Jump to content

e 36 ,2.0 vanos nu porneste la rece


Recommended Posts

Termisor e ceva banal, dar trebuie sa fie ambalat in ceva rezistent la presiune, antigel.

Tot ai o problema cu ceva acolo, masurat din mufa de calc (cu sonda conectata!)trebuie sa-ti da o valoare cam la fel ca direct pe sonda. Mai investigeaza, poti masora si continuitate de fire intre mufa de calc si mufa de sonda.. Poate e o problema cu mufa (largit ceva, sau nu intre bine, ..).

Ca date tehnice, orice NTC are o grafica identica (http://www.designinfo.com/cornerstone/ref/graphntc.gif), difera doar rezistenta la 25C, si asta e tot ce trebuie sa stii.

Link to comment
Share on other sites

Termisor e ceva banal, dar trebuie sa fie ambalat in ceva rezistent la presiune, antigel.

Tot ai o problema cu ceva acolo, masurat din mufa de calc (cu sonda conectata!)trebuie sa-ti da o valoare cam la fel ca direct pe sonda. Mai investigeaza, poti masora si continuitate de fire intre mufa de calc si mufa de sonda.. Poate e o problema cu mufa (largit ceva, sau nu intre bine, ..).

Ca date tehnice, orice NTC are o grafica identica (http://www.designinf...ef/graphntc.gif), difera doar rezistenta la 25C, si asta e tot ce trebuie sa stii.

 

dap,ai dreptate,dar nu ma costa decat vreo cativa lei sa cumpar un termistor....si sa il lipesc de mufa aia pe care am atasat-o in poza,si sa vad apoi cum se comporta motorul....

ca el acum,daca imi vede -48 grd,ii da acest semnal calculatorului si acesta merge in bucla deschisa,adica tot incearca sa faca sa aduca motorul la temperatura optima de lucru....

ii da benzina in balamuc,imi miroase si a gaze nearse pe esapament,imi consuma si mult...

inca ceva,sunt dubios si cu debitmetrul pe care l-am cumparat nou....cand ii scot mufa,nu se simte nimic in mersul motorului,doar cand o pun la loc motorul da putin sa moara,iar apoi isi revine...

eu cred ca toti senzorii astia sunt dusi...nu mai corespund cu ce a fost pe masina

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e o idee buna sa elimini cat o problema odata. Faci rost de un sensor de temperatura buna cum ai propus, si apoi mai vezi ce si cum.

Iti dai seamna cum o sa merge masina dupa ce ai rezolvat totul? :)

 

man,sunt deja pesimist....am bagat pana acum in ea vreo 2500-3000 de lei pe senzori,calculator si debitmetru....si masina tot prost merge....si nici macar nu porneste la rece....

maine dau o fuga la densitron,un magazin de electronice din ploiesti si cumpar ceva termistori....apropo de chestia asta,un fel de DIY a facut un tip cu o skoda...la fel ca la mine,nu ii pornea la rece nici moarta....s-a dus omu,a cumparat un termistor,l-a lipit pe mufa senzorului,nu stiu cu ce anume l-a izolat,cu ceva produs siliconic cred,care sa reziste la temperatura,si i-a pornit masina....

daca la mine era vreun cablaj intrerupt cum zici,nu aveam tensiune la mufa senzorului....

vin si vineri la bucuresti la tipul de la care am luat calculatorul,sa imi dea si un senzor turatie,original,dupa un 320vanos.....ca am impresia ca nenorocitul asta de senzor nu citeste cum trebuie....adica nu trimite semnalele cum trebuie calculatorului....ca asta e in legatura si cu cel de pe axa cu came....ma rog,intru prea in miezul problemei....

iar daca nu rezolv treaba nici cu astia doi senzori,mai ma chinui cu ea asa ceva timp,strang bani si imi iau un 2.5 si gata...

deja m-a albit masina asta,nu o mai suport

Link to comment
Share on other sites

daca la mine era vreun cablaj intrerupt cum zici,nu aveam tensiune la mufa senzorului....

Ai dreptate, dar, daca legaturile intre mufa calculatorului si senzor erau bune, ai fi masorat din mufa o valoare identica cu valoarea la masuratoarea direct pe senzor.

Sau nu ai masurat corect, sau te mai scapa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, dar, daca legaturile intre mufa calculatorului si senzor erau bune, ai fi masorat din mufa o valoare identica cu valoarea la masuratoarea direct pe senzor.

Sau nu ai masurat corect, sau te mai scapa ceva.

 

man,cred ca i-am dat de cap....am fost duminica in bucuresti,la tipul de la care luasem calculatorul masinii,i l-am dat inapoi si am luat o sonda de temperatura un ICV si cotul acela de cauciuc de la admisie.ma rog,nu asta conteaza

luni,am pus senzorul,si am zis sa ii dau o cheie...si surpriza,a luat-o din prima...parca s-a schimbat si mersul motorului putin acum,dar tot trebuie sa ii iau si senzorul ala de turatie,ca de cand l-am dat jos pe al meu original,

nu mai merge cum trebuie....

Concluzia: pentru cine a citit topicul asta,sau cine o sa il citeasca....fratilor,nu mai luati senzori noi din magazine;sunt turcisme sau chinezarii,sa le ia dracu,ca mie mi-au mancat banii

si colac peste pupaza,cred ca nici debitmetrul meu cel nou de 11 milioane nu cred ca isi face treaba...cand ii scot mufa,nu se schimba mersul motorului,doar cand o bag inapoi,da motorul putin sa moara siatat...

in rest....o sa mai postez cand o sa fac rost de senzorul ala de turatie(crankshaft sensor)

salutari

Link to comment
Share on other sites

+1,sunt patit cu senzor ax admisie,nu citeste nimic=0,iar cel de turatie desi merge parca tre sa tin mai mult pe cheie la pornire asa ca sunt deacord cu tine,chinezarii!

debitmetru luat din dezmembrari am aceleasi simptome,la scoaterea mufei nimic iar cand o pun la loc parca simte putin ca o conectez.nu asa tre sa fie!

Link to comment
Share on other sites

+1,sunt patit cu senzor ax admisie,nu citeste nimic=0,iar cel de turatie desi merge parca tre sa tin mai mult pe cheie la pornire asa ca sunt deacord cu tine,chinezarii!

debitmetru luat din dezmembrari am aceleasi simptome,la scoaterea mufei nimic iar cand o pun la loc parca simte putin ca o conectez.nu asa tre sa fie!

 

ideea e ca ce a fost original pe masina(ma refer la senzori aici) nu se mai fabrica.producatorii nu respecta sau nu au datele tehnice corecte,banuiesc eu,pentru senzorii respectivi...

si dai o caruta de bani si nu rezolvi nimic.eu mai trebuie sa iau decat crankshaft sensor tot din dezmembrari si debitmetrul,ca l-am luat nou,am dat 11 mil pe el si nu isi face treaba

concluzia:chinezarii,sau turcisme...nu mai fac greseala asta sa cumpar senzori noi....cu 11 mil luam din dezmembrari 11 debitmetre,tot trebuia sa fie unul bun...si asta se probeaza foarte repede...

aici a fost si vina mea,un prieten,patit cu senzorii noi,mi-a spus sa iau din dezmembrari,dar eu m-am incapatanat sa ii cumpar noi....

asa ca pt 30 de lei,cat am dat pe senzorul de temperatura lichid racire,am tot luat senzori de vreo 25 mil si nu am realizat nimic...

nici sa nu mai aud de senzori noi....

topicul asta cred ca se poate inchide.

multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ai dreptate, dar, daca legaturile intre mufa calculatorului si senzor erau bune, ai fi masorat din mufa o valoare identica cu valoarea la masuratoarea direct pe senzor.

Sau nu ai masurat corect, sau te mai scapa ceva.

 

man,ai fost singurul care mi-a dat sfaturi;

acum am pus si masina pe forum la vanzare....

poate imi mai poti da un sfat;am zis ultima oara ca schimbasem senzorul ala de temperatura lichid racire.....in dimineata cand am placat la munca,la 7 dimineata,si erau vreo -5-8 grd afara,am dat cheie si mi-a pornit....eram asa bucuros....

cand am venit de la munca,dupa 2 saptamani,am dat cheie,nu a pornit din prima....am dat vreo 5 min la automat....am innebunit,si nu era asa frig afara,era in jur de 2-3 dupa amiaza...

am fost hotarat si am luat alt motor,echipat complet,tot o porcrie de 2.0 vanos....

l-am adus acasa,iar ieri am fost hotarat cu un prieten sa il schimbam....dar azi ne-am dat seama ,dupa ce demontasem toata fata,o ridicasem pe niste busteni de fata,am adus masina la tara,am ob ca tr sa o ridic si de spate sa pot suci cardanul sa il desfac de la cutie...

am hotarat sa iau senzorii de pe motorul asta cumparat si sa ii pun pe al meu...am luat decat senzorul de temp lichid,cel de pe admisie,si senzorul de pe axa cu came,cel de pe roata dintata avea firele strapunse(izolatia)

la fel merge,am pus chiar si calculatorul de pe motorul pe care l-am luat;

specific ca miroase urat la esapament,intepator,a gaze nearse...

m-am uitat pe forum si am vazut cateva topicuri legate de subiectul asta...unii ziceau ca dupa ce au schimbat sonda lambda,motorul a mers foarte bine apoi,si le-a scazut si consumul....ca si al meuconsuma in balamuc...

da-mi o idee,sau pe cineva cu un tester ,cineva care se pricepe,si care are un soft bun....ca sunt satul de ''coltu strazii''

mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu cred ca mai pot sa-ti zic ceva util. Am abordat problema pe datele spuse de tine aici, sunt electronist, si am scris cam tot ce era relevant in legatura cu senzor de temperature si cum sa-l verific.

Daca masina are probleme cu sonda lambda, presupun ca ar fi iesit in evidenta pe un tester.

Mai vine si faptul ca la mers la rece calculator nu ia in calcul sonda pana nu trece motor de o temperatura anuma (60 de grade la motronic 1.3).

 

Eu am avut o masina cu sonda lambda stricata, mergea prost pana ajunga la 60 de grade motorul, dupa care mergea foarte prost. Sonda tot dadea un semnal de cum ar fi prea sarac amestecul, si motronic dadea benzina in prostie.

Dupa ce am schimbat sonda, la prima pornire merbgea prost pana s-a incalzit, si apoi a inceput sa merge din ce in ce mai bine. Si apoi si la rece mergea bine. Concluzia mea este ca undeva in calculator se stocheaza niste informatie, un factor de corectie, legat de cantitate de benzina care trebuie injectata. Si daca din cauza de o sonda lambda stricata acolo este o valoarea sutpida, scapi de probleme numai dupa ce montezi o sonda buna. Ca am incercat sa merg cu sonda decuplata, am incercat sa las abterie decuplata o vreme, am incercat sa sterg erori in calc, dar pana nu am montat o sonda noua nu s-a rezolvat problema total.

 

Acuma, daca porneste foarte greu, si cauza nu este de la sonde de temperatura, trebuie cautat la alte cauze.. tester, gasit cineva priceput, ...

Bujiile le ai scos sa vezi cum arat? Scanteie buna ai la toate bobine? Trage aer fals undeva? Te ai uitat pe OBC daca exista un meniu secret ca sa vezi ca temperatura de antigel citit ce motor are sens?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu cred ca mai pot sa-ti zic ceva util. Am abordat problema pe datele spuse de tine aici, sunt electronist, si am scris cam tot ce era relevant in legatura cu senzor de temperature si cum sa-l verific.

Daca masina are probleme cu sonda lambda, presupun ca ar fi iesit in evidenta pe un tester.

Mai vine si faptul ca la mers la rece calculator nu ia in calcul sonda pana nu trece motor de o temperatura anuma (60 de grade la motronic 1.3).

 

Eu am avut o masina cu sonda lambda stricata, mergea prost pana ajunga la 60 de grade motorul, dupa care mergea foarte prost. Sonda tot dadea un semnal de cum ar fi prea sarac amestecul, si motronic dadea benzina in prostie.

Dupa ce am schimbat sonda, la prima pornire merbgea prost pana s-a incalzit, si apoi a inceput sa merge din ce in ce mai bine. Si apoi si la rece mergea bine. Concluzia mea este ca undeva in calculator se stocheaza niste informatie, un factor de corectie, legat de cantitate de benzina care trebuie injectata. Si daca din cauza de o sonda lambda stricata acolo este o valoarea sutpida, scapi de probleme numai dupa ce montezi o sonda buna. Ca am incercat sa merg cu sonda decuplata, am incercat sa las abterie decuplata o vreme, am incercat sa sterg erori in calc, dar pana nu am montat o sonda noua nu s-a rezolvat problema total.

 

Acuma, daca porneste foarte greu, si cauza nu este de la sonde de temperatura, trebuie cautat la alte cauze.. tester, gasit cineva priceput, ...

Bujiile le ai scos sa vezi cum arat? Scanteie buna ai la toate bobine? Trage aer fals undeva? Te ai uitat pe OBC daca exista un meniu secret ca sa vezi ca temperatura de antigel citit ce motor are sens?

 

salut,

ieri am terminat de montat tot pe masina....am stat in ploaie sa o termin.....uitasem sa conectez mufa de la sanda lambda,am pornit-o si la fel mergea,balbait.....cat a fost rece motorul a mers bine,ca de obicei,iar cand a inceput sa se incalzeasca,mergea la fel,balbait;mi-am adus aminte ca nu am conectat mufa,am conectat-o,si ....la fel merge...

am lucrat impr cu un prieten la motor,si ce mi-a facut omu? a umblat la cablu de acceleratie si a mai strans cablul,ca imi statea relantiul foarte jos,undeva la 600 rpm..acum sta pe la vreo 900 rpm,e normal,ca a strans cablul...ehhh,la 900 rpm merge cat de cat rotund motorul..nu mai balbaie..dar stiu ca nu e normal ca relantiul sa stea la 900 rpm....

am mai vazut cateva topicuri pe aici si ce am facut?

-am scos mufa de alimentare de la notorasul ala de relanti,care face bypass-ul dintre clapeta si admisie,si ce sa vezi,motorul mergea super...doar ca imi statea relantiul la vreo 1300 rpm,si nu se accelera bine...parca avea acceleratie de logan...

stau si ma intreb...daca si cu relantiul la 650 rpm,cu mufa de la lambda conectata motorul merge balbait,cu lambda scoasa,merge la fel,arputea fi sonda defecta?

nu dau de nimeni care sa se priceapa,cineva cu un tester bun si priceput....ca m-am saturat sa tot arunc cu bani la cei cu testere si sa ma enerveze cu paerile lor...ba ca e debitmetru dus,ba bujiile duse si trebuie schimbate....

pana mea....m-am saturat de mecanici de buzunar....euam invatat din manual sa imi fac masina si am reusit...am schimbt chiar si distributia...si am reusit...

cunosti pe cineva cu un tester sa imi faci legatura cu el? iti raman indatorat daca ai cunoaste un baietas bun cu un tester.

mersi mult

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

salutare tuturor.

a venit iarna,iar de 2 zile,aceeasi problema ..nu imi porneste masina la rece.un e36,320i,vanos din 94.

bateria imi invarte motorul,parca da sa porneasca,apoi se ineaca si nici moarta nu mai vrea sa porneasca.

specific ca am schimbat toti senzorii posibili dupa masina,si degeaba.azi am pornit-oin felul urmator:

-dupa ce am dat vreo 4-5 reprize la automat,mi-a venit o idee.am dat filtrul de aer jos,plasticul ala care ajuta la racirea alternatorului,si am scos mufa de la senzorul de temperatura lichid racire(nu cel care arata temperatura apei in bord).

am mai avut un senzor,l-am mufat ,si l-am bagat intr-o cana cu apa fierbinte.mentionez ca nu am scos senzorul din chiulasa.bun,am mai pus pe aragaz o oala cu apa fierbinte,sa zicem ca ar fi avut aproape 40 grd celsius,si am turnat-o pe motor,in zona filtrului de ulei.

cu senzorul acela in cana cu apa fierbinte,am zis sa mai incerc sa o pornesc.si ce sa vezi,dadea semne ca ar porni....si a pornit...

nu mai stiuce sa mai ma fac cu ea...cine o sa citeasca ce am mai postat pe aici,o sa se cruceasca...masina asta mi-a scos fire de peri albi in cap.

poate ma ajuta cineva cu niste sfaturi,sau s-a mai confruntat cineva cu asa ceva.

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ma intreb cati ani mai trec pana rezolvi problema, imi pare rau ca treci prin asa ceva (am si eu un 320i).

Totusi tu ai un fix cu senzori ,schimbi la senzori de parca masina este facut doar din senzori ca modelele din 2013.

 

Compresia la motor este in parametri ? Socul automat functioneaza ?(intreb cu toate ca nu stiu daca fiind defect nu ar lasa motorul sa porneasca)

Link to comment
Share on other sites

Ma intreb cati ani mai trec pana rezolvi problema, imi pare rau ca treci prin asa ceva (am si eu un 320i).

Totusi tu ai un fix cu senzori ,schimbi la senzori de parca masina este facut doar din senzori ca modelele din 2013.

 

Compresia la motor este in parametri ? Socul automat functioneaza ?(intreb cu toate ca nu stiu daca fiind defect nu ar lasa motorul sa porneasca)

 

salut.senzorii i-am schimbat o singura data,ca la cati tipi priceputi am fost,cu testere,fiecare gasea cate un senzor vinovat...si asa am ajuns sa ii cumpar pe toti.

compresia,este intre 8-10 bar din cate imi aduc aminte.soc automat????nu stiu despre ce vorbesti....

Link to comment
Share on other sites

Pare treaba electrica la el, acum cine stie, poate nu tine pompa presiune in rampa... Chestiile astea din pacate nu se prea rezolva pe forum.

 

Sent from my HTC One

 

salut.chestia cu pompa ca nu tine presiune in rampa sa zicem ca e adevarata.dar,anul trecut,am achizitionat un motor,tot m50 vanos,complet,si am schimbat rampa si am pus-o pe motorul meu.asta inseamna

sa nu fie bun nici regulatorul de presiune dupa rampa asta.

tin sa specific ca masina cand am luat-o a fost hidramata,i-am pus eu cutia manuala.am vb azi cu un tip din ploiesti,baiatu chiar se pricepe la electronica pt bmw si m-a cam bagat in ceata...mi-a spus ca ar fi trebuit nu stiu ce sa rescriu ...in fine...decat sa spun prostii mai bine tac.

daca te-ai uitat pe postarile mele,mersul acela prost ,balbait nu era de la nici un senzor,era un furtun de vacuum de la canistra de carbon...mi l-a gasit un prieten de la vestitii baieti de la garaj din bereasca.

ok,azi ma duc pe la artsani,iau un manometru pt lichid,e vreo 15 lei si il pun direct pe tur,sa vad ce presiune are.stiu ca tr sa fie in jur de 3-3,5 bar.

si o sa mai masor circuitul de la mufa senzorului de temperatura lichid pana la pinii aferenti care intra in DME.

mi-am pregatit deja un cocktail molotov,iar daca nici maine nu ii dau de cap,ii dau foc.

la ce spunea colegul,nu e vorba de compresia motorului,aici e ceva pe parte electronica.daca avea compresia proasta,nu mai imi tragea cum o face in prezent,si sa zicem,nu imi mai pornea nici zilele trecute....

dar e ceva care nu suporta sa zic asa frigul....nu ii place temperatura sub 0 grade...nu stiuce poate fi.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la compresie, este foarte mica la 8-10 bar, in mod normal este peste 14 bar la M50. Prin soc automat colegul probabil ca se referea la regulatorul de ralanti care la pornire trebuie sa stea intr-o anumita pozitie. Ce spui tu referitor la senzorul de teperatura motor are logica, dar poti incerca sa ii dai semnal la DME de la senzorul care iti arata temperatura apei in bord, sunt montati unul langa celalalt in bloc. La regulatorul de ralanti ai umblat, macar o curatare?
Link to comment
Share on other sites

Exact,regulatorul de ralanti...Soc i se spune la motocicleta mea care de altfel face figuri la pornire pe vremea asta , cu socul tras la maxim nu se tureaza deloc ...doar dupa ce motorul se incalzeste trag socul si urca la 4000 rpm ...ma gandesc ca este acelas principiu de functionare la prima pornire a motorului, doar ca la masina se intampla totul automat.
Link to comment
Share on other sites

Referitor la compresie, este foarte mica la 8-10 bar, in mod normal este peste 14 bar la M50. Prin soc automat colegul probabil ca se referea la regulatorul de ralanti care la pornire trebuie sa stea intr-o anumita pozitie. Ce spui tu referitor la senzorul de teperatura motor are logica, dar poti incerca sa ii dai semnal la DME de la senzorul care iti arata temperatura apei in bord, sunt montati unul langa celalalt in bloc. La regulatorul de ralanti ai umblat, macar o curatare?

salut.acum mai vin de acasa.regulator de relanti.bineinteles ca l-am curatat,chiar de nenumarate ori,si merge.acum m-am trezit si ma apuc sa verific ce am spus aseara.sa vad cevalori da.compresia?

 

pffffasta o am de cand am luatmasina....la mine nu are legatura compresia,e ceva pe partea electrica.

cum am vb si cu teo,un tip foarte priceput din ploiesti,mi-aspus ca e ceva pe parte electrica.masina dupa ce imi porneste,imi merge foarte rotund,trage bine.

o sa revin cu detalii...ma asteptam sa mai fi pait cineva ca mine,dar vad ca cazanul meu e singurul...

Link to comment
Share on other sites

Referitor la compresie, este foarte mica la 8-10 bar, in mod normal este peste 14 bar la M50. Prin soc automat colegul probabil ca se referea la regulatorul de ralanti care la pornire trebuie sa stea intr-o anumita pozitie. Ce spui tu referitor la senzorul de teperatura motor are logica, dar poti incerca sa ii dai semnal la DME de la senzorul care iti arata temperatura apei in bord, sunt montati unul langa celalalt in bloc. La regulatorul de ralanti ai umblat, macar o curatare?

 

am revenit

am masurat de dimineata daca imi vine curent la pompa.m-a ajutat un prieten.am pus pompa pe direct la baterie si imi arata 12.3 V,atat imi indica si bateria ca are,dar,dupa vreo 10 s,scadea voltajul la 3V.

am incercat sa o pornesc si cu pompa legata pe direct,nu a mers.

am mai masurat urmatoarele:

-pinii 80/81 de la mufa care intra in calculator,pe scara 20 k =6.76(cu senzorul actual dupa masina)

-pinii 80/81 de la mufa care intra in calculator pe scara 20 k ,dar,cu mufa scoasa de la senzorul dupa masina si cu alt senzor mufat(bineinteles tot senzor de temperatura) =5.76

-am masurat senzorul care nu este pus pe masina si pare sa fie ok,pe scara 20 k =4.25

ceva idei?

Link to comment
Share on other sites

am revenit

am masurat de dimineata daca imi vine curent la pompa.m-a ajutat un prieten.am pus pompa pe direct la baterie si imi arata 12.3 V,atat imi indica si bateria ca are,dar,dupa vreo 10 s,scadea voltajul la 3V.

am incercat sa o pornesc si cu pompa legata pe direct,nu a mers.

am mai masurat urmatoarele:

-pinii 80/81 de la mufa care intra in calculator,pe scara 20 k =6.76(cu senzorul actual dupa masina)

-pinii 80/81 de la mufa care intra in calculator pe scara 20 k ,dar,cu mufa scoasa de la senzorul dupa masina si cu alt senzor mufat(bineinteles tot senzor de temperatura) =5.76

-am masurat senzorul care nu este pus pe masina si pare sa fie ok,pe scara 20 k =4.25

ceva idei?

 

 

salut.

aici pun un raspuns al utilizatorului bartro2,cred ca de anul trecut

''Am dat o cautare dupa cod de senzor si pe pagina de la al padrino imi apara:Senzor temperatura lichid racireCuloare carcasa: negru<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Dimensiune filet: M12x1,5<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Gama de temp.: 25 °C<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Gama de temp.: 80 °C<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Rezistenta electrica: 2252 Ohm<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Rezistenta electrica: 283 Ohm<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Deduc ca valoare la 25C e 2252Ohm si la 80C e 283Ohm. Bine, probabil cu marga de eroare. vezi cat zice al tau si la ce temperatura, aproximativ.''<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">

eu am gasit pe un senzorul pe care il am de rezerva, pe scara 20 k,valoarea de 4.25.darnu inteleg cum se face transformarea :(

si am pornit-o la fel,am scos mufa de la senzorul de temperatura,am pus senzorul asta,l-am bagat intr-o cana cu apa fierbinte si a pornit la sfert.

dar,relantiul nu mai era aproape de 100,era ca si cum motorul era cald,aproape de 650 rpm,cand am scos senzorul si am pus mufa pe senzorul dupa chiulasa,imediat a crescut relantiul,semn,ca si senzorul dupa masina e bun,a vazut temperatura lichiduluide racire,si i-a spus calculatorului,mai da-i putina benzina ca e rece.

asa gandesc eu.

Edited by cosmin28
Link to comment
Share on other sites

salut.

aici pun un raspuns al utilizatorului bartro2,cred ca de anul trecut

''Am dat o cautare dupa cod de senzor si pe pagina de la al padrino imi apara:Senzor temperatura lichid racireCuloare carcasa: negru<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Dimensiune filet: M12x1,5<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Gama de temp.: 25 °C<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Gama de temp.: 80 °C<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Rezistenta electrica: 2252 Ohm<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Rezistenta electrica: 283 Ohm<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);"><br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">Deduc ca valoare la 25C e 2252Ohm si la 80C e 283Ohm. Bine, probabil cu marga de eroare. vezi cat zice al tau si la ce temperatura, aproximativ.''<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19px; background-color: rgb(250, 251, 252);">

eu am gasit pe un senzorul pe care il am de rezerva, pe scara 20 k,valoarea de 4.25.darnu inteleg cum se face transformarea :(

si am pornit-o la fel,am scos mufa de la senzorul de temperatura,am pus senzorul asta,l-am bagat intr-o cana cu apa fierbinte si a pornit la sfert.

dar,relantiul nu mai era aproape de 100,era ca si cum motorul era cald,aproape de 650 rpm,cand am scos senzorul si am pus mufa pe senzorul dupa chiulasa,imediat a crescut relantiul,semn,ca si senzorul dupa masina e bun,a vazut temperatura lichiduluide racire,si i-a spus calculatorului,mai da-i putina benzina ca e rece.

asa gandesc eu.

 

azi am luat un manometru din artsani,din ala ieftin,13 lei,cu un T si 2 niple,l-am pus pe rampa ,unde intra furtunul de alimentare,si am pornit-o(bineinteles inainte sa fac asta,am pornit-o dupa nenumarate chinuri si nervi),nu mai intru in detalii ca o sa ajung la balamuc cu masina asta.in fine,am pornit-o cu manometrul pus si am obs urmatoarele:

la pornire se ducea presiunea in 3 bar si apoi scadea in 2.5 si ramanea acolo,in accelerare usoara,scadea,pana pe la 2.2-2.3 bar,lucru normal dealtfel sa scada presiunea.la sprit,imi crestea la 3 bar.

o cantitate de benzina in jur de 1-1.5 litri,ceea ce a si facut.

acum,concluzia,din ce am mai citit,stiam ca injectoarele se deschid la o presiune de 3-3.5 bar.sa fie oare manometrul nu prea bun?

iar daca este bun,de ce imi porneste la cald,iar la rece nu,exceptand chestia ca presiunea in rampa este aceeasi.ar fi trebuit sa nu imi porneasca nici la cald(adica nu motorul cald,ci temperaturi mai ridicate)

nu mai inteleg nimic.

poate mai vine cineva cu ceva sfaturi si idei.

eu mai ma gandeam sa ii anulez EWS-ul.stiam ca este in compartimentul din torpedou,asta dupa ce il dai jos,dar nu l-am gasit acolo.

osa incerc maine sa vad daca este in partea stanga.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.