Jump to content

525d e39


Recommended Posts

am observat azi o mica pata sub masina in zona din fata a motorului, chiar unde se termina spoilerul si incepe scutul...am crezut ca e apa prima data fiindca era apa pe masina si am crezut ca s-a scrus cumva pe acolo.....in sfarsit, dau sa plec, a pornit ceva mai greu (am probleme cu electromotorul , am programare la reconditionat sapt viitoare)..plec, nicio problema , masina trage perfect ..cand opresc in parcare si ma dau jos din masina , da peste mine un miros de motorina ...deshid capota sa ma uit : verific furtunele care vin de la filtru , nimic umed in zona filtrului si furtunele aferente...am observat ins chimb ca era umed undeva sub EGR (e o piesa acolo care era umeda si in zona aia mirosea intradevar a motorina)...am mai observat si in parte din fata a motorului , sub primul capac de plastic (cel mic) e o piesa ca un bidonas metalic care era umeda in partea de jos...am desfacut capacul si am observat ca piesa era umeda si plina de mizerie , iar furtunul care intra in ea , era foarte umed la intrarea in ea....

ce sunt piesele enumerate mai sus ?

sa fie furtunele coapte?...nu am gasit niciun service sau mecanic disponibil azi si deasta postez aici...multumesc

Link to comment
Share on other sites

asta e piesa din fata care dupa cumm se vede este umeda...insa lolcurile unde se vedea clar ar putea avea scurgeri sunt cele incercuite ...si piesa care mai era umeda se afla cumva in dreapt jos , sub egr (este vizibila prin spatele busonului de lichid de servo)...ma gandesc ca pe aia a ajuns cumva prelingandu-se de undeva desi nu stiu ce piesa e si daca are legatura cu motorina...
Link to comment
Share on other sites

nu-mi dau seama chiar bine ca sunt somnoros, dar ala imi pare a fi un furtun de vacuum.

 

schimba-l, este foarte iefin. si usor de schimbat. nu-ti trebuie original, dar cauta sa ceri la magazin ceva similar, eventual ia-la cu tine. masina merge (oarecum) si asa, dar iti va "scuipa" vapori de motorina si ulei pe la crapatura.

Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat......se pare ca aveam nivelul combustibilului prea mic...dupa alimentat nu am mai avut probleme... am pusmasina in alt loc ca sa vad daca mai pica ceva..nimic...nu stiu care e cauza dar problema a disparut... masina se comporta perfect...:thumbsup: :rolleyes:

 

Am schimbat eu acel furtun mai de mult, este 60 de lei original , schimba-l daca este crapat.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult... o sa merg la service cand ajung acasa si o sa-l schimb ..si o sa fac si o verificare a tuturor furtunelor de combustibil ca sa nu mai am surprize...nu stiu care a fost cauza dar cert e ca a avut legatura cu faptul ca am mai avut foarte putina motorina...dupa ce am alimentat , a disparut problema
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.