Jump to content

fum alb dupa schimbare ulei+dura lube e46 318i valvetronik


Recommended Posts

318i 2002 143cp, 220000km,am schimbat uleiul si am pus castrol 10w40( cica are multi km) + aditiv dura lube si dupa a inceput sa scoata fum alb,mai face si niste fluctuatii la relanti-urca turatia pana la 1400, cateodata se mai opreste din mers la semafoare cand calc ambreiajul :wacko:

sa fie din cauza uleiului? :roulette:

Edited by frb
Link to comment
Share on other sites

318i 2002 143cp, 220000km,am schimbat uleiul si am pus castrol 10w40( cica are multi km) + aditiv dura lube si dupa a inceput sa scoata fum alb,mai face si niste fluctuatii la relanti-urca turatia pana la 1400, cateodata se mai opreste din mers la semafoare cand calc ambreiajul :wacko:

sa fie din cauza uleiului? :roulette:

Fluctuatiile relantilului pot din mai multe cauze (sonda lambda, ICV, debitmetru, etc) caut pe forum ca sunt topicuri in acest sens. Oscila dinainte sa schimbi uleiul? nu vad ce legatura are uleiul cu fluctuatiile. Cat despre aditivi nimeni nu-i recomanda, exceptie facand cei care ii produc si vand. Bafta in rezolvara problemei.

 

0w30 - 0w40 -5w40 asta trebuia...10 W 40 ESTE PREA GROS

Cum spune si EMMA... si eu folosesc ulei BMW SAE 5W40!

Link to comment
Share on other sites

verifica-i distributia (si bineinteles schimba uleiul).

 

Sunt niste motoare foarte "dependente" de alimentarea cu ulei.

 

 

Daca o sa constati ca e sarita distributia, schimba-i intinzatorul altfel o sa mai ai surprize d-astea.

 

 

 

Edited by Rhaziel
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce nu scrie e ca are "talentul" de a infunda canalele de ungere. Duralube este pentru samsari care cu ajutorul lui reduc zgomotole suspecte pana o vând. Incetati sa puneti mizerii in ulei.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

318i 2002 143cp, 220000km,am schimbat uleiul si am pus castrol 10w40( cica are multi km) + aditiv dura lube si dupa a inceput sa scoata fum alb,mai face si niste fluctuatii la relanti-urca turatia pana la 1400, cateodata se mai opreste din mers la semafoare cand calc ambreiajul :wacko:

sa fie din cauza uleiului? :roulette:

in mod sigur nu este uleiul potrivit........pune ceva gen 0w30, 0w40 si renunta la chestii gen duralube, iar daca simptomele persista incepi si cauti in alte directii...cat despre fum....esti sigur ca nu e fum albastrui si nu alb?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uite ce ne zice un coleg pe forum... coincidenta cu oscilatiile?

 

" Proaspat proprietar de diesel-ar (inainte am avut o pisicuta 320 benzina), de f. curand am 2 probleme:

- relanti-ul oscileaza in cu aprox 100 de rot/min la intervale de cca 1-2 minute (fac precizarea ca la cumparare am schimbat filtru aer, ulei & filtru ulei, mai putin filtrul de motorina. Sa fie asta cauza?)

- motorul se incalzeste f. greu. Apa ajunge la optim doar daca merg cu ea in ture; daca merg cuminte, pot sa fac si 50 km, ca apa tot nu ajunge la 1/2, pe ceas... Am verificat furtunele de la radiatorul de apa sa vad daca nu cumva termostatul e pe deschis, lasand astfel circuitul apei si prin radiator, insa doar un furtun era cald, ceea ce pare ok. (cineva spunea ca termostatul s-ar putea sa faca figuri, dar chiar nu as cumpara unul nou, pana nu ma lamuresc ca asta e cauza). La schimbul de ulei, am bagat si un Metabond Gold, care are printre efecte reducerea semnificativa a frecarilor (si implicit incalzire mai redusa), dar de aici si pana la a se incalzi motorul atat de greu e cale luuunga..

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? "

 

Mult noroc! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu iei in serios. Mie mi se pare ca a fost misto de la o posta :)

 

 

chiar nu am facut misto... am vazut multe masini de 200000 km care au spre 600000...mecanicul a recomandat unui prieten cu o astfel de teapa de masina Duralube... motorul era terminat si papa uleiul foarte repede... celelalte recomandari au fost sa vanda masina sau sa cumpere alt motor...

Link to comment
Share on other sites

eu am bagat in m42 shell 10w60 ultra racing si nu a avut niciodata fluctuatii de nici un fel, am avut si 10w40, avea si cip si limitarea scoasa urca peste 8000rpm si nu a scos niciodata gram de fum

 

ce vina are uleiul si aditivii daca motorul este terminat?

 

poate le explicati si la aia de la ferrari de ce baga 10w60 sau pe aia de la bmw in m-uri

 

 

un ulei cu cat e mai subtire cu atat intra mai repede la consum, respectiv fum, si nu invers, deci daca cu 10w40 fumeaza cu 0w30 ce mai face?

 

valvetronic e un motor cu probleme, poate daca o bagai si pe tester intai era mai bine, asa ne certam pe urmele de aditiv din canale si poate ai eroare pe valvetronic

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu are lagatura presiunea si vascozitatea uleiului? nici faptul ca mai are si aditiv???? paiu valva PCV oare ii mai lucreaza(asta in cazul in cae avea membrana buna si functiona......) oare solenoizii vanos nu au treaba cu presiunea uleiului ? nu vanos + valvetronic e oarecum "vinovat" de distributia variabila a acestui motor? o fii tampiti aia de au facut masina cand recomanda un anume tip de ulei.....sunt mai destepti mecanicii de dacia 1300 care recomanda ulei mai gros ca e motorul uzat......
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

la cald vascozitatea e la fel, aprox 14,3 la ambele tipuri, e trecuta in fisa tehnica si se masoara la 100 gr celsius, deci.....

si acum daca tot vrei sa facem pe mecanicii de ce scoate fum alb un motor pe benzina? din valvetronic ? sau din uzura segmenti, simeringuri supape, si asmd

este si un topic pe forum referitoar la verificare simeringuri supape la valvetronic da-i un search

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.