Jump to content

Sfat achizitionare x6


hotpharao

Recommended Posts

Nu km ar fii teama mea , mi se pare dubioasa,ma gandesc sa nu fie vre-o dublura

Dublura nu e sigur daca accepta sa iti dea nr de zoll minim o luna.Pt ca atunci trebuie fauct TUV si inscrisa in Germania temporar.In conditiile astea masina e verificata la serii si,daca ar fi vreo problema nu ar putea sa ti-o inmatriculeze temporar.

Problema e ca prin Munchen majoritatea romanilor care vand masini sunt tigani si, oricat de crescuti ar fi ei in Munchen , caracterul lor tot iese la iveala.Sigur se uita sa te faca cu ceva.Eu nu as lua masina di Germania de la un roman cu autohaus acolo.Asta e parerea mea.Ce ti-am scris mai sus iti spun din propria experienta.

Edited by Vision335
Link to comment
Share on other sites

Daca s-ar putea muta scaunele comfort din X6 in Cayene, atunci cu adevarat as putea spune ca e mai misto interiorul de Cayene. Dar asa, e doar o chestiune de gusturi.

 

plus ca la diesel 4.0d are 306cp, iar pe porsche cred ca e motorul ala de la vag de 245cp.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Da. Asa e si la ML.

 

Cayenne are acum un V8 diesel care ii da mumu chiar si lui 50d la rafinament.

 

Ca performante sunt aproape. Cayenne ia suta in 5.7s si x6 in 5.3s?

 

X6 in schimb face primul km cu 1 sec mai repede decat cayenne diesel s

Edited by kristal_madness
Link to comment
Share on other sites

La Porsche imi plac ceasurile alea de bord dar manerele alea de pe consola parca strica toata linia plus ca nu vad la ce folosesc. La offroad ca sa te tii de ceva?

sunt practice alea, cum sunt eu mai oversized, te tragi, te impingi...sunt ok. ma rog ala e. treaba e ca si de mers merge mult mai bine si are multa mecanica pe care x6 nu o are. ambele au suspensie cu gaz, adaptive drive la x6... tot ce se poate. un avantaj major la p-thing e ca poti regla orice de la buton - inaltimea (se salta cca 30 cm fara exagerare), duritatea suspensiei, raspuns motor/cutie, la x6 full nu poti seta nimic. eu am avut mare boala pe el pt ca desi fugea de rupea ma spargea la drum lung, sa va explic de ce. sistemul ala de suspensie automata mergea atat de bine pe curbe incat anula total efectul gravitational. orice curba luai cu orice viteza masina nu se inclina deloc, statea bat. asta dupa cca 7-800 km facea sa ti se anuleze reflexul natural de echilibru, astfel incat dupa peste 1000 km pe autostrada cadeai jos pur si simplu de ameteala si nu puteam dormi noaptea de vajaiala in cap, parca se invartea totul cu mine. nu am mai patit asa cu nicio masina la drum lung, indiferent cat de scumpa/ieftina, sigur sistemul ala e in neregula. la porsche se ajusteaza si la ala, n-ai cum sa o rastorni, insa pastreaza si ceva feeling gravitational. motorul n-are multi cai, cred ca 245, insa ii livreaza neliniar, cu nabadai si asta il face fun de condus. v-am mai spus, bmw e f liniar, poate e bine pe hartie dar prea te ia somnul la drum. zgomotul la p diesel e fix de benzinar, zumzaie asa, nicio horcaiala. nu m-am facut fan porsche desi poate merita, pastrez o rezerva indiferent de marca, va spun insa ca nu sufera comparatie, e alta clasa si punct.

p.s. referitor la scaune cred ca alea la porsche sunt cele stoc dar au un suport mai bun decat orice scaun bmw indiferent de model/reglaje - am avut si sport si confort pe multe masini. cele de la x6 din poza sunt sport ventilate. diferenta intre ele este de la tipul de burete folosit pentru umplere. sigur porsche foloseste (si la audi am vazut acelasi lucru) buret closed cell foam. ce e aia? e buretele ala la care basicutele de aer sunt inchise, cel care nu trage apa, il strangi in mana, il bagi in apa, il destinzi, nu ia nimic. cunosc subiectul in detaliu de la motociclete, seile aftermarket sun facute cu astfel de buret dar bmw pune si stoc acum de vreo 2-3 ani. cu scaune din buret din ala, nici nu mai conteaza ce greutate ai, se regleaza dupa tine. astea de la bmw dupa 2-3 ani sunt lemn, se fac barca. nici noi nu au feeling misto. sunt din buret din ala ca de baie. de asta le trebuie si atatea reglaje sa stai bine. ala de porsche se da dupa tine.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

nu sunt fan SUV, insa singurul SUV pe care mi l-as lua ar fi un Porsche, imi place in primul rand la masina asta calitatea materialelor folosite si a asamblarii, e peste ceilalti, am analizat Cayenne-uri din 2005, 2006 in sus cu sute de mii de km si care arata impecabil dupa atatia ani si rulajul asta, Porsche e cam singrulul, dupa parerea mea, care inca mentine standardul la calitate...au si ele ca orice alta masina probleme specifice, insa per total sunt foarte putine iar masinile sunt fiabile, dar si preturile de achizitie sunt mai ridicate comparativ cu restul, desi pe partea de mentenanta sunt cam la fel! Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cayenne-ul nou este mai scump cu 18-20k euro (sh) decat un x6 3.0d 245cp si cu cel putin 21-22k euro decat un x5 de 245cp,vb de masini cumparate din reprezentanta,cu garantie,km putini.

 

Cayenne-ul vechi nu l-as lua sub nicio forma,ce sens are cand de 2.5 ani se fabrica noul model iar x6 se va mai fabrica pana cel putin inca un an.

 

http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html -spor la cautat.

 

Vezi ca este un 4.0d alb,2010,44k km la 50k euro,pacat ca nu merg atasate pdf-uri mai mari de 1mb.

x6 3.5d.pdf

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.