Jump to content

Turbo pe 535i e34 sau 735i e32


ionutz_ng

Recommended Posts

deci dom'le...deci problema, care este ea, este ca nu ma pot intoarce instant si pe loc dintr-o bucata, nu stiu cum astia de la BMW nu a luat ei in calcul asemenea posibile cerinte de la clientii lor...deci dupa cum vedeti am o problema esistentiala...deci de unde si concluzia dea pune turbo dom'le... :goodjob: , cam asa cred ca s-ar rezuma topic-ul asta, chiar ti-e atat de lene sa intorci masina aia? Da si tu spaga la un brancardier si poate ti-o intoarce el sau vreun amarat care vine la o consultatie, nu-i mai ceri nimic extra, il pui doar sa iti intoarca masina! Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Esti catalogat ca fiind de moda veche acum daca folosesti si R la o intoarcere? Scenariul in care un copil tasneste pe langa tine si-l lasi handicapat sau cel in care unu se apropie de tine cu viteza nu vreau sa-l detaliez acum. Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vrut decat sa vb frumos civilizat si am primit in schimb ofense gratuite.

Motorul de 1.8is pe e38 nu era pt mine.Am un prieten care face naveta Buc-Focsani.Eu as fi ramas cu 340i ul daca vreti sa l numiti asa.

Oricum,mi se pare ok un asemenea proiect pt cineva care face f multi km in afara.La fel cum exista w126-uri cu motoare de cobra diesel aspirat de 50 de cp.Sper ca stiti deja ca dieselul aspirat nu are nici macar cuplu.Daca un benzinar are in general aprox 95 Nm/litru dieselul aspirat are aproximativ 70Nm/litru.

Daca tot e sa ne agatam de chichite hai spuneti mi de ce ar fi atat de aiurea un e38 cu motorul de 1.8is pt cineva care face naveta si vrea consum mic dar si ceva siguranta si confort ?Explicati-mi cum nu s ar putea misca in conditii de siguranta un e38 care ar avea un raport cp/kg si Nm/kg mai bune decat loganul 1.4.

In plus la drum lung indiferent ca ai 80 cp/tona(cum ar fi acest e38) fie ca ai avea 140 cp/tona (740i) eu la fel ca multi altii ma rezim la a merge linistit pe pilot automat,aproape niciodata nu fac uz ds caii putere ai masinii.

Link to comment
Share on other sites

Auzi domnule motorul de 1.8is pe e38 i se pare ideal chiar pentru drum lung pe un e38 :frantics: :console: . Daca acest motor consuma pe e36 vreo 7 8 la drum lung cat te astepti sa consume pe e38? iti spun eu undeva la 15 16 17 (fiind subdimensionat) Asta bineinteles in ideea ca ar reusi sa faca un drum lung fara sa cedeze motorul. Asta s ar intampla din cauza faptului ca ar trebui sa stea extrem de turat pentru a misca tancul. Avand nevoie de cuplu maxim la plecarea dupa loc acesta va obtine cuplu la o turatie f mare pe cand dieselul fie el si aspirat obtine acest cuplu la turatie mai mica.

Acest motor ar consuma mai mult decat un 3000 diesel sau un 2.5 tds( si acesta este subdimensionat dar merge) pe un e38 ( mult mai mult). Cutia de viteze nu poate fii adaptata, diferentialul nici atat , un astfel de proiect este demn de cascadori rasului.

Propunand astfel de tampeni lasi impresia ori ca esti un copil care detine doar bicicleta fie unul care se plictiseste teribil pe acasa si are fantezii automobilistice ( nu numai :)).

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vrut decat sa vb frumos, civilizat si am primit in schimb ofense gratuite.

Motorul de 1.8is pe e38 nu era neaparat pt mine desi chiar si mie mi ar placea asa ceva pt drumuri in afara(nu si pt oras).Am un prieten care face naveta Buc-Focsani.Eu as fi ramas cu 340i ul daca vreti sa l numiti asa.

Oricum,mi se pare ok un asemenea proiect pt cineva care face f multi km in afara.

Daca tot e sa ne agatam de chichite si observ ca in lipsa de altceva tot bateti moneda cu acest proiect 718is, spuneti mi de ce ar fi atat de aiurea un e38 cu motorul de 1.8is pt cineva care face naveta si vrea consum mic dar si ceva siguranta si comfort ?Explicati-mi cum nu s ar putea misca in conditii de siguranta un e38 care ar avea un raport cp/kg si Nm/kg mai bune sau cel putin egale cu probabil 1/3 din vehiculele care circula pe strazi la ora actuala?

In plus la drum lung indiferent ca ai 80 cp/tona(cum ar fi acest e38 cu 1.8is) fie ca ai avea 140 cp/tona (740i), eu unul, la fel ca multi altii ma rezum la a merge linistit pe pilot automat,aproape niciodata nu fac uz de toti caii putere ai masinii.In oras nu e de preferat o astfel de masina, unde ai multe situatii in care ai nevoie de ceva demaraje.

Dar pana la urma raspundeti-mi de ce o masina cu comfortul si siguranta 7-lui cu un motor care i ar asigura probabil o dinamica asemanatoare 725tds-ului dar cu avatajul unui consum mult mai bun (pe gpl) nu ar fi ok si nu ar fi de preferat pt cineva care face naveta?Ce ar trebui sa faca soferii de logan 1.4 sau golf 1.4 care au 75cp pe masini de 1.2 tone?Care dintre voi ar alege 318is ul original in locul acestui "aberant" 718is pt drumuri lungi in afara? 318is e36 in care esti mort in caz de un impact cu un obstacol nedeplasabil la 70km/h, sa nu mai vb de situatiile in care te trezesti cu vreun ML 320cdi pe contrasens.Nu credeti ca acei oameni de au murit in logan (cazul Serban Huidu) ar fi supravietuit intr un "718is"?Cum stam la capitolul comfort si antifonare?

Probabil ca ar trebui ridicat dreptul de a circula tuturor vehiculelor care au pana in 80cp/tona si care sunt foarte multe pe drumurile noastre, nu?Dpdv dinamic unde probabil va ganditi ca acest e38 "718is" nu s ar incadra in standardele de siguranta.

@malasorte Ai glume rasuflate rau si desi te straduiesti sa gasesti ceva cu care sa ma ataci nu prea iti iese.Nu am afirmat niciodata ca as adapta motor in v la cutie proiectata pt motoare in linie.Orice modificare as face-o cu tot cu cutie.Mai cauta poate gasesti ceva.E dreptul tau de a te simti bine dar trebuie sa insisti mai mult sa demonstrezi cat esti tu de destept in defavoarea mea.Succes!

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

"Problema cea mai mare este ca 740i-ul in cauza are cutie automata si nu stiu in ce masura va putea fi acel motor conectat la cutia automata a masinii sau daca va trebui operata minutioasa operatiune de implementare a unei cutii manuale (incluzand si pedalier)."

1.Prietene de ce incerci sa te faci de ras in mod constant?

Ti am explicat care e diferenta intr un TDS si un benzinar de aceasi cai. Tu continui poveste cu cai pe kg si povestea cu loganul. Partea buna e ca 718is nu va prinde peste 100 km h deci esti in siguranta.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Pe mine adineauri m-a lovit alta intrebare.

Nu era aia masina pe care o proiectase neamtul sa plece cu a 3a de pe loc? In caz ca-ti iesea operatiunea iti dai seama ce insemna sa reusesti tu sa imperechezi 1.8 cu o cutie care pleaca numai cu a 3a de pe loc in mintea ta?

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

@malasorte Explica mi tu cat de subdimensionat este motorul de 1.4 de pe golf 5 si cat consuma la drum lung.

Sau mai bine,cum ar consuma un e36 318is 14-15-16 la drum lung daca ar fi "incarcat" cu 5 persoane si ceva bagaje in portbagaj.Cam asta ar fi diferenta reala de masa intre cele doua vehicule.

Am impresia ca tu esti genul ala de tip care in liceu statea la ora de fizica sau matematica si juca x si o in timp ce profesorul tinea lectia cu elevii care intelegeau.Iar tu nu intelegeai ce naiba normale la suprafata,sinusuri,cosinusuri si alte aberatii pt tine discuta profesorul cu cei cu care putea tine lectia.Uite ca ai crescut dar la fel ai ramas.Tipul tau de om este unul destul de raspandit in societate din pacate.Desi esti paralel cu stiinta si nu te ajuta capul parerea ta despre tine este la superlativ.Ai fi bun la un sg scop.Sa te cumparam la valoarea ta reala si sa te vindem la aia la.care te crezi.Am scoate Romania din criza fara discutii.

Rog moderatorul sa mi stearga penultimul post care nu am apucat sa l termin si l am postat din greseala pe la mijlocul lui.Merci.

 

Repet.Cutia si motorul merg impreuna.

De ce nu puteti raspunde strict la ce am afirmat eu?

 

@ifx Las o naibi de cutie am spus ca motorul merge impreuna cu cutia lui de fabrica.Da sunt extremist ai dreptate.Macar tu esti obiectiv si aduci argumente ok.

Pleca cu a treia automata aia cand medgeam fff molcom si cutia se adapta stilului!Daca ai un stil mai agresiv pleaca si cu antaia.Dar asta am descoperit o pe parcurs.

Link to comment
Share on other sites

Sunt muuuuulte variabile la o astfel de conversie si tot nu vrei sa intelegi ! tu crezi ca "arunci" un 1.8 is pe masina si gata? tu realizezi ca odata cu , conversia respectiva , pierzi programele de stabilitate ale masinii? pierzi orice urma de consum? iti va manca la drum lung 12-14 litri asta in cazul in care motorul nu va fierbe intr o panta sau sa cedeze ambreiajul ! Arata mi si mie unde vei gasi ceasuri si computer de bord pentru seria 7 in 4 cilindri sau clima. Ce faci cu diferentialul ? ce faci cu suportii? Ca sa nu mai zic de costuri care sar atat de mult , incat mai bine iti cumperi un 728i benzina de banii aia si ai incheiat socotelile ! Cel mai mic motor care e viabil pentru o conversie de genul e un 6 cilindri minim , nu 4 ! Am fost doar avertizat ca ai niste idei extrem de ciudate si nici nu vrei sa renunti la ele ! Sa nu te mire ca vei fii luat la misto in continuare !

 

 

Pentru colegi : stiu ca vi se pare ciudat , dar omul chiar a avut pe mana diferite masini cu capacitati cilindrice destul de mari ! Pacat de gandirea care o are la capitolul asta !

 

 

PS : ionut , pentru prietenul tau care face naveta , ii recomand sa isi cumpere bilet la tren sau sa treaca pe o masina compacta si diesel , daca tot face naveta ! nu are rost sa discutam de cazul celor cu loganul spulberati de ml!

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca un 740i caruia i ai da jos cutia automata si motorul v8 si ai pune in loc cutia manuala si motor L4, ar ajunge sa cantaresca aprox 1700 kg (cam cat un 728i), care ar fi diferenta de dinamica intre un 718is si un 318is ingreunat cu vreo 400 de kg?

Cam cat ar consuma un e36 plin cu oameni si bagaje in total de ~400kg la drum lung?Ar trece de 100km/h?

Link to comment
Share on other sites

ai plecat de la ideea de-a pune turbo pe V8-ul tau si acum ai ajuns la a pune un 1.8is pe E38? wtf? nu ai nicio consultatie azi? sau ai fost de garda si esti odihnit bine? Ia-ti un S-klasse 250cdi si ai rezolvat problemele! crezi ca 718is ala mai intoarce cum vrei tu? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

@Devil Am realizat de mult ca o astfel de conversie nu merita.Si am si afirmat asta.Nu merita dpdv al costurilor si muncii.Da,un 728i e f ok pt cine vrea sa faca naveta si sa aiba comfort si siguranta.

Insa,vorbind ipotetic, ce diferenta ar fi intre un 318is ingreunat cu 400 kg si acel aproape imposibil de realizat 718is?

Daca chiar ai facut politehnica ma astept sa imi raspunzi clar la aceasta intrebare.

 

ai plecat de la ideea de-a pune turbo pe V8-ul tau si acum ai ajuns la a pune un 1.8is pe E38? wtf? nu ai nicio consultatie azi? sau ai fost de garda si esti odihnit bine? Ia-ti un S-klasse 250cdi si ai rezolvat problemele! crezi ca 718is ala mai intoarce cum vrei tu?

Tu ce vrei? :)) Da,am ajuns din cauza altor useri care au obsrvat ca eu m am interesat daca as putea face ceva cu ramasitele celor 2 masini dupa ce formezi un 340i dintr un 740i si 318is.De intors ma intorc cu 340i.Nu incurca ideile.Nu se fac garzi pe specialitatea mea astazi stau acasa fiind racit.Alte nelamuriri?:))

Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

de ce nu lasati ma baiatu-n pace sa-si puna ce motor vrea, cand vrea si unde vrea.

 

si sa asteptati poze si impresii. sa va bucurati de munca si talentu' lui, pe un fond de efort aflat, la randul lui, pe un fond de idee.

 

mai ales ca e legal ce vrea.

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca un 740i caruia i ai da jos cutia automata si motorul v8 si ai pune in loc cutia manuala si motor L4, ar ajunge sa cantaresca aprox 1700 kg (cam cat un 728i), care ar fi diferenta de dinamica intre un 718is si un 318is ingreunat cu vreo 400 de kg? Cam cat ar consuma un e36 plin cu oameni si bagaje in total de ~400kg la drum lung?Ar trece de 100km/h?

 

Diferenta e destul de mare , hai sa iti zic numai una : diferentialul pe un e36 318is e de 3.45 , pe cand la un seria 7 cel mai "mare diferential" e cu raportul sub 3 [ echivalentul unui diesel pe e36 ] , tu aduci in discutie doar greutatea celor doua masini , dar raportul final pe mana cui il lasi? dimensiunile si greutatea rotilor?

 

 

Ca sa compari 2 masini doar ca si raport de greutate , nu ajungem departe cu asa ceva ! Tehnic motorul ala de e36 e facut pentru greutati mai mici , nu e vorba doar de putere , la un moment dat ai zis ca e aceeasi putere ca cel de 725tds de 143 de cai , dar , tu nu tii cont ca ala e un diesel de 6 cilindri care are un cuplu superior si disponibil de la ture joase , pe cand un is [ de fapt sunt 2 is uri , unul e m42 si celalalt cod motor m44 si 1.9l ] sufera de cuplu si e disponibil la peste 3200 de ture! pe un e36 ca are caroseria usoara tot se simte lipsa de cuplu , dar ce te faci daca il urci pe e38? il tii mereu peste 3000 de rpm ca sa poti misca caroseria aia? Vrei sa iti aduc ca argument si faptul ca in depasiri iti va fi frica sa treci si de o masina macar?

 

PS : stii daca aduceai in discutie ca vrei sa faci o conversie de v8 pe e36 , era de inteles logica , ca e considerat un upgrade si exista deja cateva conversii cu motorul ala de 4.4 si 286 de cai pe e30 si e36 , iar unul e si turbo !

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Adevarul este ca acest topic poats candida cu mari sanse de reusita la "cel mai varza topic de pe forum".E un fel de telefonul fara fir din copilarie, s a plecat de la turbo pe un motor desi aspirat conceput cu raport de compresie aproape ca motoarele supraalimentate (9:1),s a trecut la 740i ul meu si apoi si a bagat necuratul coada sa imi propuna cineva un e36 318is din care, natural , m am gandit daca un switch de motoare ar crea 2 masini.Am abandonat f repede ultima idee dar s au gasit unii pe aici sa ma atace in lipsa altor probe relevante.Si uite asa stau eu acasa cu febra 38 si scriu de zor ca dpdv dinamic nu e nici o diferenta intre o pisica incarcata pana la refuz si un e38 cu motor de pisica,desi acel e38 cu motor de pisica e abandonat de mult in mintea mea.:)) Edited by ionutz_ng
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.