Jump to content

Sezonul 2013 - F1


4EST

Recommended Posts

la ce sa-si menajeze cauciucurile? webber avea cauciucuri mai noi , si nu e ca si cum ar trebui sa le mai foloseasca dupa cursa

 

putea sa fie in curul lui vettel si sa-l depaseasca lejer cu DRS, dar nici macar nu a apucat sa-si foloseasca DRS-ul pentru ca in 2 ture vettel era deja la vreo 3 secunde de el

 

Pai si daca vettel a fost asa viteaz ce naiba s-a mai milogit atat pe la boxe sa-l lase sa treaca?!daca era asa rapid?atat de rapid de vezi doamne nu putea folosi drs-ul...penibil gestul lui vettel si punct.

Link to comment
Share on other sites

cand vettel ia rugat pe sefi sa-l lase sa treaca cursa era la inceput, de ar fi inceput sa se intreca cu webber isi facea praf cauciucurile si isi strica toata strategia

 

oricum o dam nu poti dar pur si simplu nu poti sa ti un triplu campion mondial in spatele unui descult doar ca sa nu risti un accident, pur si simplu nu poti face asa ceva

 

Apropo de Webber , detine recordul de curse in care a participat( ca numar) pana sa castige prima cursa :laugh: .

 

un bleg, un pilot mediocru si asta e mult spus

 

cand a plecat coulthard de la redbull credea ca el o sa fie buricul pamantului, dar a venit vettel intre timp care era un putoi la vremea respectiva si l-a batut de la tampit deatunci

Link to comment
Share on other sites

seful de echipa, cine altcineva? stefano dominicali

 

adevarul e ca avea viteza si vroiau sa sincronizeze schimbul de gume cu fata, au riscat si nu le-a iesit..de data asta :D

Nu prea le mai iese de vreo 3ani.

Incep sa cred totusi ca nici alonso nu e un pilot genial cum l-am crezut la inceput. Dc era asa nu pierdea 3 campionate pe muchie de cutit

Link to comment
Share on other sites

anul trecut in prima parte cea mai buna masina au avut-o red bull. in a 2-a parte McLaren. Dar nu Hamilton sau Button s-au luptat pnaa in ultima clipa cu Vettel. Ci Alonso

De acord. Si asta pentru ca Alonso stie sa managerizeze si sa maximizeze orice situatie.

Din nefericire, nici masina nici echipa nu s-au ridicat la nivelul lui Alonso. Altfel, el ar fi fost el campion al ultimilor 3 ani.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Unii cred ca nu inteleg sensul unei echipe.

 

Intr-o echipa e un pilot ce trage la puncte, in timp ce al doilea e la sustinere.

Atata tot, rol de sustinere.

Pai si atunci ce discutati aiurea ca nu a fost in stare sa il depaseasca, ca nu e valabil, chestii de fanboy. Nu zic ca ar fi, insa nici daca ar fi fost, nu l-ar fi depasit pe Vettel, avea un task de facut si l-a dus pana la capat.

Locul lui Webber a fost si va fi mereu al doilea in echipa asta.

Webber nu a fost niciodata la red bull pentru ai lua fata lui Sebastian, pentru a concura cu el.

 

Inaintea fiecarui sezon, fiecarei curse, sunt sedinte in care se discuta clar, care e rolul unuia si al altuia.

Link to comment
Share on other sites

Red Bull's Mark Webber, 36, is in talks with Porsche about a drive in their Le Mans sportscar programme next year.

 

Lotus driver Kimi Raikkonen is on Red Bull's shortlist to replace Webber should the Australian leave the sport at the end of the season. However, Red Bull owner Dietrick Mateschitz says Webber is still a contender for a seat in 2014.

 

99% sigur ca pleaca prostu` de la anul. foarte bine , pilotii astia care s-au nascut sa fie nr2 forever nu au ce cauta in F1

Link to comment
Share on other sites

Asked if he would have given the place back had team principal Christian Horner ordered him to do so over the radio, Vettel said: "I didn't mean to ignore the team's order. I heard it, but I didn't understand it the proper way. I apologised for that.

 

"Had I understood, I think (if) I had thought about it and reflected on what leaving Mark in first place meant, I probably would have done the same thing because Mark doesn't deserve that."

 

Vettel explained that he did not initially understand the team's message "Multi 21" - a coded team order for Webber (car number two) to finish ahead of Vettel (car number one).

 

Webber experienced the same confusion in Brazil last year, when he was given the message "Multi 12" - an order for Vettel to finish ahead of Webber.

 

Vettel said he had not been punished by the team.

Link to comment
Share on other sites

Vettel inca nu a demonstrat ca poate lua o masina slaba si sa o dezvolte (sau sa scoata totul dintr-o masina mai putin performanta asa cum fac Alonso si Hamilton). E foarte usor sa castigi trei campionate cand pleci lejer la fiecare cursa din pole si dupa 3 ture ai 6 secunde avans si tot ce faci restul cursei e sa gestionezi avantajul ala. Alonso facea 50 de ture in regim de calificare (asta dupa ce pleca si din pozitiile 5-7 la start si scapa neatins de acolo) ca sa se poata mentine in apropierea lui Vettel. Nu se pot compara performantele celor doi. Daca Raikkonen se duce la RedBull la anul, Vettel va avea viata grea de tot.

Parerea mea e ca regulile nu ar trebui schimbate deloc. Deja dupa 3 ani de reguli neschimbate avem cel putin 4 echipe de performante destul de apropiate pentru un campionat interesant. In 2014 cine va exploata mai bine regulamentul va fi mult in fata. Si pana recupereaza si ceilalti iar o sa avem o procesiune fara nimic interesant...

Link to comment
Share on other sites

vettel nu a demonstrat ca poate concura cu o masina slaba? ma faci sa rad

 

cred ca nu te uiti de mult timp la formula 1.

 

totusi te intreb cu ce pilot a avut toro rosso singura lor victorie?

 

vettel il bate la fundul gol pe raikkonen si grosjean e mai rapid ca el, doar ca nu e consistent ..deloc

Link to comment
Share on other sites

Se acorda puncte in plus celor care demonstreaza ca pot dezvolta masini?

 

De cand a venit Vettel la RedBull, echipa a devenit imediat campioana mondiala si de atunci a luat toate campionatele. Deasemenea si el a devenit campion mondial, trei ani la rand. Asta inseamna putin? Trebuie neaparat sa fii Schumacher ca sa demonstezi ca esti pilot bun? Degeaba demonstrezi ca poti dezvolta o masina daca nu o poti face si imbatabila si aici iar il dau exemplu pe Schumacher si Mercedes GP. Mai conteaza si staff-ul tehnic, strategiile, banii investiti.

Hamilton a luat doar un campionat la McLaren si nu a putut sa duca echipa mai sus de locurile 2-3. Din punctul meu de vedere nu a demonstrat ca poate dezvolta ceva. Daca e atat de bun atunci ma astept ca anul asta sa devina campion mondial.

Ce a dezvoltat Alonso de cand a venit la Ferrari? Raspuns: o masina de locul 2. Locul 2 se uita, campionii se tin minte.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

@Viper05 - ma uit la formula 1 de cand a inceput sa fie transmisa in Romania, si cred ca stiu ce spun. Cursa aia pe care Vettel a castigat-o in Monza pe ploaie nu demonstraza nimic, a fost o cursa in conditii atipice si nu a fost dublata de alte rezultate asemanatoare in acelasi an. Vettel nu a avut alte rezultate bune si consistente in anul ala ca sa poti sa zici ca a avut o evolutie remarcabila cu o masina mediocra. Anul 2008 a terminat pe locul 8 iar webber in red bull pe 11.

 

Recunosc ca am gresit la partea cu dezvoltarea masinii. Sunt convins ca Alonso anul trecut cand a inceput in o masina cu 2s sub red bull cand se intorcea la boxe si-l intrebau mecanicii care e problema raspundea "nu stiu, nu-mi dau seama, faceti si voi ceva". Feedbackul pilotului e foarte important pentru ca altfel mecanicii nu stiu ce sa faca.

 

@djtaotao - brusc in 2009 Red Bull incepe sa fie competitiva (2009 e anul in care a aparut double-difuserul celebru al celor de la Brawn). E cu siguranta doar meritul lui Vettel, care brusc a terminat pe locul 2. Adrian Newey, fost inginer de aeronave nu are absolut nici o legatura cu cantitatea uriasa de downforce pe care masinile red bull o dezvoltau fata de celelalte de pe grila. La fel cum Adian Newey nu a avut nici o legatura nici cu celelalte echipe care castigau campionate in momentul in care activa la ele (gen Williams sau McLaren).

 

Nu va mai imbatati cu apa rece. Masina reprezinta 85 daca nu 90% din rezultatele unui pilot. Exemplul lui Schumacher e elocvent - nu a putut sa faca nimic la Mercedes. Vettel probabil iesea campion mondial in acceasi masina, nu-i asa? Uitati insa ca si la Ferrari cand a venit Schumacher in 1997 le-au luat cred 3-4 ani pana sa castige un campionat. Si asta in timpurile in care Bridgestone dezvolta cauciucurile exclusiv dupa masina Ferrari. Iar restul luau si adaptau la masinile lor. De aici si nu numai...7 ani de dominatie. De-abia acum ne dam seama cat de importante sunt cauciucurile.

 

Newey a venit la red bull in 2006 si de-abia in 2009 s-a batut la titlu. Si daca nu aparea Brawn cu double difuserul acela si nu-i dadea de lucru lui Newey exact pe partea pe care acesta exceleaza (aerodinamica) nici in 2009 nu cred ca erau atat de sus. Sigur insa Vettel l-a ajutat la partea de design.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.