Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Recommended Posts

in primul rand salutare tuturor , detin un 520 e39 din 97 si am urmatoarele probleme , la pornire dimineata sau daca masina nu este pornita mai multe zile ori temperatura de afara este sub 0 grade atunci cand o pornesc nu sta la relanti are oscilatii si dupa un timp moare , sau daca plec cu ea de pe loc turata pana sa ajung la primul viraj cand o debrez pt a ma asigura stanga sau dreapta masina moare ca si cum i se taie alimentarea , trebuie sa o tin turata pana aproape cand se incalzeste apa in motor si apoi nu mai are nimic , dupa ce sa incalzit apa in motor masina functioneaza perfect , si inca ceva la partea din fata pe spoiler la interior pierd lichidul de sevodirectie pe la radiatorul de racire a motorului si cel de clima , intrebarea mea este daca este vreo serpentina intre cele doua radiatoare , va multumesc pt sfaturi si pareri
Link to comment
Share on other sites

1.shocul nu functioneaza la rece din mai multe motive.inteleg ca e vorba de 520i,deci pe benzina.in primul rand nu sta turata din cauza icv-ului(regulator ralanti),acesta poate fi imbacsit de calamina sau calculatorul motorului (ecu) nu stie ca e frig afara!cel mai putin costisitor e sa cureti regulatoru si daca nici asa va trebui sa verifici daca senzorul de temperatura functioneaza corect.

...un tester ar fi cel mai indicat!

2.da,este o serpentina.si mie-mi curge dar in 3 ani de cand am luat-o am bagat un flacon de 5ooml deci,nu merita sa umblu acolo!

Link to comment
Share on other sites

multumesc am sa ma ocup de regulator la sfrsitul saptamanii , iar cat despre acea serpentina la mine este unpic mai grav ca trebuie sa verific in fiecare saptamana nivelul lichidului si eventual sa completez , ce am uitat sa va mai intreb in mers se aude un vuiet oscilant la rotile din spate iar cand am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna am observat ca erau foarte roase pe interior , de vina sunt bucsele bascula partea de jos partea exterioara ???
Link to comment
Share on other sites

acel vuiet poate fi de la rulmenti sau diferential.verifica uleiul,complecteaza,eventual schimba-l,desi e LT si acesta are niste proprieatati care nu tin o viata.chiar si unele cauciucuri pot sa faca asa ca un vuiet de rulment uzat!

daca roade cauciucurile pe spate la interior e clar ca sunt duse bucsile cele mari de la bratul inferior,eu le-am tras putin din reglajul excentric astfel am mai corectat putin unghiul de cadere!bine-nteles ca normal ar fi sa fie schimbate deci nu recomand...totusi traim in romania,cu gropi cu toate cele :rolleyes:

i-mi place ca intelegi lucrurile,acuma nu stiu in ce masura,dar daca vrei sa te-apuci de lucru sa stii ca nu-i usor sa ajungi la ICV,eu am demontat tot corp acceleratie ca sa-l pot scoate de pe admisie.eu l-am curatat doar asa ca sa fie curat+valva pcv+furtune de vacuum..,vara in general asta fac pentru ca iarna sa n-am probleme :smile: acuma,sincer de aia am recomandat o diagnoza ca sa nu te apuci la demontat fara nici un rezultat.pe tester poate sa vada daca atunci cand motorul e rece nu functioneaza senzorul de temperatura.ecu tine cont si de temperatura exterioara si de cea a aerului din admisie si de temperatura motorului asa incat n-ai cum sa stii exact doar din tester sau prin eliminare.

mai sunt topicuri cu aceeasi problema,vara nu e sesizabil dar iarna... :Devil:

incearca sa scoti mufa de la piesa nr 6 si daca la rece se tureaza ea e de vina,dar nu umbla asa cu ea ca vei avea un amestec bogat si un consum pe masura.bafta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sal, am fost cu masina la un tip unde mi-a reparat ceasurile din bord ca se unblase pe acolo iar tipu mi-a pus tester pe masina si mi-a spus urmatoarele : senzor AUC climatronic - lucreaza cand si cand ; pompa de apa auxiliara defecta ; plasa SRS intrerupta pe scaunul din dreapta ; si eroare cand si cand sonda lamda , nu a spus nimic de ICV sau de alti senzori de temperatura etc , bine inca era cald motorul pe masina acuma ce sa zic inca sunt in dubii , mai astept sfaturi .
Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc ce m-ai sfatuit in leg cu ICV-ul si o sa mai vad dupa aceea ce mai fac asta in cazul in care nu se rezolva problema , oricum multumesc pt sfaturi .

 

Am uitat sa te intrb mufa de la nr 6 este senzor ICV ? Si pot sa o desfac fara sa demontez nimic de pe acolo , sau trebuie sa desfac toate cele pt acces ? Multumesc .

 

Am uitat sa te intrb mufa de la nr 6 este senzor ICV ? Si pot sa o desfac fara sa demontez nimic de pe acolo , sau trebuie sa desfac toate cele pt acces ? Multumesc .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Sal , nu am mai intrat de ceva timp pe aici , dar am reusit sa remediez cateva din probleme cum ar fi bucsele inferioara de la bascule ,intradevar erau ca dupa cel de al doilea raboi mondial tind sa cred ca erau cele originale , am mai rezolvat si cu pompa de apa auxiliara am schimbat-o iar pe cea de pe masina am desfacut-o si am gasit defectiunea ei , si nu in ultimul rand am demontat tot corpul de acceleratie inclusiv ICV-ul si le-am curatat erau cu adevarat inbacsite , intradevar este cu totul altceva nu mai moare si sta la relanti totusi cand este rece il simnt ca si cum ar avea ceva o mica tremurare sau parca tuseste ceva de genu , am sa mai verivic bujiile din punctul asta de vedere iar cu privire la senzorul de temperatura eu nu l-am vazut probabil ca nu m-am uitat foarte atent dupa el si intradevar este ceva langa filtrul de ulei ca un senzor dar nu l-am desfacut ca nu stiam ce este si care este rolul lui . Acum pt cei care vor citi acest tpoic va mai rog sa ma ajutati cu sfaturi in privinta schimbarii rulmentilor pe spate si a serpentinei de la servodirectie caci si ele trebuiesc schimbate , pierd ulei in draci si imi urla rulmentii in cap ,care sunt pasii si ce trebuie sa demontez , de ce scule as avea nevoie etc , multumesc . Edited by florinmihaimorar
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.