Jump to content

"Se ineaca"?


Recommended Posts

E39/520d/an 2000/100kw/280.000km. Problema e urmatoarea: Se intampla dupa ce se incalzeste motorul. Rulez cu viteza constanta, in momentul in care o calc pentru a urca in turatii si a mari viteza de deplasare are un.... nu stiu cum sa-i spun, pur si simplu imi da in nas pentru jumatate de sec. Se intampla si daca rulez constat fara a incerca sa accelerez. tin acceleratia constanta, observ pe turometru ca acul nu coboara si nici nu urca(ceea ce e normal) insa, pierd din putere. cand o accelerez, am mai spus, imi da un pic in nas si apoi urca normal si viteza si acceleratia. Asta e valabil intre 1000 si 2500 rot/min. Am facut revizia acum 1000 de km. am schimbat inclusiv filtrul de combustibil si senzorul debitmetrului de aer. Pls help. Mersi. O sa incerc sa curat admisia si egr-ul, poate e blocat. dar altceva nu stiu ce ar avea. :frantics:
Link to comment
Share on other sites

La mine face la fel la un seria 3 tot diesel si de la service mi-au spus ca sunt clapetele de pe galeria de admisie ca trebuiesc schimbate sau anulate

Schimbate parca a zis vreo 2100 lei , iar anulate 200 lei

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/118853-vand-swirl-flaps-blanking-plates/page__hl__swirl+flaps

 

Cred ca despre astea e vorba

Link to comment
Share on other sites

Turbo lag se refera la urcat greu in ture pana la turatia de intrare a turbinei. Deci turbina mai mare->mai greu de invartit->turbo lag. In niciun caz nu tb sa dea in nas pana intra turbina.
Link to comment
Share on other sites

nu la mine nu asa se manifesta in timp ce accelerez usor nu brus are u intrerupere mica in juru a 2100 de rot/min si uneori are intreruperea asta chiar si cand merg constant cu ea la 2100 si intradevar parca imi urca ceva m-ai greu in ture pana deschide turbina m-ai greu decat alte seria 3 cu aceasi motorizare aceasi putere
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

S-a rezolvat. Problema era CONVERTORUL DE PRESIUNE. L-am inlocuit cu unul original Pierburg cod OEM 11747796634 (314 lei) piesa nr 1 din imagine. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2963&hg=11&fg=45

Diferenta? De la cer la pamant. Acum imi dau seama ca turbo nu intra cum si cand trebuia. Sunt fericit si ma simt bine... :) tnx guys. se poate inchide. Pentru neinitiatii ca mine : Turbina este actionata de gazele rezultate in urma arderii interne. La randul ei pe partea cealalta are loc procesul de aspiratie a aerului pe care il trimite in camera de ardere rezultand o ardere mai buna ( ca si cum ai sufla intr-un foc.) Problema e ca turbina nu poate si nu trebuie sa functioneze la turatii mici (sub 1800rot/min)de accea este prevazuta cu o supapa de deschidere/inchidere, supapa ce este actionata de vacumm. Si aici e o problema, in sensul ca vacumm-ul este constant( cred/nu conteaza), dar rezolvarea vine de la acest CONVERTOR DE PRESIUNE care este o piesa electronica comandata de calculatorul masini. In concluzie, accelerezi mai tare, calculatorul da semnal acestui convertor de a deschide supapa de la turbo permitand gazelor sa actioneze turbina. accelerezi mai tare, supapa deschide mai mult. Daca gresesc, va rog sa ma contraziceti, dar eu asa am inteles principiul de functionare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.