Jump to content

Evacuare dubla E39!


nik_romania

Recommended Posts

Treaba cu blowofful pe diesel e moarte curata pt turbina daca nu stiai :blink:

La mine oricum se aude descarcarea turboului cand iau piciorul din throttle .. turbo imi dezvolta in full boost 2650-2700milibari (dupa remapare)

265272[/snapback]

na, asta nu o mai stiam... La e39 am vazut un 530i fara catalizator :)) facea o galagie :)) la diesel tare am impresia ca o sa te afumi :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos de admisie , stii cumva ce rol au furtunele nr 5 si nr 11? 

http://bmwfans.info/original/images/83841_p.png

 

Dar nr 6?

http://bmwfans.info/original/images/83572_p.png

265278[/snapback]

furtunul 5 trage tot aer iar 6 lasa mizeriile...cel putin eu dupa ce il desfac vad tot felu de mizerii acolo jos..frunze , gaze etc.

iar furtunul 6 din poza nr. 2 mi se pare ca se ocupa cu ungerea turbinei nustiu sigur...eu am desfacut odata si era ulei pe acolo , ce e drept nu mult... :blink:

Link to comment
Share on other sites

In 11 se aduna mizeriile.

265380[/snapback]

 

prin 5 de ce isi trage din aripa aer cald ?

 

nr 6 din imaginea 2 din posturi de mai sus stii cumva ce rol are?

 

cand se ia piciorul din throttle presiunea din admisie unde e descarcata ? inainte sau dupa debitmetru si prin ce furtun?

 

http://bmwfans.info/original/images/128357_p.png

Edited by Spy525dA
Link to comment
Share on other sites

Prin furtunul 6 (poza cu turbina) circula vaporii de ulei, trec si prin piesa 9 (HEATER ELEMENT) are rolul de a incalzii vaporii de ulei pt a unge turbina -> radiator -> EGR-VALVE -> motor

 

 

Prin furtunul 4 (poza cu turbina) vine aerul dinspre filtru si intra in turbina dar in acelas timp se creaza un vacum prin furtunul 6 care aduce vapori de ulei.

 

 

ce priveste presiunea din admisie ea nu se descarca se egaleaza ne mai fiind turatie presiunea gazelor de esapament e mica si nu mai antreneaza paletele intre timp motorul consuma aerul sub presiune aflat in radiatorul de charge si galeria de admisie

 

e greu de explicat :blink:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Prin furtunul 6 (poza cu turbina) circula vaporii de ulei,  trec si prin piesa 9 (HEATER ELEMENT) are rolul de a incalzii vaporii de ulei pt a unge turbina -> radiator -> EGR-VALVE -> motor 

Prin furtunul 4 (poza cu turbina) vine aerul dinspre filtru si intra in turbina dar in acelas timp se creaza un vacum prin furtunul 6 care aduce vapori de ulei.

ce priveste presiunea din admisie ea nu se descarca se egaleaza ne mai fiind turatie  presiunea gazelor de esapament e mica si nu mai antreneaza paletele intre timp motorul consuma aerul sub presiune aflat in radiatorul de charge si galeria de admisie

 

e greu de explicat :blink:

265451[/snapback]

 

Sa inteleg ca furtunul 6 (poza cu turbina) aduce vapori de ulei din carter si ii reintroduce in admisie?

 

gazele de carter stiu ca sunt filtrate de un filtru special in prealabil pt a opri excesul de vapori de ulei si apoi reintroduse in admisie. Aceste gaze sunt introduse prin furtunul 6?

 

Ma gandesc la o solutie pt a amplifica zgomotul specific de blow-off pe care il face in 2000-2500 ture cand se ia piciorul din pedala de acceleratie. Cand i-am facut un test dyno fara filtrul de aer se auzea f tare.

 

A incercat cineva sa puna un filtru sport in locul celui standard?

 

sorry pt offtopic ..

Edited by Spy525dA
Link to comment
Share on other sites

 

A incercat cineva sa puna un filtru sport in locul celui standard?

 

sorry pt offtopic ..

265457[/snapback]

 

Urmeaza sa imi iau zilele astea costa 170euro de la k&n (kit admisie directa) singura problema e ca motorul la e39 degaja f multa caldura iar filtrul daca il pui tre sa il pui intr-o carcasa de protectie ca sa nu traga aer fals ....

Link to comment
Share on other sites

prin 5 de ce isi trage din aripa aer cald ?

 

nr 6 din imaginea 2 din posturi de mai sus stii cumva ce rol are?

 

cand se ia piciorul din throttle presiunea din admisie unde e descarcata ? inainte sau dupa debitmetru si prin ce furtun?

 

http://bmwfans.info/original/images/128357_p.png

265411[/snapback]

numarul 5 vine peste 4...la debitmetru acolo :blink:

Link to comment
Share on other sites

este vb de nr 5 din prima poza :blink: deci furtunul mic care vine din aripa

265473[/snapback]

ala am impresia ca directioneaza gunoaiele prin tubul 11 daca nu ma insel...ceva de genu...

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa imi iau zilele astea costa 170euro de la k&n (kit admisie directa) singura problema e ca motorul la e39 degaja f multa caldura iar filtrul daca il pui tre sa il pui intr-o carcasa de protectie ca sa nu traga aer fals ....

265464[/snapback]

 

Tine-ma la curent cu ce rezultate obtii .. intr-adevar degaja multa caldura mai ales cand intra vasco :blink:

Ma gandesc la o varianta sa pun pe buton ventilatorul din fata radiatorului (cel de clima) ca sa intre mai taziu vascocupla ..

Link to comment
Share on other sites

prin 5 de ce isi trage din aripa aer cald ?

 

265411[/snapback]

 

Acest sistem s-a introdus la modelele mai noi,deoarece cele vechi aveau admisia de aer situata in dreptul rinichilor BMW.Au fost probleme deoarece multe masini au tras apa pe admisie si normal,motorul s-a stricat.

Furtunul este un bypass de fapt,pentru a trage motorul aer in cazul cand ar intra apa pe tubulatura principala.

Celalat furtun ajuta la eliminarea apei,inainte de a fi trasa pe admisie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Pna la urma cine si-a mai facut evacuare dubla pe e39 ? Eu ma duc zilele astea sa ma interesez... Ma gandeam sa ii pun sa mai traga o toba din zona punct. (12) din figura: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...402&hg=18&fg=10 , a mai facut cineva la fel sau ati facut tot traseul din galerie direct ? In ce priveste toba....nu e chiar asa de mare si sper sa nu fie nevoie sa ciopartesc masina. http://www.autoaccesorii.ro/standard_products.php?id=2744 Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Hamm...tocmai ca toba care o pun nu e asa de mare si m-am uitat asa, eu si zic ca incape, nici in stanga unde e locasul mai mare nu e bagata cu totul in el. Intrebarea ar fi daca e ok sa fac cum m-a traznit pe mine mintea, adica sa tai o parte din corpul asta: http://img225.imageshack.us/img225/249/25238468xn1.th.png la pct (12) acolo si sa trag de acolo. Sau sa renunt de tot la el ?

 

Asta e toba care o am acuma si mai vreau sa pun una: http://img225.imageshack.us/img225/5166/toba2ik6.th.jpg

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.