Jump to content

F10 525 D20D


claudium1981

Recommended Posts

multumesc pentru raspuns.nu vazusem.

costa ceva nu gluma.Pe casco nu poti sa il faci?

eu tre sa fac aceeasi operatiune, dar o sa o fac pe asigurare mai mult ca sigur, mai ales ca nu se pierde nimic din cota pe care o am....

Eu am fost multumit de cei de la pilkington in trecut, dar e greu de spus cat de bine ar lucra cu un f10..

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Din pacate, casco expirase de cateva zile. Cum crapatura nu are decat cativa cm si nu a mai avansat deloc, am decis sa aman operatiunea pana in primavara.

In alta ordine de idei, de ieri sunt fericitul posesor al unui kit roata de rezerva. Am montat roata de rezerva si in afara de o avertizare ,,low tire pressure,, normala de altfel, masina e ok.In sfarsit pot trece si eu la cauciucuri normale, ca tare chinuita a fost masina asta cu runflaturile

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud de faza cu casco.... :(

Unde anume tii tu roata de rezerva in portbagaj?La mine nu as avea unde sa o pun.

Nu am fost deloc nici eu fan runflat-uri, asa ca in momentul in care am schimbat cauciucurile, am luat normale si am pus un compresor in portbagaj... :)

Nici eu nu ma grabesc sa schimb parbirizul, dar la un moment dat o sa trebuiasca sa fac si operatiunea asta...

Link to comment
Share on other sites

Eu merg mult si cu tiguanul sotiei care are cauciucuri normale si mi se pare mult mai confortabil.Roata nu are un locas special in portbagaj, dar fiind destul de grea nu se misca pe acolo.Oricum intentionez sa iau o husa pt kit, ca arata ciudat asa.Eu nu am incredere doar in compresor de cand am ramas in pana( tot cu un bmw ce avea cauciucuri normale) la 3 noaptea prin bulgaria. Nu doresc nimanui asa ceva experiente Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu am mare baza in compresor, in masura in care poti foarte bine sa si tai caucicul si atunci nu mai ai ce face.

In schimb parca nu mi-as ocupa un sfert din spatiul din portbagaj cu o roata, desi paza buna trece primejdia rea...

O sa vad...desi aici daca dau de probleme serioasa ii sun pe prietenii de la clubul auto si scap de probleme..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Azi m-am conectat pt prima oara la net in masina( cu bluetooth, prin hotspot) . Ciudata senzatia sa intri pe google de pe idrive( cel putin pt mine). Am facut si ceva updateuriMu am inteles insa de ce nu poti accesa internetul in timp ce esti in miscare Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Dupa o pauza destul de lunga in care f10 a stat mai mult in garaj din cauza iernii ( am facut cam 13000 de km cu tiguanul neveste-mii) o data cu venirea primaverii voi schimba parbrizul (pana la urma la pilkington) si voi inlocui cauciucurile run flat continental cu unele normale. Momentan oscilez intre dunlop sport rt maxx sau conti sport contact 5. ( aici Astept recomandarile voastre).Oricum ma declar multumit de cauciucurile din echiparea standard( conti ssr 3) care m-au tinut aproape 50000 de km Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Dupa o pauza destul de lunga in care f10 a stat mai mult in garaj din cauza iernii ( am facut cam 13000 de km cu tiguanul neveste-mii) o data cu venirea primaverii voi schimba parbrizul (pana la urma la pilkington) si voi inlocui cauciucurile run flat continental cu unele normale. Momentan oscilez intre dunlop sport rt maxx sau conti sport contact 5. ( aici Astept recomandarile voastre).Oricum ma declar multumit de cauciucurile din echiparea standard( conti ssr 3) care m-au tinut aproape 50000 de km

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-5.htm

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SportMaxx-RT.htm

 

si ia in calcul si astea , eu le am montate de noi , in 14k km au pierdut 1 mm din profil, sunt f multumit de aderenta si comportament in orice conditii .

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-2.htm

 

Dupa cum vezi si la review stau cel mai bine .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Azi m-am conectat pt prima oara la net in masina( cu bluetooth, prin hotspot) . Ciudata senzatia sa intri pe google de pe idrive( cel putin pt mine). Am facut si ceva updateuriMu am inteles insa de ce nu poti accesa internetul in timp ce esti in miscare

 

 

ca tu merg cu biemvieu tau si in loc sa te uiti in fata , butonezi la net si omori un om nevinovat , d aia

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa o pauza destul de lunga in care f10 a stat mai mult in garaj din cauza iernii ( am facut cam 13000 de km cu tiguanul neveste-mii) o data cu venirea primaverii voi schimba parbrizul (pana la urma la pilkington) si voi inlocui cauciucurile run flat continental cu unele normale. Momentan oscilez intre dunlop sport rt maxx sau conti sport contact 5. ( aici Astept recomandarile voastre).Oricum ma declar multumit de cauciucurile din echiparea standard( conti ssr 3) care m-au tinut aproape 50000 de km

Am avut Dunlop sp sport maxx(pe e90 si pe astra H) m-au tinut maxim 6-8 luni-cca 20000km, am fost foarte multumit de stabilitatea masinii si eficienta la franare dar totusi m-au tinut prea putin.

Nu am avut niciodata dar baieti de la service mi-au recomandat sa incerc Michelin sau Yokohama daca am un stil de condus mai agresiv.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Intre cele 2 firme de anvelope,as merge pe continental,dar pe 5p nu 5.Am mers cu continental 3 ani,si fata de goodyear au fost 2 clase peste.Mai poti inceca Michelin gama medium spre high.Acum merg cu Michelin super sport si sunt foarte multumit de ele.
Link to comment
Share on other sites

Recomand Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, cel mai bun raport pret calitate pt o anvelopa max performance summer, aderenta pe ud e aproape de cea pe uscat, iar cea pe uscat e.. wow! Sunt foarte multumit de ele, cred ca au ajuns cam la 60k km si ce-i drept ma gandesc la urmatorul set (rulaj predominant in afara orasului). Ale mele sunt toate 245/45/18 tot pe f10. Am renuntat la runflat acum 2 sezoane.

 

Ma uitam si eu la Michelin Super Sport, dar nu cred ca-si justifica pretul. Fata de celelalte anvelope max performance de la producatorii premium, SS-urile sunt cu cel putin 35% mai scumpe, profilul este mai putin adanc - deci nu o sa reziste la fel de mult, iar aderenta pe ud e calcaiul lui Ahile in cazul lor, aaa ca sa nu spun ca ei le recomanda pt masini sport >300cp. Conti Sport Contact 3-urile isi pierd din proprietati cand uzura ajunge pe la 50% (se intaresc, devin zgomotoase, aderenta nu mai e aceeasi) si cred ca la fel se intampla si cu 5 sau 5p. Advan de la Yokohama nu am testat, dar pana in 2014 erau dotare de serie pt 911 pana la 4S, asa ca nu are cum sa fie o anvelopa nasoala. Dunlop Sp Sport Maxx GT sunt ok, le avem puse pe un f10 535xd (montate in aug 2014) si au fost ok cat s-a rulat pe ele, insa doar ok, nimic spectaculos.

Link to comment
Share on other sites

Recomand Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, cel mai bun raport pret calitate pt o anvelopa max performance summer, aderenta pe ud e aproape de cea pe uscat, iar cea pe uscat e.. wow! Sunt foarte multumit de ele, cred ca au ajuns cam la 60k km si ce-i drept ma gandesc la urmatorul set (rulaj predominant in afara orasului). Ale mele sunt toate 245/45/18 tot pe f10. Am renuntat la runflat acum 2 sezoane.

 

Ma uitam si eu la Michelin Super Sport, dar nu cred ca-si justifica pretul. Fata de celelalte anvelope max performance de la producatorii premium, SS-urile sunt cu cel putin 35% mai scumpe, profilul este mai putin adanc - deci nu o sa reziste la fel de mult, iar aderenta pe ud e calcaiul lui Ahile in cazul lor, aaa ca sa nu spun ca ei le recomanda pt masini sport >300cp. Conti Sport Contact 3-urile isi pierd din proprietati cand uzura ajunge pe la 50% (se intaresc, devin zgomotoase, aderenta nu mai e aceeasi) si cred ca la fel se intampla si cu 5 sau 5p. Advan de la Yokohama nu am testat, dar pana in 2014 erau dotare de serie pt 911 pana la 4S, asa ca nu are cum sa fie o anvelopa nasoala. Dunlop Sp Sport Maxx GT sunt ok, le avem puse pe un f10 535xd (montate in aug 2014) si au fost ok cat s-a rulat pe ele, insa doar ok, nimic spectaculos.

Michelin SS sunt intradevar mai scumpe,dar in nici un caz cu 35%.

Cat despre" aderenta scazuta pe asfalt ud", iar te inseli.

Anul trecut,cand m-am intors din vacanta,de la Atena si pana la Giurgiu a plouat cu accent totential pe mai bine de jumatate din distanta si s-au comportat excelent!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Iti mai poluez si eu topicul cu d-ale mele claudiu, dar sper sa nu fie cu suparare.

Nu as deschide un topic separat, pentru ca nu stau tot timpul sa postez..dar acum sper sa ajute cu ceva, pentru ca poate o patesc si altii si sa stie sa se pazeasca...

 

Situatia:

 

Acu vreo 2 luni a inceput sa imi ceara BC sa schimb bateria la telecomanda.Am zis bun, ia hai sa vad.Am luat cheia a doua, m-am urcat in masina, acelasi mesaj.

Hai la BMW.Oamenii se uita, zica ca e o eroare si se remediaza cu update de soft.Facut asta, pierdut tot de prin memoria masinii, resetat tot si aia e.

 

Acu problema, care e partial si din vina mea si a neatentiei.

Inainte de reset, zicea BC sa schimb placutele spate in 3000 de km.Dupa a zis 5000.Zic, bun, o fi fost vreo eroare ceva.

Azi dimineata casc eu asa gura la masina de jur-imprejur si cand dau cu ochii de discurile spate stric ziua.

Placutele au mancat discurile, de acum am niste santulete de toata frumusetea.

Concluzia: placutele s-au uzat pe centru mai mult si calca neuniform pe disc, cu toate ca in bord nu apare nik.Cu discurile nu mai e nimic de facut.

Prost eu ca nu m-am uitat mai repede.

 

Prietenii de la BMW zic: aaa...o eroare a senzorului, dar nu e problema, le schimbam..Hai sa mori tu! La 100.000 sa schimb eu discurile :))

Pai si daca tura viitoare fac la fel?

 

Ca asta ar fi ultima situatie de care m-am lovit.Nu e mare buba pana la urma, dar putea fi evitata daca schimbam placutele mai repede.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ca asta ar fi ultima situatie de care m-am lovit.Nu e mare buba pana la urma, dar putea fi evitata daca schimbam placutele mai repede.

 

mai exact la ce sant te referi , multi stau cu placutele pana ii anunta senzorii ...putini schimba si pe spate , au senzatia ca acolo nu prea e important .Imi arata 10k si le-am schimbat .

Link to comment
Share on other sites

Mai exact discurile spate sunt uzate neuniform astfel incat cand treci cu mana peste ele simti santurile facute de placute, care de altfel se si vad..

Nu stiu cum sa iti descriu mai corect de atat :)

Prostia mea ca nu am cascat gura mai devreme..

 

Acum stau si ma uit la stock,textar sau ate.

Edited by christianm
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nu am mai scris de mult in topicul dedicat pt ca nu am mai avut timp.Masina a facut intre timp 69k km si ca noutati :

- am schimbat parbrizul ( 1400 lei la un partener pilkington) nu are insa sigla bmw;

- am schimbat emblemele bmw de la jante inclusiv sigla bmw de pe capota.

Da ati auzit bine, in centrul jegului aluia de oras numit bucuresti, ziua la ora 12 la unirii mi-au furat sigla de oe capota( sunt curios cum au reusit sa o desfaca fara sa o rupa, dar asta e alta discutie). Au vrut sa- mi fure si oglinzile, dar spre norocul meu, erau inscriptionate.Paguba a fost 250 lei emblema de pe capota plus cate 60 de lei capacele de la jante.

 

Ca planuri de viitor trebuie schimbate placutele fata( imi mai arata 3000 de km dar de data asta le voi schimba cand se aprinde senzorul de uzura). Ma pregatesc de asemenea de o vopsire spoiler spate, ca a mai adunat niste zgarieturi

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.