Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

Motoarele N47 au mult mai multe probleme din cauza cuzinetilor care se rotesc pe arbore si pilitura la pompa de inalte.Cred ca pentru asta trebuie sa ne facem griji.

Aici cred ca vorbesti de doua lucruri diferite din doua locuri diferite...

Cea cu pilitura poate se poate prelungi daca se pune ulei 2T cel mai rafinat (pentru a nu afecta [umple cu cenusa..] DPF-ul) ; asta fiind o metoda destul de empirica.. ;) (dupa care ma calauzesc)..

 

Afirm pilitura la pompa de inalte si la tot sistemul de alimentare care din cate am inteles o provoaca pompa de motorina din spate.

De unde stii? Poti sa confirmi si sursa?

Din pompa aia nu ar trebui sa ramana in filtru?

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ramane in filtru...am intalnit ceva cazuri reale, E60 Euro 5 2009 automat care daca i dai blana pe la 3500-4000 rpm intra in limp, solutia dupa multe cautari si reprezentante este inlocuirea sistemului de alimentare, tot!

 

Mai avem un coleg pe forum care avea probleme cu injectoarele (tremurat la rece), dupa ceva verificari si inlocuiri de injectoare si etc s-a constat pilitura (foarte multa), la fel schimbat pompa inalta, injectoare, etc.

 

Asta e una din problemele mari de care majoritatea nu stiu. Pilitura ar proveni din pompa de motorina din rezervor, se poate verifica presiunea pompei sa vezi in ce stadiu se afla si daca e o valoare nu tocmai ok se recomanda inlocuirea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut .

Am obs ca nu s-a mai postat nimic de aprox 2 ani .Am fost la o revizie in service BMW Tg.Mures si au contatat urmatoarele probleme: (masina 318D din 2007 122cp si 311000km ) :

1. Pierderi ulei semering cardan

2. Pompa apa aux defecta cod: 00A6D1

3. Senzor temp exterioara defect cod: 004BC7

4. Senzor temperatura admisie aer defect cod : 004BA1

Nu stiu unde este pozitionat senzorul de la item 4 si care dintre aceste defecte sunt cel mai urgent de rezolvat ?

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

Salut .

Am obs ca nu s-a mai postat nimic de aprox 2 ani .Am fost la o revizie in service BMW Tg.Mures si au contatat urmatoarele probleme: (masina 318D din 2007 122cp si 311000km ) :

1. Pierderi ulei semering cardan

2. Pompa apa aux defecta cod: 00A6D1

3. Senzor temp exterioara defect cod: 004BC7

4. Senzor temperatura admisie aer defect cod : 004BA1

Nu stiu unde este pozitionat senzorul de la item 4 si care dintre aceste defecte sunt cel mai urgent de rezolvat ?

Multumesc frumos.

La 4 probabil e impreuna cu senzorul MAF/ debitmetru/ mass air flow..

 

Nici 1 nu este de ignorat.

Link to comment
Share on other sites

La 4 probabil e impreuna cu senzorul MAF/ debitmetru/ mass air flow..

 

Nici 1 nu este de ignorat.

 

 

In engleza asa zice : intake air temperature sensor ( reference signal for air mass sensor)

Semeringul ala il pot schimba eu ? Sau necesita mai multa pricepere decat cea de baza .?

Cat despre debitmetru am vazut unde este si il pot inlocui eu.

Multumesc frumos pt ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu, este raspunsul la ambele intrebari.

Senzorul MAF pentru completa eficienta a lui, celui lui nou trebuie sa i se faca readaptarea la ECU/DDE, altfel efectul si probabil eroarea NU va dispare.

 

Simeringul schimbat inseamna demontarea diferentialului de pe masina si foarte probabil si desfacerea diferentialului.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Intake air temperature sensor este ala de pe galeria de admisie. Corect.?

..Nu, e ala de dupa filtrul de aer- motor.

 

Nu am N47 dar nu cred ca presupun gresit: una este temperatura masurata de un senzor de temperatura exterioara iar alta este cel de temperatura de pe admisie, din senzorul MAF (debitmetru).

Doar cel de temp exterioara il poti inlocui usor..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

..Nu, e ala de dupa filtrul de aer- motor.

 

Nu am N47 dar nu cred ca presupun gresit: una este temperatura masurata de un senzor de temperatura exterioara iar alta este cel de temperatura de pe admisie, din senzorul MAF (debitmetru).

Doar cel de temp exterioara il poti inlocui usor..

 

In bord nu am nici o eroare , respectiv martorul galben , care apare at cand MAF ( debitmetru este defect ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Salut, mi-a spus mecanicul că îmi sunt uzați arborii balansieri, mi-a recomandat schimbarea lor până a văzut prețul care este de 1600 lei bucata N47

Mi-a spus că îi va scoate și va rămâne motorul fara abrori balansieri.

Ați mai făcut această operațiune, am mai auzit la motoarele vag când se schimbă pompa de ulei pe cea de 1.9 se scot și arborii balansieri afara.

Se poate face și la N47 această operațiune?

Link to comment
Share on other sites

Motoarele BMW 1.6 D vin din fabrica fără arbori de echilibrare.

Am întâlnit și motoare de 2L cu arborii demontati și diferența la vibrațiile percepute în habitaclu era minima comparat cu un motor cu arborii montati.

Nu înțeleg cum a constatat mecanicul ca arborii sunt uzati. Poate se refera la faptul ca rulmenții de la arbori nu arata prea bine, dar aceia se poți inlocui separat.

Mai cere-i niște detalii mecanicului.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mase said:

Motoarele BMW 1.6 D vin din fabrica fără arbori de echilibrare.

Am întâlnit și motoare de 2L cu arborii demontati și diferența la vibrațiile percepute în habitaclu era minima comparat cu un motor cu arborii montati.

Nu înțeleg cum a constatat mecanicul ca arborii sunt uzati. Poate se refera la faptul ca rulmenții de la arbori nu arata prea bine, dar aceia se poți inlocui separat.

Mai cere-i niște detalii mecanicului.

 

Mi-a spus că bat, joaca asta e tot ce mi-a spus

2 minutes ago, mase said:

Motoarele BMW 1.6 D vin din fabrica fără arbori de echilibrare.

Am întâlnit și motoare de 2L cu arborii demontati și diferența la vibrațiile percepute în habitaclu era minima comparat cu un motor cu arborii montati.

Nu înțeleg cum a constatat mecanicul ca arborii sunt uzati. Poate se refera la faptul ca rulmenții de la arbori nu arata prea bine, dar aceia se poți inlocui separat.

Mai cere-i niște detalii mecanicului.

 

Am dus să-mi facă distribuția și mi a spus că după părerea lui nu distribuția se aude ci arborii care joacă și dau șocuri in distribuție

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, mase said:

Arborii se pot regla sa nu mai faca zgomot din pinionul care-i antrenează.

Sa nu strângă pinionul prea tare ca o cedeze angrenajul respectiv și îți distruge motorul.

Nu știu exact ce face ce nu face mi-a spus că bat, ce sa ii zic?

 

Link to comment
Share on other sites

Pai dacă zice ca arborii fac zgomot, să le regleze jocul  din pinionul de antrenare.

Dar asta-ti spuneam, sa nu elimine total jocul acestora pentru ca atât pinionul de antrenare cat și pinionul de pe arborele de echilibrare au dinți oblici și dacă nu lasă un joc minim în angrenaj pur și simplu acesta cedează.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, mase said:

Pai dacă zice ca arborii fac zgomot, să le regleze jocul  din pinionul de antrenare.

Dar asta-ti spuneam, sa nu elimine total jocul acestora pentru ca atât pinionul de antrenare cat și pinionul de pe arborele de echilibrare au dinți oblici și dacă nu lasă un joc minim în angrenaj pur și simplu acesta cedează.

 

 

 

Oare se poate regla? Sau nu prea știe ăsta ce face si de asta nu mi-a zis nimic?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.