Jump to content

Eroare Cutie


Recommended Posts

daca nu ai avut inainte probleme si doar ai luat bateria jos fara sa faci alte prosti ,

masina nu are nimik , trebuie doar un tester bun , dis inpa sau ceva special de bmw si se rezolva :)

eroriile au aparut pt ca ai luat bateria jos si a ramas fara curent

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

Acum am fost la magazin pentru baterie, vanzatorul imi recomanda de 95ah cu 900ah la pornire in loc de cea de 100ah cu 800ah la pornire. O sa trec maine cu masina sa o si probez.

Cum pot verifica daca alternatorul incarca in parametrii?

O sa merg si la alt tester inainte sa schimb bateria.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

Dariusel, inainte sa apara eroarea cutia schimba foarte bine pe tester nu avea nici o eroare. Doar ca cu motorul oprit mergea sa schimbi din P in R sau D nu cred ca asta este normal.

Acum de cand cu eroarea nu mai face nimic cand dau pe sport nu afiseqza pe bord nici S-ul si nici vitezele.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bateria la masina e doar si doar pt pornire.... Masina odata pornita ea genereaza curent.

 

Este gresit. Bateria are si rol de stabilizator.

 

Fara baterie conectata, tensiunea in instalatie este plina de varfuri de tensiune si alte mizerii care pot afecta functionarea circuitelor.

 

O scurta descriere in mare a unor "mizerii" care apar cand nu este legata bateria: load dump.

Link to comment
Share on other sites

Pe cuvantul meu daca azi nu las fara baterie masina numai ca sa vad daca da vreo eroare. Tare sunt curios. Eu pariez ca nu da. Cat s-o las?

Eu am mers odata 20 de min fara baterie si odata 1 ora si nu am avut nici o eroare. Acum cine stie

Link to comment
Share on other sites

Nu a avut timp bĂŁiatul ce tester pentru mine, astĂŁzi am pus altĂŁ baterie Varta de 100ah, mașina se comportĂŁ la fel, nu mĂŁ așteptam sĂŁ vĂŁd vre-o schimbare fĂŁrĂŁ sĂŁ ajung la tester. Cu ambele baterii pornește la fel, eroarea persistĂŁ.

 

Am observat cĂŁ dupĂŁ ce pun contactul becul de la baterie rĂŁmâne aprins pânĂŁ pornesc mașina, chair și 30 secunde dacĂŁ stau cu contacul pus, este normal? Acum mĂŁ gândesc cĂŁ poate fi si alternatorul.

Link to comment
Share on other sites

Nu a avut timp băiatul ce tester pentru mine, astăzi am pus altă baterie Varta de 100ah, mașina se comportă la fel, nu mă așteptam să văd vre-o schimbare fără să ajung la tester. Cu ambele baterii pornește la fel, eroarea persistă.

 

Am observat că după ce pun contactul becul de la baterie rămâne aprins până pornesc mașina, chair și 30 secunde dacă stau cu contacul pus, este normal? Acum mă gândesc că poate fi si alternatorul.

E normal sa stea aprins dacă nu pornesti motorul. Ăla se stinge in momentul in care motorul învarte alternatorul care generează curent. La fel se petrece si cu lama de ulei. Acești 2 martori sunt dependenti de funcționarea motorului.

Sa zicem prin absurd ca e alternatorul, si mie mi a căzut si s a întâmplat in mers si cu toate aste am mers încă 20 de min doar cu curentul bateriei siiiii cutia nu a intrat in avarie.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am confrunta cu aceasta problema: 'Transmission Failsafe Program'.

3 cazuri diferite:

- 2 electrovalve din cutie au necesitat schimbare;

- cand am schimbat acumulatorul, s-a ars un procesor din calculatorul cutiei(schimbat la un elctronist);

- nu incarca alternatorul. In cazul asta trebuie verificata prima data fulia de la vibrochen(daca s-au dezlipit canelurile fara sa se sparga, de pe fulia propriuziza, nu se transmite rotatia necesara pentru a scoate alternatorul tensiunea necesara). Dupa aceea verificati alternatorul.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am confrunta cu aceasta problema: 'Transmission Failsafe Program'.

3 cazuri diferite:

- 2 electrovalve din cutie au necesitat schimbare;

- cand am schimbat acumulatorul, s-a ars un procesor din calculatorul cutiei(schimbat la un elctronist);

- nu incarca alternatorul. In cazul asta trebuie verificata prima data fulia de la vibrochen(daca s-au dezlipit canelurile fara sa se sparga, de pe fulia propriuziza, nu se transmite rotatia necesara pentru a scoate alternatorul tensiunea necesara). Dupa aceea verificati alternatorul.

 

 

Astazi am verificat incarcarea, alternatorul incarca 12.1 la relantii si 13 turata, bateria este 72%buna pe tester.

Am pus masina pe 3 tstere diferite inclusiv inpa/dis si imi spune ca nu comunica cutia cu motorul si nici nu lasa testerul sa acceseze sau sa stearga eroarea.

Luni ma programat la service pentru ulei si garnituri capac, o sa schimb si modulul de la alternator sau alternatorul, sper sa rezolv asa.

Link to comment
Share on other sites

Daca dai jos alternatorul? Nu prea stiu ce e ala modul. Diode adica?

 

Si pe mine ma bĂŁgat ĂŽn ceața cu asta, probabil de diode este vorba sau releul de pe alternator.

 

12,1v e probabil tensiunea din baterie iar 13v e prea putin,verifica fulia de pe arbore este foarte posibil sa fie dusa.

 

12- 12,5 incarcĂŁ mașina când este la relantii, practic dacĂŁ stau cu ea la semafor bateria se descarcĂŁ, dacĂŁ accelerez ĂŽncarcĂŁ peste 13 dar nu ajunge la 14.

 

Eu m-am confrunta cu aceasta problema: 'Transmission Failsafe Program'.

3 cazuri diferite:

- 2 electrovalve din cutie au necesitat schimbare;

- cand am schimbat acumulatorul, s-a ars un procesor din calculatorul cutiei(schimbat la un elctronist);

- nu incarca alternatorul. In cazul asta trebuie verificata prima data fulia de la vibrochen(daca s-au dezlipit canelurile fara sa se sparga, de pe fulia propriuziza, nu se transmite rotatia necesara pentru a scoate alternatorul tensiunea necesara). Dupa aceea verificati alternatorul.

 

Este posibil sĂŁ fie releul de pe alternator, am ĂŽnteles cĂŁ, canelurile de pe fulie se dezlipesc de cele mai multe ori la diesel, oricum o sĂŁ verific. Mi-a fost de mare ajutor postul tĂŁu, mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

Chiar sunt curios daca o sa se schimbe ceva la incarcare dupa ce o sa-ti inlocuiasca modulul ala. Eu stiam ca E38 nu prea incarca la relanti. Tb sa ai minim 1300-1500 rpm ca sa incarce adica sa mergi cu ea. Sa nu sara nimeni pe mine, imi asum afirmatia.
Link to comment
Share on other sites

Chiar sunt curios daca o sa se schimbe ceva la incarcare dupa ce o sa-ti inlocuiasca modulul ala. Eu stiam ca E38 nu prea incarca la relanti. Tb sa ai minim 1300-1500 rpm ca sa incarce adica sa mergi cu ea. Sa nu sara nimeni pe mine, imi asum afirmatia.

 

De asta nu am auzit, o sĂŁ vedem.

Link to comment
Share on other sites

La mine incarca si la relanti cam 13 si ceva, iar turata incarca cel putin 14.1...

S-a intamplat de multe ori sa mi se descarce bateria, dar niciodata nu am avut probleme cu cutia...

Am un prieten care a avut aceeasi eroare pe un 528iA si a schimbat cutia pt ca tot ce incercase a fost in zadar.

Link to comment
Share on other sites

La mine incarca si la relanti cam 13 si ceva, iar turata incarca cel putin 14.1...

S-a intamplat de multe ori sa mi se descarce bateria, dar niciodata nu am avut probleme cu cutia...

Am un prieten care a avut aceeasi eroare pe un 528iA si a schimbat cutia pt ca tot ce incercase a fost in zadar.

 

Vom vedea, dacă se ajunge până acolo o să pun cutie manuală cu toate că nu prea văd de ce s-ar strica, oricum trebuie să rezolv cu incărcarea. Pe tester nu apare nici o eroare la cutie.

Edited by Nitoi Cristi
Link to comment
Share on other sites

Exista posibilitatea ca din cauza bateriei sa apara eroarea. Din cauza unei baterii cu un element mort, chiar daca masina pornea, imi ramanea aprins martorul de la suspensia pneumatica si bineinteles acesta nu lucra. Odata cu schimbarea acumulatorului a disparut orice problema.

 

In cazul de fata daca repari alternatorul este posibil sa dispara eroarea de la cutie si aceasta sa functioneze normal. O avarie in sistemul electric poate declansa si alte posibile defecte. Merita incercat.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Chiar sunt curios daca o sa se schimbe ceva la incarcare dupa ce o sa-ti inlocuiasca modulul ala. Eu stiam ca E38 nu prea incarca la relanti. Tb sa ai minim 1300-1500 rpm ca sa incarce adica sa mergi cu ea. Sa nu sara nimeni pe mine, imi asum afirmatia.

 

Incarca, cel putin la modelul meu. In general, prefer sa nu opresc motorul cand stationez mai multisor... si niciodata nu s-a descarcat acumulatorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.