Jump to content

Probleme ciudate Bmw e38 725 tds


Recommended Posts

Salutare tuturor ! Detin un bmw e38 725 tds din 98 si tot ma confrunt cu o multitudine de probleme la care cu greu le dau mcanicii din Suceava de cap.Precizez ca am avut probleme cu pompa din rezervor , pe care am schimbat-o cu una de la dezmembrari de la un bmw 728 I (de la magazinul de piese auto a fost recomandata ca este compatibila si pe 725 tds ) si surpriza a picat dupa 1 luna . Am comandat una noua de la magazin (producator bineinteles) si spre surprindere cand a ajuns scrie si pe aceasta "Benzin Pumpe" si am primit aceasi explicatie ca e compatibila si pe 725 Tds . am momntat-o si a fost totul ok timp de 1 luna si ceva , iar acum avand intr-o zi in jur de 15 litrii motorina in rezervor am lasat masina parcata pe o parte (cu rezervorul cel cu pompa ridicat in sus ) , am pornit-o dimineata am mers in jur de 300 de metrii dupa care am ramas cu pedala de acceleratie la fund si consumu la 30 % si motorul a inceput sa nu mai traga pana ce s-a oprit. Am incercat sa dau la automat si am obsevat ca pe futunul de tur veneau o gramada de bule de aer (sintomul nefunctionarii pompei din rezervor). Am lasat-o parcata pe loc drept timp de 2 zile dupa care m-am dus sa incerc sa o pornesc si surpriza dupa vreo 2 minute de chinuiala a pornit . Au trecut cateva zile nu s-a m-ai oprit in mers si nici bule pe tur nu mai vin . Dar mai nou intr-o seara cand am pornit-o dupa 1 zi de stat in fig a inceput sa se auda de la motor un taganit (bataie metalica) foarte stridenta (mai jos atasez un filmulet pentru a va putea da seama ) . Dupa un timp a inceput sa se slabeasca intensitatea zgomotului , m-am urcat in ea si m-am pornit la drum . Din nefericire am patit de 2 ori sa am neplacerea de a observa ca atunci cand pornesc cu viteza a-1-a masina sa traga ca o caruta , a plecat foarte lent cu pedala la maxim , iar pe la 2200 rpm parca nici nu a intrat turbo ... Am mai incercat de cateva ori sa plec cu a-1-a ulterior si a funtionat normal . Am mai observat ca daca meg in treapta a-3-a constant turata pe la 1700-1800 rpm si calc pedala la maxim , cand turometrul ajunge pe la 2200 Rpm parca aluneca in gol cam pana la 3000 RPM (adica turatia urca dar viteza nu ca si cum ar patina a merge ceva in gol , se accelereaza greu pe la 3000 RPM (adica se blocheza o factiune de secunda dupa care turometrul se duce in conditii normale pana la 500 rpm si trage bine in continuare ) . Va rog frumos care stiti despre aceasta problema sau ati auzit sa imi dati detalii pentru ca sa reussc sa imi pun masina la punct .

 

Apreciez munca voastra si sfaturile voastre utile.

 

Cu respect Florin Suceava

 

Inregistrare cu sunet motor

 

www.youtube.com/watch?v=q_y_4oH1HNo&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare tuturor ! Detin un bmw e38 725 tds din 98 si tot ma confrunt cu o multitudine de probleme la care cu greu le dau mcanicii din Suceava de cap.Precizez ca am avut probleme cu pompa din rezervor , pe care am schimbat-o cu una de la dezmembrari de la un bmw 728 I (de la magazinul de piese auto a fost recomandata ca este compatibila si pe 725 tds ) si surpriza a picat dupa 1 luna . Am comandat una noua de la magazin (producator bineinteles) si spre surprindere cand a ajuns scrie si pe aceasta "Benzin Pumpe" si am primit aceasi explicatie ca e compatibila si pe 725 Tds . am momntat-o si a fost totul ok timp de 1 luna si ceva , iar acum avand intr-o zi in jur de 15 litrii motorina in rezervor am lasat masina parcata pe o parte (cu rezervorul cel cu pompa ridicat in sus ) , am pornit-o dimineata am mers in jur de 300 de metrii dupa care am ramas cu pedala de acceleratie la fund si consumu la 30 % si motorul a inceput sa nu mai traga pana ce s-a oprit. Am incercat sa dau la automat si am obsevat ca pe futunul de tur veneau o gramada de bule de aer (sintomul nefunctionarii pompei din rezervor). Am lasat-o parcata pe loc drept timp de 2 zile dupa care m-am dus sa incerc sa o pornesc si surpriza dupa vreo 2 minute de chinuiala a pornit . Au trecut cateva zile nu s-a m-ai oprit in mers si nici bule pe tur nu mai vin . Dar mai nou intr-o seara cand am pornit-o dupa 1 zi de stat in fig a inceput sa se auda de la motor un taganit (bataie metalica) foarte stridenta (mai jos atasez un filmulet pentru a va putea da seama ) . Dupa un timp a inceput sa se slabeasca intensitatea zgomotului , m-am urcat in ea si m-am pornit la drum . Din nefericire am patit de 2 ori sa am neplacerea de a observa ca atunci cand pornesc cu viteza a-1-a masina sa traga ca o caruta , a plecat foarte lent cu pedala la maxim , iar pe la 2200 rpm parca nici nu a intrat turbo ... Am mai incercat de cateva ori sa plec cu a-1-a ulterior si a funtionat normal . Am mai observat ca daca meg in treapta a-3-a constant turata pe la 1700-1800 rpm si calc pedala la maxim , cand turometrul ajunge pe la 2200 Rpm parca aluneca in gol cam pana la 3000 RPM (adica turatia urca dar viteza nu ca si cum ar patina a merge ceva in gol , se accelereaza greu pe la 3000 RPM (adica se blocheza o factiune de secunda dupa care turometrul se duce in conditii normale pana la 500 rpm si trage bine in continuare ) . Va rog frumos care stiti despre aceasta problema sau ati auzit sa imi dati detalii pentru ca sa reussc sa imi pun masina la punct .

 

Apreciez munca voastra si sfaturile voastre utile.

 

Cu respect Florin Suceava

 

Inregistrare cu sunet motor

 

www.youtube.com/watch?v=q_y_4oH1HNo&feature=youtu.be

 

 

Ca sfat si eu am un 725 tds si un 735i si sa sti ca orice le-ai face nu scapi de bule pe furtun orice iai face.e o problema de constructie. singura solutie e sa nu lasi sa scada sub 20 litri adica sub prima linie de la carburant si nu o sa ai probleme.Si la mine daca le las sa scada bnzina/motorina sub 20litri pornesc foarte greu.Poti sa schimbi ce vrei si cate pompe vrei eu la mine cand ajung la 20 consider ca sunt pe rosu.Si la tds daca iti vin bule pe tur la un moment dat o sa iti pice pompa de injectie pentru ca nu se unge cand ajung bule asa ca nu o lasa sub prima linie a indicatorului de carburant si nu o sa ai probleme.Problema lor vine de la faptul ca sistemul este destul de complex cu doua rezervoare care comunica intre ele si care trebuie sa fie etanse pentru ca pompa de combustibil e in rezervorul dreapta iar rezervorul din stanga trebuie sa comunice prin conducte prin vid sa bage in rezervorul cu pompa iar cand mai ai 20 de litri adica 10 si 10 litri pompa o sa traga din rezervorul drept iar in cel stang o sa ramana benzina.Datorica coloanei cardanului comunicarea intre rezervoare se face peste acesta prin conducte care ar trebuii sa comunice.Sper ca ai inteles ceva din ce am spus daca nu sa ai grija sa nu scazi sub 20 de litri si nu ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.