Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Masina ramane turata dupa curatare clapeta+regulator relanti


Recommended Posts

Buna ziua!

Azi am curatat regulatorul de relanti si clapeta de acceleratie, iar dupa ce le-am montat pe masina masina ramane turata la aproximativ 1100-1200 rpm/min.

Trebuie adaptat regulatorul de relanti? Am acceleratie prin cablu.

Mentionez ca am desfacut mufele la regulatorul de relanti si senzorul de la clapeta cu bateria conectata.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Se poate adapta regulatorul acela de relanti?

Eu am curatat clapeta cu o periuta de dinti, pana a ramas curata. Clapeta are cumva ceva garnituri pe acolo unde inchide acea tabla? Deoarece in zona acelei table rotunde care inchide, avea ceva negru si care se curata foarte foarte greu, in rest se curata foarte usor. Ma gandesc sa nu fi fost ceva pentru etansare si acum sa nu mai etanseze cum trebuie, sa traga aer fals , deoarece nu mai inchide ermetic clapeta.

Link to comment
Share on other sites

Se poate adapta regulatorul acela de relanti?

Eu am curatat clapeta cu o periuta de dinti, pana a ramas curata. Clapeta are cumva ceva garnituri pe acolo unde inchide acea tabla? Deoarece in zona acelei table rotunde care inchide, avea ceva negru si care se curata foarte foarte greu, in rest se curata foarte usor. Ma gandesc sa nu fi fost ceva pentru etansare si acum sa nu mai etanseze cum trebuie, sa traga aer fals , deoarece nu mai inchide ermetic clapeta.

nu se poate adapta!

sigur ai bagat mufa regulatorului corect?

daca nici asta nu e,atunci ai rasucit cateva ture cablul de acceleratie cand l-ai dat jos.

asta am patit eu cand curatam regulatoare :)

in legatura cu clapeta ce nu mai etanseaza e din cauza jegului/timpului/filtrului de aer.las-o asa!

Link to comment
Share on other sites

nu se poate adapta!

sigur ai bagat mufa regulatorului corect?

daca nici asta nu e,atunci ai rasucit cateva ture cablul de acceleratie cand l-ai dat jos.

asta am patit eu cand curatam regulatoare :)

in legatura cu clapeta ce nu mai etanseaza e din cauza jegului/timpului/filtrului de aer.las-o asa!

Am rezolvat pana la urma problema, era cablul de la pilot automat tensionat si tinea clapeta deschisa, am reglat cablul insa turatia statea pe la 1000rpm/min cu motorul cald, apoi am mers cu masina mai turat si si-a revenit singura la aproximativ 850-900 rpm. Poate daca mai merg cu ea mai scade putin. In concluzie , daca mai aveti aceasta problema dupa curatarea clapetei si regulatorului de relanti, verificati cablurile de la pedala si/sau pilot automat ( in cazul in care aveti aceasta optiune ) sa nu fie tensionate , apoi datii putina forja la masina.

Edited by dolc3_sell
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.