Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

valva pcv?


Recommended Posts

salutari tuturor....va rog sa ma ajutati careva cu ceva info....am un bmw 318 e46 benzina din 98...cu creo 1000 de probleme...prima si cea mai importanta pt mine ar fi urmatoarea:consum de ulei si fum negru(nu ceva exagerat dar oricum vizibil),un mecanic s-a uitat la ea si mi-a zis ca ar putea fi de la valva pcv care nu functioneaza si ca mi-ar aspira mai mult aer si automat si ulei din blocul motor???!!!!va rog daca a-ti mai patit careva sa ma luminati si pe mine pt ca eu sunt momentan la munca in italia si astia aici iti iau 100 de euro doar sa iti ridice capota si la urma urmei tot nu inteleg nimic...mersi
Link to comment
Share on other sites

consumul de ulei, poate fi de la simeringurile de la supape. acestea se schimba ori direct ori cu chiulasa data jos.

iar ultimul lucru ar fi segmentii de ungere al pistoanelor, dar aici sunt slabe sansele.

 

petru partea cu fumul, asteapta un raspuns de la colegi posesori de benzinare si care au avut problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Scump sau nu, masina tb dusa la service. Forumul iti formeaza o parere dar de reparat mai greu. O diagnoza tot trebuie facuta si de reparat tot trebuie reparata. Adica indiferent cum o dai tot acolo ajungi.
Link to comment
Share on other sites

salut. am acelasi model ca al tau cu aceleasi probleme

tot an italia sant si io

nu stiu sigur cauza dar si al meu ma cam speie cu uleiul

valva pcv am demontato curatato si am puso la loc

rezultatul a fost acelasi

pun pariu ca pierde si putin ulei pe la garnitura de la distributie

 

aaa era sa uit: din cauza consumului de ulei ar fi bine sa contolezi bujiile cat mai repede ca sa nu ai surprize neplacute ca mine mai tarziu

ai grija cand le montezi sa nu strici filetul din _chiulasa_ ca sa nu faci mai mult rau decat bine

Link to comment
Share on other sites

mersi de info husky82,la mine valva e dusa cu totul ca am dus-o sa o vada un mecanic si ala zicea ca e rupt ceva inauntrul ei si tre schimbata,pierderi nu cred sa am ....cel putin nu vizibil.tu ai fost la vreun mecanic?ce ti-a zis?eu am fost la vreo 3 si fiecare are o parere diversa,unul zicea ca pot fi simeringurile de la supape,altul ca ar fi dusi segmentii de ungere ai pistoanelor si asta ultimul care dupa mine e si cel mai priceput mi-a desfacut furtunul de la valva aia si mi-a aratat,eu o sa o schimb sa vad daca tot asa imi face.....deja ma innebuneste masina asta si nu o am decat de 3 luni.tie iti afuma?nu simti ca nu merge cum ar trebui,ma refer aici ca eu cand o calc simt ca se cam forteaza sa traga cum ar trebui si e cam ,,puturoasa,,tine-ma la curent daca ai rezolvat ceva sau nu...eu o sa o schimb sapt viitoare....mersi mult tuturor pt informatii.salut
Link to comment
Share on other sites

Daca observi un consum mai mare de ulei dupa un drum in care ai folosit mai des frana de motor, de vina sunt simeringurile de supapa. Intr-adevar, pot fi schimbate si cu chiulasa pe masina, trebuie insa grija ca mecanicul sa stie sa prinda supapa atunci cand desface siguranta. Un PCV defect rezulta si el in consum de ulei, pentru ca vaporii de ulei nu mai curg apoi inapoi in baie, ci sunt aspirati pe admisie. Insa primul lucru pe care ar trebui sa-l verifici ar fi returul de ulei de la PCV la baie. Chiar daca PCV-ul functioneaza corect si condenseaza vaporii de ulei, daca traseul de retur este infundat, uleiul nu mai ajunge in baie ci este la fel, aspirat in admisie. Asta o poti verifica desfacand suportul metalic al jojei. In suport exista un canal colector care se poate infunda.
Link to comment
Share on other sites

io deocamdata nu iam dat de cap dar oricum am de gand sa ma uit cum zic baietii la semeringurile de la supape .

cu ocazia asta as demonta si _chiulasa_ ca sa vad cum sta motorul an general si daca e cazul sa ai fac o capitala

oricum nu uita sa te uiti la bujii

succes si spunene si noua ce ai rezolvat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Daca observi un consum mai mare de ulei dupa un drum in care ai folosit mai des frana de motor, de vina sunt simeringurile de supapa. Intr-adevar, pot fi schimbate si cu chiulasa pe masina, trebuie insa grija ca mecanicul sa stie sa prinda supapa atunci cand desface siguranta. Un PCV defect rezulta si el in consum de ulei, pentru ca vaporii de ulei nu mai curg apoi inapoi in baie, ci sunt aspirati pe admisie. Insa primul lucru pe care ar trebui sa-l verifici ar fi returul de ulei de la PCV la baie. Chiar daca PCV-ul functioneaza corect si condenseaza vaporii de ulei, daca traseul de retur este infundat, uleiul nu mai ajunge in baie ci este la fel, aspirat in admisie. Asta o poti verifica desfacand suportul metalic al jojei. In suport exista un canal colector care se poate infunda.

 

S-ar putea sa-mi fi dat raspunsul pt E90-ul meu, un 318 d din 2006 care papa ulei Gastrol Edge 5w30 exact dupa un drum de Oradea Bucuresti cand am mers 100 km doar in frane de motor din cauza zapezii de pe carosabil.

Astept raspunsul tau daca versiunea ta este valabila si la diesel. merci frumos pt rapuns! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.