Jump to content

ajutor suspensia pneumatica


mvpaul

Recommended Posts

Deoarece pana acum nu am putut posta si nu am vrut sa scriu mult degeaba, revin cu detalii. Am fost la un service unde am schimbat 2 bucsi pe spate iar masina a stat o noapte usor suspendata. A doua zi dupa ce am luat masina, suspensia era "la pamant". M-am intors, s-a pus testerul apoi am fost trimis la alt service si nimic. La un al treilea service la fel....nimic. Mai tarziu sm constatat ca un senzor de inaltime spate nu era legat insa nu e un motiv sa blocheze totul. Compresorul pe direct functioneaza insa nu se deschide blocul de valve sa bag putin aer pt a merge la reprezentanta. Sigurantele sunt bune, la fel si releul(cred). Ce as mai putea face? Va rog sa ma ajutati deoarece de 7 zile numai acest lucru ma streseaza. Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Dragii mei,

 

"BEST MECHANICS" este un service din Buzau unde numele firmei este raportat invers proportional la meseria pe care o stiu. De fapt sunt niste iresponsabili condusi de alti doi iresponsabili, unul vanzator de piese auto si unul fost mecanic. Am fost cu masina pt geometrie si au spus sa-mi schimbe mai intai 2 bucsi compensatorii pe spate si o bieleta pe fata. Initial, nu am vrut stiind ca o masina cu suspensie pneumatica e mai sensibila. M-au convins, le-au schimbat cu multe rugaminti din partea mea pt a nu mai lovi atat de tare apoi am facut geometria, masina fiind deja pe tamburi astfel ca geometria nu a fost exacta. Am plecat si am constatat ca masina e "la pamant" iar sistemul suspensiei nu functioneaza. Ce a urmat, nu mai spun.....trei service-uri au tot insistat la masina pana au dezmembrat cam tot ce era prin interior si se stia ca acolo erau fire. Cei de la best mec s-au ascuns. In fine, am plecat cu masina pe platforma la Bucuresti unde s-a constatat ca senzorul care a fost uitat liber de mecanicii de la best se defectase iar ceilalti 2 senzori au fost atasati total gresit.

 

PT POSESORII DE BIJUTERII CU SUSPENSIE PNEUMATICA este bine de stiut ca orice blocare totala a sistemului poate fi legata de un senzor defect sau(FOARTE IMPORTANT) daca masina a fost la service iar mecanicii au atasat senzorul cu parghia invers. Calculatorul nu mai citeste date despre suspensia respectiva si blocheaza totul. Chiar daca ulterior senzorul se ataseaza corect, este necesar tester inpa pt a reporni sistemul.

Link to comment
Share on other sites

Dragii mei,

 

"BEST MECHANICS" este un service din Buzau unde numele firmei este raportat invers proportional la meseria pe care o stiu. De fapt sunt niste iresponsabili condusi de alti doi iresponsabili, unul vanzator de piese auto si unul fost mecanic. Am fost cu masina pt geometrie si au spus sa-mi schimbe mai intai 2 bucsi compensatorii pe spate si o bieleta pe fata. Initial, nu am vrut stiind ca o masina cu suspensie pneumatica e mai sensibila. M-au convins, le-au schimbat cu multe rugaminti din partea mea pt a nu mai lovi atat de tare apoi am facut geometria, masina fiind deja pe tamburi astfel ca geometria nu a fost exacta. Am plecat si am constatat ca masina e "la pamant" iar sistemul suspensiei nu functioneaza. Ce a urmat, nu mai spun.....trei service-uri au tot insistat la masina pana au dezmembrat cam tot ce era prin interior si se stia ca acolo erau fire. Cei de la best mec s-au ascuns. In fine, am plecat cu masina pe platforma la Bucuresti unde s-a constatat ca senzorul care a fost uitat liber de mecanicii de la best se defectase iar ceilalti 2 senzori au fost atasati total gresit.

 

PT POSESORII DE BIJUTERII CU SUSPENSIE PNEUMATICA este bine de stiut ca orice blocare totala a sistemului poate fi legata de un senzor defect sau(FOARTE IMPORTANT) daca masina a fost la service iar mecanicii au atasat senzorul cu parghia invers. Calculatorul nu mai citeste date despre suspensia respectiva si blocheaza totul. Chiar daca ulterior senzorul se ataseaza corect, este necesar tester inpa pt a reporni sistemul.

Salut.

Al meu X5 il gasesc cateodata dimineata lasat pe o parte ...ok am telescopul cam curs trebuie sa le schimb pe amandoa ...dar care e cauza ca se lasa nu tot timpul

...cand pornesc se ridica e ok.

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

In cele doua saptamani de probleme cu suspensia, am studiat si am invatat multe lucruri despre aceasta. La masina ta exista o scurgere foarte mica de aer de la blocul de valve catre perna respectiva. Trebuie verificat furtunul respectiv care pleaca din blocul de valve inclusiv prinderile cu piulite de la capete. La fel trebuie verificata si perna deoarece poate avea chiar si un por pe unde pierde aer insesizabil pt vaz sau auz. Ultimul lucru care ar putea fi cauza este valva respectiva din blocul de valve care nu mai etanseaza mereu din care cauza tu o gasesti cand si cand dar este putin probabil.....insa se poate intampla(e vorba acolo de niste garnituri care ar putea sa nu mai inchida mereu perfect ermetic). Iti doresc sa nu fie perna sau blocul de valve insa poti merge mult timp cu ea asa pana cand va pierde aer mai des......adica daca mergi undeva si o lasi cateva zeci de minute apoi cand te intorci o gasesti lasata, abia atunci trebuie urgent verificata. Motivul este compresorul care va functiona aproape continuu riscand sa se arda

 

MULT NOROC

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In cele doua saptamani de probleme cu suspensia, am studiat si am invatat multe lucruri despre aceasta. La masina ta exista o scurgere foarte mica de aer de la blocul de valve catre perna respectiva. Trebuie verificat furtunul respectiv care pleaca din blocul de valve inclusiv prinderile cu piulite de la capete. La fel trebuie verificata si perna deoarece poate avea chiar si un por pe unde pierde aer insesizabil pt vaz sau auz. Ultimul lucru care ar putea fi cauza este valva respectiva din blocul de valve care nu mai etanseaza mereu din care cauza tu o gasesti cand si cand dar este putin probabil.....insa se poate intampla(e vorba acolo de niste garnituri care ar putea sa nu mai inchida mereu perfect ermetic). Iti doresc sa nu fie perna sau blocul de valve insa poti merge mult timp cu ea asa pana cand va pierde aer mai des......adica daca mergi undeva si o lasi cateva zeci de minute apoi cand te intorci o gasesti lasata, abia atunci trebuie urgent verificata. Motivul este compresorul care va functiona aproape continuu riscand sa se arda

 

MULT NOROC

sper ca nu are legatura cu blocul de valve din cutia de viteza..

Mersi mult mi-ai fost de mare ajutor. :hi:

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa rezolv problema suspensiei. Multumesc lui pole care cu IQ-ul lui extraterestru a incercat sa-mi spuna ca si al meu umil bmw se repara exact ca nava lui klingoniana.goodjob.gif

 

chiar am dat +1 si eu, ma bucur ca ai rezolvat si mai ales ca ai simtul umorului. :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

chiar am dat +1 si eu, ma bucur ca ai rezolvat si mai ales ca ai simtul umorului. :thumbsup:

 

 

 

 

 

Cand tu ai postat glumitele acelea eram foarte trist din cauza problemei mele. Aveam zile intregi cand dadeam roata masinii mele si ma uitam la ea ca la o "nava spatiala"grin.png.

Eu asteptam ajutor. Am luat glumele tale ca pe .....botezul noului venit. Ca o comparatie, ma gandeam ca tu erai genul care insufletea atmosfera la o petrecere iar eu unul care stateam pe margine fiindu-mi frica sa avansez pt a nu fi atacat cu vreo gluma care ii faceau pe toti sa intoarca privirile catre mine, bagandu-ma in pamant de rusine.nea.gif

Oricum, daca iti voi recunoaste masina in vreo intersectie, vei avea prioritate absoluta din partea mea....din respect.good.gif

Link to comment
Share on other sites

Daca e vorba numai de compresor iar mufele se potrivesc, la X5 se schimba foarte usor. Cu alte cuvinte il scoti pe cel vechi si il pui pe cel nou.E ca si cum ai schimba un stop. Problema e cu garantia....daca cere sa fie montat intr-un service autorizat. Dupa montare nu-ti trebuie tester sau ceva pt al porni pe el sau circuitul. Dar ce s-a intamplat? Ti s-a ars?
Link to comment
Share on other sites

In cazul asta mergi la un service care are un tester bmw inpa si fa o diagnoza. Dupa aceasta diagnoza circuitul va reporni iar cu putin noroc ti se va sterge si avertismentul care iti era afisat inainte. Asa se intampla cand ramai mult timp cu avertismentul si nu-ti verifici problema. Circuitul se razbuna.blink.gif.

Sa ne spui si noua daca s-a rezolvat. Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.