Jump to content

temperatura scazuta, consum mare


Recommended Posts

Salut,

De cateva zile aveam banuiala ca temperature motorului nu ajunge la 90 de grade, cand temperature exterioara e mai jos de -4 grade, pentru ca ultima liniuta a gradatiei de la turometru ramane pe la 4200-4300 rpm.

Azi dupa 50 km extraurban, motorul avea 60 de grade. La intoarcere am resetat si consumul, si dupa aprox 50 de minute de mers, -6 grade (tot extraurban) aveam fix 60 de grade si consum de 8.3 pe BC. Evident, nici caldura in habitaclu nu prea aveam...

Am citit topicurile similare, si presupun ca ar fi termostatul. Mai pot fi si alte cauze? Sper ca nu am deschis un topic inutil.

post-9582-0-36205000-1358108349_thumb.jpg

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

La a mea (l-am schimbat acum vineri la BMW) mi-au facut si ceva diagnoza la motor pana au tras concluzia ca este de la termostat. Nu stiu exact ce au verificat insa apare diagnoza DDE pe facturi.

 

P.S. La motorul N47 este doar un singur termostat, cel normal.

Link to comment
Share on other sites

La a mea (l-am schimbat acum vineri la BMW) mi-au facut si ceva diagnoza la motor pana au tras concluzia ca este de la termostat.

 

Exista niste electrovalve care mai pot cauza chestii de genul, nu stiu daca au senzor pe ele sau nu sau daca apar pe diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

daca nu baga caldura cum trebuie, ba mai mult la mers domol prin oras se raceste aerul, clar asta e problema. app..cu nivelul antigelului cum stai? mergi in forja cativa km si vezi daca scade nivelul. explicatia e ca din cauza termostatului blocat, lichidul de racire refuleaza printr-o supapa..ceva de genul.
Link to comment
Share on other sites

La a mea (l-am schimbat acum vineri la BMW) mi-au facut si ceva diagnoza la motor pana au tras concluzia ca este de la termostat. Nu stiu exact ce au verificat insa apare diagnoza DDE pe facturi.

 

P.S. La motorul N47 este doar un singur termostat, cel normal.

 

Bala, ce temperatura aveai / ai la lichidul de racire?

 

Eu am facut azi niste teste si imi cam sta pe la 76-80 grade, chiar si dupa 30km

Afara erau -4 grade

 

Diagnoza care au facut-o probabil a fost sa lase motorul sa mearga monitorizat sa vada la cat urca temperatura

Link to comment
Share on other sites

Chestia cu consumul si temperatura scazuta a motorului se intampla doar cand e ff frig. Probabil ar trebui sa fac totusi o diagnoza inainte...

 

 

Mai dai banii degeaba pe diagnoza, schimbale pe amandoua ca este deja cazul sa le schimbi, are ceva ani masina, ori ca il schimbi pe cel principal acum si peste o luna pe cel de la egr, schimbi pe amandoua si gata, ia pe original ca nu sunt o avere, asta este parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

poti sa-mi spui la cate grade iti sta acum?

 

Naiba sa le ia pe termostatele astea, am si facut un topic cu termostatul de pe M47 care este PROST conceput, cu niste picioruse de plastic ce tin arcul ala, care se intaresc de la incalziri/raciri repetate, si se crapa/rup dupa ceva timp. Daca ar fi de metal, nu s-ar strica niciodata.

Nu stiu cum e termostatul de pe N47, ai o poza? Pe google daca caut gasesc doar informatii despre termostat(ele) de pe M47

Link to comment
Share on other sites

poti sa-mi spui la cate grade iti sta acum?

 

Naiba sa le ia pe termostatele astea, am si facut un topic cu termostatul de pe M47 care este PROST conceput, cu niste picioruse de plastic ce tin arcul ala, care se intaresc de la incalziri/raciri repetate, si se crapa/rup dupa ceva timp. Daca ar fi de metal, nu s-ar strica niciodata.

Nu stiu cum e termostatul de pe N47, ai o poza? Pe google daca caut gasesc doar informatii despre termostat(ele) de pe M47

 

 

asa arata termostatul pentru N47

Link to comment
Share on other sites

Bala, ce temperatura aveai / ai la lichidul de racire?

 

Eu am facut azi niste teste si imi cam sta pe la 76-80 grade, chiar si dupa 30km

Afara erau -4 grade

 

Diagnoza care au facut-o probabil a fost sa lase motorul sa mearga monitorizat sa vada la cat urca temperatura

 

Nici o treba. Si tu ai prb cu termostatul.

Trebuie sa stea la 90 fix.

 

Mai ai si varianta cu cartonul :p

Link to comment
Share on other sites

Radem noi, dar cartonul este foarte eficient. Dar evident ca noi avem BMW si nu o sa ne punem cartoane niciodata, este exclus :p

Dar un carton bine plasat: nu lipit de radiator, ci de grila, astfel in cat in caz de supraincalzire sa traga ventilatorul aer, ar fi foarte bun :)

 

Maine imi schimb si eu termostatul si va spun dupa cum merge

Link to comment
Share on other sites

Mai dai banii degeaba pe diagnoza, schimbale pe amandoua ca este deja cazul sa le schimbi, are ceva ani masina, ori ca il schimbi pe cel principal acum si peste o luna pe cel de la egr, schimbi pe amandoua si gata, ia pe original ca nu sunt o avere, asta este parerea mea.

 

Mi-am comandat deja ambele termostate, le montez joi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.