Jump to content

F10 525 D20D


claudium1981

Recommended Posts

Exact asta spun si eu. Informatia aia e de amorul artei. Cine nu stie, merge la reprezentanta si le schimba. Ele de fapt poate duc de 3 ori mai mult.

 

La mine la E60 apare 100.000 pe fata si 50.000 pe spate.

 

 

Depinde mult de stilul de mers precum si de orasele in care locuim/mergem.

De-asta intrebam ce stil de mers are de le papa ca pe paine.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

la automata placutele pe fata tin max 20k . Eu am 6k in idrive si erau noi cand am cumparat masina . In feb -martie le schimb indiferent ce zice idrive . :frantics: Ca fapt divers cand erau noi afisa 30k . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Poate sunt mai moi...

Astfel frana e mai eficienta dar se duc foarte repede.

 

Asta stiu, da ii valabila la oricare serie, nu doar la F.. Poti pune mai moi si la E-uri si la F-uri.. El zicea ca sunt mult mai eficiente franele la F-uri, d-aia intrebam.. Credeam ca-i alta cauza, sau are el un F si ne poate spune mai multe..

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, e diferenta de duritate intre marci sau fiecare marca are variante de duritate?

 

Cred ca fiecare marca are variante de duritate.. Eu acuma cand mi-am comandat placutele pe spate la e60 , m-a intrebat daca vreau textar mai tari sau mai moi? am luat varianta a2a, mai moi....

Edited by mdln
Link to comment
Share on other sites

E o decizie buna. La mine principiul a fost... sa nu scartaie.

Dar as prefera mai moi.

 

Clar si la mine a fost primul lucru care l-am spus, sa nu cumva sa scartaie... Si mi-a recomandat textar.. Au scartait 2-3 zile urat de tot,pana au luat forma discului.. apoi si-au revenit.. nu mai face deloc.

Link to comment
Share on other sites

Primul schimb de placute spate( la 40000 de km). Ciudat este ca cele de pe fata imi mai arata vreo 25000 de km pana la urmatorul schimb

Anyway, am mers pe placute originale deoarece diferenta fata de ate era de doar 50 de lei si am considerat ca merita

 

Acum vad topicul tau :) Sa o porti cu placere si sa te bucuri de ea ! Cand poti, mai da-ne detalii despre cum se comporta motorizarea. E de viitor zic eu. Cel putin pentru cei care parcurg multi km si vor si ceva putere.

 

Chris Bangle a renuntat la traditia asta. Dupla plecarea lui, au revenit la liniile vechi de design. La E90 nu e bordul orientat spre sofer, insa la F30/F10 da.

 

Si la E 8x este orientat catre sofer, mai putin evident, dar este :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce sunt mai eficiente? Si de ce se duc mai repede? ai F? eu nu am auzit treaba asta pana acuma..

Nu am F mdln, am un e60, dar am avut pe mana si un F10 timp de o saptamana. Chiar am facut teste cu ambele masini si distantele de franare, cel putin realizate de mine, sunt mai mici la F10. Ambele echipate cu discuri si placete OEM

Am un prieten care a discutat problema si la Bavaria ca i s-au dus placutele la 20mii. Se pare ca sunt din alt compozit, pt a fi mai eficiente. Implicit se tocesc mai repede.

 

Si da mdln, per total sunt mai eficiente franele la F-uri, pe oricare principiu ai merge. Orice producator de masina tinde spre progres, nu regres. Incearca tu sa pui la un 520 F10 roti pe 16 si incearca sa pui apoi la un 530 E60.

Link to comment
Share on other sites

Nu am F mdln, am un e60, dar am avut pe mana si un F10 timp de o saptamana. Chiar am facut teste cu ambele masini si distantele de franare, cel putin realizate de mine, sunt mai mici la F10. Ambele echipate cu discuri si placete OEM

Am un prieten care a discutat problema si la Bavaria ca i s-au dus placutele la 20mii. Se pare ca sunt din alt compozit, pt a fi mai eficiente. Implicit se tocesc mai repede.

 

Si da mdln, per total sunt mai eficiente franele la F-uri, pe oricare principiu ai merge. Orice producator de masina tinde spre progres, nu regres. Incearca tu sa pui la un 520 F10 roti pe 16 si incearca sa pui apoi la un 530 E60.

 

Eu nu am zis ca nu ar fi adevarat, eram doar curios de unde stii..Ca eu nu am auzit asa ceva, si am fost si eu cu F-uri cateva, si nu mi s-a parut diferenta fata de al meu e60.. la franare ma refer...

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut doua E60-uri si acum am un F10 si pot confirma ca F este peste E la absolut toate capitolele. Inclusiv cel de franare.

 

Din cate stiu tu ai F10 530d.. Eu am fost doar cu 520d... Am zis ca-i peste E la toate capitolele, si mi se pare si normal, si eu imi doresc F10.. Dar la franare nu mi s-a parut asa o diferenta intre al meu si cel cu , care am fost.. 520dF10 vs 530e60.. Strict la franare ma refer..

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi place directia la F10, ma refer in special pe modul Comfort. La E60 mi-a placut intotdeauna feelingul din volan, iar la F10 trebuie sa trec pe Sport ca sa simt masina la fel de bine. E o parere personala, oricum tendinta este de a "usura" directia si de a folosi sisteme gen servotronic. In rest, F10 e superior la absolut tot, interior/exterior/echipare/izolare..TOT.
Link to comment
Share on other sites

la automata placutele pe fata tin max 20k . Eu am 6k in idrive si erau noi cand am cumparat masina . In feb -martie le schimb indiferent ce zice idrive . :frantics: Ca fapt divers cand erau noi afisa 30k .

De ce ar tine atat de putin fiindca e automata si nu manuala?

Pe mine m-au tinut 60k cele de pe fata (atat cat au tinut si discurile, apropo), si ~40k cele de pe spate. Daca era sa merg cu ele la milogeala, pana la metal, mai tineau minim 15k fata/ 20k spate. A, si e automata, merg destul de mult in oras si folosesc frana deseori abuziv :)

 

ps: eu vb de placute OE.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Legat de placute...eu sunt la al doilea set, iar masina are 62 000 de kilometri facuti cam 80% pe autostrazi...

Am intrebat si eu aici la service de ce se duc asa repede.

Raspunsul mecanicilor a fost urmatorul: F-urile sunt dotate cu sisetme de stabilitate care opereaza in momentul in care calculatorului masinii i se pare ca nu e suficient de stabila pe un viraj de exemplu.In momentul ala placutele ciupesc usor discurile pentru a echilibra masina.Nu se aprind becuri, nu se simte in masina, pentru ca e o corijare fina.Am intrebat de 2 ori ca sa fiu sigur ca am inteles corect si asa zic ei..

Asta ca informatie de la BMW..

Nu sunt deloc fericit sa dau 200 de euro din 30 in 30 de mii, dar asta e....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.