Jump to content

Nu baga caldura BMW e46 316i 1.9


Recommended Posts

Nu ai luat nimic ciudat,din pct de vedere al problemei asteia pur si simplu ala care ti-a vandut-o ia pus panou cu climatronic ca daca avea ac manual dadea destul de urat in bord si o vindea ceva mai greu

 

iti merge doar la picioare si la parbriz pt ca atunci cand a fost scos panoul de ac butonul era in pozitia parbriz si picioare. daca ii pui panoul ac la loc, selectezi sa bage aer pe alta parte, bagi la loc climatronicul si o sa bage pe unde ai selectat :)).Eu nu am avut ac manual ce zic eu e din ce am citit pe forum ca multi au avut problema asta.

cert e ca masina ta a iesit cu ac manual din fabrica,

 

 

Aha...e bine de stiut treaba asta cu "cand a fost scos panoul de ac butonul era in pozitia parbriz si picioare. daca ii pui panoul ac la loc, selectezi sa bage aer pe alta parte, bagi la loc climatronicul si o sa bage pe unde ai selectat :))"

 

Am un pireten cu parc de dezmembrari de E46 si o sa il rog sa imi imprumute acel controler...

zi-mi te rog daca unitatea de climatizare/ac se scoate usor de acolo....cat de dificil este sa fac operatiunea asta?

 

Merci mult de tot pt sfat!

Link to comment
Share on other sites

Cum sangele fierbe in mine din cauza acestei probleme....nu am putut sa stau locului asa ca la -1 grad de la Craiova....am iesit in fata blocului si am incercat sa desfac controlerul sa vad ce si cum este pe acolo....

 

Ei bine am scos casetofonul si am inpins pur si simplu in controleru digital de la climatizare si a sarit ca ars de acolo...so...nu era greu...(ghici mici am luato)

 

Nu am vazut nici un fel de cablu, de aici ma gandesc ca nici controlerul cu butoane de aragaz nu avea....

 

Sunt totusi nelamurit cum e posibil ca pe la picioare si parbirz sa bage aer cald....si prin mijloc sa sufle aer rece.....??????!!!!!

 

Sunt ceva clapete prin interior care distribuie aerul sau ce? ca rau ma gadila treaba asta....

Link to comment
Share on other sites

Intrebare:

 

Cat de dificil se ajunge la acea clapeta care este comandata prin cablul din mijlocul aerisirilor de pe bord? Cei care au desfacut in zona asta...

 

Astazi voi merge sa iau un controler de AC sa vad care este povestea cu acesta....si daca tot ma apuc, zic sa incerc sa ajung si in zona aceste clapete care ma sacaie....

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Rezultatul de azi :)

 

Incercai si varianta cu butoanele (de aragaz)...intr-adevar singura chestie pe care nu o face in comparatie cu cel digital este distributia aerului...

oricum Rezultatul....0 baga aer cald la fel...picioare si parbriz...si se incalzeste mai tare atunci cand urca turatia...

 

Ziceti-mi un sfat...ce sa mai verific...alte electrovalve ceva/radiator din bord...pe unde vin exact furtunele de tur si retur?

 

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Inca nu am dezlusit problema cu caldura...

Baga doar cand vrea ea...si baga mai multa daca "ii dau morti" :D

 

Credeti ca are vreo legatura piesa cu tepi (final stage unit)?

Pentru ca de cand am luat masina, are momente cand ventilatorul merge in suturi /\/\/\/\/\/\ ceva de genul...dar foarte repede...ca si cum as schimba de pe o treapta pe alta....insa daca o duc pe maxim si cobor isi revine.....

Link to comment
Share on other sites

hey toata lumea de pe aici pare ca e la gratare chestii...doar eu sunt bolnav cu masinile....

 

mai eliminai azi o posibila cauza...

desfacui torpedoul ca sa ajung la faimoasa aeroterma cu tot ce tine de ea, pentru a verifica daca acele clapete functoneaza...

ei bine cand dau drumul la caldura, incep sa se miste vreo 3/4 rotite, semn ca functioneaza. daca setam 16 grade, se misca o roata mare, daca urcam temp, urca o data cu scara temperaturii...semn ca e ok..

daca tot desfacui, hai sa vad ce e cu clapeta pt aer la mijlocul bordului...unde am avut surpriza sa o gasesc deranjata de la locul ei, semn ca pe cald cursa ramanea la jumate. Ca un merster (mitica) ce sunt, imi bagai nasul si o pusei la loc asa cum ar fi trebuit...iar acum cursa merge bine si pe cald si pe rece...(clapeta face cursa totala

Pun contactul, dau la automat, fac doua trei ture prin cartier si ghici ce.....am aer cald (caldut) si pe la mijlocul bordului....insa...tot nu baga cum ar trebuii....

Aerul vine calai...desi apa este la 90 grade...iar daca o turez tinde sa se incalzeasca usor spre cald...insa tot nu cum ar trebuii.

 

O sa incerc tot azi sa iau acea piesa cu tzepi de la dezmembrari sa o schimb ca tot am torpedoul dat jos...

Si daca nici asta nu e...o sa anulez prima data acea electrovalva...poate nu deschide total, ci doar partial, si impinge apa in radiator doar atunci cand creste turatia la pompa de apa si trece prin ea....

 

Nu stiu ce sa mai fac cu ea...inghet de frig cand plec la drum si sunt grade cu minus :(

Link to comment
Share on other sites

Azi la un test cu INPA mi-a gasit urmatuarele erori:

 

Ventilation Flap Motor

Error frequency: 255

Open Circuit

Error Present

 

Footwell Flap Motor

Error frequency: 255

Open Circuit

Error Present

 

V-am atasat si o poza cu screen-ul din Inpa....

 

Ceva sfaturi va rog!

Bossule... piesa cu tepi (regulatorul de trepte de la clima) nu are cum sa fie stricat daca iti baga aer rece. Am impresia ca tu ai aeroterma infundata partial... de aceea iti baga caldut cand turezi motorul.

Asa facea si la mine. Baga 3 litri de otet de muraturi si 3 litri de apa distilata in instalatie dupa ce o golesti complet si mergi cu ea o zi... ai sa vezi cata mamaliga iese din vasul de expansiune... Mergi cu otetul pana se curata complet. Apoi vei sta ca mine in tricou in masina ;)

Link to comment
Share on other sites

Bossule... piesa cu tepi (regulatorul de trepte de la clima) nu are cum sa fie stricat daca iti baga aer rece. Am impresia ca tu ai aeroterma infundata partial... de aceea iti baga caldut cand turezi motorul.

Asa facea si la mine. Baga 3 litri de otet de muraturi si 3 litri de apa distilata in instalatie dupa ce o golesti complet si mergi cu ea o zi... ai sa vezi cata mamaliga iese din vasul de expansiune... Mergi cu otetul pana se curata complet. Apoi vei sta ca mine in tricou in masina ;)

 

M-am gandit la piesa cu tzepi pentru ca Ventilatorul are momente cand merge in suturi...creste si scade viteza repede, singur fara sa apas vreun buton.

 

M-am gandit si eu la faza cu Otzetul...o sa o fac abia dupa ce voi anula electrovalva (asta ca sa o elimin definitiv din schema)...

Merci de raspuns! o idee buna!

Link to comment
Share on other sites

Caut acul in carul cu fan....si pe 31 Decembrie....

 

Azi observai o chestie, dupa 2-3 min de relanti, cand accelerez scade acul de temperatura?! este normal sa faca asa...sau in final problema sa vina de la nenorocitul de termostat?

 

Am atasat si un filmulet...

Luati punct de reper simbolul de temperatura din mijlocul indicatorului pentru a vedea scaderea temperaturii.

 

 

Va urez un an plin de Sanatate, bucurii si impliniri alaturi de cei dragi!

 

And don't forget to drive safe!

Link to comment
Share on other sites

Multi dintre voi or sa zica ca era la jumate si a deschis termostatul si deaia a scazut...dar am facut acelasi test si cand apa era putin peste linia albastra, si la fel face, poate chiar mai dramatic un pic....

 

In fine...

Credeti ca daca scot termostatul, imi pot da seama daca este blocat....sa il fierb?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Azi am verificat si electrovalva...am pus-o pe direct, insa s-e comporta la fel...

Electrovalva pare sa lucreze in parametrii iptimi, am verificato prin metoda "suflatului"

 

Deci Raman tot la varianta Termostatului.

 

Acum insa va intreb....N42 are un singur termostat? sau are ca si alte modele 2 ?

 

Sanatate!

Link to comment
Share on other sites

da

 

Merci XXL, pe 15 cand iau banii..fac operatiunea asta....sper sa ma descurc singur si sa nu fie nevoie sa ma duc la service pentru schimbarea termostatului (nenorocit)

 

Candyman, la mine a fost de la acea tija de la mijloc (albastru/rosu)

Insa faptul ca iti baga pe o parte rece si pe alta cald....cred ca este din tubulatura din bord....calpete ceva pe acolo, eu m-am lamurit, pana nu desfaci nu vei sti, si nimeni nu te va putea ajuta pe forum....asa ca...multa bafta.

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este la voi, dar va rog sa imi ziceti parerea voastra....

 

Aseara dupa ce am plecat la serviciu, am parcurs appx 9km prin oras (intersectii, semafoare chestii) si abia dupa acesti 9km parcursi, apa mi-a ajuns la jumate.

 

Credeti ca este mult? sau e normal....

Mie mi se pare totusi mult....

Link to comment
Share on other sites

si mie mi se pare mult, dar in cat timp ai facut astia 9km?

oricum pare mult ca zilele astea e si destul de cald afara.

 

Pai ce sa zic...trafic normal (Craiova), pana la destinatie am prins 2 semafoare cu rosu, la unul am stat cam 1 min iar cel de-al doilea nu am oprit bine ca s-a facut verde iar in rest, trafic normal...

Ora la care am parcurs cei 9KM - Undeva in jurul orei 17:00

 

Am zis si eu ca este mult, pentru ca la masina pe care am avut-o inainte (golf 4), cand plecam de la serviciu repede se ridica peste liniile albastre, pe cand la asta, trece ceva vreme...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o problema la masina mea e46 318i din 2002.Acum 3 zile am pornit masina la -5 grade si am lasat-o sa se incalzeasca cat dadeam la zapada si cand sa intru in masina dupa 30 de min. nu era deloc cald inauntru ,apa era la jumatate ,sufla numai aer rece .Am mai butonat pe la clima si dupa 5 min a inceput sa bage caldura singura.A doua zi la fel, aceeasi poveste ,tot dupa vreo 35-40 de min.baga caldura.in seara asta nu a mai vrut deloc.Pe auto la 32 de grade sta la treapta cea mai mica cubtoate ca motorul e fierbinte.Valva si pompa sunt verificate ,la valva am schimbat garnitura ca era mancata ,pompa merge,antigel am si e aerisita instalatia.piesa cu tepi nu are treaba ca baga aer.Pe tester am o singura eroare aceea de la senzorul AUC .L-am curatat si dupa 1min a inceput sa bage caldura.

Are vreo legatura senzorul AUC sa nu mai bage cald in masina?

E posibil sa fie infundat caloriferul si sa functioneze cand si cand?

De ce pe auto nu se mareste turatia ventilatorului daca motorul e cald?Are vreun senzor de temperatura pe calorifer sau isi ia informatia din motor ca sa porneasca ventilatorul mai tare numai in momentul cand simte caldura?

Treaba asta se intampla numai cand sunt sub 0 grade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.