Jump to content

temperatura scazuta, consum mare


Recommended Posts

Mai mult ca sigur sunt cele 2 termostate. Din experienta proprie..se duce macar unul/an. In 2 ani am schimbat cel EGR de 2 ori si cel mare o data si am folosit doar piese de "cea mai buna calitate" :rolleyes:

 

Edit: astea au devenit consumabile

Edited by Tudor NTD
Link to comment
Share on other sites

Schimbat termostat: 90+130 lei

Acum sta apa in 86-88 grade, ceea ce e normal fiindca termostatul deschide la 87

 

later edit: neaparat sa cumparati si garnitura, care pe original costa aproape cat termostatul. Eu n-am schimbat-o, desi trebuia ca se vedea ca a scapat candva pe acolo apa. Insa termenul de livrare era 3 zile, si n-am vrut sa las masina asa mult acolo, asa ca am rezolvat-o romaneste, cu garnitura originala (care nu era rupta), prin invelirea cu silicon a garniturii. nu stiu cat o tine. Oricum am ceva scurgeri mici si la pompa de apa (erau urme verzi acolo, dar fara lichid)

Edited by 4EST
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am schimbat ambele termostate. Acum apa sta la 91-94 de grade.

Cu ocazia asta imi dau seama ca ventilatia mergea la o viteza mai mica, probabil pentru a nu introduce aer rece...O sa vad cum se comporta mai la frig, pe seara in drum spre casa fiind totusi 1-2 grade cu plus, insa ma astept sa fie in regula.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am schimbat ambele termostate. Acum apa sta la 91-94 de grade.

Cu ocazia asta imi dau seama ca ventilatia mergea la o viteza mai mica, probabil pentru a nu introduce aer rece...O sa vad cum se comporta mai la frig, pe seara in drum spre casa fiind totusi 1-2 grade cu plus, insa ma astept sa fie in regula.

 

 

O sa fie sigur ok.

Link to comment
Share on other sites

Problema era si caldura in spate, ca nici acolo nu mai aveam. De asemenea, pe viteza maxima, la picioare nu se simtea decat o adiere calda, acum e ok, ramane sa vad cum baga si in spate.

A, si sa vad daca se regleaza si consumul.Ce ma ingrijoreaza e ca nu stiu cat am mers cu masina cu termostatul defect...

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Problema era si caldura in spate, ca nici acolo nu mai aveam. De asemenea, pe viteza maxima, la picioare nu se simtea decat o adiere calda, acum e ok, ramane sa vad cum baga si in spate.

A, si sa vad daca se regleaza si consumul.Ce ma ingrijoreaza e ca nu stiu cat am mers cu masina cu termostatul defect...

Nu ai dc sa te ingrijorezi, alti merg ani buni si tot merg, ii doare in cot si masina merge.

La fostul e39 cand mi s-au dus termostatele simteam ca nu mai baga caldura ca de obicei cand era setata aceeasi temperatura la climatronic, mai ales pe autostrada.La mine se vedea cum scadea temperatura la apa, imi arata in bord.

 

Reseteaza consumul si merge 200 de km macar, in acelas stil de mers si atunci vezi daca sunt diferente.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai dc sa te ingrijorezi, alti merg ani buni si tot merg, ii doare in cot si masina merge.

La fostul e39 cand mi s-au dus termostatele simteam ca nu mai baga caldura ca de obicei cand era setata aceeasi temperatura la climatronic, mai ales pe autostrada.La mine se vedea cum scadea temperatura la apa, imi arata in bord.

 

Reseteaza consumul si merge 200 de km macar, in acelas stil de mers si atunci vezi daca sunt diferente.

 

Motor rece inseamna uzura mare. :-) Nu ca as vrea sa-l tin 4000 de ani, dar...na. Consumul l-am resetat aseara oricum, ca am facut plinul. Mai am o mica problema legata de ce indica BC-ul, asa ca resetarea e oarecum inutila - o fac sa vad care e eroarea (la mine indica mai mult decat consumul real).

Si eu vedeam azi cum prin aglomeratie temperatura statea la 70, mai atingea un 74, iar cand am mers un pic mai repede pe pasajul Basarab scazuse la 60...

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Motor rece inseamna uzura mare. :-) Nu ca as vrea sa-l tin 4000 de ani, dar...na. Consumul l-am resetat aseara oricum, ca am facut plinul. Mai am o mica problema legata de ce indica BC-ul, asa ca resetarea e oarecum inutila - o fac sa vad care e eroarea (la mine indica mai mult decat consumul real).

Si eu vedeam azi cum prin aglomeratie temperatura statea la 70, mai atingea un 74, iar cand am mers un pic mai repede pe pasajul Basarab scazuse la 60...

 

Stiu ca motor rece inseamna uzura mare, dar totusi 60 de grade nu inseamna rece, uzura mare este cand e rece dimineata.

 

Stiu masina ta de cand era la vanzare la user ceva cu V, am vrut sa o cumpar si eu :)) , dar m-am razgandit.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca motor rece inseamna uzura mare, dar totusi 60 de grade nu inseamna rece, uzura mare este cand e rece dimineata.

Stiu masina ta de cand era la vanzare la user ceva cu V, am vrut sa o cumpar si eu :)) , dar m-am razgandit.

 

Da, masina a fost a lui Vali (valtherval parca are user-ul). Masina e ok, eu n-am descoperit nimic grav la ea pana acum. :-)))

 

ON: cred ca problema postata a fost rezolvata, rog un moderator sa inchida daca doreste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.