Jump to content

Turbo pe 535i e34 sau 735i e32


ionutz_ng

Recommended Posts

Da-o-n ma-sa cu acceleratia ei cu tot. Nu stau sa masor timpi de 0-100 :)

Masina merge ok, cand o sa vreau ceva mai puternic incerc sa-mi cumpar desi parca e rau si cu impozitul la asta dar sa am una mai mare.

Ma tot manca sa-mi iau un 750 dar am ajuns la concluzia ca eram cel mai mare retard alive daca faceam pasul asta. Bine ca m-am ponderat.

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

740i si 750i au cam acelasi demaraj.Motorul de pe 750i este unul de tehnologie invechita avand doar 2 valve/piston,asa cum erau cele din anii 80.In plus am inteles ca ultimile doua pistoane (dinspre parbriz) se cam supraincalzesc si nu dau randament maxim.Mai adaugand si masa mare a masinii,se ajune ca un 750i chiar are acelasi demaraj cu 740i insa cu pretul unui consum simtitor mai mare.Atunci va intreb....de ce ati alege 750i si nu 740i?

 

 

In acest filmuet se filmeaza din 750i.

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Credeam ca e mai mare diferenta , cu 750i am mers , cu 740i nu , de aia ma gandeam la 750i.Chiar imi zicea un prieten ca a mers cu 760i E65 si e diferenta de la cer la pamant fata de E38 , ma gandeam ca exagereaza dar si din ce zici tu cred ca asa e.
Link to comment
Share on other sites

degeaba va agitati cu 0-100 si la seria 7. v8 v12 se vad la viteze de peste 100, te baga in scaun si la 140 .

V12 e un motor mult mai rafinat, si iar.. se vede la peste 100 km/h.

Si e din unul din cele mai fiabile motoare facute de BMW.

consumul extern e surprinzator de scazut la ambele.

in oras te rup.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce vorbim aici.

 

un seria sapte, oricare model ar fi, n a fost gandit pentru timpi pe 0-100,smucituri la plecare si alte prostii

 

de fapt la astea mai noi nici nu ti prea permit sistemele sa smucesti nimic

 

un serie 7 se refera la altceva.

 

nu poti cere performante de supersportive la o balena de 2 tone.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce vorbim aici.

 

un seria sapte, oricare model ar fi, n a fost gandit pentru timpi pe 0-100,smucituri la plecare si alte prostii

 

de fapt la astea mai noi nici nu ti prea permit sistemele sa smucesti nimic

 

un serie 7 se refera la altceva.

 

nu poti cere performante de supersportive la o balena de 2 tone.

 

Cam la chestia asta ma gandeam eu cand am zis ca nu stau sa masor 0-100. Chiar nu imi dau seama ce rost ar avea. Masina e facuta pentru liniste nu pentru palpitatii.

Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar asa ba chiar as putea spune ca bmw mi-a cam dat dreptate cand am reprosat ca am prima treapta prea lunga si senzatia cand pleci de pe loc este ca si cum ai pleca cu a doua.Astfel,incepand cu modelul e65 treptele antaia sunt mult mai scurte fata de e38 (pt motorizari comparabile)!Daca pe masina mea 740i e38,in prima treapta la 4000 de ture am 44km/h, un e65 745i are doar 30km/h! Asta inseamna o treapta antaia de 1,5 ori mai scurta la e65,sa nu vb ca are si cuplu mai mare.Sunt convins ca e65 745i este brutal la plecarea de pe loc.Pt cine vrea sa verifice,poate cauta pe youtube 0-100 cu e38 740i si cu 745i e65 si sa puna pauza cand turometrul atinge 4000 ture in prima treapta.
Link to comment
Share on other sites

Deci Honda civic vtec e caruta? Ai idee cât de putine BMW uri stau lângă el?

 

 

Caruta gen . Hahhahha mă voi aveți impresia ca BMW e totul? Sa vedeți Honda la 1.6 care scoate 140 de cai in 1990 si sa spuneti ca fac carute e cel puțin Ignoranta.

 

Sau pt mai multe lamuriri

 

 

Japonezi dau clasa europenilor la mașini de racing. Unde mai pui ca au cilindree mică la putere mare. Dacă mai pui ca sunt si mult mai ieftine si ca mașinile Stock vin pe stageuri de tuning nu poți sa le ignori. E adevărat ca nici o pitipoanca nu a auzit de civic dar asta e alta poveste

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma refer strict la motor.Eu vreau mai multe de la o masina.Vreau sa imi ofere si ceva confort,lux,frumusete.Nu merg cu orice coaja inestetica care face suta in 4 secunde.Imi plac mercedes si bmw pt stilul designului si tractiunea spate.Imi plac masinile cu interioare atragatoare,cu multe luminite,butonase (e piticul meu de pe creier, de asta pe mine de ex nu prea ma atrage e60-ul,prefer e39 all the way,sau rivalul w211 mai ales cu navi mare,ventilatie in scaun,multe luminite,butonase si optiuni :)) ).

Masinile japoneze au un design interior neslefuit,in neconcordanta cu gusturile mele.Plastice parca poleite,lucioase.Asiaticii au un stil de a vedea frumosul altfel decat noi (caucazienii).

Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar asa ba chiar as putea spune ca bmw mi-a cam dat dreptate cand am reprosat ca am prima treapta prea lunga si senzatia cand pleci de pe loc este ca si cum ai pleca cu a doua.Astfel,incepand cu modelul e65 treptele antaia sunt mult mai scurte fata de e38 (pt motorizari comparabile)!Daca pe masina mea 740i e38,in prima treapta la 4000 de ture am 44km/h, un e65 745i are doar 30km/h! Asta inseamna o treapta antaia de 1,5 ori mai scurta la e65,sa nu vb ca are si cuplu mai mare.Sunt convins ca e65 745i este brutal la plecarea de pe loc.Pt cine vrea sa verifice,poate cauta pe youtube 0-100 cu e38 740i si cu 745i e65 si sa puna pauza cand turometrul atinge 4000 ture in prima treapta.

 

 

M-am gandit sa pun unul de 728i.Va mai scurta cu vreo 10% fiecare viteza.La 4000 ture in prima treapta as avea 40 km/h in loc de 44,dar probabil si consum mai mare la drumuri lungi.Dar poate ca nu se merita..mai vad.

 

 

Sau un tico turbo...serios vb imi plac masinile nu carutzele.

 

E trist , e foarte trist la cum pui problema !

 

 

Deci Honda civic vtec e caruta? Ai idee cât de putine BMW uri stau lângĂŁ el? http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWkCaruta gen . Hahhahha mĂŁ voi aveți impresia ca BMW e totul? Sa vedeți Honda la 1.6 care scoate 140 de cai in 1990 si sa spuneti ca fac carute e cel puțin Ignoranta.Sau pt mai multe lamuririhttp://www.youtube.com/watch?v=Odht3eLEBvkJaponezi dau clasa europenilor la mașini de racing. Unde mai pui ca au cilindree micĂŁ la putere mare. DacĂŁ mai pui ca sunt si mult mai ieftine si ca mașinile Stock vin pe stageuri de tuning nu poți sa le ignori. E adevĂŁrat ca nici o pitipoanca nu a auzit de civic dar asta e alta poveste

 

Singurele civicuri [ de altfel , orice honda produsa ] care nu sunt considerate carute , sunt doar cele dotate cu motoarele VTEC gen 1.6 de 160 de cai ,2.2 de pe acord type R , sau 2.0 de 200 respectiv 240 de cai [ astea sunt motoarele cu potential la honda ] care au facut istorie si inca fac , asta si datorita faptului ca au greutate mica in comparatie cu alte marci. Si daca tot spui ca japonezii dau clasa europenilor la motoarele de genul de ce mereu au fost detronate de golf [ la clasa compacta ] , bmw la clasa medie etc? Singurul model care a stat in fata majoritatii a fost S2000. Vorbim strict de honda , toyota [ motoarele JZ ] , nissan [ RB urile si "DET" urile ] au mai mult potential la capitolul asta si aici da , ai dreptate oarecum !

 

 

Eu nu ma refer strict la motor.Eu vreau mai multe de la o masina.Vreau sa imi ofere si ceva confort,lux,frumusete.Nu merg cu orice coaja inestetica care face suta in 4 secunde.Imi plac mercedes si bmw pt stilul designului si tractiunea spate.Imi plac masinile cu interioare atragatoare,cu multe luminite,butonase (e piticul meu de pe creier, de asta pe mine de ex nu prea ma atrage e60-ul,prefer e39 all the way,sau rivalul w211 mai ales cu navi mare,ventilatie in scaun,multe luminite,butonase si optiuni :)) ).Masinile japoneze au un design interior neslefuit,in neconcordanta cu gusturile mele.Plastice parca poleite,lucioase.Asiaticii au un stil de a vedea frumosul altfel decat noi (caucazienii).

 

Nu poti avea absolut orice de la o masina anume [ de asta exista compromisurile ] . Spui ca ai 740i si tu iti faci griji de consum si acceleratie? ti ai gresit modelul clar ! e38 e o "balena" si tu sustii ca ai scos 6.6 sec la 0-100? nu te cred in VECI ! vrei sa vezi timpii reali ? atunci ia un device dedicat pentru asa ceva si fa testele. Ca sa faci din e38 o masina cu valente sportive , ai nevoie de mai mult decat un chip [ il recomand pe catalin WPP , el stie cel mai bine ce trebuie la motorele de bmw ], ai nevoie de o suspensie buna , ai nevoie de un motor in mintile lui , ai nevoie de o cutie manuala [ da a existat si 740i manual in 6 trepte ] si se pot face conversii de genul ! daca vrei sa misti aproape cele 2 tone ai nevoie de o conversie turbo , dar fara 3000 de euro aprox nici sa nu te gandesti la asa ceva. Optiunile care le ai se rezuma doar la bugetul care esti dispus sa il cheltui pe masina ! Treaba cu diferential de 728i nu iti recomand [ e posibil sa crape ]

Link to comment
Share on other sites

E trist , e foarte trist la cum pui problema !

 

 

Nu poti avea absolut orice de la o masina anume [ de asta exista compromisurile ] . Spui ca ai 740i si tu iti faci griji de consum si acceleratie? ti ai gresit modelul clar ! e38 e o "balena" si tu sustii ca ai scos 6.6 sec la 0-100? nu te cred in VECI ! vrei sa vezi timpii reali ? atunci ia un device dedicat pentru asa ceva si fa testele. Ca sa faci din e38 o masina cu valente sportive , ai nevoie de mai mult decat un chip [ il recomand pe catalin WPP , el stie cel mai bine ce trebuie la motorele de bmw ], ai nevoie de o suspensie buna , ai nevoie de un motor in mintile lui , ai nevoie de o cutie manuala [ da a existat si 740i manual in 6 trepte ] si se pot face conversii de genul ! daca vrei sa misti aproape cele 2 tone ai nevoie de o conversie turbo , dar fara 3000 de euro aprox nici sa nu te gandesti la asa ceva. Optiunile care le ai se rezuma doar la bugetul care esti dispus sa il cheltui pe masina ! Treaba cu diferential de 728i nu iti recomand [ e posibil sa crape ]

F posibil sa crape. Cat despre bugetul de 3000 euro eu personal il gasesc mic. Eu am vrut sa fac un 525i sau 325 turbo. Am pus totul pe hartie cu un mecanic ( care mai facuse cateva astfel de motoare) si cu totul ajungeam la vreo 4000 5000 euro. Aici ma refer ca sa fie si o masina sigura nu doar rapida si destul de fiabila( nu ii dai roata din 1000 in 1000 de km). Trebuie alte supape, alti cuzineti, alte biele, alte pistoane, alta admisie , alta evacuare ( sa suporte turbina) intercooler, trasee pentru turbina, modificare racire (alt radiator de antigel), ambreiaj racing , alte injectoare, volanta modificata (optional), alt sistem de franare , suspensie. Toate enumerate mai sus trebuie sa fie noi si de calitate si au preturi destul de mari. Toate calculele mele erau facute pentru un motor l6 nu pentru un v8.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Bine gandit malasorte , eu am zis 3000 asa finut , ca ai nevoie de un ambreiaj bun , un turbo pe masura si de firma buna , stand alone care numai ala costa minim 1200-1500 de euro , bujii , interccooler , tevaraie , coturi siliconice , senzor wide O2, senzor MAP , ceasuri de monitorizare + alte maruntisuri !

 

 

PS : orice motor de bmw suporta o presiune de minim 0.5-0.7 fara sa iti faci griji ca distrugi internele stock ! ce spui tu acolo deja sari de pregul unui 400 de cai sanatosi pe motorul respectiv !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Bine gandit malasorte , eu am zis 3000 asa finut , ca ai nevoie de un ambreiaj bun , un turbo pe masura si de firma buna , stand alone care numai ala costa minim 1200-1500 de euro , bujii , interccooler , tevaraie , coturi siliconice , senzor wide O2, senzor MAP , ceasuri de monitorizare + alte maruntisuri !

Da si in plus e38 nu e o masina cu valente de racheta. mi se pare ciudatel sa modifici o astfel de masina sa rupa asfaltul. Eu personal am condus o alpina e38 ( la zalau , am vrut sa o cumpar m am razgandit cand mi am dat seama ca avea consum cat unul din tirurile pe care le detineam) si iti pot spune ca e misto senzatia sa ai 400 de cai pe o balena darrrr nu este atat de violenta la plecarea dupa loc ca un seria 3 cu 250 de cai.

Seria 7 este o limuzina si daca o faci pentru liniute vei face o strutzo camila.

ps eu vroiam sa sar de 400 de cai :p . Daca tot faceam ceva sa fie bine ( ca sa nu fie rau)

pss la e38 ca sa smuceasca la plecarea dupa loc ii trebuie vreo 500 600 de cai frumosi

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Aveti voi dreptate in mare insa eu nu vreau chiar ce ati cugetat mai sus.

Sunt de acord ca trebuie un buget nebunesc de mare sa pui turbo "ca la carte".Asta in cazul de mai sus pe un motor slabutz cum e 2.5 pt care e nevoie sa ii cresti semnificativ puterea sa se simta ceva si trebuiesc schimbate mai toate prin el sa reziste si sa dea randament.F corect.Cand vine insa vb de motorul meu care deja are multicica putere,eu pot opta pt un compromis sa ii cresc puterea doar cu un 20-25%.In ac situatie nu mai e nevoie de asa multe schimbari.As optine un 340 cp si cuplu vreo 520Nm absolut multumitor.Nu vreau racheta dar nici sa nu fie in stare sa se dea de fund pe loc cand sunt prea comod sa fac intoarcerea din 3 miscari.

E cam tot ce vreau.Sa aiba doar atata putere incat cand vreau sa piarda aderenta sa o faca instant.

Cat despre "nu ma crezi in veci ca am scoc 6,6 sec" cam asa e.Am postat video ul dar e pe undeva pe la 6.9-7 sec.Oricum f bine pt o masina din 97 toamna.Masina e adusa de mine din De dupa ce am vazut pe aici vreo 6-7 exemplare, toate jalnice.Eu personal nu am mai vazut de f mult timp o masina de vanzare in Ro care sa fie mai veche de anul 2000 si sa scoata timpi macar apropiati de cei din datale tehnice.Ma saturasem sa vad "bolizi" cu 300cp pe talon si cu vreo 150 reali cand o conduceam.Contraziceti-ma va rog si aratati-mi una acum de vanzare care sa aiba caii din talon.:)

 

Am uitat sa adaug.Pt scopul meu ar fi indicat un kompresor si nu turbina.Tot ce vreau e cuplu de jos de tot,de la ralanti daca se poate.

De asem nu vreau cutie manuala.Cutia manuala o gasesc f fun pe motorizari mai mici.Aici, deja e depasita pt gusturile mele unde prefer sa o tin pe tiptronic si sa plece in fractiunea 1 de sec cand am atins pedala.

 

Dar f probabil o simpla remapare si un diferential de 2.8 ar putea sa faca tanculetul sa se dea de poponet cand vreau sa transform intoarcerea din 3 miscari intr-una simpla "in semicerc".

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Aveti voi dreptate in mare insa eu nu vreau chiar ce ati cugetat mai sus.Sunt de acord ca trebuie un buget nebunesc de mare sa pui turbo "ca la carte".Asta in cazul de mai sus pe un motor slabutz cum e 2.5 pt care e nevoie sa ii cresti semnificativ puterea sa se simta ceva si trebuiesc schimbate mai toate prin el sa reziste si sa dea randament.F corect.Cand vine insa vb de motorul meu care deja are multicica putere,eu pot opta pt un compromis sa ii cresc puterea doar cu un 20-25%.In ac situatie nu mai e nevoie de asa multe schimbari.As optine un 340 cp si cuplu vreo 520Nm absolut multumitor.Nu vreau racheta dar nici sa nu fie in stare sa se dea de fund pe loc cand sunt prea comod sa fac intoarcerea din 3 miscari.E cam tot ce vreau.Sa aiba doar atata putere incat cand vreau sa piarda aderenta sa o faca instant.Cat despre "nu ma crezi in veci ca am scoc 6,6 sec" cam asa e.Am postat video ul dar e pe undeva pe la 6.9-7 sec.Oricum f bine pt o masina sin 97 toamna.Masina e adusa de mine din De dupa ce am vazut pe aici vreo 6-7 exemplare, toate jalnice.Eu personal nu am mai vazut de f mult timp o masina de vanzare in Ro care sa fie mai veche de anul 2000 si sa scoata timpi macar apropiati de cei din datale tehnice.Ma saturasem sa vad "bolizi" cu 300cp pe talon si cu vreo 150 reali la roata.Contraziceti-ma va rog si aratati-mi una acum de vanzare care sa aiba caii din talon.:)

 

 

Amice hai sa fim realisti si sa nu ne mai imbatam cu apa rece : 7 secunde scotea cand era masina noua [ stock ] sau in perioada ei de viata buna , sa scoti 340 de cai dintr un motor ce avea de fabrica 286 si acum dupa atata amar de timp au mai murit cativa , e mai greu si nu rezolvi doar cu un chip [ acolo ai castig maxim de 20 cai pentru motorul tau ...mai ai de papat pana sa ajungi la 340 si daca tot vrei sa iti dovedesc ca inca visezi mult si bine , du masina in starea actuala si fa un dyno sa te convingi singur cati cai mai ai tu din cei 286 declarati la inceputul vietii masinii ! iti zic eu ca daca mai ai 250-260 maxim sa zici sarumana , deci daca vorbim de realitate , ai avea nevoie de un castig de putere de 70 de cai aprox ca sa aduci masina unde ti ai propus , sa modifici un motor aspirat inseamna multi bani investiti ca sa atingi targetul propus de tine , e mai usor si mai "ieftin" cu o configuratie turbo ... tot nu ma crezi? iti dau un exemplu : se ia una bucata bmw e36 coupe si un motor m52b28 si a reusit sa "distruga" un 2.0 tfsi de +300 de cai

 

http://www.youtube.com/watch?v=bz4kFwAbeO4

 

Intreabal pe om sa vezi cat a investit in motorul ala [ e aspirat ]

 

Zici ca nu ai mai vazut masini sub 2000 care sa mai aibe caii de fabrica macar? te inseli amarnic , sunt atatea exemple cu motoare sub anul 2000 care sunt in mintile lor si peste.....

 

Cand ai sa reusesti tu sa intorci septarul dintr o singura manevra [ asa cum poti face cu orice alta masina cu tractiune spate si blocant ] , eu personal vin si iti pun pe masa 500 de euro !

 

Ce vrei tu , presupune sa ai blocant pe masina [ ei sa te vad eu daca te tine buzunarul sa dai minim 700 de euro pe un blocant ]

 

 

Da , pentru dayli use e mai recomandat un kompressor [ de asta am ales si eu varianta asta pe IS ul meu ].... de ce iti zic toate astea? pentru ca stiu exact ce presupune o astfel de operatiune , e usor sa dai din gura , dar cand te apuci de treaba , lucrurile se complica , pe toate partile si nu e usor sa o scoti la capat nici cu banii si nici cu rezultatele !

 

 

Pe mine ma convingi de acceleratia masinii folosind un dispozitiv gen racelogic nu venind cu filmulete de pe youtube sau facute de tine personal , ca si ceasurile alea nu indica corect !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ai scos tu astea.Incearca sa citesti mai atent ce scriu.

 

1.NU am afirmat nici ca masina mea mai are acum 286 cp cum nici noua poate nu avea,stiu si eu ca tot vreo 250-260 mai are la roata la fel cum nici noua nu avea 286 cp la roata.

Afirm doar ca masina mea fata de una noua are foarte putini cai pierduti tinand cont de acele 7 secunde (asa cum sunt ele pe bord).O masina noua cate secunde crezi ca ar fi scos pe acel bord?6 secunde cumva?In nici un caz!Tot pe undeva pe aici in cel mai bun caz vreo 6,8 sec.Asta e dovada ca masina mea NU are multi cai pierduti fata de momentul cand a iesit din fabrica.

 

2.NU am afirmat nici ca prin remapare o duc la 340 cp.De unde le scoti?Am spus ca doar cu un kompressor fara interne schimbate o duc la 340 cp DAR, poate ca nu va fi nevoie de asta si doar o simpla remapare (care va creste doar cu vreo 8 maxim 10% puterea) si un diferential de 2.8 vor fi necesare pt a o invarti pe loc.

A O INVARTI PE LOC PE USCAT!Pt ca pe asfalt putin umed sau pe piatra cubica se invarte foarte usor si ai pierde acum pe loc aia 500 de euro.Nu te mai arunca in afirmatii de astea cu bani.M-am invartit cu ea pana acum doar ca "nu o ia asa de repede" din prima cand e perfect uscat pe jos.Orice masina cu tractiune spate si cu ceva putere se poate roti de fund,hai sa fim seriosi,dar nu pierde aderenta instant ci are nevoie de spatiu putin mai mare initial.Tu ce masina ai?Daca e tractiune spate, nu te-ai dat niciodata de fund cu ea?!?

Uite aici un link cu un 740i cu diferential cum am eu.

 

 

E nevoie sa fac si eu un filmulet cu a mea?

 

P.S. Nu sunt un mare fan al schmelor gen cauciucuri arse,pt ca nu vreau sa-mi distrug masina si cutia.Doar ca se intampla cateodata (f rar) sa am nevoie sa ma intorc instant.Cu mercedesul E420 reuseam fara probleme,si mercedesul chiar ca nu are nu stiu de care diferential.

 

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde ai scos tu astea.Incearca sa citesti mai atent ce scriu.1.NU am afirmat nici ca masina mea mai are acum 286 cp cum nici noua poate nu avea,stiu si eu ca tot vreo 250-260 mai are la roata la fel cum nici noua nu avea 286 cp la roata.Afirm doar ca masina mea fata de una noua are foarte putini cai pierduti tinand cont de acele 7 secunde (asa cum sunt ele pe bord).O masina noua cate secunde crezi ca ar fi scos pe acel bord?6 secunde cumva?In nici un caz!Tot pe undeva pe aici in cel mai bun caz vreo 6,8 sec.Asta e dovada ca masina mea NU are multi cai pierduti fata de momentul cand a iesit din fabrica.2.NU am afirmat nici ca prin remapare o duc la 340 cp.De unde le scoti?Am spus ca doar cu un kompressor fara interne schimbate o duc la 340 cp DAR, poate ca nu va fi nevoie de asta si doar o simpla remapare (care va creste doar cu vreo 8 maxim 10% puterea) si un diferential de 2.8 vor fi necesare pt a o invarti pe loc.A O INVARTI PE LOC PE USCAT!Pt ca pe asfalt putin umed sau pe piatra cubica se invarte foarte usor si ai pierde acum pe loc aia 500 de euro.Nu te mai arunca in afirmatii de astea cu bani.M-am invartit cu ea pana acum doar ca "nu o ia asa de repede" din prima cand e perfect uscat pe jos.Orice masina cu tractiune spate si cu ceva putere se poate roti de fund,hai sa fim seriosi,dar nu pierde aderenta instant ci are nevoie de spatiu putin mai mare initial.Tu ce masina ai?Daca e tractiune spate, nu te-ai dat niciodata de fund cu ea?!?Uite aici un link cu un 740i cu diferential cum am eu.https://www.youtube.com/watch?v=oilQHKyGKWkE nevoie sa fac si eu un filmulet cu a mea?P.S. Nu sunt un mare fan al schmelor gen cauciucuri arse,pt ca nu vreau sa-mi distrug masina si cutia.Doar ca se intampla cateodata (f rar) sa am nevoie sa ma intorc instant.Cu mercedesul E420 reuseam fara probleme,si mercedesul chiar ca nu are nu stiu de care diferential.https://www.youtube.com/watch?v=0HEQIPWDHNw

 

Nu avea 286 de cai la roata ci la arborele cotit , 250 -260 [ actual ] la arborele cotit [ la roata ai si mai putin ] , si cand ai zis de castigul de putere , nu ai specificat nimic de turbo sau kompressor [ ai lasat sa se inteleaga ca pe aspirat vrei asta ] ... tot in intr un post ai zis ca vrei sa intorci masina dintr o singura manevra nu stilul chinuit cum ai prezentat tu in acele videouri si manevra se numeste "intors din scurt" sau U-turn , adika cum ai piscat acceleratia , deja fundul masinii pleaca in partea cealalta [ posesorii de e30 si e36 si bmw M ,in general ,cu blocant stiu la ce ma refer ]

 

 

[ 2 exemple elocvente ]

 

De facut burnout sau donut uri chinuite stiu ca poti face si in configuratia actuala [ dar nu vad nici un farmec decat sa o chinui ] , de asta am pus banii jos , ce prezinti tu acolo vad doar niste tentative nu un "u turn real" sau eu mai stiu ce ! [ e bun acum am inceput sa "predau" tehnica de pilotaj] . Asta e toata ideea , o masina cu blocant nu are nevoie de "distanta" pentru manevra , ca asa orice masina cu tractiune spate si diferential open poate face manevre de genul "chinuite" !

 

Ce masini am eu?... mare lucru nu am : un bmw e36 sedan restaurat de la zero cu "mici" modificari si blocant [ limited slip diferential ] , un bmw e46 320d sedan facelift [ in mai urmeaza sa ii fac upgradeul de turbo si ambreiaj si in ultima instanta , blocant custom made ] , un bmw 530d M sport e60 automat [ resoftat + upgrade intercooler si softul cutiei si a DTC ului modificat ]... stiu prea bine cum e treaba cu o masina cu tractiune spate , ce inseamna sa modifici un motor , si ce buget e nevoie pentru modificarile aferente , ca sa nu mai zic de pasiune , rabdare , nervi de otel , documentare si nopti pierdute !

Aici ai un mic rezumat cu e36 ele format din doua parti :

- partea 1

- partea 2

 

 

Atentie : la kompressor , ca piese de baza nu ai nevoiie de multe , iar o presiune de 0.7 e de ajuns , dar cel mai complicat de facut e suportul la el si tipul de kompressor ales , te poti ajuta de un regulator de presiune , un intercooler si daca ai deja MAF uri electronice pe masina ai scapat de o grija , mai ramane doar un soft [ tot la catalin WPP sa ajungi ]... vezi ca exista un 740i facut kompressor , dar ia dai un mesaj sa vezi suma investita in masina , ca sa nu mai zic ca omul are blocant pe masina aia [ custom made ]

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Mda , acum vad ca imi bat gura efectiv degeaba , esti fix acelasi tip care vrea sa faca conversia de la motorul de 4.4 la motorul de 1.8 de pe 318is pe bmw e38 :|

 

Click pe Conversie 1.8is pe bmw e38 sa va convingeti !

 

Iata citatul principal :

 

Originally Posted by ionutz_ng View Post

Salut.Am in cap un proiect f ambitios.Vreau sa transform un 740i e38 4,4l 1997, intr-un "718is".Cu alte cuvinte sa ii schimb actualul motor cu un motor de pe seria 3 e36 318is, de 140 cp,practic jumatatea puterii din prezent.

Va rog sa imi recomandati un mecanic care ar putea sa imi faca acest transfer si piesele care ar fi necesare pt asa ceva.

De asemenea nu voi fi de acord cu comentarii de genul : "nu o sa se poata misca de pe loc","nu o sa poata sa traga deloc".Masina va avea putere aproximativ cat un 725 tds,si cam acelasi raport cp/kg cu un logan 1,4.

Problema cea mai mare este ca 740i-ul in cauza are cutie automata si nu stiu in ce masura va putea fi acel motor conectat la cutia automata a masinii sau daca va trebui operata minutioasa operatiune de implementare a unei cutii manuale (incluzand si pedalier).

Astept propuneri si informatii.Multumesc.

 

Nota catre moderatori : rog sa mi se contopeasca postul asta in cel de sus ca Later Edit , pentru ca forumul nu imi mai permite sa editez postul anterior ! multumesc anticipat !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.