Jump to content

Sfat achizitionare x6


hotpharao

Recommended Posts

Doresc sa achizitionez un x6 bi turbo, dar sunt foarte indecis intre a ,alege x6 benzina 3,0 bi turbo euro4 sau x6 diesel euro 5 motor 4,0 bi turbo ...

Parca nu mai suport sunetul motoarelor diesel.

Mai am un 740 i ( f01 ), bi turbo si sunt foarte multumit de motorizare,mai am si un 535 ( e60 ) bi turbo pe care il iubesc, dar ma deranjeaza zdranganitul motorului ...

Ce ma sfatuiti,ce imi recomandati ?!

Va multumesc !

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

Mai bine ma corectai dupa ce imi dadeai o parere , daca tot ai inteles ce am vrut sa spun dry.gif

Totul depinde de diferenta dintre ele, de avantaje si dezavantaje ..

 

 

Imi place benzina,dar foarte multi spun ca dieselul este mai bun in comparatie cu benzina .. Am cerut o parere

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca motorul de pe X6 3.5i e biturbo, din cate stiu are o singura turbina si 306 cp.

am avut un 3.5.i X6, super masina, singurul minus, unul mic ce e drept o usoara senzatie de instabilitate, probabil data de niste jante keskin puse de fostul proprietar. intre diesel si benzina ambele turbo, personal as alege benzina, consumul e mai mare dar ...... detaliile fac diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Aspectele astea le stiu , 535D = 3-L / 740i = 3-L...

3.5i = 3-L / 40 D = 3-L ...

Ma interesa foarte mult sa aflu fiabilitate , nu impozit,nu casco,nu intretinere ...

M-ar interesa sa stiu ce ar alege multi dintre voi.

Am condus un x6 3.5D si mi se parea foarte lesinat...

Nu am gasit nici unu benzina cu motorul pe care il vreau sa fac un drive test ...

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

Pai 5.0i e aspirat :).

 

LE: Cei care spun asta se gandesc, probabil, la temperaturile gazelor din evacuarea motoarelor pe benzina, temperatura (mult) mai mare decat in cazul motoarelor diesel. Dar turbo de pe "tractorase" este cu geometrie variabila, un lucru in plus (fata de otto) care se poate strica.

Edited by MikeOnline!
Link to comment
Share on other sites

Aspectele astea le stiu , 535D 3-L / 740i = 3-L...

Ma interesa foarte mult sa aflu fiabilitate , multi spuneau ca motoarelor pe benzina le-ar cadea turbinele mult mai repede decat celor diesel ...

si care ar fi explicatia?! ca de la arderea benzinei se depune mai multa calamina?! :) ca de inrost se inrosesc amandoua.

daca te gandesti la consum = diesel, daca nu = benzina

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Doresc sa achizitionez un x6 bi turbo, dar sunt foarte indecis intre a ,alege x6 benzina 3,5bi turbo euro4 sau x6 diesel euro 5 motor 4,0 bi turbo

 

 

Vroiam sa stiu care este diferenta intre euro 4 si euro 5 la x6 .

Masina pe care o sa o iau va fii sh

Benzina nu gasesc cum vreau eu,nu am gasit nici unul euro 5 ... Negru ,piele crem perforata ,plafon negru,trapa,navigatia noua etc...

Diesel gasesc exact cum vreau euro 5, negru cu piele crem,perfoarta , navigatia hd,trapa ,8 trepte,dar nu prea imi mai doresc diesel.

Ma interesa foarte mult sa aflu fiabilitate , nu impozit,nu casco,nu intretinere ... Deoarece sunt familiarizat cu costurile de intretinere.

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

daca nimic altceva nu conteaza ia benzina. eu suv-uri nu cumpar decat diesel din motive economice, pe benzina mi se pare ca ard prea mult gaz degeaba. altfel nu as lua diesel. suv pe benzina e o risipa inutila dar daca ti-o poti permite si nu-ti dau frisoane cifrele alea de la consum bravo tie. eu ma obisnuisem sa vad 24 in oras la m3, mi se parea normal.
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat risipa, dar daca maine s-ar face 10 lei litrul de combustibil , nu am mai alimenta ? sad.gif

M3-ul iti ofera adrenalina,merita fiecare leu bagat in benzina laugh1.gif Am un off-road,care in teren imi consuma 25-30%rolleyes.gif

Ma gandesc ca x6-le beznina nu o sa sara de 20% in oras .. Masina oricum va fii condusa de prietena mea, anual nu face peste 10-15 k / km ...

App,foarte frumoasa noua ta achizitie ... Sa te poarte cu placere drinks.gif

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

App,foarte frumoasa noua ta achizitie ... Sa te poarte cu placere drinks.gif

multumesc in numele nevesti-mii, ea e titulara. oricum din ce am vazut e misto de oras, rapida si silentioasa. la sosea are un mare lesin, cel putin deocamdata.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Intre 3.5d si 4.0d este diferenta destul de mare,40d-ul este mai silentios ,trage mai bine,se simte si in ture joase si inalte, are 8 trepte nu 6,probabil ca este si mai economic.

 

3.5i-ul este slab,daca tot vrei benzina 5.0 ,hybrid sau M.

 

La 50k euro iti iei hybrid din reprezentanta Germania,cu garantie,impozit redus cu 95% si probabil dupa legea noua chiar va fi 0.in fond vine la pachet cu un cuplu fabulos.

Link to comment
Share on other sites

am condus o vreme un 3.5i, 2010 fabricatie, nu mi-a placut, cuplul nu-i suficient pentru caroseria lui X6, auzi motorul cum se tureaza dar viteza creste greu, mai degraba as alege 3.5d sau 4.0d! Evident optiunea cea mai buna ar fi 5.0i sau, asa cum s-a mai spus, Hybrid-ul intrucat ai taxe aproape zero, asta nu reduce insa cheltuiala cu combustibilul, toti stim ca pentru a folosi partea hybrida iti trebuie ceva rabdare! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Intre 3.5d si 4.0d este diferenta destul de mare,40d-ul este mai silentios ,trage mai bine,se simte si in ture joase si inalte, are 8 trepte nu 6,probabil ca este si mai economic.

 

3.5i-ul este slab,daca tot vrei benzina 5.0 ,hybrid sau M.

 

La 50k euro iti iei hybrid din reprezentanta Germania,cu garantie,impozit redus cu 95% si probabil dupa legea noua chiar va fi 0.in fond vine la pachet cu un cuplu fabulos.

 

Multumesc pentru raspuns, dupa mai multe cautari se pare ca vom lua 4.0 D. el fiind 3.0 /306 cp /8 trepte ...

 

 

 

 

*B-490-RZV Daca iei masina pentru prietena, ea nu are nimic de zis? Vreo preferinta, o parere ceva..

Ba da .. pana in prezent a,avut un audi q5 cumparat din romania in 2012 zero km, motor 2L,7 trepete... A zis ca nu mai vrea o masina lesinata , vrea o masina cu mult,mai mult power ..

 

am condus o vreme un 3.5i, 2010 fabricatie, nu mi-a placut, cuplul nu-i suficient pentru caroseria lui X6, auzi motorul cum se tureaza dar viteza creste greu, mai degraba as alege 3.5d sau 4.0d! Evident optiunea cea mai buna ar fi 5.0i sau, asa cum s-a mai spus, Hybrid-ul intrucat ai taxe aproape zero, asta nu reduce insa cheltuiala cu combustibilul, toti stim ca pentru a folosi partea hybrida iti trebuie ceva rabdare!

Avand 740 i ,care este o caroserie destul de grea, alearga destul de tare . Chiar mai tare decat 535-ul diesel . Nu stiam ca este o diferenta atat d mare intre x6d si x6i ....

Nu mi-ar placea sa se tureze ca prostu si sa ramana pe loc. O sa merg pe 4.0 Multumesc

Edited by hotpharao
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.