Jump to content

regulator relanti


Recommended Posts

Regulatorul este cel din poza la nr 8. Se scoate relativ usor si se curata cu carburol folosind o periuta de dinti si betisoare igienice (de urechi). Torni din abundenta carburol si freci cu periuta, bagi si betisoarele si stergi. Cureti pana vezi ca nu mai iese mizerie (o sa fie destula). Il lasi 10 min sa se usuce dupa care dai inauntru cu spray WD40 (se gaseste cam la orice peco sau magazin de piese auto) care lubrifiaza mecanismul. Il montezi la loc si gata treaba.

post-2708-1169547908_thumb.jpg

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

De vreo saptamana imi tremura motoru foarte rau (se simte si in caroserie).Mi-a zis cineva ca ar fi de la regulatorul de relanti cu toate ca turatia nu imi oscileaza.Poate ma ajuta cineva .Unde este situat si cum se demonteaza ca sa pot sa-l curat.Mentionez ca am un 316 din 95'.Multumesc

182886[/snapback]

In afara de tremurat motorul merge la fel? Trage la fel de bine?

Link to comment
Share on other sites

Acum am terminat de curatat regulatorul si l-am montat pe masina dar nu se simte nici o diferenta,tremura la fel de rau cum se incalzeste putin.

Cristi nu stiu ce sa zic,el parca trage la fel dar cand plec de pe loc da putin in nas.

Mai dati si voi cu parerea cam ce ar putea sa fie ca disperat tremuratu' asta.

Link to comment
Share on other sites

De vreo saptamana imi tremura motoru foarte rau (se simte si in caroserie).Mi-a zis cineva ca ar fi de la regulatorul de relanti cu toate ca turatia nu imi oscileaza.Poate ma ajuta cineva .Unde este situat si cum se demonteaza ca sa pot sa-l curat.Mentionez ca am un 316 din 95'.Multumesc

182886[/snapback]

 

Salut!

NU are legatura cu regulatorul de relanti!

cel mai indicat ar fi sa-l pui pe un tester dar la cineva care sa se pricepe ca altfefl nu rezolvi nimic, nu ajunge numai sa-ti citeasca erorile din ecu. S-ar putea sa nu afli asa nimic. Du-te la un electrician sa-ti verifice circuitul de aprindere: bobina, fise, bujii etc...

Link to comment
Share on other sites

simplu am fost cu iuli sa cumpar alt regulator sau alt debitmetru sau alta bobina ca nu stiam ce este de vina cu siguranta de la un parc de dezmembrari dar care are si service si un angajat de acolo a scos mufa de la regulator si nu se schimba nimic in mersul motorului.a spus ca este terminat regulatorul. eu am spalat regulatorul cum ai facut si tu si nimic.

ala s-a dus sa caute alt regulator dar nu a gasit costa cam 1.500.000 lei.la sh.

asa ca l-am mai spalat un pic cu spray de curatat contacte iar cand sa il punem la loc iuli il monta cu sageata spre motor are o sageata pe el care iti indica sensul in care sa il pui asa este normal, dar la mine sageata era orientata spre debitmetru pana atunci :blink: .

asa ca am rezolvat problema.

pe urma cateva reglaje de undeva de la debitmetru cu un imbus ca relantiul era pe la 500 turatii si gata.

cel putin asa cred

:)

Link to comment
Share on other sites

cica se poate curata si debitmetrul scoti capacul de la filtrul de aer pe care este si debitmetrul si dai sateva pufuri de spray de curatat concacte cand motorul este pornit asfel incat vaporii aia sa fie aspirati.

asa am citit pe aici ca ar fii rezolvat cineva o problema legata tot de relanti variabil..... dar nu a descris nimeni cum se face aceasta operatiune eu unul nu am facut mai intreaba si tu pe altii pana sa faci asa, sa nu strici ceva

sper sa rezolvi problema pana la urma :blink:

Link to comment
Share on other sites

cica se poate curata si debitmetrul scoti capacul de la filtrul de aer pe care este si debitmetrul si dai sateva pufuri de spray de curatat concacte cand motorul este pornit asfel incat vaporii aia sa fie aspirati.

asa am citit pe aici ca ar fii rezolvat cineva o problema legata tot de relanti variabil..... dar nu a descris nimeni cum se face aceasta operatiune eu unul nu am facut  mai intreaba si tu pe altii pana sa faci asa, sa nu strici ceva

sper sa rezolvi problema pana la urma :blink:

188354[/snapback]

Nu a scris nimeni? pai nu o fi scris..dar de spus ti-am spus eu ieri :) ...oricum sprayul acela face minuni doar la debitmetrele cu clapeta...practic inmoaie mizeria acumulata in lagarele in care se misca clapeta debitmetrului...

Se scoate filtrul de aer, acele de hartie sau din ce o fi, se porneste motorul si, cu motorl la relanti, se pulverizeaza cu spray-ul cateva fassss-uri in admisie...cam asta e operatiunea...se opreste motorul, se monteaza la loc filtrul...si gata...daca nu apar imbunatatiri...e din altceva :)

Succes :)

Link to comment
Share on other sites

Ajung sigur la un test cu masina marti la Shama si acolo vreau sa curat si injectoarele sa schimb bujiile si filtru de benzina.

La debitmetru mi-e frica sa umblu pentru ca se poate strica si oricum mai multi mecanici mi-au spus ca e bun.Dupa ce curat toate astea va zic daca se simte vreo schimbare.Va salut pe toti

Link to comment
Share on other sites

Am fosta la Shama ieri si nu au mufa pentru e36 ca sa ii fac testul dar am facut in rest tot ce trebuia,adica:am curatat injectoarele,am schimbat bujiile si am schimbat si filtrul de benzina dar nu se simte nici o remediere,tremura la fel de rau.Poate imi spuneti si mie unde sa fac un test si pe la ce pret se invarte.Merci frumos
Link to comment
Share on other sites

Am fosta la Shama ieri si nu au mufa pentru e36 ca sa ii fac testul dar am facut in rest tot ce trebuia,adica:am curatat injectoarele,am schimbat bujiile si am schimbat si filtrul de benzina dar nu se simte nici o remediere,tremura la fel de rau.Poate imi spuneti si mie unde sa fac un test si pe la ce pret se invarte.Merci frumos

190209[/snapback]

 

 

Eu ti-as recomanda sa vi la mine :blink:, dar din pacate eu stau in Zalau. Nu cunosc atelierele din Capitala dar in orice caz sa mergi la o firma care are tester Guttman sau Bosch. Intereseaza-te ca sigur sunt. Iti dau cateva indicii: verifica neaparat rezistenta in bobina la fiecare fisa cu un multimetru rezistenta trebuie sa fie 0.8 OHMi la fiecare fisa. daca nu vine de la bobina de inductie atunci iti face scheme ceva senzor, sau chiar regulatorul de relenti. Inca ceva ce fel de bujii ai bagat? Daca nu-i NGK sau BOSCH nu-s bune, degeaba iti zic astia din magazin ca-s compatibile.

Sper sa ti se remedieze problema.

Link to comment
Share on other sites

Am fosta la Shama ieri si nu au mufa pentru e36 ca sa ii fac testul dar am facut in rest tot ce trebuia,adica:am curatat injectoarele,am schimbat bujiile si am schimbat si filtrul de benzina dar nu se simte nici o remediere,tremura la fel de rau.Poate imi spuneti si mie unde sa fac un test si pe la ce pret se invarte.Merci frumos

190209[/snapback]

Automobile Bavaria , din cate stiu eu un test complet era 250 roni, oricum cauta pe forum nr lor de tel si suna-i. Si cred ca or sa stie la ce sa se uite :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.