Jump to content

Problema LCM sau nu? ajutor!


Recommended Posts

Salutare tuturor, am si eu cateva probleme la care sper sa gasesc raspunsurile aici :) si mai exact am cumparat de curand un 530d din 1998, cu urmatoarele probleme:

1 : faza lunga este blocata pe aprins

2 : semnalizarile si avaria nu ticaie in masina..ele functioneaza afara dar in masina nu se aude ticait

3 : nu afiseaza cand este un bec ars in schimb toate portierele deschise da

Am citit pe forum , m-am documentat si am ajuns la concluzia ca este LCM-ul ,am fost cu masina la 2 parcuri de dezmenbrari si am incercat 9 sau 10 LCM-uri , problema e ca doar cu al meu sta aprinsa faza lunga..cu toate celelate nu se aprinde deloc, in schimb semnalizarea si avaria ticaie si afiseaza si becurile arse cu toate celelalte, si dintre toate 10 doar unul singur imi arata martorul de la faza lunga aprins continuu restu nu afisau nici blit nimic. Am facut testul la ceasurile din bord si toti martorii functioneaza.

La un parc imi spune ca trebuie pusa pe tester cu LCM-ul cel nou sa se faca adaptarea si celalat parc imi spune ca este si celalat calculator de confort alb stricat cel din spatele sigurantelor din torpedou.

Are cineva idee cine are dreptate:) sau care ar putea fi problema la mine ?

multumesc aticipat!

Edited by anemo
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, am si eu cateva probleme la care sper sa gasesc raspunsurile aici :) si mai exact am cumparat de curand un 530d din 1998, cu urmatoarele probleme:

1 : faza lunga este blocata pe aprins

2 : semnalizarile si avaria nu ticaie in masina..ele functioneaza afara dar in masina nu se aude ticait

3 : nu afiseaza cand este un bec ars in schimb toate portierele deschise da

Am citit pe forum , m-am documentat si am ajuns la concluzia ca este LCM-ul ,am fost cu masina la 2 parcuri de dezmenbrari si am incercat 9 sau 10 LCM-uri , problema e ca doar cu al meu sta aprinsa faza lunga..cu toate celelate nu se aprinde deloc, in schimb semnalizarea si avaria ticaie si afiseaza si becurile arse cu toate celelate, si dintre toate 10 doar unul singur imi arata martorul de la faza lunga aprins continuu restu nu afisau nici blit nimic. Am facut testul la ceasurile din bord si toti martorii functioneaza.

La un parc imi spune ca trebuie pusa pe tester cu LCM-ul cel nou sa se faca adaptarea si celalat parc imi spune ca este si celalat calculator de confort alb stricat cel din spatele sigurantelor din torpedou.

Are cineva idee cine are dreptate:) sau care ar putea fi problema la mine ?

multumesc aticipat!

 

Cu siguranta trebuie recodat noul modul ca sa fie inregistrat si prin urmare sa si functioneze! Cel mai bine mergi la cineva ce are tester si se pricepe in acelasi timp si la coding!

Link to comment
Share on other sites

Daca pe masina ai LCM II si nu vrei sa codezi, montezi LCM II. Daca ai xenon din fabrica vine cu LCM III si montezi idem. Depinde ce dotari ai pe masina si ce LCM ai.

 

 

dap stiu asta am pe masina LCM III si numai modelul acesta au incercat baietii ...am apelat la ajutorul vostru pentru ca cei de la parcurile de dezmebrari aveau interesul sa imi ia banii chiar daca nu mergea faza lunga invocand diverse motive..trebuie pusa pe tester, ai scurt pe fire, trebuie sa cumperi si celalalt modul de confort, vino la noi si o rezolvam in cateva zile , si tot asa :)

Link to comment
Share on other sites

salutare..am o intrebare sa imi spuneti daca e normal :

plecand de la premisa ca faza lunga este blocata pe aprins:

cand nu este contactul pus si comutatorul de faza scurta este la zero , si pun faza lunga din maneta,sa zic asa, se aprinde faza scurta, iar daca este contactul pus si la fel comutatorul de faza scurta este la zero , si dau faza lunga se stinge faza lunga iar daca il aduc iar la pozitia zero se aprinde, parca ar fi pe invers , iar blitzul nu face nimic . Sa fie blocul dus si nu LCM-ul?

 

Azi am desfacut LCM-ul sa il curat si sa vad daca are vreun mosfet ars , si surpriza am gasit altceva decat ce am vazut pe forum la cei care au schimbat mosfetul atasez poze sa vedeti exact ce este acolo: are intergratul LCM 4.1 iar pe cutie scrie LCM 3 ..e in regula ? sau cineva si-a bagat nasul si a schimbat pe acolo ceva?

 

Iar pe tester nu am pus-o inca, asptept pareri prima data pana incep sa dau banii:)

 

Ideea cu testerul pe a mea si dupa tester cu alt LCM e buna dar nu cunosc pe nimeni cu 530d ca al meu si sa mai fie si dispus sa imi imprumute LCM-ul lui chiar si pentru 5 minute

 

Multumesc pentru raspunsuri si astept in continuare raspuns la dilema de mai sus

 

LCM

Edited by anemo
Link to comment
Share on other sites

salutare..am o intrebare sa imi spuneti daca e normal :

plecand de la premisa ca faza lunga este blocata pe aprins:

cand nu este contactul pus si comutatorul de faza scurta este la zero , si pun faza lunga din maneta,sa zic asa, se aprinde faza scurta, iar daca este contactul pus si la fel comutatorul de faza scurta este la zero , si dau faza lunga se stinge faza lunga iar daca il aduc iar la pozitia zero se aprinde, parca ar fi pe invers , iar blitzul nu face nimic . Sa fie blocul dus si nu LCM-ul?

 

Azi am desfacut LCM-ul sa il curat si sa vad daca are vreun mosfet ars , si surpriza am gasit altceva decat ce am vazut pe forum la cei care au schimbat mosfetul atasez poze sa vedeti exact ce este acolo: are intergratul LCM 4.1 iar pe cutie scrie LCM 3 ..e in regula ? sau cineva si-a bagat nasul si a schimbat pe acolo ceva?

 

Iar pe tester nu am pus-o inca, asptept pareri prima data pana incep sa dau banii:)

 

Ideea cu testerul pe a mea si dupa tester cu alt LCM e buna dar nu cunosc pe nimeni cu 530d ca al meu si sa mai fie si dispus sa imi imprumute LCM-ul lui chiar si pentru 5 minute

 

Multumesc pentru raspunsuri si astept in continuare raspuns la dilema de mai sus

 

LCM

 

lcm

post-25403-0-89492600-1359823440_thumb.jpg

post-25403-0-65271800-1359823500_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca ai completa locatia la profil, probabil ar fi un binevoitor sa te ajute imprumut cu un LCM III. De ex. daca esti din Neamt, ne intalnim montam LCM-ul meu pe masina ta si o punem pe tester. Toata treaba nu dureaza decat 20 minute.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daca ai completa locatia la profil, probabil ar fi un binevoitor sa te ajute imprumut cu un LCM III. De ex. daca esti din Neamt, ne intalnim montam LCM-ul meu pe masina ta si o punem pe tester. Toata treaba nu dureaza decat 20 minute.

 

salut, iti dau un sfat, sa nu circuli cu alt LCM fara al codifica pentru ca o sa ti apara un punct rosu la bord intre km totali si km partiali, asta insemnand ca, kilometrii masinii au fost manipulati! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, am si eu cateva probleme la care sper sa gasesc raspunsurile aici :) si mai exact am cumparat de curand un 530d din 1998, cu urmatoarele probleme:

1 : faza lunga este blocata pe aprins

2 : semnalizarile si avaria nu ticaie in masina..ele functioneaza afara dar in masina nu se aude ticait

3 : nu afiseaza cand este un bec ars in schimb toate portierele deschise da

Am citit pe forum , m-am documentat si am ajuns la concluzia ca este LCM-ul ,am fost cu masina la 2 parcuri de dezmenbrari si am incercat 9 sau 10 LCM-uri , problema e ca doar cu al meu sta aprinsa faza lunga..cu toate celelate nu se aprinde deloc, in schimb semnalizarea si avaria ticaie si afiseaza si becurile arse cu toate celelalte, si dintre toate 10 doar unul singur imi arata martorul de la faza lunga aprins continuu restu nu afisau nici blit nimic. Am facut testul la ceasurile din bord si toti martorii functioneaza.

La un parc imi spune ca trebuie pusa pe tester cu LCM-ul cel nou sa se faca adaptarea si celalat parc imi spune ca este si celalat calculator de confort alb stricat cel din spatele sigurantelor din torpedou.

Are cineva idee cine are dreptate:) sau care ar putea fi problema la mine ?

multumesc aticipat!

 

salut , cred ca problema s ar putea rezolva cu alt modul de limini asemanator, doar ca ,sa l faci sa mearga trebuie sa l codifici pentru masina ta, adica cu scanner 1.4.0 trebuie sa copii informatia de pe modulul tau in calculator, dupa care montezi'' noul modul de lumini'' si i incarci informatia din calculator. salutari

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut,

 

Am schimbat calculatorul de confort cu unul din dezmembrari, deoarece la cel original a ajuns apa si s-a ars. Problema este ca acum desi imi merg luminile si semnalizarea ok, din cand in cand, in timpul mersului sau la pornire, imi arata ca si cum as avea becuri arse pe fata, desi nu este asa. Eroarea dispare la cateva minute, dar se intampla sa reapara din cand in cand in timpul mersului. Eu nu am facut decat sa iau un LCM de pe alta masina si sa il montez pe a mea. Oare sa fie LCM-ul stricat sau ar mai trebui sa fac ceva ?

Link to comment
Share on other sites

salut, iti dau un sfat, sa nu circuli cu alt LCM fara al codifica pentru ca o sa ti apara un punct rosu la bord intre km totali si km partiali, asta insemnand ca, kilometrii masinii au fost manipulati! :thumbsup:

 

Asta este o alta problema pe care o am :(. De cand am montat noul LCM imi apare acel punct rosu. Este cineva din Bucuresti care ma poate ajunta cu o resoftare pentru acest modul ? Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.