Jump to content

problema grava la frane pt bmw e36


Recommended Posts

Salut! am si eu o mare problema im legatura cu franele la un bmw e36 an 92 cu tamburi pe spate.Am schimbat cilindrul receptor dreapta spate.Am aerisit franele incepand cu cea mai indepartata si acum dupa aerisire pedala este moale si se apasa exact pana la jumate.Care ar fi problema? nu-i dau de cap,innainte tinea sus pedala.

AM AERISIT fiecare roata de 5 ori!

Aerisirea s-a facut de fiecare data cu motorul pornit pt ca cu el oprit pedala este foarte tare si se apasa putin.

Link to comment
Share on other sites

Problema ar fi sa ai scurgeri la instalatie. Mergi la un service mai bine sa-ti faca o aerisire cu vacuum si sa verifice ca ai sistemul de franare etans. Sau daca esti amator de DIY, desi la frane eu nu m-as baga, poti sa-ti iei o instalatie de aerist. Nu e scumpa.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am gresit,a fost doar o mica schimbare,franele tot nu tin cum trebuie,pedala se duce la jumate la prima apasare,abia la a 3a tine mai sus.Am schimbat cilindrii frana pe spate am pus noi,am aerisit cu presiune prin rezervorul de lichid.Nush ce sa mai fac!

Posibil sa ai probleme cu tulumba de la servo frana, am intalnit aceasta problema la un chevrolet si un ford.

Link to comment
Share on other sites

Salut! am si eu o mare problema im legatura cu franele la un bmw e36 an 92 cu tamburi pe spate.Am schimbat cilindrul receptor dreapta spate.Am aerisit franele incepand cu cea mai indepartata si acum dupa aerisire pedala este moale si se apasa exact pana la jumate.Care ar fi problema? nu-i dau de cap,innainte tinea sus pedala.

AM AERISIT fiecare roata de 5 ori!

Aerisirea s-a facut de fiecare data cu motorul pornit pt ca cu el oprit pedala este foarte tare si se apasa putin.

Un sfat.... Desfa iarasi butucurile spate si incearca sa reglezi sabotii sa fie cat mai apropiati de butuc, k dak nu is reglati, tu cand apesi frana pedala merge in jos pana cand sabotii ajung pe butuc. Ai un surub undeva intre saboti, ala cred k trebuie strans sau destrans, nu stiu exact. Fa operatia asta si iti garantez k o sa mearga, dak zici k aer nu ai pe instalatie.

Link to comment
Share on other sites

Stiam ca sabotii se autoregleaza in functie de gradul de uzura ,dar o sa incer si varianta ta.

Incearca, k alta varianta nu cred k ar fi, dak ai zis k nu are aer, nu pierde lichid pe niciunde, ce ar putea sa fie.... Incearca si tine-ma la curent, k is curios si eu, k la mine o mers varianta.

Link to comment
Share on other sites

am vazut ca la mn sabotii nu ating de capetele cilindrului de frana,este o distanta de 0,5 cm,cred ca asta este cauza .

Poi ar trebui sa atinga, daca nu ating atunci inseamna ca nu are arcul in interiorul cilindrului. Arcu ala tine pistonasele in capetele sabotilor.

Link to comment
Share on other sites

Acu stau si ma gandesc ,sabotii se autoregleaza in functie de gradul de uzura,adica oricat de uzati ar fii pedala trebuie sa tina sus de tot,cum imi dau seama daca se autoregleaza in afara de a astepta un anumit nr de km.?

Eu zic , ca daca s-ar regla singuri atunci nu si-ar mai avea rostul surubul ala de reglaj.....

Link to comment
Share on other sites

adica trebuiesc reglati mereu in functie de uzura? chiar si acum dupa ce ia-m reglat la maxim.pedala nu tine sus de tot cum tine la altele,la apasare se mai duce 10 cm in jos.

Nu stiu ce sa zic! Poate ti stricata servofrana...membrana aia de la butoiasu de frana ........zic si io. Dar frane ai? De ce vrei neaparat sa iti prinda pedala sus de tot, k masina i vche si nu poti sa ai pretentii de la ea ca si de la una noua.... Si mie imi prinde putin mai jos, dar prinde. Daca iti prinde frana bine, nu are rost sa te stresezi, mai bine du-te la un service sa iti verifice sistemul de franare.

Link to comment
Share on other sites

adica trebuiesc reglati mereu in functie de uzura? chiar si acum dupa ce ia-m reglat la maxim.pedala nu tine sus de tot cum tine la altele,la apasare se mai duce 10 cm in jos.

br, cand calci frana, se creeaza presiune in circuit si impinge sabotii in tambur, iar datorita frecarii se produce fenomenul de franare a rotii. cand iei piciorul de pe frana, dispare presiunea iar sabotii nu vor mai presa in tamburi, vor sta foarte aproape, formeaza un joc foarte mic intre ei, insa pistonasu nu-i trage inapoi. Asta e si motivu pt care se zice ca se autoregleaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.