Jump to content

Mers Garnitura _chiulasa_ Arsa


Recommended Posts

Salut !

Am mers vreo 3 luni cu garnitura de _chiulasa_ arsa... am facut vreo 3000 de km ! Garnitura e sigur dusa pentru ca imi fierbe apa in vas, am spuma galbuie pe capacul de la ulei , imi scade apa daca pun pana unde trebuie , scoate la fum de nu poti sa stai langa ea daca o tin in garaj, etc...

Am mers cu ea acum si merge bine adica motorul trage... La fel ca si cand nu avea garnitura arsa.

Se poate sa se fi uzat ceva la motor ? Adica mai merita sa mai bag banii in ea sa o fac sau ... nu?

Tin sa precizez ca motorul n-a fiert ... nu urca apa nicodata la bord !

Dar a fost apa in ulei !

Link to comment
Share on other sites

cum mah sa mergi 3 luni cu garnitura ciupita? :)

chiar nu te-ai gandit ca e mai bine sa o schimbi imediat?

imi aduci aminte de un mecanic auto pe care il cunosc, a spart baia de ulei, a vazut ca a spart-o da a mai mers cu masina pana a topit 2 pistoane si s-a oprit masina ... de atunci ma adresez cu domnu cizmar :))

Link to comment
Share on other sites

Da nu e bine nici sa mergi cu spuma aia in loc de ulei. Ungerea aia nu prea e ok pentru motor. Mai ales ca a mers destul de mult cu spuma in el.

 

asa e. nu e bine dar amestecul de antigel cu ulei este infim si slabe sanse sa afecteze un motor asa de repede. plus ca la temperatura functionarii motorului o parte din acesta, se evapora.

Link to comment
Share on other sites

Problema e urmatoarea, uleiul cand s-a amestecat cu antigelul/apa , si-a pierdut din proprietati, mai exact si-a pierdut calitatea de lubrifiant. In concluzie e foarte posibil ca segmentii, cuzinetii de la biele cat si cei de palier sa fie afectati.

Inainte sa pui ulei fresh iti recomand un motor flush ca sa curete spuma din motor. Dupa ce ai schimbat tot , ulei, garnitura, lichid de racire fa un test de compresie si verifica si presiunea in instalatia de ungere.

 

Daca s-ar fi "dat la ulei " n-ar trebui sa scada nivelul ?

 

De obicei cand iti intra apa in ulei , creste nivelul in baia de ulei.

 

Acum ma mai gandesc la o chestie, depinde unde s-a ciupit garnitura de chiulasa. E posibil sa nu-ti bage in carter apa, ci direct in camera de ardere, de aici si aburul de la esapament. Poti sa faci un test pornesti motorul si desfaci busonul de la vasul de expansiune, daca vezi ca face apa clocoteste, bine asat pana sa ajunga apa la 90, inseamna ca e ciupita garnitura in dreptul pistonului si scapa compresia pe instalatia de racire.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Problema e urmatoarea, uleiul cand s-a amestecat cu antigelul/apa , si-a pierdut din proprietati, mai exact si-a pierdut calitatea de lubrifiant. In concluzie e foarte posibil ca segmentii, cuzinetii de la biele cat si cei de palier sa fie afectati.

Inainte sa pui ulei fresh iti recomand un motor flush ca sa curete spuma din motor. Dupa ce ai schimbat tot , ulei, garnitura, lichid de racire fa un test de compresie si verifica si presiunea in instalatia de ungere.

 

Daca s-ar fi "dat la ulei " n-ar trebui sa scada nivelul ?

 

De obicei cand iti intra apa in ulei , creste nivelul in baia de ulei.

 

Acum ma mai gandesc la o chestie, depinde unde s-a ciupit garnitura de chiulasa. E posibil sa nu-ti bage in carter apa, ci direct in camera de ardere, de aici si aburul de la esapament. Poti sa faci un test pornesti motorul si desfaci busonul de la vasul de expansiune, daca vezi ca face apa clocoteste, bine asat pana sa ajunga apa la 90, inseamna ca e ciupita garnitura in dreptul pistonului si scapa compresia pe instalatia de racire.

 

Da apa clocoteste !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.