Jump to content

Filtru de particule Bmw 320d 150 Cp


0kta03

Recommended Posts

Salutare la toti posesorii de bmw seria 3.

Am achizitionat de curand un bmw 320D 2002 150Cp iar masina este dotata cu filtru de particule. Masina are 250.000 km si as dori sa stiu daca pot curata filtru sau trebuie sa cumpar altul ... din cate am inteles pretul unui astfel de filtru este peste 1000e. Am niste acte doveditoare ca filtru a fost montat mai tarziu... Astep niste raspunsuri din partea celor care au intalnit aceasta problema .

Link to comment
Share on other sites

Omul spune ca filtrul a fost montat mai tarziu. Da, se poate curata, insa ar trebui sa afli ce fel de filtru este, ca sa-ti faci o idee cum functioneaza si cum se curata. Probabil nu este un filtru de BMW si nu isi face autocuratare. Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Da are DPF . Masina am cumparato din germania iar proprietarul ia montat filtru de particule cu acte doveditoare ( 1000e ) . Filtru se afla la mijlocul masinii si nu se poate umbla la el.... Masina in germania este euro 4.

 

Cum sa nu se poata umbla la el? la mijlocu masinii a fost la mine la e60, si se poate umbla la el.. da-l jos si ai scapat de griji, daca nu vrei sa ai probleme cand se infunda.. turbina, si alte prostii...

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

In urma cu vreo 2 ani, am postat pe forum cum ca masina mea e46 318d 2003, are montat un astfel de filtru de particule retrofit BMW si toti au sarit ca arsi cum ca nu exista asa ceva pe e46! Uite ca exista Retrofit particle filter E46-M47 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU51&mospid=47629&btnr=18_0663&hg=18&fg=10 si a fost montat ulterior pentru a schimba norma de poluare de la euro3 la euro4, astfel scazand taxele posesorilor in unele tari.

Ca sa revin la intrebarea ta, masina mea are aprox acelasi nr de km ca si a ta. Pana acum nu am avut probleme cu el. La drumuri lungi si nu numai, schimb peste 3.000/ture. Cam de 2 ori pe an, folosesc aditivi in motorina pentru a curata sistemul de alimentare si evacuare. In peste 150.000km nu am intampinat nicio problema.

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Daca DPF-ul exista fizic pe masina si aceasta a facut cateva mii de km atunci este clar ca cei de la BMW au adaugat si partea de regenerare DPF in soft pentru retrofit ca altfel se infunda de mult. Cum schimbarea filtrului de particule este prohibitiva din cauza pretului optiunea ramane sa il anulezi fizic si software. Daca masina ta este deja inmatriculata in Romania ca fiind euro 4 nu exista nici un motiv atunci sa nu scapi de problema definitiv. Ca sfat personal nu renunta la carcasa filtrului pentru ca nu se stie ce le mai trece prin cap celor de la ITP sa se bage pe sub masina sa verifice cum un e46 are filtru.
Link to comment
Share on other sites

Daca DPF-ul exista fizic pe masina si aceasta a facut cateva mii de km atunci este clar ca cei de la BMW au adaugat si partea de regenerare DPF in soft pentru retrofit ca altfel se infunda de mult. Cum schimbarea filtrului de particule este prohibitiva din cauza pretului optiunea ramane sa il anulezi fizic si software. Daca masina ta este deja inmatriculata in Romania ca fiind euro 4 nu exista nici un motiv atunci sa nu scapi de problema definitiv. Ca sfat personal nu renunta la carcasa filtrului pentru ca nu se stie ce le mai trece prin cap celor de la ITP sa se bage pe sub masina sa verifice cum un e46 are filtru.

 

Am cautat prin softul masinii daca exista ceva legat de regenerare si nu e. Faza e ca acest filtru de particule nu are niciun senzor de vreun fel... nici un cablu care ar duce la calculatorul masinii, asa ca nu prea vad in baza caror date/masuratori s-ar porni ciclurile de regenerare.

 

eu din cate stiu un filtru de particule duce 200.000 km. Masina a fost cumparata recent din germania ( euro 4 ) si o voi imatricula in ro ( euro 3 ) masina nu da semne dar vroiam sa ma interesez pe viitor.

Nu inteleg de ce nu o inmatriculezi euro4?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eu din cate stiu un filtru de particule duce 200.000 km. Masina a fost cumparata recent din germania ( euro 4 ) si o voi imatricula in ro ( euro 3 ) masina nu da semne dar vroiam sa ma interesez pe viitor.

poti sa ai si 2 filtre de particule masina ta nu o sa iasa nici odata euro 4 din 2002.

Link to comment
Share on other sites

Mai am inca o nelamurire ... Dupa cum v-am spus filtru de particule a fost montat dupa... Dupa ce o calc calumea peste 3500 scoate ceva fum... sa fie filtru in regenerare ? Nu imi apare ca la modelul E90 in Idrive cati km mai pot parcurge bla bla ... Am citit ca se poate curata mergand cu 110 constand la turatii de 2500-3000 .. ce spuneti ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.