Jump to content

probleme relanti e60


bmwbv

Recommended Posts

Va salut !

As vrea sa va impartasesc una din problemele mele pe care le am cu un e60 525d din 2004.

Problema o am de cind am cumparat masina din 2010 si consta in faptul ca la relanti imi oscileaza turometrul si motorul merge bilbait timp de citeva secunde.Cu oscilatia turometrului nu prea ma deranjeaza cu toate ca este un BMW si nu mi se pare ca este normal sa oscileze la asa masina, cind aveam Opelul la fel imi oscila dar mi se parea ca ceva normal nefiind o masina premium, dar in fine revin la problema mea.

Uneori la pornire specific asta fiindca nu tot timpul face motorul merge tusind nu conteaza ca acesta este cald sau rece.

Fiind o problema deranjanta am tot schimbat la masina una alta si as vrea sa vi le enumar poate cineva din voi a mai fost sau este patit cu stfel de problema.

Am schimbat urmatoarele piese:

 

- debitmetru

- releu de bujii si bujii

- galeria de evacuare

- garnituri si curatare galerile admisie

- curatare si verificare turbina care este in stare buna

- curatre EGR verificare clapeta acceleratie ( clapeta EGR )care funcioneaza ok inclusiv magnetul de la clapeta este ok

- verificare futune de pe la admisie si EGR sunt OK

- schimbare 3 injectoare care au fost depistate cu mare greu pe tester timp de 2 zile care au fost date jos toate si puse pe stand acestea iesind defecte ca baga multa motorina.

Dupa ce am schimbat injectoarele masina se comporta mult mai bine trage in sarcina foarte bine mecanicul si eu crezind ca problema a fost rezolvata.Masina nu mai are nici un lag.

Inainte imi si dadea in nas intre 1800 - 2500 de ture acum parca vad ca nu mai face . o sera doar dupa ce am luat masina turometrul oscila foarte putin si motorul nu mai tusea pina a doua zi cint a revenit toate la loc.

La rece cind afara is minus grade uneori nu oscileaza dupa care revine.

Pe tester nu mai am nici o eroare cu revizia sun la zi.

Va multumesc ca mi-ati citit problema si as fi recunascator dace mi-ati sugera ce as mai putea verifica

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de particule nu da eroare,a fost verificat de N ori pe calculator inclusiv cu metoda aia de se tureaza motorul la anumite turatii .

In legatura cu presiunea la ulei este buna a fost verificata, consum de ulei nu am deloc de la revizie la revizie.

Am pierderi de ulei un pic pe la galeria de admisie.

Mecanicul mia zis ca nu de la ia vine tremuratul dar nu stiu parca as crede ca de acolo se trage poate nu mai functioneaza clapetele din galerie si ramin uneori pe inchis sau deschis si de aici si vin oscilatiile.Cu cine am mai discutat a zis ca nu a mai auzit ca de la ia sa tusesca motorul la relanti, dar cu datul in nas intre 1500 - 2500 de ture au fost de multe ori de vina galeria. Ambreiaju si volanta am schimbato la 175.000 dar oscilatii aveam si inaite da a le schimba.

Link to comment
Share on other sites

Ceva de genul ca si problema aveam si eu a fost din cauza alternatorului care avea oscilatii de incarcare si dadea in nas la relanti dar nu tot timpul facea figuri releul de incarcare mergi si verifica chestia asta sa vezi ce valori arata la incarcare nu trebue sa oscileze foarte mult chiar deloc.....vezi la un electrician priceput in bmw.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut aceasta problema dar a disparut cand am schimbat releul de bujii si bujiile.Insa dupa 1 an problema a reaparut si cei de la reprezentanta mi-au spus car ar fi de vina 2 injectoare.... am lasat-o asa pentru ca se simteau foarte putin oscilatiile turometrului.
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut problema asta la aceeasi masina, insa fabricatie 11/2005. Dupa ce am dat jos injectoarele si reglat actuatori si debite, schimbat releu de bujii si toate bujiile si verificat regulator presiune injectie din capatul rampei de injectie la fel facea. Doar la pornire 1-3sec de balbaiala.

Insa am observat la tester odata o eroare de genul "fuel filter blocked". Am schimbat filtrul si n-a mai facut, desi cel vechi nu avea mai mult de 10.000km.

Poate am avut eu noroc, insa ori e o problema de alimentare din proiectare, gen pompa de inalte se dezamorseaza foarte putin, ori pompa de motorina din rezervor nu baga cum trebuie la pornire.... Astea au fost observatiile mele.

Link to comment
Share on other sites

da nu are importanta tot asa.neori se bilbie uneori nu

Ce am observat foarte rar cind e rece afara uneori nu oscileaza relantiul dupa care iarasi

si inca ceva in stationare in ultimul timp doar uneori cind o accelerez intre 1500 2500 zici ca da in nas

repet in stationare uneori si in mers dar asta facea si inainte de a schimba ing=jectoarele

 

deci oscilatiile sunt clare unii mecanici mi-a zis ca este normal multe masini oscileaza la relanti

 

Mai pun un film cu momentul cind am prinso ca se bilbiea dar din pacate nu se prea intelege mare lucru.

http://www.youtube.com/watch?v=wWTzKSgtXss&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=wWTzKSgtXss&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.