Jump to content

E90 Alb B-727-FLY


B0yCk

Recommended Posts

Update:

*schimb lichid frana

 

poza preluata de la Robert @BimmerService :drinks:

 

PS: imi doresc asa mult farurile cu AE si xenon ... :download: si un kit de M, si transformare LCI in spate, si spoilerul pe portbagaj de M...si jante .. :popcorn: si cred ca si un alb perlat :D :D lista mare :D

post-808-0-47783000-1359724586_thumb.jpg

Edited by B0yCk
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mi s-a aprins in idrive semnul de completat ulei si mesajul ca este la minim si sa completez cu 1 litru.

 

la ultimul schimb s-a folosit bmw 5w30.

 

pot completa cu alta marca dar tot 5w30?? sa torn 1 litru cat imi zice el in meniu?

am un drum de facut azi si nu gasesc pe nicaieri deschis pentru a lua marca bmw ..

Edited by B0yCk
Link to comment
Share on other sites

eu am E90 cu motor de 2 litri pe benzina si cand mi-a aparut acelasi martor de completare cu ulei, am pus marca castrol! din punctul meu de vedere daca pui ulei de calitate cu aceleasi indicative(in cazul tau sa fie pentru diesel) nu cred ca vei avea nici o problema!
Link to comment
Share on other sites

mi s-a aprins in idrive semnul de completat ulei si mesajul ca este la minim si sa completez cu 1 litru.

 

la ultimul schimb s-a folosit bmw 5w30.

 

pot completa cu alta marca dar tot 5w30?? sa torn 1 litru cat imi zice el in meniu?

am un drum de facut azi si nu gasesc pe nicaieri deschis pentru a lua marca bmw ..

Eu as zice sa pui acelasi tip de 5w30. Nu cred ca nu gasesti prin service uri sau benzinarii Original bmw 5w30. Teoretic... Si mie mi a mancat cam rpd acest 5w30 care pe la noi numa original nu poate fi. Deja mi am luat uleiul pentru urmat schimb de data asta mai vascos, 5w40

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

 

ps: in legatura cu discurile de frana eu am 160000km si discurile sunt ok pe spate sunt 100% ca nu au fost schimbate (au data scrisa pe ele) plus ca am si cutie automata, iar uzura este mult mai accentuata la sistemul de franare + masina a circulat in franta,eu am cumparat-o la 158000km deci cam ciudat la aprox 120000 sa fie facute praf nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Update:

- revizie 142307km cu Motul Xclean 8100 5w40 + Mann

- curatare EGR

 

 

 

***Urmeaza in aceste zile:

- transformarea farurilor oem cu halogen in xenon cu lupa

- transformare spate + fata in cel de LCI

Sa vad ce gasesc pe ebay.

Link to comment
Share on other sites

Update:

- revizie 142307km cu Motul Xclean 8100 5w40 + Mann

 

 

cum este cu uleiul asta? intreb ca tot din asta mi-am luat din Ger, urmand ca luna viitoare sa-i fac revizia! Se simte ceva in mai bine sau mai rau? Merci!

Link to comment
Share on other sites

Din primii 300km toarce bine. Chiar mai bine fata de precedentul bmw5w30.

Eu unul sunt multumit de sunetul motorului. Sper sa nu fie doar un placebo dar mi se pare mai silentios.

 

Personal recomand.

 

 

Merci de feedback! Pe net doar pareri de bine despre MOTUL! Nu-mi aduc aminte sa fi gasit ceva de rau despre uleiul asta, cel putin cand m-am interesat eu luna trecuta! Fiind prin Germania, am cautat unde am fost eu Castrol Edge 5W40, dar n-au avut si inca de anul trecut nenea de acolo mi-a recomadat acest MOTUL fiind full sintetic si de generatie mai noua! Astept sa-l schimb si eu luna viitoare dupa Paste!

 

BTW. ti-a mancat ceva in cei 300KM? ori nici cu 5W30 n-ai avut astfel de probleme? Mie imi papa acest 5W30!

Link to comment
Share on other sites

5W30 BMW a fost cel mai gunoi ulei pe care l-am pus in motor vreodata si singurul care s-a consumat. Cu castrol edge 0w30 nu am completat niciodata intre schimburi (pe care le fac la 15.000km).

Cu 5w30 BMW am completat 500mL intre schimburi.

 

Sapt viitoare tre sa ii fac revizia la a mea (tot 318d si fix 140.000km) si cred ca ii bag Liqui Moli.

Link to comment
Share on other sites

am schimbat la 12 000 km (fix 1 an de la schimbul precedent) si am completat cu 700ml acel bmw 5w30

 

Am parcus 800km pana azi. Nu a "mancat" momentan.

Sper sa nu fie nevoie, e prima oara cu Motul si sunt curios daca "papa" sau nu.

 

Si de L.Moly am auzit ca ar fi destul de bun.

Edited by B0yCk
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vreau sa trec la noi jante.

Am gasit chiar aici pe forum CSL-uri pe 18".

 

Momentan am 16" style 154 cu 205/55 fata si 225/50 spate non rft.

O sa ma doara inima la 18"? Chiar daca pun non rft o sa simt si o gaura de rama ? :unsure:

post-808-0-16748000-1369582317_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa trec la noi jante.

Am gasit chiar aici pe forum CSL-uri pe 18".

 

Momentan am 16" style 154 cu 205/55 fata si 225/50 spate non rft.

O sa ma doara inima la 18"? Chiar daca pun non rft o sa simt si o gaura de rama ? :unsure:

sunt OEm sau replica? are o foarte mare importanta mai ales pe 18

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Jante model CSL pe 18" si-a luat un coleg de pe forum, VNB, si e chiar multumit de calitatea lor, nefiind OEM.

Jantele sunt WSP. Se pot comanda direct de pe site-ul producatorului. Ai mai jos modelul + link.

 

WSP W675 http://www.leggera.eu/ro/wspitaly/order-1503-wsp-italy-basel.html

 

 

http://www.leggera.eu/files/diskmodels/W675_S.jpg

 

 

Asa arata pe masina colegului. Sper sa nu se supere ca am imprumutat pozele:

 

http://farm7.staticflickr.com/6117/6860097264_6c97608a84_o.jpg

 

 

http://farm9.staticflickr.com/8392/8531613848_b85bbfb4e7_o.jpg

 

 

Si aici am pus parerea lui despre aceste jante:

 

Ca o paranteza , sunt foarte incantat de calitatea jantelor . Aliajul e OK . Sunt comparabile cu niste Ronal-uri pe care le-am avut . S' curios sa le iau odata la cantarit . La mana par mai usoare decat jantele oem pe 16/7j .

Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut niste type 188 v spoke replica(cele 8j fata si 8,5 j spate); aratau foarte bine; dupa vreo 3-4000km deja vibra volanul si tragea intr-o parte; cand am fost la vulcanizare mi-au arata ca sunt ovalizate; nu erau cand le-am cumparat ca le-am verificat si echilibrat; Le-am vandut ulterior(mai mult cadou, pentru ca suma a fost modica)si tipul caruia i le-am vandut mi-a spus ca si el nu le-a folosit mai mult de 2-3000km si le-a "maritat";

Pentru mine, replica...no no no!

Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai avut replica sh. Deci, parerea ta nu prea conteaza. Sunt si replica de calitate. Eu am avut cumparate noi, facute in Italia si nu am avut ce sa le reprosez !

poate nu zic nu,DAR, erau replica made in Germany si chiar cand le-am luat le-am verificat si nu erau ovalizate;

offtopic: amic de al meu cu e90 LCI isi cumpara anul trecut din Germania jante M paket 193(cele pe 18 care mie mi se par superbe) cica de la "masini rulate pe circuit", nu inteleg faza asta, tot aud ca sunt ceva masini ce se folosesc de probe si pe urma "nu stiu eu cum" dar poti sa intri in posesia pieselor...in fine...probabil ca sunt minciuni;

ce e in schimb real este ca am fost cu el cand au venit si aveau intre 6-6,5mm profil pe anvelope, dar foarte curios e ca aveau DOT din 2008, ceea ce m-a surprins;

Saptamana asta vorbesc cu el si imi spune ca si-a cumparat anvelope noi, evident ca il intreb de ce, pentru ca stiu ca nu merge prea mult cu masina(a facut cu jantele aste vreo 10000km) si cica nu mai aveau profil deloc pe fata?!!

Aveti idee de ce? pentru ca pe mine ma tin anvelopele aproximativ 45-50000km! Are legatura cu faptul ca sunt pe 18 sau ca aveau un dot asa de vechi?

Ma intereseaza pentru viitor cand voi avea si eu 18 pe masina si vreau sa stiu la ce sa ma astept;

P.S. rotile erau Bridgestone Potenza runflat(cele cu care vine masina echipata);

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

hmmm...eu la vechiul E90 320dA nu completam deloc ulei intre schimburi (25.000km).Am avut-o de noua pana la 150.000km din care 120.000km cu remapare.Am folosit doar ulei din reprezentanta 5w30 LL04. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

daca tin bine minte erau in jur a 400 euro....deci replica garantat...le fac pioneze in gropi?

 

mai mult de 17" nu iti recomand. chiar daca sunt mai aspectuase mai mari, gandeste-te mai inainte de toate la "sanatatea" masinii tale. eu am 16" de iarna si vara de 17" si cele de 16" mi se par mult mai bune pentru drumurile pline de gropi din romania.

 

adio atunci.

 

mai cautam :download:

 

Pana atunci saptamana asta imi inlocuiesc halogenul cu lupe si xenon+AE la o firma din CT, unde si-a facut si un coleg de aici de pe forum.

 

 

as fii si eu interesat de aceasta modificare. poti sa revii cu poze dupa montare si eventual si cu costul de inlocuire. merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.