resoftare ceva sa recunoasca noua baterie?

multumesc

 

pretul la reprezentanta e de la 1300 in sus.dupa inregistrare(bateria)trebuie pusa pe un redresor(daca se poate de service si mai bine)pentru a o duce la 100% .

Link to comment
Share on other sites

poti dezvolta putin afirmatia ta de mai sus? Mersi.

La marea majoritate a vanzatorilor de acumulatori(inclusiv reprezentante) acumulatorii stau pe raft si se descarca,tu o pui pe masina ca fiind noua si dupa un an,doi se duce bateria.Cu cat sta mai mult pe raft,cu atat mai mult o cumperi mai descarcata.Motivul punerii pe redresor imediat este ca ea se va incarca(alternatorul) la maximul din cat a avut la cumparare.Ex meu:cumparat baterie varta din luna 01.2012,pusa pe redresor de service si constatat ca avea doar 50% din capacitate.urmarea-incarcare pe redresor vreo 20 de ore.sper c-am fost destul de explicit.

Link to comment
Share on other sites

La marea majoritate a vanzatorilor de acumulatori(inclusiv reprezentante) acumulatorii stau pe raft si se descarca,tu o pui pe masina ca fiind noua si dupa un an,doi se duce bateria.Cu cat sta mai mult pe raft,cu atat mai mult o cumperi mai descarcata.Motivul punerii pe redresor imediat este ca ea se va incarca(alternatorul) la maximul din cat a avut la cumparare.Ex meu:cumparat baterie varta din luna 01.2012,pusa pe redresor de service si constatat ca avea doar 50% din capacitate.urmarea-incarcare pe redresor vreo 20 de ore.sper c-am fost destul de explicit.

 

 

Si daca merg cu masina in 2-3 zile mult, nu o incarca alternatorul la capacitatea maxima?

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Si daca merg cu masina in 2-3 zile mult, nu o incarca alternatorul la capacitatea maxima?

Ba da,dar depinde cat de descarcata este(in cazul meu trebuia sa merg pana la......Arad :wacko: ca sa o incarc la capacitate 100%.Repet,in functie de cat de descarcata este se poate incarca si la un drum lung,dar cat de lung este e in functie de masuratoarea pe un redresor de service.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Borna de - din fata este un " surub " in partea st pe la jumatatea aripii st fata.Poti sa-i dai curent si direct la baterie(vezi ca + si - au capacele care le protejeaza,e mai dificil dar nu trebuie demontat nimic).Partea mai rea este sa-i fi dat la automat cu bateria descarcata(in momentul in care apesi butonul de pornire se genereaza un cod si motorul "raspunde cu un alt cod".Daca se intrerupe procesul de mai sus,incepe sa-ti dea eroare pe cheie(nu ti-o mairecunoaste) cutie si motor si o sa fie nevoie de cineva priceput si de un tester.Bafta.

 

 

salut ,

am patit acelasi lucru , si nume am lasat masina nepornita timp de 6 saptamani dupa care nu mai avea baterie de loc , moarta. Am incercat cu cabluri dar nu vrea sa mai porneacsca . Invarte motorul dar nu mai porneste. Acum masina e la un service , tin sa mantionez ca sunt in anglia pe o insula si ma rupe costul la absolut orice. Din pacate ei nu au putut sa o porneasca din calculator , spunandu-mi ca la da pe tester ca nu e presiune , si ca trebuie sa verifice fiecare posibilitate in parte , lucru care ma usuca la bani.

Pe scurt am deschis un topic da nu ma putut ajuta nimeni , iar vazand ca ai mentionat ceva de cheie si eroare , lucru pe care il si am , te rog daca ma poti ajuta.

Mentionez ca masina o am de 4 ani si nu am mai ajut absolut nici o problema cu ea , nu vad cum din senin sa nu mai porneasca , si imi este sa nu fiu si pacalit.

Sa le cer un cod sau ce tip de eroare da? , in cazul in care ma poti ajuta.

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.