Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

ai de capul meu.. :no:

intentionam sa imi achizitionez un bmw LCI dar dupa ce am citit aici sunt in mari dubii..

coroborat cu ce scria un coleg in aria masina mea, ca 4 amortizoare=1000E, alternator=2500 lei, deja am intrat in sedinta..

stau si ma intreb ce salariu aveti voi cei ce conduceti e60, insa din ce scrieti pe aici ar trebui sa castig pe luna cel putin 4000 lei.

pana sa ma orientez spre alta marca, macar ce probleme ar fi pe la modelul non LCI? si m47 e asa problematic?

as accepta orice problema la o masina, dar sa ii inlocuiesc motorul, ar fi prea mult pt mine.. <_<

 

multumesc, si ce sa va zic, nervi de otel carora aveti probleme, pentru restul drumuri lungi si bucurii legate de n47..

am citit pana la sfarsit si am vazut ca ti-a venit mintea la cap....nu sunt multi cu salariu peste 4000 lei...asa ca nu te speria.

 

E clar ca nu iti permiti BMW, treci pe alt site.

rahat in ploaie.

 

Nu mai crede tot ce citesti, unii isi fac lucrarile la reprezentanta cu piese de la reprezentanta si altii isi fac lucrarile la service-uri de cartier cu piese cumparate de pe epiesa, autokarma etc. Costurile in reprezentanta pot fi de 2-3-4 ori mai mari. Nu am urmarit tot topicul, dar la ce model te referi ca ar costa 4 amortizoare 1000 euro si alternatorul 2500 lei? As vrea sa postez cateva link-uri deoarece sunt destul de sigur ca preturile sunt cu mult diferite.

 

M47 este un motor mai fiabil, ajunge la 300k km cu distributia originala lejer. Nu este atat de eficient, dar eu il consider o optiune buna.

si ce au piesele de pe epiesa sau autokarma?

eu imi fac singur reviziile cu piese de acolo, doar ca nu le fac la 30.000 ci la 10.000 km...nu reprezentanta iti lungeste viata masinii, ci modul in care o ingrijesti ;)

Link to comment
Share on other sites

si ce au piesele de pe epiesa sau autokarma?

eu imi fac singur reviziile cu piese de acolo, doar ca nu le fac la 30.000 ci la 10.000 km...nu reprezentanta iti lungeste viata masinii, ci modul in care o ingrijesti ;)

 

Si eu imi iau piesele tot de acolo, imi fac singur reviziile si tot la 10k km. Probabil m-am exprimat gresit, nu am vrut sa se inteleaga ca am ceva cu modul asta de a-ti ingriji masina. E mult mai ieftin sa iti iei piesele singur decat sa le comande service-ul sau mai rau, reprezentanta. Iar manopera la reprezentanta de multe ori este nejustificata, deoarece in multe reprezentante din Romania gasesti personal nepregatit sau neglijent si nu ai nicio garantie ca vei avea parte de o lucrare profesionista.

Link to comment
Share on other sites

da, mai ales ca un e90, e91 in cazul meu....care are cativa ani, mai exact vreo 7 ani...nu mai merita revizie la reprezentanta unde este in jur de 1200-1400 lei....sa fim seriosi ;)

 

in plus, la revanzare nu mai da nimeni doi bani pe istoric.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Si eu imi iau piesele tot de acolo, imi fac singur reviziile si tot la 10k km. Probabil m-am exprimat gresit, nu am vrut sa se inteleaga ca am ceva cu modul asta de a-ti ingriji masina. E mult mai ieftin sa iti iei piesele singur decat sa le comande service-ul sau mai rau, reprezentanta. Iar manopera la reprezentanta de multe ori este nejustificata, deoarece in multe reprezentante din Romania gasesti personal nepregatit sau neglijent si nu ai nicio garantie ca vei avea parte de o lucrare profesionista.

 

 

 

Experienta mea cu reprezentanta a fost una foarte buna,nu vreau sa dau nume ca nu vreau sa le fac reclama dar am schimbat in reprezentanta kit de accesorii adica fulie,curea si ce a mai fost.Pretul la manopera a fost putin peste 100 ron oameni buni!!!! cat draq cerea Nea Caisa de la service de cartier? 50 ron?Reprezentanta nu mi se pare scumpa la manopera plus ca oamenii aia au toate acele tools speciale care trebuie folosite la anumite operatii.Problema reprezentantelor este pretul foarte mare al pieselor deoarece nu lucreaza decat cu piese OE. Pretul kit de exemplu a fost de 2000 ron.

Cand repari o masina cu piese de pe epiesa iesi mai ieftin si e super ok sa faci asta,poti comanda de la producatori consacrati... dar mai sunt unii care comanda QWP ......un producator de renume mondial...cele mai ieftine placute frana fata E90 pe epiesa sunt 76 ron .Ce kkt e asta?

Din cauza asta reprezentanta ramane ceea ce este.

Si ca sa raman pe problema am constatat ca am urme de mizerie(ulei si praf) pe un furtun din plastic care pleaca din capacul chiulasei si se intersecteaza cu tubulatura de la filtrul de aer.Cauza o garnitura de cauciuc care din cauza caldurii se coace.Am notat codul OE si am fost la AB ....cum am deschis gura baietul de la piese stia exact de furtun...e ceva cunoscut si costa 47 ron.Idea este ca inginerii aia chiar au schimbat ceva adica furtunul nou este diferit si nu mai are acele garnituri de cauciuc !!!Garnitura de jos este identica si in stare buna(nu sta la caldura) si o donez.Si tot o problema cunoscuta ...cica e un filtru in spatele busonului de ulei care se infunda la un moment dat...trebuie schimbat capacul de la chiulasa cu totul si costa 1000 ron .

post-70932-0-43753100-1488301942_thumb.jpg

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

 

Si ca sa raman pe problema am constatat ca am urme de mizerie(ulei si praf) pe un furtun din plastic care pleaca din capacul chiulasei si se intersecteaza cu tubulatura de la filtrul de aer.Cauza o garnitura de cauciuc care din cauza caldurii se coace.Am notat codul OE si am fost la AB

Si tot o problema cunoscuta ...cica e un filtru in spatele busonului de ulei care se infunda la un moment dat...trebuie schimbat capacul de la chiulasa cu totul si costa 1000 ron .

acel furtun l-am vazut si eu ca are umflata garnitura...la mine inca nu e asa rau, dar o sa il schimb.

 

iar la capacul la _chiulasa_...nu vad ce ar putea sa se infunde....nu zic ca nu exista problema.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UX31-EUR-02-2009-E91N-BMW-320d&diagId=11_4083

Link to comment
Share on other sites

Adriane poate gasesti raspuns aici , la pozitia nr7 =

http://www.realoem.c...&diagId=13_1229

 

 

 

 

Exact ala e furtunul.Terci era facuta si la mine cea de sus ,cea de jos e ok si este identica .

 

acel furtun l-am vazut si eu ca are umflata garnitura...la mine inca nu e asa rau, dar o sa il schimb.

 

iar la capacul la _chiulasa_...nu vad ce ar putea sa se infunde....nu zic ca nu exista problema.

http://www.realoem.c...&diagId=11_4083

 

 

 

In poza se vede ca in spatele busonului de ulei mai este un fel de capac rotund.Acolo ar fi un filtru (cum e ala cu pasla) care in timp (mai mult timp) se infunda si simptomul este ca motorul merge prost.Se schimba tot capacul de la chiulasa.Omul parea ca stie ce vorbeste.

Link to comment
Share on other sites

In poza se vede ca in spatele busonului de ulei mai este un fel de capac rotund.Acolo ar fi un filtru (cum e ala cu pasla)

Daca nu ma insel este vorba de filtul epurator. La unele modele de motoare acolo sunt doar niste site , si din ce stiu eu nu prea sunt probleme cu tipul asta de filtru(adica ala cu site). In shimb despre furtunasul ala, daca este spart o sa iasa vapori de ulei din capacul de chiulasa si umple locul cu ulei ... si la capatul celalalt, tubina va avea sanse sa traga aer nefiltrat din habitaclu motor fapt ce poate dauna grav ”sanatatii”. Asa ca merita aruncat un ochi pe acolo si vazut starea futunului in cauza.

Link to comment
Share on other sites

Experienta mea cu reprezentanta a fost una foarte buna,nu vreau sa dau nume ca nu vreau sa le fac reclama dar am schimbat in reprezentanta kit de accesorii adica fulie,curea si ce a mai fost.Pretul la manopera a fost putin peste 100 ron oameni buni!!!! cat draq cerea Nea Caisa de la service de cartier? 50 ron?Reprezentanta nu mi se pare scumpa la manopera plus ca oamenii aia au toate acele tools speciale care trebuie folosite la anumite operatii.Problema reprezentantelor este pretul foarte mare al pieselor deoarece nu lucreaza decat cu piese OE. Pretul kit de exemplu a fost de 2000 ron.

Cand repari o masina cu piese de pe epiesa iesi mai ieftin si e super ok sa faci asta,poti comanda de la producatori consacrati... dar mai sunt unii care comanda QWP ......un producator de renume mondial...cele mai ieftine placute frana fata E90 pe epiesa sunt 76 ron .Ce kkt e asta?

Din cauza asta reprezentanta ramane ceea ce este.

Si ca sa raman pe problema am constatat ca am urme de mizerie(ulei si praf) pe un furtun din plastic care pleaca din capacul chiulasei si se intersecteaza cu tubulatura de la filtrul de aer.Cauza o garnitura de cauciuc care din cauza caldurii se coace.Am notat codul OE si am fost la AB ....cum am deschis gura baietul de la piese stia exact de furtun...e ceva cunoscut si costa 47 ron.Idea este ca inginerii aia chiar au schimbat ceva adica furtunul nou este diferit si nu mai are acele garnituri de cauciuc !!!Garnitura de jos este identica si in stare buna(nu sta la caldura) si o donez.Si tot o problema cunoscuta ...cica e un filtru in spatele busonului de ulei care se infunda la un moment dat...trebuie schimbat capacul de la chiulasa cu totul si costa 1000 ron .

 

Eu nu as fi asa incantat sa schimb un capac de plastic+fulie+ curea accesorii si sa platesc 3000 lei. Ma bucur ca ai fost multumit de lucrare si manopera, dar pretul per total este dublu oricum... Si din cate observi in reprezentanta oamenii profita de orice ocazie sa schimbi piese complexe pentru nimicuri. De exemplu daca te duci sa le zici ca ai pierderi de ulei de la pompa vacuum nu o sa iti spuna sa schimbi oringurile si sa dai 60 lei, o sa iti spuna sa schimbi pompa de vacuum si sa dai de cel putin 10 ori mai mult. Sau daca ti s-a stricat releul la alternator care e ~100-150 lei, iti recomanda sa dai de 4-5 ori mai mult si sa schimbi tot alternatorul. Mie nu mi se pare normal ca pentru a le fi lor comod (sau profitabil) cu manopera sa recomande sa inlocuiesti piese functionale.

 

Nu sunt asa multe chei speciale de care ai nevoie sa lucrezi la o masina, mai ales la lucrari de genul asta. Ai nevoie de chei speciale cand schimbi distributia, pui ambreiaj/volanta etc. Pentru 90% din lucrari nu ai nevoie de vreo cheie speciala, un service serios dotat decent poate face o lucrare la fel de profesionista, schimband strict ce este defect/uzat si fara sa iti inlocuiasca tot ansamblul de piese respectiv. Problema ramane doar sa gasesti acel service serios :rolleyes:

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Postez aici poate m-a ajuta cineva cu un sfat.

La al meu f10 525 D20D a apărut in mers Check engine ( martorul galben) care a mai apărut o singura data anul trecut.

De data asta, am alimentat ca de obicei (Rompetrol) deci e puțin probabil sa fie din cauza motorinei.

 

Eroarea apare in mers, la accelerări bruste, când e destul de cald afara, si nu dispare dacă opresc mașina si o repornesc imediat. In schimb, eroarea dispare după ce mașina e oprita aproximativ 2-3 ore.

Edited by claudium1981
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Un motor sh fara accesorii costa 1300 euro+300 manopera deci cu 1500-1600 euro am scapat ,nu este un capat de tara.Motoarele N47 au mult mai multe probleme din cauza cuzinetilor care se rotesc pe arbore si pilitura la pompa de inalte.Cred ca pentru asta trebuie sa ne facem griji.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.